Gå til innhold

**.....Tråden nr 35....**


Anbefalte innlegg

Skrevet

det var det jeg tenkte også sessa, skulle liksom få med meg deg jeg da.

 

Du aner ikke hvor sur jeg var da jeg fikk invitasjonen Det måååååttttte jo bare være den datoen!!

 

Jeg blir liksom ikke bedt så ofte på arrangerte fester og da må de jo komme samme dag.

Skal på obligatorisk greie med jobben så ja det blir drikke og fjas også.

 

mener jeg hadde det sånn i fjor også. Det var i alle fall en gang i fjor jeg var bedt på 3 ting samme dag DRITT!!!!!

 

 

Men så er det jo egentlig sånn med meg at jeg må vite ting tidlig siden jeg alltid må planlegge i forhold til jobb og andre møter.

 

Æsj til sykdom.

Jeg er egentlig klar for en tur i køya for både det ene og det andre jeg men....

 

 

Molait: Ja håpe det er en fin jobb Jeg må få vite mer etterhvert!!

Håper på fast ja (kan jio bli gravert uten fast!!)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda man kan det, men greit å vite man har noe å komme tilbake til og.

 

Synes godt over en mnd er ganske god tid jeg da men;) Skjønner jo noen har mye jobb, men de fleste som kun har jobb klarer å få bytta på 5-6 uker. Ikke like lett å bytte bort slik helg du har herk. Ja er nå bra typisk, men det er nå alltids noen det ikke går for. Men så mange helgejobbere (eller mannen helgejobber) og det ene og det andre. Kjedelig var det nå lell. Blir det kjedelig fjas, så sleng deg på et tog og fjas med oss:D

 

Sessa..du og herk...just not ment to be:P

 

Sessa...du kommer nok, så slutt å jabb om du kommer eller ikke. Ender med at du kommer så da er den saken ute av verden.

 

:P (jeg fikk da til en gang, skal nok få det til en gang til-hehe)

 

Samme gjelder deg svanine. Klart du kommer. Slutt å fjas.

 

Uff gruer meg litt til mandag jeg nå. Er liksom ikke bare glad lenger som jeg var i stad.

 

Også fikk jeg sms i stad. Fra mor. Bror er på sykehus igjen. Vet ikke helt hva eller hvor ille. Nå er jeg lei! Skjønner jo det er værst for de som faktisk er syke, men er sliten i hodet av bekymringer og mas. Såklart den dagen man får jobb, legges bror på sykehus. Kan ikke livet gå bare oppover (og evt bortover) en liten periode a? MÅÅ det liksom skje noe dritt for å veie opp det gode?

Skrevet

Saken er jo at når du sier sånn så får jeg lyst til å ikke komme på pur! ;) Jeje... Ser an formen litt og. Nå føler jeg meg mest som vraltegalte og føler det må et helt team til før jeg kan føle meg såpass at jeg kan dra på fest med sånne snerte sneller! I tillegg tar det litt tid å koke sammen en historie som gjør det interessant å prate med meg for andre enn dere som kjenner meg litt! ;p

 

Ish med bror din, altså!! Huff! *klemmerpåmol*

Skrevet

jasså, så om jeg virkelig går inn for at du skal føle deg velkommen og ønsket så kommer du ikke på pur? hmm

 

Trenger du snakke med de andre da? Er et utested altså.Er et lite rom der, med et langbord. Der spiser vi. Rommet er liksom ikke helt adskilt, er i hjørnet kan man si. aaahhh samma! Iaf så snakker man jo ikke med alle rundt et sånt brd og etterpå blir det jo fler folk ute og snakk med hvem du vil:) Var noen som snakket om bordkort og, så da er du vel safe;)

Skrevet

Om jeg kommer på det borde? Vi får se :) Er jo en stund til fristen da. Var mange navn jeg ikke kjente igjen. Skummelt. Sprute i speilet gjør jeg nok ikke, selv om det stadig er mas etter "meh" her.

 

50% på alt nesten på Junior. Titta innom i lunsjen, ble to reima-luer. Kanskje finne mer? Men handla masse til gutta på lørdag, så then again, no... hehe. Var jo halv pris på hele den butikken også. Farlig...

 

Grattis med jobb Moll! JuhuuU!

 

I dag bestemte de seg for å stå opp kl 06. Ikke første gang. Våken var Edvin kl halv fem, og Adrian kl halv seks. Trøtt! Skjera?! Kan de ikke sove til 7-8 som før?

 

H lagde fiskeboller i dag. Gutta liker det veldig godt. Så flinke å spise selv atte (stolt).

 

Trøtt jeg.

Skrevet

Nei, Mol! Va'kke sånn ment. Jeg er bare litt sånn når noen sier "du kommer helt sikkert til å..." så blir jeg litt: "ikke faen!" Men jeg synes det er super hyggelig at du/dere gjerne vil ha meg der! Det er jeg veldig takknemlig for. Betyr at jeg ikke er helt på tryne som uoff. trådmedlem. ;)

 

Jeg kan ikke sprute ned speil i hvertfall... Må innrømmet at jeg tolket det i helt feil retning først!! ;) Er ikke så lenge før jeg kan det igjen tenker jeg. Kunne håndmelke 2 dl på 5 min eller no' sist og da fikk jeg til og med høre av en venninne som jobber på barsel og er ammehjelper at jeg gjorde det feil. Det var tider det! Det var da det så ut som jeg hadde pupper! ;) Nå har det endelig tatt seg opp litt igjen. Begynner å nærme meg over en håndfull. Juhu! "Put" sier lille Sessa og trykker på "knappen". hehe! Holder på å lære kroppsdeler og da må vi jo ha med puppen også! ;)

Skrevet

pffftt hehe. jabbjabb. Går ut fra at du ikke tok meg bokstavlig der men hørte det ironisk nedlatende tonefallet mitt sessa? ;)

 

Des. trenger du ikke være off.snelle på dibbor serru:) Kommer nok mest sneller da.

 

Nu er der natten.

 

caaaaaaaaaaaaat! Sukk altså. tfs trengs og jt trengs og dk trengs og promp!

Skrevet

Nei, tok deg ikke bokstavelig. Så blunkefjeset. Dessuten så tror jeg at du liker Sessa! ;) Om ikke annet så pga at hun skravler nesten like mye som deg.

 

Orke å gjøre noe i dag, a? Nei, være syk i dag også vi. NT skal til legen, men han er vel egentlig så og si frisk nå. jeje.. fikk ikke sove i går vi så da var det freddan igjen. Skal man liksom ha det hver dag nå eller? Merker at jeg er litt i "gravid-kanin" modus! hihi

Også sov vi helt til ti på seks uten å bli avbrutt. Deilig!

Skrevet

Nei det var ikke det at det var såå dårlig tid med 5 uker, men nå er det slik da at jobb må gå først noen ganger:) 5 uker er jo ikke så god tid for meg uansett (møtene våre er satt opp allerede).

Men hvis det var så mange hensyn å ta så var det vel mange som viste om datoen da?

 

Uansett det e kvinnedagen og en fin dag å ha jentefest på!

 

Sessa skjønte hva du mente med "da skal jeg i alle fall ikke komme!" er litt sånn selv.

 

Du trenger vel ikke ha noen historie som gjør deg spennende vel d kan jo bare skravle i vei om løst og fast.

 

Svana hvorfor skal ikke du ????

 

O sov godt hele natten, desverre våknet han av at pappan smalt døra igjen når han gikk Akkurat litt for tidlig, men akkurat for sent til at O ville falt til ro etter litt pupp tror jeg.

 

Hvorvidt det er noe igjen i puppene til folk skal jeg ikke uttale meg om, sa bare at jeg ikke hadde fått store konkurransen.

 

Har vært velfylte her også sessa.

Etter å ha pumpet meg 50ml første dagen på sykehuset gikk det gjetord om hvor mye melk jeg hadde

(syns ikke det var mye jeg da, men nå hører jeg her at damene til mennene her på huset ikke hadde melk før på 4. dagen så ...)

 

Lurer igrunn på hvorfor andre barselkvinner viste om min melkeproduksjon???????????????????

 

Er spreng her utpå

 

 

 

Skrevet

pffft. Blir glad jeg. Betyr at jeg er ønsket. At jeg blir tatt som en selvfølge. Koselig det. Har flere inventarer og er og inventar flere steder. Trivelig det.

 

Tok ikke hensyn til noen vi. Eller altså. Det vil alltid være noen som ikke kan. Tok ikke uhensyn liksom. Tok hensyn til Ama, av den grunn at det er greit hun er hjemme om man skal ha fårspill der. Ellers er det fler som må bytte litt. Var det vi og tenkte, 8 mars er en fin dato for kvinnefest:D Og kan ikke ta det så mye senere, for blir vel grillings i mai? Og buuuusdaaaaaa :D:D:D Også en skokk busda i juni:)

 

Vekka E 6:50-pottesur-klamrende fast i senga-soooove meeer!!

 

Litt rolig på jobb i dag, digg. Ferdig med det jeg bør være ferdig med før lunch i god tid før lunch.

 

Skjer til helgen folkens? Skal folket? Tenkte jeg skulle stikke av en natt jeg. La M få kveld natt morgen alene. Tror han trenger det. Bare spille PS, se tv, sove lenge. uten ungegnål eller masakjærring;)

Skrevet

Sef hyggelig å være ønsket, men det dreier seg om selvbestemmelse!!!! Hadde reagert om purken hadde insistert også! Jeg går gjerne med men ikke dra i meg eller bestem over meg da setter jeg meg på bakbena.

 

 

Bla bla lbal

 

nå er det kommet kaffebønner her så nå blir det kaffe

 

Er slitsomt her idagjo

Skrevet

...men kan ikke jeg få mene det da? Synes det er koselig om noen "bestemmer" for meg av og til jeg. Er jo ikke i slike sammenhenger snakk om å dra noen fysisk med da. Litt forskjell på snuten å venner for meg.

 

Så det synes jeg! :)

 

 

Møkkatelenordritsomertreige!!!!

Skrevet

Jeg er glad i Mol som er glad i alle snellene og gjerne vil ha de med på fest!!!!! ;-*

 

Skal forklare meg en gang til og så skal jeg gi meg. Jeg er bare barnslig når det kommer til antagelser som blir gjort rundt ting jeg gjør eller sier osv. Som da jeg sluttet i lekebutikken i 2001 og sjefen min sa: "Du kommer helt sikker tilbake igjen når du er ferdig med å studere!" Tenkte "det skal jeg hvertfall ikke". Tre år senere kom jeg slukøret tilbake... jaja...

 

Skal ikke se bort i fra at jeg kommer, prøver å tøffe meg opp. Hvis Svana også er litt skeptisk så kan vi være aspeløv i en krok sammen! ;)

 

Har faktisk brukt tiden mens trollet sover fornuftig i dag. Juhu!!! Når hun er våken skal jeg gå tilbake til å være ufornuftig igjen.

Skrevet

men slutt da,

Jeg er enig med sessa og skjønner hva hun mener det var bare det :)

 

Føler at alt jeg sier blir hakka på npå jeg:(

vel så skal jeg finne på karnevalsantrekk til O jeg nå da.

tenke tenke

 

Så har jeg lyst til å reise til Spania! det hadde vært noe det!

 

Skrevet

Jo takk det samme Herk;)

 

Hva skal O ha på a?? Tenker masse på til E også. Er på fredag. Må jo gjøre han såååå søt, selv om han egentlig ikke går å gjøre søtere for han er allerede den søteste.

 

Foreløpig så er det nå 4 sneller (5 for tror cat kommer) som man vet kommer da...så riktig så farlig vil jeg ikke si det er.

 

Spania ja. vivilvil. Skal kanskje til Tenerife snart da, men blir jo ikke kosetur. får nå sol likevel da.

 

Da er der ferdig.

Skrevet

DU kan kle ut E som sukkerspinn... søtere får du'n ikke! ;)

Skrevet

Nille hadde ei veldig søt dalmantinerdrakt:) E kan være dalmantiner:)

 

Jeg har hatt fri i dag-har tatt ukens mathandel,satt på enda flere vaskemaskiner...tar aldri slutt det. Skiftet på senger og slikt. Veldig fornuftig:)

 

Greys i kveld! Siste episode.

 

I helga-hmm hva skal jeg da? Sambo lurer på om han vil til Trysil,men har ikke bestemt seg enda. Så da er det muligheter for besøk til meg ja.

 

Er så misunnelig på Sessa jeg-vil også ruge på nr 2!

 

 

Skrevet

Er bare å pule litt det, Ama! ;)

 

Halsbrann er teit!

Skrevet

God kveld alle sammen!

 

Nå er jeg så vanvittig sliten altså. 2 tidligvakter etter hverandre og lite folk på jobb, skaffe vikarer og jobbe masse overtid. Nå har jeg ihvertfall fått sendt ut en halvårsplan... Så da er det en bør som datt av skulderen min (den er litt vond nå faktisk)

 

Imorgen blir det en aldri så liten helvetesdag kjenner jeg. Har tidligvakt igjen (begynner 6.45) og må vel jobbe til det er stille på avdelinge (ca 14 tenker jeg) og så er det ped.leder møte fra 15-17 og personalmøte fra 17.15-19.15.... Åååååå, æ glær mæ skjenner jeg... (lurer litt på om jeg skal være syk imorgen jeg altså)

 

LilleT skal være en søt liten fe eller noe tror jeg. Får se om det blir en kjole med de vingene jeg har kjøpt inn. Men hun er den aller søteste av alle så det treng vel ikke mye kostyme. Jeg derimot kler meg mest sannsynlig ut som meg selv - meget oppfinnsom kjenner jeg nå...

 

Misunnlig på sessa jeg også, men det hjelper ikke å pule med gummi og hoppe-av-i-svingen når man skal ha det langt inni vettu... Men snart, veldig snart!

 

Grattis med ny jobb Molle!!!!!!!!!!!!!!!! Det fortjener du nå etter all motgangen. Og mange tusen klemmer til deg for at du er du :) Og mange trøsteklemmer oppå der igjen.

Lurer på hvor den støvelen til E er jeg, noen som har noen hint til hvor man kan lete etter den da tru?

 

Jeg er alene hjemme (med LilleT da) fra fredag morgen til søndag kveld. Gubben skal på rally sverige med gutta. Så er klar til å finne på noe jeg altså....

 

Nå skal jeg gå å tisse litt kjenner jeg...

Skrevet

Æsj så stopper vi da det knyter seg litt i magen min når det er sånn, men det blir vel slik når jeg er nesten like god på å si i mot som deg:) (glis)

 

Men du si litt mer om jobben daaaaaaa!!!!

 

har ikke bestemt O enda antrekk altså: )

Skal det vare så må det være noe han ikke gidder å dra i :)

 

Jeg er også miunnelig på Sessa, som går å ruger.

 

Det der boret blir ikke skummelt på en flekk så det er bare å gå det jenter)

 

Jeg har noen dager fortiden jeg også Tiny. forige uke jobbet jeg

mandag09- 19

tirsdag 08.30- 17

onsdag 09-19

torsdag 09-21

fredag 09-20

LØRDAG FRI

søndag 12.30-15.00

 

ja det var uken sin det

 

Så gleder meg til helg i gjen jeg Har helt fri og skal ha litt barnefri med øl tenkte jeg

 

Skrevet

..men...hvis du sier jeg skal stoppe..ja da skal jeg vaffal ikke stoppe!!

 

sorryyyy daaaa, men den var for god til å bare la skli! (hoho for meg selv)

 

Er ikke helt i delemodus i grunn men kort: Er 5km unna bhg:D Er mye punching og rutinearbeid, men jeg har nok stress hjemme så passer meg glimrende. Hmm..enkelt sagt: bil kommer inn, konvolutt med "turen", den skal scannes og registreres og om der er feil skal de fikses og så er det noen ganger annet uteom og alt skal avstemmes liksom. Og en kveld i uka jobber vi visst med noe annet. Dritt med kveldsjobbing, men 1 dag i uka går. (12-20)

 

(mtg-minn meg på å snakke med deg om det der)

 

Bror er inne på sykehus igjen (husker ikke om jeg skrev særlig om det) og blir der i iaf 2 døgn.

 

Far skal ha en opr. på mandag, de fant en feil til. Snakket med ham i dag, for første gang etter han ble syk. Mer orket man ikke si om det.

 

Slutter denne jobb på fredag og begynner ny på mandag.

 

Penger er litt fra helvete for tiden, men ser jo et lys i tunellen nå da.

 

Minn meg på å drepe naboen. (evt. sende cat på ham)

 

Er sliten i hodet (pakket inn i vatt..hehe) og ganske lei livet og tanker og bekymringer og mas og penger og nye ting og rot så om molle kvekker fra seg og annet, så driter hun i det nå. Life sucks...but hate it with style, er det noe som heter....vel stilen er ikke super nu.

 

Trent Flyt&Pilates. Sliten. Dusje og sove.

 

Molle has left the building.

 

(nei forresten, hun må først spørre om noe....kan en gutt på 1,5 komme i rosa på karneval? Kan 2 gutter på 1,5 komme i rosa? Trur vi har en plan:D Tenket først på å ta dynetrekk og klippe ut til to hoder og to armer og sende EoG som siamesiske tvillinger....men fant på noe annet)

 

 

Skrevet

Høres ut som sånn jobb jeg kunne tenke meg senere i livet. En som ikke krever for mye av hodet på dagen så man orker å bruke hodet på ettermiddag og kveld i stedet, men dritt med kveld, da... Heldigvis bare en kveld, da! Grættis!!

 

Sessa er offesielt i kanin modus. Tre kvelder på rad nå... det er leeeeenge siden!!!

 

Bra med litt info rundt bror og far. Ikke bare sånn "vet ikke hva som skjer". Nå vet du i hvertfall noe.

 

Jeg stemmer for opptur i mollehodet!!! Flink som trener i hvertfall.

 

Hallois alle som vil ruge!!! For å ruge må man pule og beholde leveransen for seg selv. ;) Bare å sette i gang.

 

hehe, siamesiske tvillinger, den var fin. Synes jeg ser to gutter i den alderen gå helt ved siden av hverandre hele dagen! Gutter i råsa funker vel fint det. Er jo karneval så da er det i hvertfall greit.

 

Tør nesten ikke si noe for da jinxer jeg det vel, men to netter på rad med sove hele natten.... JUHU!!!!! Står opp kl 6, da... men men... må legge seg tidligere.

Skrevet

Mollevennen kjære deg så mye dritt altså Uff har så vondt av deg med far og bror altså. og på engang da!!! Håper du får det bedre nå.

 

Ja du får dele det du dele vil vet du, men gøy å høre noe mer Høres ut som du er fornøyd så grattis igjen.

Perfekt jobb for øyeblikket.

Ang kveld så er det jo litt smak og behag. Jeg kunne nok syns det er greit med 1 fast dag sånn, men skjønner om du ikke liker det altså(jobber jo litt sånn jeg da )

 

Mulig sessa må komme å lære meg dette her altså. dette med leveranser og ruging og sånn???

 

Klaber e kan gå i rosa, har jo vært inne på tanken med rosa på O.

Kult med to stk da.

Ja jeg hadde ledd godt om de kom som siamesisketvins.

 

Vi hadde fæl natt igrunn vi O våknet 3 g lot han stå å surve til slutt Etter at T gikk inn og la ned kl 06 så sov han til 8.30 og måtte vekkes Så i sum er jeg utvilt - Skal på barseltreff i kveld.

 

 

Skrevet

Inne og sier hei bare, skal skrive mer i morgen.

 

Har lest meg opp på tråden da, tok jo en halv evighet bare det!

 

Grattis til sessa med snoppelinus i magen, var det jeg tenkte:) Blir stas med en av hver:)

 

Grattis til molle med ny jobb og trist å høre om bror igjen!!

 

Har fått invitasjon i posten, men ikke sett på den enda.

 

Skulle nemlig hatt nett på mandag, men var noe feil med kabelen ut fra bygget her, så måtte legges på nytt så derfor ikke nett før nå. Men kjempeservice fra telenor faktisk!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...