Molait Skrevet 15. desember 2007 #276 Skrevet 15. desember 2007 Skal vinke tilbake:) E sovnet ikke emr da:( 10 f*** min!! Helt utrolig. La ham flere ganger og lå stille en liten stund. Så fikk vel 2X15min med slappe av da. Til falska var tom:) Sov småsnutter utover dagen. Dæven så dårig har jeg ikke vært på lenge. Fikk rydda en del etterhvert. Så kom mtg og G. Er ikke så pent her nå lenger. hehe slapp av mtg, tar ikke mer enn 15 så er det ganske greit igjen:) Des rydda du etter maten. Hadde tenkt å overraske mtg med taco når hu kom (ringte og savna meg? og spurte om å få komme) men hadde ikke igjen kjøttdeig. Så hun fikk havregrøt:D haha god helg lzm. Skulle enkli bare lage til unga da. Litt søtt var det at jeg ak hadde skrevet på FB til mtg at nei nå fikk a vise seg snart for Miss You! Og uten å ha lest det, så ringte hun..hehe. Tror nesten du har blitt en form for dop jeg Mtg;) Neglelakk er stilig:) (slutt å bit mtg!!!) Blir litt damete. Er det pent gjort kan man faktisk ende opp med å føle seg litt sexy? Jeg ble bråfort stor med E sessa. Enda 8 år siden sist. Var på kun mammabukser e.l. fra uke 12 el no. Men jeg ble veldig strekt av will da. Så var nok ikke så hold i huden som ved første gangen. Brukte jo 27 i lewis til mnd 5 da...sukk. Tenk det a! Var kanskje litt vel tynn, men nei..egentlig ikke. svanine, koooose deg!! *håperjegfårkultfestbildepåmobilenikveld* hihi ja også Tiny og da, men hu har jeg meldt med:) hoho er det boa mååå du bare ta bilde til meg-haha. Nei du må ta bilde av han uansett..hehe for tror nok det blir ekstremt uansett hva det er. Men synes han er litt kul og jeg da. Har bra humor og sånn. Des. er han virkelig! en homo som virker;) cat kose seg i heimen. Finne frem babygym kanskje? Æsj, jeg vet jeg burde, men har bare ikke lyst på sex:( blæ assa. Hva skjedde med måhadet baremåhade..nå er det mer bare hade..hehe ååååå måååå tisse!!!!! nåååååå *løpe*
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #277 Skrevet 15. desember 2007 Ehem, litt sent ute med JV gaven fra meg/oss. Men lover at den kommer før jul - bær over med meg du som sitter og venter... :-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #278 Skrevet 15. desember 2007 Hva liker du forresten av godis, Ama?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #279 Skrevet 15. desember 2007 Slikt kan være avslørende å skrive. Bedre å skylde på sen julepostgang.
Amabolla Skrevet 15. desember 2007 #280 Skrevet 15. desember 2007 jeg liker alt av goddis-jeg liker ikke kaffe og alkohol i goddis-derfor regner jeg ikke det som goddis;) Jeg har fått sendt ut pakka til min h.jv-flinke meg:) Sikkert alt for lette hint. men er no ikke lenge til julekvelden likavel. Har vært hos svogers i juleselskap/brønsj opplegg. Koslig det. I morgen er det marsipanrulling og kanskje en hei til Mol-vi får se:) Jeg vil og på fest,trenger litt energi først. Men lenge siden jeg har vært onkli pønta!
Molait Skrevet 15. desember 2007 #281 Skrevet 15. desember 2007 Som perler på en tråd!!!! Møkkatastatur sommangler tastersom spaceog sånn orker ikke rette.skjønner du ikke skrivermyetrådmtg. djiiises!!! Jeg skal få tattis jeg:D Har ingen fra før litt skummelt! Nå skaljegfåpakke Egentlig julegave men giveren klarer ikke vente hehe. Du er nå søt da MtG:) Baker cookies vi, og har ikke sjokkis rundt kjefte nei-hihi
Molait Skrevet 15. desember 2007 #282 Skrevet 15. desember 2007 æsj,alle på fest i kveld? Ingen som vil prate med oss i kveld? Vi har lagd cokkiepupper ogcookiepikk vi HAHA
Mr. Herk Skrevet 15. desember 2007 #283 Skrevet 15. desember 2007 vi er hjemme fra fest vi så hvis det skulle være noe lille molle så er vi her og mtg da
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #284 Skrevet 15. desember 2007 heiiiiiiiii! Hjemme allerede`? Hvorfor det da? Jeg er homo. Må slutte å spille så mye golf, det er ikke bra for håret.. -MtG-
Molait Skrevet 15. desember 2007 #285 Skrevet 15. desember 2007 Jeg er ikke hjemme. Jeg er hetro, men må drikke mere saft.
Mr. Herk Skrevet 16. desember 2007 #286 Skrevet 16. desember 2007 mye alkohol inne i bilde her eller. noen må opp 6 i morgen selv om det er søndag vet du
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #287 Skrevet 16. desember 2007 golf er vel ikke godt for noen i dette været
Mr. Herk Skrevet 16. desember 2007 #288 Skrevet 16. desember 2007 den blev anonym den gitt må lalle nå jeg er litt stoldt av min kusine da blev nummer 7 i dag/går på ski
Molait Skrevet 16. desember 2007 #289 Skrevet 16. desember 2007 ja,1,5 øl faktisk. Noen har barn som sover til 8 for tiden of noenhar barn med en far som kan stå opp
Mr. Herk Skrevet 16. desember 2007 #290 Skrevet 16. desember 2007 det må være sånne halannenlitere det da kjenner jeg dere rett. til klokkeslett å være heldig dere som har barn som sover lenge. gleder meg til det en dag jeg og. var bare på middags selskap hos naboen vi da, koseligt men er så trøtte for tiden at vi gikk hjem tidligt.
Molait Skrevet 16. desember 2007 #291 Skrevet 16. desember 2007 pffffffffffffttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!! O har da sovet lengst lengst av alle:) Vi har det ganske så gøy og er ganske så fjasete og barnslige uteb hyler vi;) Tatt teite start tester..hehe, vi ble mye rart! Nu er kvelden over:) Natta alle!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. desember 2007 #292 Skrevet 16. desember 2007 Nå må du lese deg opp på tråden da, Molle... Ble ikke noe babygym eller noe som helst i går, for jeg måtte jo jobbe ekstra i natt. Hadde liten lyst, men gikk veldog greit når jeg først var der da. Fikk forresten melding av kollegaen min rundt midnatt og da hadde lille Lydia kommet til verden:)) Er fjerde barnet deres da:)) Ellers alt vel???
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. desember 2007 #293 Skrevet 16. desember 2007 Noen lage en ny tråd eller?? Begynner å gå tregt her... Jeg har liten lyst til å starte nummer 33, er jo ikke bra tall vett!
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. desember 2007 #294 Skrevet 16. desember 2007 Noen som skal starte ny tråd snart eller.... Tar jo en evighet å lagre og få innlegg igjen... Sovna på sofaen kl 20:30 i går vi! Gikk og la oss kvart på ti! NT tok Linea i natt, måtte opp to ganger, en gang rundt 23 tror jeg, med sånn host og snørr og ut på badet og hørte han var passe trøtt og irritert over å måtte stå opp. Og en gang opp kl 4. Da gikk han inn og ut på ti min, sånn går ikke når jeg går inn, da våkner hun i det jeg går ut. Også våknet hun kl 6 og kom inn til oss. Sov urolig hos han og han sukket og akket og uffet, så jeg overtok og fikk vel tre kvarter med "slappeavogduppeavmedbarniansikt"! Sto opp med henne for jeg er jo uthvilt etter å ha fått ligge i senga hele natten. Var helt sinnsykt tissetrengt da jeg våknet da, for vanligvis går jeg jo og tisser i forbindelse med at jeg er inne hos henne. (Er på tissekjøret - helvetes hormoner) Nei, skal jeg være flink og kjevle ut pepperkakedeig a?? Var flink og laget mintstenger i går. Nei, jeg tar det en annen dag, jeg. I dag skal vi jo på julegrøt så det er greit å ha tid til å gjøre seg i stand også. Iom at mann sover så er det ikke så gøy å lage pepperkaker heller, dersom Linea slår seg vrang! Kjipt med ekstravakt da, Cat! skjønner at du ikke kunne si nei, men det er noe drit å gjøre sånne ting på sparket. Tiny og Svana: Hvordan er formen etter julebord? Mol og mtg: Hvordan er formen etter cookiene? Dere altså! Fjoller!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. desember 2007 #295 Skrevet 16. desember 2007 Ja også har jeg jobbet så mye i det siste:( Skal jobbe mandag, tirsdag og onsdag til uken og når jeg går av jobb torsdagsmorgen har jeg på en 14 dagers periode sovet 10 netter på jobben... Det er litt i overkant av hva jeg syens er greit.. hehe, savner jo senga mi da!! Ta og start en ny tråd du sessa:)) Ang festligheter i februar, så kan jeg ikke en eneste helg. Med flytting og jobbing så er jeg busy hele måneden.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. desember 2007 #296 Skrevet 16. desember 2007 Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd! Ny tråd!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. desember 2007 #297 Skrevet 16. desember 2007 Å kom igjen da ;-)
Mr. Herk Skrevet 16. desember 2007 #298 Skrevet 16. desember 2007 hei dere noen som er eksperter på øyekatar. hva man gjør og om man må til legen. hva med barnehagen om man må være hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå