Gå til innhold

*******Tråden 32******


*1D*

Anbefalte innlegg

Få noen bra linker a ama, du er så super på det:)

 

Hvilken jakke tro... og den er ikke glemt igjen;) Bare GU (haha altså god unsk.)

 

 

Cat: Vi skulle ha 4/12 begge to (ifl mtg) og begge fikk 2/12. Kult:) ja litt kult vaffal. Vi startet jo med 1 uke diff på ikm;) Tenk om vi får samme ikm denne gangen?

 

Hvis det blir noen fler ganger på meg da. Er veldig frem og tilbake der jeg. M vil ha en til da. "Vi må jo få en til, vi som lager så pene barn" Søtt:) Men er jeg som må igjennom en gravi til, fødsel, nattevåk, ute av karrierestigen og blabla og synes slik det er nå er hektisk nok. De skal jo følges opp og greier og. Er så mange ganger vi har vært superglad for at W er så stor og selvstendig. Og får jeg en småttis til så hur skal jeg finne overskudd til å følge opp W?! Lite livetssukk fra rett neri høgget for deg Cat:)

 

Sessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se å lås opp den døra med en gang. Og tror du virkelig at en låst dør stopper oss? Assa vi ække dumme vi. Finner et smutthull vi vett;) Men atte jeg kommer en dag assa. Kanskje ikke på en stund om jeg ser på kalenderen her, men en dag kommer jeg:) (jeje mtg hysteriskt festlig...en dag kommer jeg...)

 

En stor gratulerer til spaden som setter seg opp selv :D

(bare _litt_ sen...rare fysodama) Men nå som hun setter seg opp selv så kommer nok resten i turbofart. Pleier å være sånn at når de først begynner med ting så kommer resten og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd jeg ikke har samme effekten på deg med tr ama.. Den kommer nok snart:)

 

Tror vi hadde en router, men ser dere har kjøpt.

 

Vi skal på innfløttfest i februar. Gleder meg:) Lo av dostol...

 

Seigdamer er tull! Pupper skal ikke ha sukker på... FR er jo pyyyton da! jækki. Og er vel nøtter på dem og? Ikke verdt portoen...

 

Flinkesessa. Ligg unna Cola. Det er fra helvete. Blir nesten like avhengig av det som sigg. Og har du vent deg av er ikke første slurken god...som med sigg. Des er det ikke bra for tenner eller kropp. Er noen dager så er det værste over. Hold ut:) Kjøp deg julebrus...

 

Synes dort og sølv hørtes kjempefint ut! *vilogsåhasånnereinsdyr* Blir ikke noe gjennomført pønt hos oss i år. Skal være borte meste av jula så. Skal ha tre da. W spurte om vi skulle ha og da jeg så ja så "yessss!!" hehe. Må jo ha tre da.

Blir vel noe nisser og stæsj. Har julegardiner på kjøkkenet og stjerner i vindu. Kalendere oppe og blir tre. Og en rød duk og litt pønt på bordet. Orker ser. ikke å styre så mye i år jeg. Håper vi neste år skal være hjemme og jeg har råd til å fornye pynt og kan få et stilfullt og gjennomført julepønta hus.

Hmm..kanskje tjene nok til å leie inn noen?

Joda er egentlig sånn husmoremne, men assa...vil heller tjene fett og leie inn folk ti lå vaske og fikse og ordne... Skulle hatt en søt au pair;)

 

 

Jul på traaden :D:D

 

LYKKE TIL PÅ INTERVJU I DEG MtG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(call me baby!)

haha altså ring meg, men kall meg hva du vil du;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på de to .no adr. Takk btw:)

 

Du har vært klar mange mnd du ama;) Hadde vi bare hatt en hadde det ikke vært tema engang. Hmmmm, vi lyt sjå utpå vårparten.

 

Lurer på å ta en tur inn til TrU en dag. Vet ikke om jeg orker men. Noen andre som skal? Lurte på å stikke innom sparkjøp her oppe og. Åpnet ny butikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatra tra

Jeg tror ikke han behøver å skatte av det som firmabil fordi han blir å kjøre i jobben kun, men kan ta med seg O hjem fra jobb. Jeg vet ikke helt jeg.

 

Jeg har jula litt på traaden jeg også og så har jeg nytt bilde men ble ikke ferdigredigert før pcn dro til doktorn

 

Så nå har jeg funnet en pc i en krok, men den er ikke helt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye tr her nåda, ja både prat og besøk, jeg fikk tr 24. to ganger på rad og det er jo feil, er defor ikke sikker på om n¨r det blir , men tr til jul blir det i alle fall.

 

O våkner tidlig fortiden , og vi er ikke helt utvilt= bør legge meg før på kvelden.

Nå er jeg litt trøtt. Jeg har så lyst til å handle julegaver, men jeg ser O så lite så han blir prioritert på kvelden. Mamma er jo alltid opptatt på kvelden

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mente du med at det var etpar andre som ga meg bort molle?

 

 

 

Grattis til spaden og lykke til mtg.

 

O satte seg ikke opp egentlig før han begynte å krabbe. Han krabbet, reiste seg og satt omtrent på samme dag det var bare drøye 4 måneder før spaden altså.

 

Jeg må hjem å rydde hus i dag siden jeg har lovet det, hm blæææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den kremtuben da... Linjalen sleit jeg seriøst med..hehe. Hmm var det annet tro? Begynner å bli en stund siden:)

(par andre hint altså)

 

Ikke love slike ting!! Og ellers er det bare å legge fra seg ting der man tok det fra. Da blir det ikke rotete. Annet enn noen leker på gulvet. Så det tenk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er jeg sulten også har jeg ikke noe mat også fant jeg en sjokkis (inne på kontoret til hu med msse digg som var helt spist opp mens hu var på ferie og osm jeg sladra til om hvem som hadde spist opp (hehe) og hun sa det var helt greit for sa jeg og hadde tatt noen og nå har hun fylt på masse og sa bare ta) og tror jeg har hull i tanna mi for har au:(

 

Har ikke tl-skrekk (klart liker det ikke da, men er litt fasinerende og) men de koster flesk! Er bare bedøvelsen jeg synes er kjip. Da er jeg sånn spyferdig og må konse på å puste, hvite knoker på stolen. Men bare den er ferdig kjenner man jo ikke noe og da må jeg følge med. hehe sikkert litt irriterende med nesa mi oppi alt.

 

Jo og så ble jeg endeliiiig sett på som hu sexy i resepsjonen. Dji. Så han gå forbi et par ganger før i dag. Men neeei da, ikke stoppe. Så nå i stad..da kom det. "Hei jeg kjenner Mr.T" ;)

(ok den var en del intern til cat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuh, jeg er så sliten........

 

Takk for klem Molle :) Den varmet godt!

 

Hektiske dager på jobb, masse å gjøre i heimen før jul og andre aktiviteter + kjøla er ingen god kombinasjon...

 

Takk for middag idag Molle og Mtg :) Skylder jeg noen noe?

 

Jeg har ikke tr, men el er rett rundt hjørnet. Jeg er verpsjuk, men gubben venter til 09. Er nå litt enig da for jeg vil jo ha vårbarn jeg... Men nå rasler det så sinnsykt i eggstokka mine her... Får snart ha nedtelling og greier :) hehe... Slik som i gamle bim-dager.

 

Grattis til spaden som setter seg opp selv. Og komme deg på nett snart da Cat!

 

Jada, jeg skal legge ut bilde, men er ikke bare bare å gå fra avdeling og gjøre sånne ting heller da... Skal ta det når jeg får tid (kanskje imorgen)

 

Klemmer til alle som føler behov for det, for at dere er dere :)

 

Jeg har snørr...

 

Og jeg er støl i låra... Wonder why?!

 

Nei, skal jeg finne kabelen og legge inn noen bilder.. HAr prøvd å ta julekortbilde, men vet ikke helt om resultatet ble noe særlig enda. Ikke lett å få en 1 åring til å sitte stille når hun ikke vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOHO!!!!!!!!!!!!!!

 

Nå må dere snart inn på traaden og stemme på julebilde jeg skal ha på kortet.. Må bare organisere de først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har dere savnet meg, eller? ;-)

 

Siste nytt: LH har fått tann nr. sju, og han begynner å bli flink til å gå. Vet ikke helt hvor mye de skal gå før man kan si at de går på ordentlig, jeg, men det har virkelig løsnet her de siste par dagene. Moro!

 

Betingelsene for hemmelig julevenn er mottatt og akseptert. Må bare finne noen hint...

 

Går fort til dere kan flytte nå, Cat! Det er sikkert moro.

Ei i jentegjengen har nettopp flyttet inn i nybygd hus, så vi var der på lørdag. Bare litt misunnelig, jeg da ;-) Satt og skravla med jentene til 2:30, A og LH sov så søtt da jeg kom hjem, så.

 

A spilte på julebordet til Sørum kommune forrige fredag. Der hadde det vært god stemning for alle, kanskje med unntak av for hun som snubla øverst i trappa ned til doene i kjelleren på Festiviteten i Sørumsand. Et stikkord her er blod...

I morgen spiller gutta på et julebord i Oslo. A må dra direkte på jobb, så det blir en lang dag for meg alene med LH.

 

Gleder meg litt til LH skal begynne i bhg, for det er ikke fritt for at det går litt på stumpene her innimellom. Jeg må opp for å ta smertestillende om natta, så da skjønner dere selv hvor godt kroppen min fungerer.... Omtanken dere har vist, har blitt satt pris på. Det er godt å endelig ha en diagnose, var vel noen som lurte på det..? Selvfølgelig kan det være tungt å tenke på det, men det å ha et navn på det, gir meg rettigheter som på sin måte gjør livet enklere.

Og som sagt, så blir det fint med bhg, for jeg trenger avlastning og tid til å kunne følge behandlingsopplegget. Tanken på at jeg må ha hjelp for å kunne ta meg av min egen unge, er ikke god, så den prøver jeg å ikke fokusere så mye på. Men jeg har ikke problemer med å innrømme at jeg enkelte dager kunne ønsket at ting var annerledes....

 

Skulle kommentert mer, men nå er det håndballkamp. Lover at det ikke skal gå sååå lang tid til neste gang dere ser meg her. (Molle var ganske streng, hihi..) Btw, molle; er det ikke på sin plass med en oppdatering på fb-profilen din? :-D

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe...jo men du ser at det var en mann som skulle lire ta seg noe her først serru, men bruker en så lang tid så får jo folk med seg ting. Stikkord her er treeeeg!!

 

Uffa med tryn da! Fyff så kjipern det må ha vært.

 

Godt å høre fra deg!!! Chatta jo med deg for par dager siden bare da men;) (eller var det i går?) Spurte jentene i dag om noen av dem hadde hørt fra deg i det siste:)

 

Vet du Simba...Uten noen diagnose som gjør at jeg trenger hjelp...sykt digg med barnehage til å ta seg av ungen! Og det kan jeg si som ikke eh..er som deg (forstå meg rett) engang. Så føl ei på det:) Gjør det noe da? Om du trenger hjelp? Alle trenger da hjelp til noe her i livet. Og hadde det ikke vært noen mulighet så såklart du hadde klart å ta deg av LH. Om du virkelig måtte. Jaja du skjønner vel hva jeg mener.

Og vet du..bare lat som han skal i bhg for å få noen å leke med og annen stimuli og alt det der..hehe..du trenger jo ikke tenke at det er fordi du trenger det. Det er HAN som trenger det! Sånn da var det oppe og avgjort;)

 

Om A skulle trenge å kræsje et sted etter en jobb rundt her så får han bare si ifra altså. Om det er sent og han er trøtt og langt å kjøre og sånn. Har gjesterom vi:) (flere som refererer til det som "rommet mitt"..hehe)

 

CAAAAT!!!! ELSKER DEEEEG!!!! SUUUUFS!!!! Og er for den ideen din;) Skal sende deg link på mail jeg. Hmmm..men hvor tro?

 

Var ikke ment som kjeft Tiny, men er så spent da serru:))) Om det er fint så kanskje vi bruker det på kalenderen? Se om du får gjort det snart da.

 

Skylder ikke noe for mat. Tror jeg skylder dere for mat forresten. Altså er ikke så dyrt med butikkpizza da, og det får heller gå på rundgang. Middag altså. MtG kjører til trening (wonder why (kun 2 kobla den jah) ?!) så da får hun middag her av og til.

 

åffer er du støl a Tiny?

 

åååååå så glad jeg ble for å se liv her da:) Holdt på å gi meg med hele tråden snart jeg:)

 

Jalljall.

 

Vi skal til svanine på middag i morgen vi :D Gleeeder meg!! H skal kokke. Men trenger vite når folk er hjemme da sv. El du. El vi bare kommer vi. Her (haha) mener H er vel hjemme. Er der ikke før 16 iaf. Blæææ køøø! Tenk dere kø med E i bil. Be for meg!

 

MtG og jeg har tegnet i dag vi. Herreguuud så gøy man har det om man har barnslig humor:D Diggeræ bs!

 

Gå å titte traad jeg. Ryktes om nyttårsscrap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg :)) Rakk ikke skrive så mye i går, for skulle innom farmor (altså mr. T sin siden alle mine har vandret) før jeg skulle på nattevakt. Måtte hente pengene jeg skulle kjøpe julegave til oss for. Egentlig veldig greit, får alltid penger også kan jeg kjøpe det vi ønsker oss :))

 

Men i dag skal jeg faktisk ingen ting, så blir nok litt klunking på nettet ja! Har helt abstinenser jo!!!

 

Skal skrive litt mer etterhvert, må bare få gubben avgårde på jobb her først :))

 

Men for et tryn den dama hadde, simba!! Uff og uff glad det ikke var meg!! Mulig hun hadde en forferdelig dagen der på av forskjellige grunner!! Og trenger ingen unnskyldning for at du synes det er deilig å ha ungen i barnehagen :P

Hørtes ikke noe særlig okay ut å måtte stå opp om natta for å spise smertestillende!! Kommer kroppen din til å "stabilisere" seg etterhvert eller skal slike smerter være en del av hverdagen liksom??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jadda Molle, det skal da ikke gå utover deg!! (at jeg skulle innom farmor og så på jobb -leser tankene dine skjønner du!!)

 

 

;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! Og jeg som ikke tenkte det engang. du leser tanker jeg ikke har hatt, men som jeg burde ha hatt. Sykt. Ja for du er inne på noe der, det burde jo faktisk ikke gått utover meg. Mye rett du cat.

 

MØKK!!! Sykt barn. Venta på det. E hangla hele uka. Nå hadde han 39 i feber og sutrunge. Passer på jæ*** dårlig nå. For det første vil jeg jo helst på jobb. For det andre driver hun dama i ansettelsespros. og ikke kult om hun kommer for å spørre om noe el no og "nei sykt barn". Ja klart det skjer jo det, men likevel:( For det tredje skulle vi rett til svana etter jobb i dag!!

 

Er fortsatt "stressa" i hodet for er i skalpåjobbmodus eller prøvefinneløsningmodus. Søte snille MtG sa hun kunne hente M og kjøre han hjem. Men nå er M i poolen med en bønsj 9 åringer, så får jo ikke tak i ham. Og har jo sagt jeg ikke kommer, så da kan det kanskje være det samme. Typisk han hadde svøm på beg av dagen. Og kjipern å ikke ha 2 biler. Blæææ. Han skulle jo være hjemme om E ble syk nå, men var jo dratt før jeg stod opp. E hadde våknet 6 og da var M inne med en flaske og sier han kjente på ham, men kjentes ikke varm ut. Greit nok det, men kl 6:30 hadde han 39 i feber liksom...

 

Fikk han til å slumre i senga mi til 7:30 med nok en flaske. Dji så mye grining i dag. Og sykt mengder veske den ungen får i seg. Men man fortsetter da bare stappe inn flaske om det fungerer som midlertidig "mute". Leker selv nå. Fant klosser. Digger klosser. Youghurt var og en hit.

 

Skal jeg i dag da tro? Greit om man vet om det på forhånd el virkelig ønsker seg en "fridag" men er bare stressa og blæ jeg nå. Kanskje ta en tur til LS og se på no julegaver om E kvikner til. Drøyer vel til etter sov tenker jeg. Rydde i et skap?? Nei men det er jo så kjedeliiig:(

 

Er fortsatt litt på den der ideen min cat. Eller din. Eller vår. Samma f:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern med sykt barn da :( Og siden man er helt i jobbmoduset så får man liksom ikke "nytet" å være hjemme en dag heller. Og er det mye grining så hadde det jo være bedre å være på jobb...

 

Jasså, så J hadde vært å hilst på den den sexy dama i resepsjonen?? Hadde i grunn aldri trodd han kom til å si hei da men.. Hehe.. jeg nevnte ikke at du var godt satt med mann og 2 barn, så kanskje han øynet et lite håp :)) Hihi, vet han er klar for kone og barn :P

 

Men du, hvilken ide? Altså hvilken av dem?? Har jo så mange gode ideer vi vettu så du må nok friske meg opp på hvem av dem du mener... ;-)

 

Skal logge meg på gmail'n jeg, men skal straks ta en liten dupp på sofaen..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke blitt noen dupp enda, lilleL måtte bæsje litt og ha litt mer mat og nå føler jeg meg jo ganske våken! Burde ha ryddet og litt sånt, men GIDDER IKKE!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2from_index=24&portlet_Varekatalog_2product_id=16829&portlet_Varekatalog_2group_name=Stoffsofa&portlet_Varekatalog_2product_name=Lord+vinkelsofa&_pageLabel=page_varekatalog

 

Link til sofaen vi har kjøpt. Det er den øverst på bildet, Lord vinkel i brun. På bildet virker den litt lysere, er egentlig ganske mørk brun med beigere "spetter". Er vanskelig å forklare, men første tansken som slo meg var at stoffet nesten hadde litt sånn tweed mønster. Uansett, jeg er veldig fornøyd altså!! Også er det en recliner i samme da :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett link enda.

 

Skal oppdatere deg på GI (god ide) senere.

 

E bajsa som han alrdi har gjort før. Her snakker vi bæsj på body strømpebukse bukse nedover bein og ææææsj!! Sånn mørk sausguffe, med prikker og annet stæsj oppi. Bleia var helt stappa! Eer muligens en slik Leo har titt og ofte;) Og såklart på den HVITE ullbodyn da. Ville ikke klippe opp den. Gikk greit men blir vel flekk. Vaska med en gang.

 

E er litt bedre humør, men krever mye oppmerksomhet. spiser lunch nå så da sigger jeg mens han ser tv (gm)

 

Jasså ja..du sa ikke det du..tenkte jeg kunne få litt moro på jobben? hoho. Var det da... Er så greit å flørte avbrutt av ørten tlf. Og er jeg på et annet kontor så ser han meg jo ikke. Nei men søt han. Litt valp kanskje, men er vel slik du liker dem cat;)

 

Fått rydda klesskap da. Eller holder på. Slenge unna en del drit. Soverommet var så sykt bomba nå at man måtte ha kart for å finne senga. Prøve å bruke dagen fornuftig. E snart sove og etter det tar jeg en tur til LS. Må finne på _noe_ med ham. og jeg HATER fulle senter og julemas!! så ta noe på dagtid. men vet jo ikke hva kjøpe til hvem da.

 

Og ja rett i det der med jobbmodus. Det fine er at man ikke bare setter seg til i sofaen men holder piffen oppe og får gjort noe. Burde vaske vinduer nå får frost... DET er kjedelig det cat!

 

Trøste Tiny som spyrogdriter. Om det ikke er Tiril da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...