Molait Skrevet 13. desember 2007 #226 Skrevet 13. desember 2007 Dine tråder har vært debattert Sessa:) E og G gikk i tog i dag dem. fy jelvete for et mas. Har ørten bilder av tårer og snørr..haha. Orker ikke å skrive om det engang. Kan si jeg savna Tiny der!!! Hjemme med E i dag. Du Ama? skal A på lørran a? For M jobber både lørdag og søndag, så da kan vi smales også (hahaha smales..under kakebaking) enten sende han ut eller legge barn hos deg og han passe dem:D eller du kunne vært her evt. Nei du skal bort på søndag duuu. Møkk da. Tenkte vi kunne gjøre noe koselig med unga på søndag da vett. Jaja, var en fin tanke iaf:) Må si til A at han har fått grattis på tråd da. Vi har Kinderbike vi:D Rød. G har Kinderbike han. Rød hehe. Eller de har det om 11 dager da. Få av mammane og pappane sine til jul. Var sååå kule da! MtG, vi kan jo sette opp race og greier vi nå. Stakkars E, han kommer alltid til å tape...men sikkert ha minst blåmerker;) Må ikke lage lette hint til meg Ama!! Og du har meg da. Tror du kanskje hadde sliti med vanskelige hint til meg btw;) stemmer det, fikse ferdig hint i dag. Tenkte ikke gi hint. Og at jv burde skjønne det var var meg siden det er umulig å ikke gi for lette hint. Men tror det hadde blitt et vanskelig hint. E sovna på et poff forresten mtg. Skifta bleie, sloss med pusterøret (TIPS MOTTAS MED TAKK!!!) opp i seng og *bortevekk* ah..glemte den greia jeg har til deg og...
Herkules Skrevet 13. desember 2007 #227 Skrevet 13. desember 2007 hola Hei på dere Mye å gjøre i det siste jeg:) Grattis til Sessa!!!! blir rent rørt jeg:) Så mye dere har skrevet så har jo ikke jeg kapasitet til å svare på alt Uff og ugh til syke mammaer og småttiser. O er på vei mot kjøla han også, Noe som betyr tidlig morgen på mor og barn. I går så sovnet han igjen på armen min , og det hører til sjeldenhetene!!!!! jeg må få ut fingeren å ordne til julevenn og barna Je g må også ordne til resten som skal ordnes itl jeg kommer med gave til alle små så Jeg er i julemodus og jeg har spist julekake og deilig marsipan på jobb i dag. Skulle ønske vi fikk like god julemarsipan i norge. Får sikkert men dyrere og sjeldnere. Tr Svanine vi var på synkmen sist så kan det stemme at du fikk 22 for jeg fikk 24 og det var 2 dager forsent. så da er det et sp om jeg får tr i julegave eller i førjulsgave ang det Har alle strømpe altså julestrømpe (eller lue om du vil)?? Det har ikke vi. O er derimot meget begeistret for kalender. Jeg sier skal vi åpne kalender og han loffer bort. Det morsomste er å åpne ikke maser han om flere en en heller. Han fikk fiiin kalender av mammaen min. Et tog med skuffer Han drar ut en skuff, tømmer og setter skuff inn igjen. Ble mye om oss det Vi var på lucia i dag, hos oss er det 5 åringene som toger og vi som ser på. O var da ikke hvitkledd men gul/orange kledd. Det er da lyset på lucia det da:) Ja og så har jeg vunnet i julekalender med jobben he he vinopptrekker sånn kul type Så da har jeg vel brukt opp flaksen for i år. Godt det snart er et nytt år da:) Jeg skal jobbe lenge i dag jeg helt til minst 19 tenker jeg Så skal jeg ut i kulda på tur med min bestevenn. Ja og om man orker så kanskje jeg orker litt kveldstrim på soverommet, hm må ikke love meg bort nå, Jeg vil hjem å pynte til jul jeg. Jeg vil hjem å lage julegaver jeg Jeg er trøtt og så savner jeg gulleplutten min som er i bhg. stopper her jeg så kanskje noen gidder å lese
Molait Skrevet 13. desember 2007 #228 Skrevet 13. desember 2007 Datt litt av den ene med orden til alle små får gaver et eller annet... Hos oss gikk alle tror jeg. Gikk De andre senere Tiny? Eller kanskje ikke... Men i bhg til W har alltid alle gått. Der gikk de ute der. Dritstilig! Lagd sånn fakkelvei fra bhg til skolen (nabohuset..hehe) også fikk de gå inn på skolen. Veldig stas:) Var litt større der da. Er fra 2 år trur eg. E klenger!!! Og skal pådød å liv få av meg alle føflekker. Nekter å høre. Prøvde med å "gråte" da han klora...endte med megavrææl! Ble SÅ lei seg. Jeg gråt jo ikke så ille da, men han ble helt satt ut og rar:) Nå skal vi pønte p-hus;) Ja vi har strømpe. Men hadde nok ikke hatt om ikke W hadde hatt. Kanskje en liten en, evt med leke oppi så man fikk litt fred til å gjøre ting. En liten stund iaf. W hadde ikke første året iaf. Ikke året etter heller tror jeg. Fra han var nesten 3 mener jeg huske.
Herkules Skrevet 13. desember 2007 #229 Skrevet 13. desember 2007 Tror faktisk ikke jeg gidder å pynte parkeringshuset i år, har liksom litt annet å bruke tiden på i år:)
Molait Skrevet 13. desember 2007 #230 Skrevet 13. desember 2007 W og E har pyntet hvert sitt tak. E skal få sitt heeeelt for seg selv i år. Gøtt med påsmattet pønt..hehe. Må ta ferdig vegger og deko etter leggetid. E er så survete nå, og blir tikkende sukkerbombe om han er med mer. M måtte jobbe sent. Driver med noe websidegreier som måå ut. Skjønner jo det da, men litt sliten av klengeunge nå. Og kl er bare 17. Han kommer hjem så han rekker å si natta bare og da drar jeg på trening. Huhei jeg gleder meg...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. desember 2007 #231 Skrevet 13. desember 2007 "...and you can park in the p-house." Haha.. tog du an? Molle svarer ikke på smser!!!!!! Happy lucia everyone! Vært og shoppa med mamma i dag:)) Blir alltid en innbringende dag:)) Kjøpte den kuleste reima-"finlandshetta" til lilleL i dag og en tøff ute-genser!! Hehe, nå blir hun nok knalltøff!! Som jeg har sagt før Herk, julestrømpe/lue er for pingler!! Er bare julestøvel proppet med snop som duger )
Molait Skrevet 13. desember 2007 #232 Skrevet 13. desember 2007 Gjør jeg det så Men den i går så jeg ikke. Før sent. Og du så forsåvidt svaret her på tråd. Men akk ja jeg burde ha svart -shame on me. Meeeeen så er det kort tid siden jeg poengterte at jeg suger på å svare på sms-hoho Gummistøvel? hmmm..julegummi...er den rød? med glitter? E dusjer. W ser til. leileilei, men går greit:) Kjøre W til trening 18:30. Så opp å legge E. Pes å kjøre trening. Kaldt! og drasse med E og påkledning og alt. TOG du an.. (tog du an?) Jeg har et tog inni huset huseling huselang...aaargh!! har grevlingsangen på hjernen!!! JEg mangler jo gave til Julebarn(evt. -a) jeg. Hadde jeg glemt..haha. Se i morra da:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. desember 2007 #233 Skrevet 13. desember 2007 Altså har ikke skrevet anonymt på tråden med at jeg er gravid, assa! Hadde et anonymt innlegg på 1-2, men det har vært maaaaange anonyme gravide der i det siste, så jeg kan bare ikke skjønne at dere er så bråsikre på at dere vet hvilket som er mitt. Tror ikke jeg skrev noe typisk sessa-isk heller. Nu vel! Jeg er preggis og sånn er nå det! Gikk fint med ungene i dag. Var ikke kvalm i bhg, og de store barna gikk lucia for oss. Etterpå kjørte jeg tur. Var en god lang rundt rundt i B. Fikk lagt unger i vogn og satt de i gangen for det var jo 10 blå ute. Hadde ikke så lyst å ha de liggende ute da. Bakte kake med "lykke til" i bokstavkjeks til mamman til Theo, for hun har eksamen i morgen. Deilig at ungene for en gangs skyld ikke sloss om noe som helst. Lå på et tidspunkt på magen under den hvite ikea barnestolen med hodene mot hverandre og skogglo! Løp og henta kamera, men seff var øyeblikket over da jeg kom tilbake. Hoho, går med preggis bukse i dag, jeg. Har to bukser som passer nå, men ene er møkkete og andre må jeg åpne knappen på for å sette meg ned. Det er jo helt sykt! Hvor stor skal jeg bli denne gangen, a?? Var enorm sist. Fikk laget gips av magen 4 dager før jeg fødte og magen var større enn svigerinna mi sin, rett før hun fødte nr tre. P-hus! Det er ambisiøst må jeg si! Tenkte kanskje lage pepperkaker etterpå når barn har sovnet. Får ikke gjort noe når hun er våken, as. Må lage mintstenger også, men det får jeg ikke gjort på en kveld. Hmmm... I morgen SKAL jeg se på symaskin. Li tt usikker på om jeg bare skal dra ned til Sandv. eller om jeg skal gidde å dra til Liertoppen. Også skal jeg på julekonsert i morgen kveld. Juhu!! Broder'n spiller piano og det er fast tradisjon for meg å være der. Var litt bekymra for at jeg ikke skulle få det til i år, men bror fiksa plass på gjesteliste og mamma kan passe barn. Herk, har du vært på julekonserten til bror noen gang kanskje?? Hihi. Kjendis i jula blir han også... Stolt av bror min, jeg!! Nei, skal man passe litt på barn før man gir grøt a. Hun er blitt helt turbo og småløper nå, i tillegg til at hun klatrer, hopper og kaster seg fryktløst ned i alle sofaer. Driver å danser rundt stålampa nå. Skal hun bli stripper kanskje?? Ish! Kan noen sparke meg i ræva så jeg får laget julekort snart?? (Tiny, send over litt kreativt tryllestøv, a!) Får vel ikke sendt de ut så de når frem før jul, men...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. desember 2007 #234 Skrevet 13. desember 2007 *Sparkersessamildtmenbestemtiræva*
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. desember 2007 #235 Skrevet 13. desember 2007 Takk. Litt digg var det også! Grrr....
Molait Skrevet 13. desember 2007 #236 Skrevet 13. desember 2007 Jøss, mildt men bestemt? Du? Ja tupper nå til jeg:) Sessamor, vi snakker ikke om ano her, men ute på 1-2 og er ikke sikkert de vi snakket om var ditt, men litt artig at så mangen av oss reagerte og lurte på om det var kjentfolk (uten nødv. å vite hvem) også var det nok deg:)var vel 5 av oss som merka oss det:) trur eg. p-hus er ferdigkjøpt dah! står ikke å skjærer og ordner ass. Er mest for unga. Har det hvert år. Traddishøn. Knuses på nyttårsaften (eller dagen før om vi er borte) Tar ikke lange stønda det da. Times tid kanskje. Og W ordner jo mye selv da. Tok bilde av huset..hehe. Litt sånn -gjett hvilken side som er hvem sin;) Ja nå er bare taket ferdig da... Sliiiiten!!!!!!!!!!!!!!! Og enda har jeg ikke vært på jobb i dag. Egentlig mer slitsomt hjemme med sykt barn enn på jobb. I seng nå. Tenkte gi han med. når han sover *smart* HJELP? Hvordan få bort sprekk i leppa? Ikke sånn tynn stripe men et lite krater? Ja på ungen altså. Fikk sprekk i bhg en dag, og har bare blitt større:( skal jo ta bilder på lørran! Tror ikke det er så plagsomt, men ser jo ikke så pent ut da.
♥Tiny Skrevet 13. desember 2007 #237 Skrevet 13. desember 2007 God kveld i stugu Jeg droppet hele Lucia greia jeg hehe... Er så dårlig med folk på jobb så da tok jeg den vakta jeg hadde og sov når toget gikk i barnehagen. Hadde jo generalprøve igår og det var saueflokk med lys.. Derfor holdt jeg meg hjemme Hadde tenkt å sette sammen og pønte p-hus idag jeg også, men ble så sent før vi var hjemme idag. Var jo ikke ferdig før 17.25 i bhg, i butikk å handle melk og brød og hjemme rett over 18. da var det litt mat, kose sofa og natta... Må få ferdig julekorta jeg også. Tenkte jeg skulle montere resten idag og fremkalle bilder imorgen, hente på lørdag. sende lørdag el søndag. Også må jeg ordne hemmelig jv imorgen. Jammen godt jeg har tidligvakt og slutter 12. Aner ikke hvordan jeg skulle fått gjort alt jeg egentlig må gjøre. finne noe å drikke jeg - tørst
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. desember 2007 #238 Skrevet 13. desember 2007 Takker, sitter fortsatt i sofa da. Venter på at unge skal sovne. Tar tid gitt! Spørs om det blir kort i dag, for har jo ikke tatt bilde, bare klekket ut ide. Får bake pepperkaker kanskje. Tar jo ikke såååå lang tid, gjør det vel. Og man har tv på kjøkkenet. Tenkte p-hus i tre etasjer og med vaskehall ala fp sitt. Va'kke det du skulle lage, altså? Jeje... Krater i leppa? Hmm... botox og litt sminke kanskje? Sykt barn er mer slitsomt enn noe annet i verden egentlig!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #239 Skrevet 13. desember 2007 Hvilket nr. på leppestiften ville du anbefalt til E a? Nei men seriøst, en vidunderkur el salve?? Var sånt hus. Du får dem ferdig stekt. Sau med lys-haha-stemte ganske bra. Men de breka veldig..... Vi skal trene HURRA-not. Noe du skal si mtg?...? "Nei" Neivel da kjedliga.... "Eller jo"... (Mo sukker) "Jeg synes også det var teit at Tiny ikke var der og teipa igjen kjeften på sauene." "bææææ" -Mo- + -MtG- (=momtg)
simbamamma Skrevet 13. desember 2007 #240 Skrevet 13. desember 2007 God kveld i stua! Det er kaldt, og tr og forkjølelse er i anmarsj. Vil ikke, har mye å gjøre før jul! Har ordnet julekort, hemmelig julevenn og de fleste gavene (må bare få dem tilsendt først). I går hengte vi opp nye julegardiner på kjøkkenet, ble så fint, så. Før jeg glemmer det; minner sessa forsiktig på at fristen for julepost er allerede på søndag. Jeg har julestrømpe, men har vel aldri fylt den med noe annet enn granbar. LH har verken strømpe eller kalender, hele familien deler en Pondus-kalender med sjokolade ;-) Men neste år, da blir det saker! LH, ja. Han går og går, og går og går. Så søt altså! Sover godt om natta, har vært litt styr med legging i det siste, men nå er det stor framgang å spore. Han har fått sin 7. tann, og får ikke pupp annet enn om morgenen. Og det beste av alt; han er frisk som en fisk! Forrige lørdag var brødrene mine (23 og 13) + kjæresten til den eldste av dem, barnevakt mens vi var på fest med kolleger/venner. Det gikk glimrende! I morgen skal vi i 70 årslag til bestefaren min. Det blir litt rart, for jeg har ikke sett ham mer enn tre-fire ganger siden jeg var 18. Men det er egentlig en ok kar, som ble skilt fra bestemor da mamma var lita jente, derfor så liten kontakt. Han gir oss penger til jul, men ellers hører vi ikke fra ham. (Kom i navnefesten da :-) ) Men som jeg sa, det er litt rart det hele. Litt klamt å få julegave av en man egentlig ikke kjenner, som t.o.m er nær slekting, og som ikke husker når vi har bursdag... Jaja, tror det blir et koselig selskap lell. I dag var A på jobbintervju. Forholdene på jobben hans har bare blitt verre, skrev jo om det her for lenge siden. Det er så ille at to har slutta, to er langtidssykemeldt og tre har intervjuer til nye jobber denne uka. Da er det egentlig bare seksjonslederen igjen, og hu er sjuk i huet! (Vet det er respektløst og skrive det slik, men akkurat på henne er det det som passer best.) Daglig leder er en dott, som først nå har begynt å skjønne alvoret, men alt for sent. A var jo på intervju tidligere i høst, og ble tilbudt jobben, men betingelsene var for dårlige, så han takket nei. På daværende tidspunkt hadde han vel også tro på at situasjonen på jobben kunne løses, men nå er nok det håpet ute. Vi tror begge det er på tide å gå videre nå! Formen min er svingende, heldigvis er det ikke like vondt hele tida, men smertefri kan jeg aldri regne med å bli. Men alt går ;-) Torsdag neste uke skal jeg på sykehuset for noen undersøkelser, lover å avgi rapport. Gruer meg... Også har jeg helt glemt å si at jeg skal på reunion fra ungdomsskolen 5.dag jul. 10 år, tenk det! Litt skummelt, men tøffe-simba har utkonkurrert pyse-simba ;-) Ja, det ble dårlig med kommentarer, men det ble da en oppdatering...
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. desember 2007 #241 Skrevet 13. desember 2007 Neste gang jeg ber om å bli sparket så spark hardere. Har lagt sammen tøy, spist litt pepperkakedeig (!), kylling og skal snart hente bronwnies i kjøleskapet (juhu, jeg er ikke kvalm i kveld!!!!). Også har jeg ringt til en kar og sagt han ikke fikk leiligheten vår, har fått oss en liten familie som leilboere i stedet. Passer bedre med noen i samme livsituasjon (de har en gutt på L's alder) enn en singel mann på 32. Også har jeg pratet med mamma i laaaaang tid. Var kos det! Pratet til hun begynte å få vondt i hånda av å holde røret. (Kanskje jeg skal kjøpe sånn pinne foran munne til henne, Mol?!) Så det ble det jeg fikk gjort i kveld. Også har jeg planlagt hva som skal gjøres og når i morgen! Synes jeg har vært flink likevel, jeg! Simba: Så koselig å se at ting går bedre i heimen, både med søvnen til LH (Flink gutt det! Han sover lenger om morgenen nå, håper jeg), med jobben til A (for det gikk vel bra på det intervjuet) og ikke minst med deg!! Deilig at dere har fått tatt dere en tur ut uten barn. Hvis det gikk bra så er det vel mulig brødrene stiller opp igjen?! Spes det med bestefaren din. Har ikke noen sånne slektninger. Har i grunnen en slekt som er ganske lite spennende. Bare en tante som er skilt, ellers har alle holdt sammen i alle år og ingen som trekker seg unna. Nesten heller sånn at man ikke blir kvitt noen. ) Dere får hygge dere som best dere kan. Mmmm.... brownies! Skal hente meg nå. Tenker disse treningsnarkisene på Fet er misunnelige!
Molait Skrevet 13. desember 2007 #242 Skrevet 13. desember 2007 Kanke tuppe hardere, redd tåa blir sittende fast;) Des. synes jeg du fikk gjort en del jeg. Og kan da bare gjøra mer i morra. Sånn pinne er kjekt faktisk. En kamerat av meg har det. Koster ikke så mye for en simpel en. Veeeldig digg. Og kan skravle med venner mens man rydder:) Hmmm få meg slik kanskje? Narkis og narkis..er vel 2-3 uker siden sist og trente hele 25 min. (stengte og måtte fikse noe på senteret) Men likevel- vi har trent! Og vet du hva Sessa, har nydelige cookies her jeg tenk:) (om enn litt store..) Jeg har så syke familie og familieforhold at det blir rene avhandlinga. Kanskje den kommer en dag, hvem vite. Må jo se litt på det nå snart... Simba joooo ))))))))))))) "snakke" med deg i morgen jeg:) Men juleposten...Er det snakk om at ting som blir sendt på feks. tirsdag ikke er fremme til julaften? Hva med alle jobbbrev a? Eller går vel som annen post det kanskje. Og synes det er laaang tid jeg, ansette fler i jula da vett! Venter på kort i posten jeg. Kommer vel straks, men bør jo helst komme senest lørran. Nei sulle litt rundt også legge meg tror jeg. Seræmårracat:D Regner med jeg jobber til 15:30, så da er jeg vel hos deg ca 16. Innom SC. Skal ikke hente i bhg. Ja han er hjemme i morgen og Tiny, mener jeg sa ifra i bhg men var litt kaotisk der i dag tidlig;) Skjer det noe i morgen kveld jeg burdeskulle huske? Jaggu bra du er dum MtG (des. er det bare søtt, og M sa forresten i stad at "nå er a blitt tynn" + litt utdypende rundt det. Ingen sier det jo rett til deg-hehe)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. desember 2007 #243 Skrevet 13. desember 2007 Da har jeg vært på storsenteret og handlet julegaver for fosterbroren min i rullis. Glad jeg er ferdig med det, for er pes nok å finne julegaver fra seg selv om man ikke skal tenke ut og kjøpe alle julegavene for noen andre også! Men koset oss da lell:) Kom ikke dit før klokken 20 da, så da begynte folket å tusle hjemomer, så var forsåvidt lite med folk der. *sparkersessaendalitthardere* grrrrrrrrrrr Også har jeg pakket inn julegaver i kveld, så nå flyter det av julegaver rundt i hele leiligheten som jeg bare gleder meg til å få levert å få ut av syne!! For noe tull på den jobben til A da, simba!! Ja da synes jeg jammen det er på tide å drite i hele dritt jobben og finne seg noe nytt. Er jo arbeidstakers marked nå, så det burde jo gå greit:)) I dag har lilleL satt seg opp selv mange ganger!! Vært og sett på Luciatog i dag vi også) Men vi var og så på triaden da. Kom ei lita jenta fra barnehagen som gikk rundt på senteret og sang og lurte på om Linea som satt i vogna si ville ha en lussekatt:)) Hehe, de var så søte sammen atte! Ingen som tok den med "park in the p-house" tydligvis....
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. desember 2007 #244 Skrevet 13. desember 2007 purrrr, Cat! Jada, Mol, jeg har svær ræv, så det hadde nok lett godt at tå ble sittende, men du trenger jo ikke å sikte på ringen, da! Ah, der kom jeg på enda en ting jeg må gjøre: tenke ut designet på årets merkelapper. Legger press på meg til å være kreativ, men jeg tro jeg må kjøpe i år altså. Kjekt å ha det i hus, før man pakker så ikke man glemmer hvem som skal ha hvilken gave. Lurt Sessa tips: Sånne blå kjøpeposer fra ikea som man sortere gaver i. Hvis man har mange som skal til samme sted, da. Jeg pleier å ha en del sånne poser på lur. Kjekke å ta med gavene hjem i på julaften er de også. hihi, Sessa får ikke tr på leeeeeeeeenge!
Amabolla Skrevet 14. desember 2007 #245 Skrevet 14. desember 2007 brrrrrrr- 13 kalde grader. Det er kaldt det!!
Molait Skrevet 14. desember 2007 #246 Skrevet 14. desember 2007 KALDT! E sov til 8:) Jeg kom sent på jobb:( Har til en viss grad flexi, så det gjør ingenting:) Må nok starte på hypermedisin på E Men kanskje han da endlig blir bra:) Fant tilfeldigvis venn fra laaang tid tilbake på FB. Så henne inne hos ei anna. Så koselig! Har en del historie sammen. Ikke snakket på mange år. (mange) Var sammen med broren henne og-hihi. Var type 12 år da, men sååå forelska;) Ble så godt humør på morrakvisten.
simbamamma Skrevet 14. desember 2007 #247 Skrevet 14. desember 2007 Kaldt, ja! Og snørr og hoste.... Håper jeg ikke smitter LH *krysserfingre* Fint hus, molle :-)
Molait Skrevet 14. desember 2007 #248 Skrevet 14. desember 2007 http://www.facebook.com/group.php?gid=2204285338 For de av oss som husker. Selv om det ikke er fra Norge, så smilte jeg over mye der!
Herkules Skrevet 14. desember 2007 #249 Skrevet 14. desember 2007 Hei, Glemte jho å kommentere E igår jeg!! Uffameien Hvordan er det med han siden du nå tror han må på nye medisiner? Hva mente legen egentlig at det var? Infeksjon som går over ? Sessa der er så gøy at du er smelt på tjukka altså, blir spennende å se magen din!!! Jeg har lyst på fest og øl men ikke stå opp 6 dagen etter Jeg har lyst at noen sparker gubben hardt bak ikke for at han skal gjøre noe spes bare fordi han fortjener juling....... Simba gøy å høre f ra deg bra at noe går bedre, LH kommer til å kose seg bhg. O er fornøyd, mer fornøyd enn å henge på kjedelige mamma! O er forøvrig veldig blid og i godt humør hele tiden, det er deilig Svana : O har aldri kommet helt dit at det er forferdelig at vi går, men om vi følger helt inn så hender det kommer en furteleppe i det vi snur oss. Hender han blir bært inn på armen , mens han snur seg mot meg og sier hadet hadet og vinker..... Cat så tøff frøkna skal bli i tøffe klær da! Liker tøffe klær jeg. Hva er yndlingsfargen deres til barna deres? Fikk mail på FB av en gammel venn jeg også , Han skrev "husker du meg" og jeg svarte "klart det jeg tenker på deg innimellom jeg" KOm på etterpå at det kunne tolkes feil, men jeg tenker på mange innimellom jeg. Jeg har vondt i ryggen som gir vondt i nakken som gir vondt i hodet, jeg rekker også opp hånda på trøtt! Jeg gleder meg til jul og er ikke ajour
Herkules Skrevet 14. desember 2007 #250 Skrevet 14. desember 2007 Halloooooooooooooooooooooooooooo ER JEG BIKOTTET ELLER??????????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå