Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #226 Skrevet 8. februar 2008 Men du får jo drikke øl da Er så digg for bestevenninnen min fra barndommen og tenårene bor her på det nye stedet jeg har flyttet. Ca 20 minutter å gå og hun har en liten tass på 4 mnd og en stedatter som fyller 8 år nå i februar. Så nå triller vi turer og koser oss. Rene mammapermen dette:)) Og på dagen på tirsdag skal vi i barnebursdag til en veldig god venninne av meg fra ungdomsskolen som fikk en gutt for et år siden. Han er en sterk svigersønnkandidat for å si det sånn:)) Trollungen skal ikke i barnehage før hun ber om det selv
Molait Skrevet 8. februar 2008 #227 Skrevet 8. februar 2008 Siste innlegg fra M Håper du sender a litt i park eller noe bhg etter fylte 4-5 år da. Veldig greit å ha vært ute litt før skolen. Men før den tid koser hun seg nok like godt med a mor:) Øl øl og mere øl... Er mer på svanine jeg og. I grunn. Men er litt det at skal jeg ha fler så får jeg få det jeg skal ha nå snart. Gidder ikke masser år til imellom. Tenkte ikke føde noe mer barn etter fylte 30 vaffal:) Spist masse!! kringle igjen:( Kvalm og vondtemagenmin:(( (greit jeg ikke var fast, men vært her i 4 mnd. og de sa ikke et kløyva ord om at jeg slutta da. Synes jeg faktisk er litt dårlig. Spes når alle likevel var samlet og kringla var fremme. Faktisk vanlig å gi en blomst eller en vin eller noe. Om ikke annet takke for innsats og lykke til i ny jobb og sånn. jaja blæ på dem, driter i det) Jeppjepp, ny jobb på mandag. blandede følelser. Da får jeg pakke sammen litt her. Går 15 i dag. (unnet meg det)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #228 Skrevet 8. februar 2008 Jøss ungen spiser en mariekjeks jo! Wow, nå har hun blitt utforskende i matveien her!! Hvor skal dette enda??? Park/barnehage før skolen??? Her blir det home-school hvis du ikke har fått med deg det. Jupp, unn deg tidlig freddan du. Må fredda litt i dag vi også siden gubben reiser i morgen. Kan ikke risikere å få abstinenser vettu:)
Molait Skrevet 8. februar 2008 #229 Skrevet 8. februar 2008 Føler meg som fu**** playboybunny her!! haha poff
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. februar 2008 #230 Skrevet 9. februar 2008 Du _er_ jo en playboybunny:) Da er jeg ferdig med 2 nattevakter og har fri ei uke:) Deilig!! Tror jeg skal legge meg etter barnetv i kveld. Kjøpte oss spisestue i går (eller svigers betalte da). Ble i oljet eik og var veeeldig fin!! Bare synd jeg må vente 6 uker på den:( Men får den før påske da om ikke noe annet.
Amabolla Skrevet 10. februar 2008 #231 Skrevet 10. februar 2008 God kveld i stova godtfolka. Mol prøver å få fram ett poeng bak skuldra mi;) kutt nå ut!!! DU som er treg!!! point maken for leeenge sidnen!!!! Duuuuust!!! ok da låv yah..... skjer a? Erre no liv?? noooot!! Vi har liv:D mol prøver å få me på rygg Ama tøtcha nå puppen min i forsøk på å nå tagentbordet!!! the magic botton hehehe (synes det at vi skriver annenhver setning?) må lese mellom linjene-kanskje man finner noe edruelig? Hæ? vart den for dyp for deg LILLe venn? 1: hvorfor er "E" liten? TRimme nes ehåra? 2; hvorifioopppor er R stor?
Amabolla Skrevet 10. februar 2008 #232 Skrevet 10. februar 2008 ok, stor kangle om tastaturet... har nå sjekka hva som ligger i kurven ved pc'n: Bind målebånd (?) Klick (hehehehe) Hengelås (!!!) Spilledåse (dåse er dåse!) Stor hva btw?? hakke drekki vi da:D puss pussa så får du en suss;) planlagt skric\vefeil by the way. (engelsk vett-skikkelig stili) jaujau- gå og piss og legg dere. ja! Natta
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 #233 Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med dagen alle mammaer!!
♥Tiny Skrevet 10. februar 2008 #234 Skrevet 10. februar 2008 Ja, ser hva som skjedde borti gata her igår kveld/natt ja hehe.. gratulerer så mye med morsdagen alle sammen!!! Nyt den! Vel jeg sitter nå her alene og venter på at mann skal komme hjem fra rally sverige. Skulle visst være ferdig i 14 tiden, men er mange timer hjem igjen. Spørs om det blir noe stas på a mor om ikke gjør noe sjæl. Igår var jeg ute å gikk i 2 1/2 time!! Var jo knall vær og deilig å lette litt på ræva også. (skritt-telleren viste over 18000 skritt *stolt*). Må jo gjøre noe om den siste kiloen skal bli vekk. (ja, jeg skal melde meg inn i sats ov være med dere molle og mtg, har bare ikke gjort det enda). Idag skal vi besøke min farmor som ligger på sykehuset (ingen alvorlig ting, bare operert ryggen-prolaps). Hun ble operert på tirsdag og nå skal vi inn å si hei sammen med pappa. Nå skal jeg krysse alt jeg har for at neste uke ikke blir en slik helvetesuke som jeg hadde forrige uke. Ikke folk på jobb=meg jobbe mange timer overtid+bruke masse tid på å ringe vikarer. Lykke til i ny jobb imorgen molle (om jeg ikke snakker med deg før) Hvorfor er alle gravide når jeg og vil???? Nå vet jeg om 4 som skal ha til sommeren, og det gjør det jo ikke noe bedre i mitt hode det...
Molait Skrevet 10. februar 2008 #235 Skrevet 10. februar 2008 Ja gratulerer med dagen mødre. Beklager vi ikke sa fra Tiny, tenkte du ikke kunne på lørdagen, men kunne jo gjort noe på dagen. Var helt i tåka etter at E startet dagen kl 4:30 (!!) og så kom det besøk og brått var dagen over. Men vi snakket bare pene ting om deg på kvelden om det er noen trøst;) Ama: du er bare verdens beste! Tusen takk for en helg med avkobling fra skallen. Jeg er nok litt der M er jeg og;) M på intervju til bra jobb i morgen. Jeg på ny jobb i morgen. Far skal opr. i morgen. Første av mange. Snakket med han i stad. Er urk inni hodet mitt. Skjer mye i morgen. Takk for lykkeønskninger (også de påminnede-hihi)
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. februar 2008 #236 Skrevet 11. februar 2008 Hvordan kan noe så lite og søtt produsere så mye drit??? OMG!!!! Var jo en håndball som lå i bleia, jo!! Var digg med helg gitt. FIkk gjort litt også nå som vi ikke var sjuke. Vi har kjøpt oss ny tv. 37" flatskjerm fra panasonic!!!! Juhu!! Gøy å se tv på noe med litt størrelse, gitt. Ellers så var det lunsj med svigers, mimmi (som er hjemme igjen og overraskende opplagt til å ha vært gjennom TO hjerteinfarkt!), og svigerinne med familie. Nice! Lørdagkveld var jeg på jentekveld og feiret bursdagen til meg og en venninne. FIkk masse fint av jentene. Også ble det en runde da jeg kom hjem som det virkelig står respekt av. Sovna altfor sent, men jeg fikk heldigvis sove lenge på søndag. Tok det med ro i hele går og fikk hengt opp noen bilder som svigermor har malt og rydda litt. I dag skal jeg ut på shopping. Skal i hvertfall gå og titte litt. Tenkte dra i 11 tiden, spise lunsj på senteret og så kan Linea sove mens jeg titter i fred! Juhu!!!! Vet ikke om jeg har penger til å shoppe for, men... Koster ikke noe å kose seg. Spent på jobb i dag, Mol! Du får komme med referat når du får tid. Så fint at faren din skal opereres, det er jo en ganske stor fremgang fra da han først havnet på sykehuset. Hvordan går det med bror? Nei, må sjekke nettbanken kanskje, jeg. Og så må jeg få gjort noe små ting før jeg stikker ut. Ha en fin dag!
Molait Skrevet 12. februar 2008 #238 Skrevet 12. februar 2008 Uff, stakkars lillesnella. Håpe hun (og dere) får en bedre natt nå. Har du vasket noen maskiner i dag?
Amabolla Skrevet 12. februar 2008 #239 Skrevet 12. februar 2008 ikke snakk! Stakkars vaskemaskina vår-aner sikkert ikke hva som traff den!. Kl 23.30 i går lå Leo heilt stille på sofaen og glana på sex og singelliv-heilt utslitt stakkar. Senga hennes ble skiftet på 3 ganger, pysj 4 ganger. Og siden vi hadde hatt besøk av en tissatrengt liten gutt i helga-så ble det tomt for pysj;) Og jeg er tom for hjemmeklær-går i sambo sine klær jeg nå...Ho har bare spydd to ganger i dag og det var i dag tidlig-diaré bleier 3 stk. Men får ikke i ho noe mat. 1 bit banan og en 1 bit fyrstekake( vært hos Oldemor:)) Får i ho drikke da og ho sitter med ei klubbe i handa no (kjærlighet på pinne). Hvordan gikk det med jobben Mol? Og far? Må vaska gulv jeg og se om jeg får sv.mor til å handle for meg.
Molait Skrevet 12. februar 2008 #240 Skrevet 12. februar 2008 Beklager;) Går fin å sove i body da. Sex og singeliv er fole fint barneprogram;) Stakkars. Så lenge hun drikker vaffal. Prøve velling? (tynn grøt assa, hun liker vel ikke sånn annen velling) Youghurt? E (og Tiril) er veldig glad i den der rislunch... Riskaker? (klubbe?!) Jobb ok. Far-vet ingenting. Har fått meg fole fin blomst i hodet mitt:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. februar 2008 #241 Skrevet 12. februar 2008 Ish, Ama! Sånn spyogdrit er et helvete! Har du prøvd å gi farris og eplejuice blanding. Søtt og godt og sånne salter som kroppen trenger når den spyr. Linea drakk masse av det når hun var syk i mai. Ellers er blåbærsaft stoppende. Stakkars lille frøkna og stakkars deg. Body er fin-fin pysj.... evt med strømpis til. Når man er syk så er det beste i hele verden å se på tv. Mol: krysser fingre for far din! Jeg har bekken fra helvete!! Og synes litt synd på meg selv. Men var flink og gikk til åpen bhg i dag (sikkert det som gjorde bekkenet bedritent i dag), dro med leieboeren vår. Nice!! Fineste leken i verden: Smykkeskrin med sånn ballerina inni!!!
Herkules Skrevet 12. februar 2008 #242 Skrevet 12. februar 2008 Hei og hå Ja nå har det bare vært jobb jobb jobb. O har feber hjemme fra bhg. Takk og lov for at jobben har investert i bærebar pc!!! Takk og lov for at jobben har investert i assistent/sekretær Ja moll du er kort men jeg håper du har det fint i den nye jobben! Litt tidlig å uttale seg så mye kanskje. Noe fint å se på? Noen ok å prate med? Æsj du må ha mye i hode akkurat nå (sikter ikke til blomsten?!) Ikke så lett med alt som skjer på engang. Sessa fikk du brent noen kroner i går? Ama: ja da amadritt der er det igjen. God bedring stakars søte lille frøken sneiks
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. februar 2008 #243 Skrevet 12. februar 2008 Hmmm... kjøpte bare masse fornuftig shit i går! Mamma ble med og da ble det ikke så mye dilling som jeg hadde tenkt til, men digg lunsj! Mamma kjøpte bukser til Linus , sånne tynne bomullsbukser med føtter. Hadde en sånn til Linea og den brukte vi MYE!!! Også ble det noe fra apoteket og svangerskapskalender (kjekt å ha), og mat, da! Jo, også kjøpte jeg Thriller cd'en, den jubileums greia. Ikke veldig imponert, men da har vi i hvertfall de gode gamle låtene på to cd'er, en i bil og en hjemme kanskje. Fine gamle låtene!! Blir fornuftig når man er kone og mor gitt....
Herkules Skrevet 12. februar 2008 #244 Skrevet 12. februar 2008 Fineste leken i verden: nøkler Her har vi diller i noen dager av gangen. dille 1 bil. MÅ ha bil i sengen dille 2 MÅ ha ball i sengen dille 3 MÅ ha nøkler i sengen - får ikke lov av mamma = feber hehe Søte barnehagetanter altså. De ringte meg i går og sa O var litt survete, men at de ikke fikk lov til å ta tempen ¨på ham De tok under armen sa de. De er søte fordi de ringer så forsiktig for å høre om han kanskje bør hjem og søte fordi de tror at O sitter stille med termometer under armen en halv evighet:)
Molait Skrevet 12. februar 2008 #245 Skrevet 12. februar 2008 Fineste leken i verden: Aner ikke..spør Tiny (leker mye med den røde sykkelen han fikk av oss til jul, og skal for tiden ha med alt av store leker ut når vi skal gå) Man tar da vel tempen i rompa på så små...blir mer nøyaktig og. Ikke mye å si om jobb enda. Dama ved siden av snakker så mye med seg selv at jeg allerede begynner bli gal i hodet. Lite å se på gitt, men har vindu da:) Deler kontor med ei til men er skillevegg. Har fått meg en fin liten krok. Ikke så liten i grunn. Jeg har den mest røddige pulten av alle..hehe:) Fatter ikke hvordan folk klarer få gjort noe som helst når det flyter i papirer og postitlapper. Foreløpig negerjobb, får mer opplæring på torsdag. Greit med rolig start. Far lever. Fikk tlf i stad. Ble seff komplikasjoner, han er jo så dårlig stelt. Legene lurte på om han hadde rørt på seg ever! så dårlig kondis som han har. (selv som syk liksom) Blir utsatt den han skulle ha på torsdag. Må komme seg mer. Er ikke lenger blå på leppene, så alt i alt var den vellykket. Så er det da 1-2 til for så å opr. den virkelig store opr. Helt utrulig at han lever egentlig, er så mye galt med han og alt skrangler. Jaja sånn går det om man drekker som en svamp, røyker som en skorstein, eter som en ungkar (om man da eter), sliter med andre ting og har fucked up sovemønster. Han kan jo bare skylde seg selv (noe latent og da men) Sånn, da var jeg vel ikke så kort. Trene i kveld. M har fri til uka den sniken. Spurt om jeg hadde fri, kunke fatte hva han snaket om. Vinterferie!! Ja noen som har det!! Tiny, jeg er ferdig med den brukerundersøkelsen så nå kan du skryte av meg og klappe meg på hodet og sånn;) Førkje??!! E blir hjemme i morgen. La ham 18:15. Sovnet nesten med en gang. Aldri lagt barn så tidlig før. Spiste middag kl 17 så ble ikke til at vi ga han noe mer mat. Våkner han da senere og er sulten? TINY ELLER MtG: Glemte å se etter, hvor lenge sov E i dag, evt. når? Hvordan går det med Leo nå? ferdig med spybæsj? Håpe dere voksne slipper unna, sånt er som regel veldig smittsomt. SIMBA: Bytt ukens snart a:) Cat...jeje svanine: *tomtihodet* sessa: jabb-jabb Gå å skifte ti trening jeg da. Nå var jeg lang.
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. februar 2008 #246 Skrevet 13. februar 2008 Insinuerer du at jeg bare jabber, Mol? Trodde det var det du likte med meg, jeg! Bra det går bra med far. Livsstil spiller nok mye inn på formen hans, ja... men, men... er jo ikke så lett å se langt frem i tid, og når du først har etablert deg et levesett så er det ikke så let å gjøre noe med det. ;)Kan jo hende han tenker litt mer på det når han kommer seg til hektene! Skal ikke gjøre noe i dag vi! Skal bare rydde og gjøre hus-ting. Også tror jeg at jeg skal ta en time out på sofaen når Linea sover. Glemte det i går. La meg ned ti min før hun våkna. Kjempe lurt i grunn! Hadde jo akkurat sovna da hun våkna. Skal i to utdrikningslag i løpet av våren. Ene skal ha forebredelser 8.3., pga to av de viktigste deltagerne (bl.a. forlover) kommer til oslo da. Så jeg må få med meg det i hvertfall. Så da blir det vel ikke vors på meg og spørs litt hva jeg orker ut over kveld. Jabb, jabb, men da er dere informert. Venter til nærmere 1. med å bestemme meg, for må se an formen fremover. Trøtt for tiden, selvom Linea sover stort sett hele natten. Også har Linus fest i magen HELE tiden!!! eller i hvertfall om morgenen og på kvelden. Crap! Blir jo ikke noe bedre med tiden. Satser på at han følger søvnmønsteret mitt snart.
Molait Skrevet 13. februar 2008 #247 Skrevet 13. februar 2008 Jabbet til deg. Ikke "om" deg. Men ja du jabber mye. Har ikke sagt jeg ikke liker jabb. Sa faktisk bare..jabb-jabb:) Håpe formen holder til en tur da, hadde vært koselig å treffe deg igjen. Evt. er det helt lov å komme å spise med oss og dra hjem igjen i 21-22 tiden altså. HEI AMA!!! Kjeder du deg mer nå? Eller har du dratt hjem? Herk: Blomsten er en slik...avspenningssak? jeg fikk av Ama. Intet mer spennende enn det:) Good to have you online cat! Ama..har Nina ringt deg? MtG møtte henne ute og informerte henne om sjult ID, så hun skulle ringe deg på nytt:) Kunne jo evt informert a om nettsiden da men..hehe. Men om a ringer deg, så gir du a adr.? Linus kommer ikke til å starte følge ditt søvnmønster men bli mer aktiv på natten. (beklager, men den klarsynte har talt..eh..jeje) Forhåpentligvis klarer du å sove igjennom det. Jeg vil kjenne babyspark utenpå mage!!! svanine, hakke noe å si deg her jeg...men da er du nevt.
Amabolla Skrevet 13. februar 2008 #248 Skrevet 13. februar 2008 Sessa OG Mol jabber mye;) Fortsatt misunnelig på Sessa-jeg og vil ha sirkus i magen... Nei Mo- Ho har ikke ringt. Kjeder meg ikke nå forresten-hjemme fra bhg. Leo sover-har sovet i 1 1/2 time nå Tro hun koser seg i bhg. Og kontaktpersonen vår er skikkelig morsom: "hadet Leonora,jeg er så glad i deg,glde meg til å se deg!" Skikkelig positiv dame. Det er forresten ei til på avd. som heter Leonora:) Blomsten er en finfin ting å ha i hodet- ihvertfall når man vil sove og hue ikke får det til! Nei,hva finne på nå da? Tenkte å la vaskemaskina få en dags pause før neste økt:D
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. februar 2008 #249 Skrevet 13. februar 2008 Er det feil av meg å tolke den blomster tingen som noe litt porno?? Jeg mener "avspenningssak", "finfin ting å ha i hodet- ihvertfall når man vil sove og hue ikke får det til!"? hehe.. jeg sover i hverfall veldig godt og fort med litt hjelp fra "avspenningssaker" (evt. mann, da!). Kos med hyggelig dame i bhg! Bhg? Har hun fått plass? Går hun ikke i park? Vet ikke om jeg liker at du er klarsynt, Mol! Vil gjerne sove hele natten... fikk ikke sove mens Linea sov. Linus er turbo når jeg sitter og lener meg fremover så han ligger litt i klem, må tydeligvis slutte med det. Bare ligge og slappe av hele dagen! Hmmm... Ut en tur vi, kanskje. Er jo fint vær og allting. men bekken er drit så blir ikke ute lenge tror jeg. Og jo skal se hva jeg får til med 8.3. Man vet jo aldri.
Molait Skrevet 13. februar 2008 #250 Skrevet 13. februar 2008 Så snill mot maskina da ama.... Trenger ikke like det sessa, fremtiden bringer det fremtiden bringer-enten du liker det eller ei:) Kan hende du må belage deg på å gå 3 dager over tiden og;) Takk for å ha ødelagt blomsten min! Det var overhodet ikke noe porno emn en fin sak. Sukk altså.... Ama skrev på tråd hun fikk bhg plass.... (gjorde du ikke det da ama?) Snart hjem. Ferdig med alt tidlig igjen. Vente litt da, så går jeg. Teit for kunne jo gått nå, men er liksom tidlig å gå. Men har jo ikke noe å gjøre. I morgen blir slitsom dag. Opplæring i mye vanskligere greier. Er nok kake i hodet i morgen. MtG skal ha meg med på hipop i morgen...eeee litt usikker jeg assa...er ikke sånn flink til å ta klasken og sånn jeg:P Fisk til middag i dag. Vet ikke hvordan. M som ordner. Pusten til E er og ille enda. Går greit inne når han bare tasser litt eller klenger, men de var ute litt i stad og da han gikk litt rundt for seg selv så begynte han å hvese igjen. ER jo typisk pyton luft ute og nå. Lurer på å ringe lege. Om han har astma eller noe så er det greit å vite om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå