Molait Skrevet 11. desember 2007 #151 Skrevet 11. desember 2007 *Håndiværetallemedforlitesøvn* Sovnet vel borti 3. E opp 4. roe seg. E opp 4:30. E opp i vår seng. roe seg. E over i egen seng rundt 5. Stakkars mann opp 5:30. E våken 6:30. Har time hos lege kl 9:30. Dumt de ikke hadde før. Har fått beskjed av hs å dra også. Hangle lenge nå. Egentlig vært forkjølet siden august. Hveser veldig på pusten nå. På utpust. Da skal man jo være litt obs. Hoster myye. Man kan levere barn i bhg forde? ehe..hmm. Men da skal han jo bare sove, så kan vi evt. hente ham tidligere. Får ringe Tiny. Ja høre hva de sier da. Har ikke feber trur eg. Trøtt jeg...
Molait Skrevet 11. desember 2007 #152 Skrevet 11. desember 2007 Noe sier meg at MtG og strkkerhåndiværet om hun gidder logge seg inn og ikke bare lese tråd (HINTHINT) Ja da har E fått sånn pusterør. e liker ikke pusterør. E liker ikke å måtte noe som helst han ikke velger selv og i hvertfall ikke om han så blir holdt fast. Blææ! Han noe nedreetellerannet bronkitt greier. Skal gå på en sånn pustesak til fredag. Om 50% bedring eller mer så fortsettes bare med den i 2 uker. 4 ganger om dagen. (kos deg Tiny-haha!) Om ikke bedring skal han ha en til for å bli kvitt betennelsen. Den er egentlig ikke til barn under 2 år, og E er litt lett. Han kan bli ganske hyper av den (og vanskelig å legge) så han ville prøve å vente. Håpe vi slipper hyperbabysomikkevilleggeseg. (lang fin en til deg der Mr.Herk;) ) Jo. Og om de har sånn 3 ganger i løpet av et år så sjekker de for astma. Vært inne 2 ganger nå. Sist var 3 oktober. Var litt anderledes da, men gikk nok under det samme. Så nå får han vente til november om han skal ha en ny sånn, om han skal ha mer. så dett var dett. Litt dm som ikke gikk før kanskje? hmmm Selv etter hs sa vi skulle og. Jaja, ikke alltid like lett ha tid til syke barn:( Leverte i bhg gjorde jeg og. Mer dm? Han er i grei form da:) Skal jo bare spise og sove nå. De ringer vel om han blir dårlig. Lurte veldig da. Hadde jo sagt fra på jobben. Kunne blitt hjemme. Får jo betalt lell. Men følte nå liksom jeg burde dra inn. Selv om de klarer dagen fint uten meg, så blir det litt kjett for hun andre her. Blæææ..jeg hadde jo egentlig "fridag"..hehe. Men med barn hjemme..er det helt fridag? følte ikke helt jeg kunne levere ham og dra på shopping heller. Burde vel for julen kommer fort! Formen Cat?
-MtG- Skrevet 11. desember 2007 #153 Skrevet 11. desember 2007 *strekkerarmenhøøøytoppiværet* G ligger ute og skriker! Sov da, drittunge! (unnskyld, lillegutt) Etter natt med lite søvn av diverse grunner så er ikke tolmodigheten på topp.. Koselig at dere stakk innom Molle. Lenge siden vi har hatt en sånn barestikkeinnommedungepådagtid nå Og E synes sikkert pusterøret er morsommere i Tiny-hagen. G ble nesten kurrert for knipeigjenøyneneogvrisegfrebrilskrundtmensmanhyler etter å ha fått øyedråper i barnehagen. Hehe,Mr. Her. Her var det også noen fine til deg:) Er det slemt å teipe igjen munnen på ungen med Gaffa-teip?
Molait Skrevet 11. desember 2007 #154 Skrevet 11. desember 2007 Nei da. Kan detikke fikses med Gaffa er det ikke verdt å ta vare på og man kan ikke kaste ungen heller. Så bruk Gaffa du. DBedre det enn søpla. Mr.Her og der... Koseligåkommeinnommedbarnpådagtidogså Kultdugaddloggedegpå! Tinyhagen ja:)) Joa. Vi skal sette på klistremerker og sånn.
-MtG- Skrevet 11. desember 2007 #155 Skrevet 11. desember 2007 loggermegpåfordinskyldvettumollebolle:)
-MtG- Skrevet 11. desember 2007 #157 Skrevet 11. desember 2007 Jasså? Drittungen sovna til slutt så nå er det go'ungen som ligger i vogna igjen. Synes jeg kjenner bihulene begynner å sprenge jeg. Ama? Hva har du gjort nå? Forresten så kan du bare glemme tr denne måneden. Jeg har for deg. Tr-dag nummer 12....
-MtG- Skrevet 11. desember 2007 #159 Skrevet 11. desember 2007 Kakkkkkkao! Kanskje jeg skal se om vi har en sånn rett i koppen sak? Det fikk jeg lyst på. Håper ungen sover leeenge:D Også vil jeg ha penger... Lurer på hvordan alle julegavene skal bli kjøpt:) Nei i år driter vi i julegaver og sparer de penga vi ikke har, forlkens.. Kanskje det er penger på kontoen min? Aner ikke for tiden. Plutselig spretter det inn litt fa rare steder:) Bihule-AU!
Molait Skrevet 11. desember 2007 #160 Skrevet 11. desember 2007 Eh..gå til legen? ...bare ikke. Er dritteit egentlig hahaha skrive ferdig etterpå sigg nu
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. desember 2007 #161 Skrevet 11. desember 2007 Formen er bedre i dag. Sovet en slags koma-søvn i natt! Digg med unge som sovner sju og som sover uten et pip til halv åtte dagen etter!!! Måtte det bare vare for alltid!! Usj til syke barn og syke mammaer!! Skal på nattevakt i natt og i morgen natt (ekstravakter-trenger mer penger til jul) men har så innmari lite lyst!! Håper bare disse nettene blir bedre enn den siste jeg hadde på jobb!! (vanligvis er nettene veeeeldig bra altså!!) Ledige stillinger på jobben min, mtg!! Du kan sikkert bare få ekstravakter om du ønsker det også. Gå å bade ungen jeg! Hun synes det er såååå stas når jeg blåser opp poolen hennes fra i sommer og setter den i dusjen. Blir jo nesten som et svømmebasseng for den lille kroppen )
-MtG- Skrevet 11. desember 2007 #162 Skrevet 11. desember 2007 Åssen stillinger er det da? Vil ha sånn stilling som deg jeg:) Må du vaske bæsj? Dusje mennesker? Kanskje jeg ikke vil ha sånn jobb likevel? Bra du er bedre, Cat. Ikke noe morsom den sykdommen der. Hadde den her om dagen jeg også og har ikke fått tilbake matlysten ennå.. Heldig men den ungen din altså.. Ønsker meg en sånn jeg også. Ønsker meg en unge som ikke hoster i det minste:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. desember 2007 #163 Skrevet 11. desember 2007 Det er en ledig nattevaktstilling slik som jeg har. Deltid, brutto ca 6000 i måneden. Er ikke all verden, men med kontantstøtte så blir det ikke så verst. Stort sett så gjør jeg ingenting som har med stell å gjøre. Jeg har plukket opp bæsj fra gulvet en gang (hører til sjeldenhetene, men han var syk). Var bare å ta på hansker og bruke masse papir og kaste i do ) Det jeg gjør på jobb er gi medisiner, sette insulin, feste en bleie (ligger klart er bare å fjerne tisseflasken og feste bleien. Har enda ikke tørket en eneste rompe og jeg har jobbet der et halvt år. Også vekker jeg 2 stykker om morran, men de står opp og sånn selv. Er en bruker der som kan være litt krevende, men han er veldig søt og god og han skal jo legge seg rett etter at jeg kommer på jobb. Er forsåvidt lettjente penger og virkelig behagelig om man sover nogenlunde godt på jobben.
Molait Skrevet 11. desember 2007 #164 Skrevet 11. desember 2007 husker ikke hva som var dritteit lenger jeg nå Glemte jeg skrev tråd også kom ei og vill ta en sigg så da bare trykka jeg lagre:) Hmm..ja var snakk om det der ja cat. Er så hektisk nå frem mot jul. Sikkert mulighet for ekstravakter fra januar av og? Skjønt trenger penger nå da. Men går ikke når vi har 1 fungerende bil bare. For da måtte M ha kjørt til bhg og jeg rett på jobb. Om i uka da. Helger blir jo noe annet. Regner med alle røde dager er opptatt i julen? Eller mellomdagene (altså de virkedagene) ? Kanke du høre om det a? For jeg får ikke betalt for jula:( Skriver timer vøtt. Og får jo ikke for helligdagene da. Skal heller ikke jobbe de virkedagene i romjulen. Trengs ikke. Kanke sitte to her og glo på veggen. Sett bort fra i natt og at han er syk og vært det lenge, så er det ganske greit nå Eller jooo...jeg ønsker meg barn som ikke tisser 8,5 liter om natten og en som kan kjøre bil mer enn 2 min før han klager og kan kjøre helt til bhg uten masse grining og hyling og underholdning og kjeks og æææææ! Men ellers er han fin:) Blitt sååå glad i pusene (buuussshhhh) (ja roper på pres. jah..teit..hehe) Koser og klapper og veldig gøy å skremme og løpe etter. Halen er en leke og ryggen er en stol. Utrolig at de er så snille med ham. Pleier å gå sammen bortover gangen mens E holder på ryggen. Søtt:)
Molait Skrevet 11. desember 2007 #165 Skrevet 11. desember 2007 Hvor mye jobber du igjen i den stillingen a cat? ant netter og sånn?
-MtG- Skrevet 11. desember 2007 #166 Skrevet 11. desember 2007 Slenger inn et tips til gave til pappaer fra barna jeg. V skal få av G:) http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2769908&rom=MP
Molait Skrevet 11. desember 2007 #167 Skrevet 11. desember 2007 æææææææææææææææææ PSYKO lyd!!! De borrer i metall el no. Dauer her. Værre enn negler på tavle jo. Da er dagen snart over for min del. Så er det juleavslutning på skolen til Will. Litt mikkmakk for varer til 20:00 og så lenge varer nok CE. Prøve å få trent litt etterpå og. Håper jeg orker.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. desember 2007 #168 Skrevet 11. desember 2007 Hele desember er "fyllt" opp på jobben. Men har akkurat blitt en ledig nattevaktstilling, så er nok noe ekstra i januar. Det er stort sett vanskelig å få folk til vaktene i helgen, for de fleste er ikke interessert i å jobbe ekstra helger, siden man allerede har egne jobbehelger. Jeg jobber ca 10 netter i måneden. Jobber 3 ukers turnus. man-tirs-ons fri en uke, så tors-fre-lør-søn. Fri en uke og tilbake til start igjen med, man-tirs-ons. Og man går jo på vakt på kvelden, så vil jo da si at jeg jobber natt til tirsdag, natt til onsdag og natt til torsdag. Og andre jobb uka jobber jeg jo da natt til fredag, natt til lørdag, natt til søndag og natt til mandag. Begynner 22.15 og slutter 7.15. Kan legge meg 23.45 og må stå opp 5.45. Sovner jeg med en gang og sover godt, så er jeg ikkt trøtt neste dag. I helgen legger man seg 00.45, men da kan man sove en time lenger til klokken 6.45. Risken er jo hvis noen skulle være syke, eller det skulle være noe, da kan man risikere å ikke få sove noe særlig, men man får jo da ekstra betalt. Har kunn skjedd en gang på det halve året jeg har jobbet at jeg ikke har fått lagt meg og det var nå sist natt jeg jobbet.
simbamamma Skrevet 11. desember 2007 #169 Skrevet 11. desember 2007 God bedring til alle som er syke! 1D ba meg si ifra at hun ikke liker nøtter eller surt godteri, men er ellers altetende. Hun jobber rævva av seg, og jeg skulle hilse så mye til alle :-) Klem!
Molait Skrevet 11. desember 2007 #170 Skrevet 11. desember 2007 hmmmm Enn du da Simba, hvordan går det med deg? Hva skjer nytt med LH? "kjenner" jo ikke gutten lenger) ok cat:) Snart juleavsl. Lov å si man ikke gleder seg? Joda er nå sikkert kos og stas og er i grunn lite av det. Fullstappa med folk og grinete småsøsken og umulig å få parkert og kaos og 1 time med andres unger for å få 5 min med sin egen. Blir fine 5 min da:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. desember 2007 #171 Skrevet 11. desember 2007 Er håpløst sliten og trøtt og mann måtte seff spille squash, men lovet å skynde seg hjem så han kanskje kunne legge Linnis. *rekkerhåndaiværetjegogså* Linea hosta sånn i halv 4 tiden at hun våkna. Klarte ikke roe seg helt etter det. Måtte sitte på rommet hennes en time, hver gang jeg gikk ut av rommet våknet hun, og jeg lista meg ut altså!! FIkk klatret opp i senga kl halv 5, men i det jeg lukket øynene våknet hun igjen. Sov på gulvet hennes til halv 6 og gikk og la meg igjen. Og dette var en GOD natt. Herregud! Kommer Cat til å merke hvis jeg bytter Linea? Mulig hun merker det når ungen klatrer opp i sofaen og løper helt til armlenet før hun slipper seg bakover og deiser ned i setet (hun er helt koko for tiden!) Hadde tatt en spade any time nå! Mol, kjøpestrømpe funker jo fint, da. Men nisselue ideen er jeg faktisk litt stolt av for den funker veldig fint. Er litt fint at den er lang og man må jo ikke fylle den opp. Putt oppi en tannbørste og klementin og sånn så fyller du jo opp litt av plassen. Tenke seg til om du ringer igjen... Sessa kommer til å bli sjokkskada! Bare rop ut dersom dere er keen på hyper unge. Hun er i hvertfall blid, prøver jeg si til meg selv, for det var tøft for en mnd siden. Så mye hyl og grin og klenging. Men kan være blid uten å være hyper vel?? Får stikke å lage kveldsmat, jeg. Kanskje skrive mer senere i kveld eller så blir det i morgo! Må røske unge ut av sofa før hun faller i gulvet og slår seg fordervet!
Molait Skrevet 11. desember 2007 #172 Skrevet 11. desember 2007 Stakkars gutten min. Sovnet kvart på seks på fanget til M. Sover på sofa nå. Glovarm. Vet ikke helt hva gjøre jeg. Bare legge? Må jo få av ham litt klær og må skifte bleia. Bør kanskje få en pir? Tenkte gi han inhalator mens han sov. *smart* Den hjalp veldig forresten. På hosten og. Puster fortsatt rart men. Blir ikke bhg i morgen vaffal. M være hjemme i morgen. Onsdag er datagurudag så da går det greit med hjemmekontor. Torsdag blir jeg hjemme evt. Men må jo få med oss Lucia da! Litt kjedelig å dra i bgh om han ikke skal være der og. hmmm. Men kan jo kjøre M på jobb i samme slengen så greit nok, for da har man bil. Ble en del tenke høyt dette her, men høyttenking er bra, for da kommer man på ting:) Kommer snart MtG...kommer snart:P Jo men trist jeg ikke fikk blitt med. Jau glesa seg ikke til alt, men ville jo gjerne se William da. M skulle filme. Får se på sammen med W og be han forklare og sånn. Uff, hadde vært gøy for E også. Og W synes det er stas å vise frem E.. Blæææææ for en rotetedag!!
Molait Skrevet 11. desember 2007 #173 Skrevet 11. desember 2007 Hatt en s¨ånn med fin stor pusekant! Kan bli fint vett. hmmm mulig jeg ringer...hehe husk å ta pilla di så går det nok bra;) Er ikke keen på hyper unge. Har feber og grin og ikke pust eller rar pust og host og aktiv nok! og skal kanskje på med. som gjøør han hyper! Meget forståelsesfulle klemmer oversendes Sessa. Er og alene hjemme nå. Straks leggetid Sessa! Skjønt det er ikke nødv. noen opptur hos dere...hehe sorry. Deilig med vakker spade. Er nå lyd i hu og da...
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. desember 2007 #174 Skrevet 11. desember 2007 Har sånne laaange fra panduro MED stor pusekant!! Har ikke tatt pilla mi på mange mnd, jeg... hmmm....
Molait Skrevet 11. desember 2007 #175 Skrevet 11. desember 2007 Ja det gkk jo bedre enn ventet. Alt over på 5 min. fikk med. mens han sov. Opp og temp og pille og legg. Ble nå grin men mest sånn "la meg være i fred" grin. Hyyyl under pille, men det er vanlig. Sovnet med en gang. Uff lille gutten min:( Man får så vondt av dem. Hadde bare 38,3. Kjente han var kjøligere nå enn 10 min tidligere. Rart å febern hopper opp og ned på de små?! Fikk bare lyst til å ligge inntil ham jeg nå... MtG, hva gjør vi i kveld? Passer egentlig ræva, men det gjør det alltid? hehe. Blir vaffal ikke før 20 herfra. Får bli en kort en isåfall. Må få unna litt her og er meget underernært på søvn. Jeg ville på kino i dag!! Ja stemmer det. Hvem blir med på kino i romjula? Jeg er alltid på kino i romjula. "Lemmen" min svikter *snufsogsåjegsomgledetmegtilbakersteraddennegangen* Ellers har og ei fra nord "ødelagt" noe av kinoturer for meg..hehe Jammen altså sorry da, men hvordan ikke få slike tanker dah?! Kjem hver gang en entrer kinosalen... Jappjapp. Men hva se? Hva går for noe bra i julen? Tenkte på 4-6 dag. Da skjer det som regel lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå