Gå til innhold

*******Tråden 32******

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo ikke vært der lenge da. E bajser ikke alltid i bhg han heller. Blir litt rot i bajsrutinene og andre nye rutiner... Etterhvert bajser han nok rundt lunctider;) Tror ikke det er privatlivet, er nok mer at han ikke har tid? Vet ei, men bajser han hjemme da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bajser megabajs på ettermiddagen og den kunne med fordel vært fordelt på to bleier.

Når slutter de å synes at det er gøy at jeg drar?

Skrevet

Det var det jeg visste sessa!! Sa det til og med i bursdagen til lilleL!! Gratulerer så masse og lykke til med rugingen!!

Vært på jobb i natt og det gikk veldig greit. Fått sove litt på sofaen på formiddagen også, så formen begynner å komme seg betraktelig!!

Er det bare jeg som noterer i filofaxen hvilken dag jeg fikk mensen, hvor lenge den varte og hvilken dag jeg skiftet linser?? Ble litt inspirert av sessa som lurte på når hun hadde mensen sist :))

Kjøpte julegave til julevennbarnet i går :))

Skrevet

Skal se etter det i dag jeg:) Lurte på en tur på skedsmosenteret og. Skakke dit en tur du a cat?

skriver ikke ned. Har mscb til å gjøre slikt. altså MtG. Linser skifter jeg når jeg har brukt dem litt for lenge, eller noen vasker dem i oppvaskmaskina. Hvor lenge den varer er ikke så nøye. er det veldig lenge eller veldig kort så blir det noe annet. Tror MtG har rek. i trlengde snart. Blør u i dag a mtg?? Enn du Ama?

Hmm jeg må skjerpe meg på ettermiddagen når jeg sitter på bordet. Flere som legger på. Ringer opp igjen "oj jeg trodde det var en svarer jeg" Blir muligens iltt mekanisk i stemmen på slutten av dagen? Jabbjabb.

Hehe du sa vel mtg først;) Men hu var jo gravid på det tidspunktet du sa det, så så sett hadde du rett der og gitt;)

for tredje gang på to uker spør jeg: Hvem er det som har filofax nå for tiden?? Har ikke sagt ff på mange mnd og nu 3 ganger på kort tid. M fikk en til bursdag, MtG fikk en i kalender og nå nevner du det cat. Hørt om sånn digital filo eller? Fleste bruker vel det, eller mobil, eller pc... Kanskje jeg skulle ta frem min igjen og. Er det trend eller? Blir jeg hip da? Kult esse:D Jepp ny trend startes-innfør filo'n igjen!! hihi

Hva vil jvb få da tro... ah..nu har jeg det! håpe jeg finner da...

Skrevet

Filofax? Det neste blir telex og hullkort tenker jeg. Mtg når hadde jeg tr sist? Tror jeg glemte å si fra. Men det var før jeg dro til Gøteborg, kanskje det var 22.11? Når er neste?

Sulten!

Da vet jeg at cat ikke er min julvenn, hehe. Med mindre hun prøvere å lure meg. Den som sier at de har kjøpt gave til julevennbarna er i alle fall busted big time.

Skrevet

Jeg har alltid rett jeg vettu, Mol!! ;)

Har sånn mini-filofax/lommebok jeg, så har alt i ett:)) Har hatt den i 7 år faktisk, men den er hele livet mitt og jeg rett og slett eeeelsker den!! Hipp er den og, i sort "krokodille" mønster!! Så du får finne frem ff din igjen og bli hipp molle!!

Digitalt er kult det helt til batteriet har gått og man ikke har med lader eller annet driit!

Skedsmosenter ja.. når skal du dit da? Mr T er ikke hjemme før halv seks, så kommer meg ikke noe sted før det :( Eller mener du at jeg skal hive ungen i vogna og gå bort?????

Har jeg forresten sagt at min kjære har blitt forfremmet?? Byttet jo jobb i oktober og på 2 måneder har han gått fra lagergutt til lagersjef:)) De synes han gjorde en så god jobb at de kvittet seg med han som ble ansatt som lagersjef et par måneder før Mr.T. Synd for han forrige sjefen, men bra for oss!! Ble jo litt mer i lønn også, og nå som jeg jobber deltid, så kan man jo i hvertfall si at alle monner drar!!

Skrevet

Haha.. du tror vel ikke jeg hadde vært så dum og skrevet barna??

Kanskje du ikke har noen hemmelig julevenn svana, for alle har vel skrevet barnet :P

Skrevet

Da har jeg sydd ferdig strømpe, må bare lage bokstaver å lime på! Har sittet og lest tråd og sydd samtidig. Må være effektiv i sovetid, når man ei er kvalm! Frøken våkna da jeg holdt på å feste siste søm. Bra timing!

Takker for gratulasjoner! Har visst det i en drøy mnd, men kjenner noen her inne uten for dib, og tenkte det var greit å vente litt med å fortelle hele verden. Fikk litt vondt i magen når mtg var midt i sin greie.

Har aldri trengt å skrive opp når jeg har tr for jeg har vært som en klokke og gått på pille, men etter at jeg hadde besøk annen hver uke på minipille så gadd jeg rett og slett ikke mer, så slutta på den i sommer en gang. Og etter det så har vi altså bare tatt det som det kommer. Og nå kommer det altså en til (tror gutt, jeg as! For jeg var jo ikke kvalm sist). Men fordi siste tr var midt i "holderpååavsluttejobben" så husker jeg ikke helt når hun kom, men var vel 29. sep.

Skal ærlig innrømme at jeg ble litt sjokkert først, for jeg hadde jo liksom tenkt å komme litt i form og spise det jeg ville i jula. Nå blir det ikke spekemat, rakfisk, roastbiff... Og nå er visst ikke sushi noe særlig lenger likevel. Ish!

Unge sitter på fang og trykker. Nice!

Får gå og spise litt, vi kanskje! Har helt glemt å spise mesn frøkna sov for jeg var så bestemt på å bli ferdig med å sy. Linea spiste en bolle mens vi handla så hun er nok ikke så tom i posen.

Skrevet

Ja tror du jeg har holdt på å brenne meg der mange ganger?? Å rette opp barna til barnet. Uff, nesten bøsta hver gang!

Ja tenke seg til om du skulle gå! stakkars deg. Nei men skal ned til LS en tur og. Så da tenkte jeg ta SK først isåfall. Men kan jo ta det en annen dag evt. Har de Nille på SK? ja det har de:) Jobber til 16 og innom SC. Hmmm. 17:30 er litt sent da. Vi får se. Ellers har du bare godt av å røre på fleske du som er så FET hoho.

skal fikse noe hint til jv også...Du kan jo ikke se hva jeg skal gi deg til hint da cat!

Skrevet

Ikke logge av NÅ da cat!! Skulle spørre om noe...

Jo men sessa...er noe som heter PM;)

Du kunne jo drøyd til sommern med å humpe. Hengt med oss:)

Synes det var litt rart du skulle gått 10 uker uten å få det med deg ja...

Og du? Jeg fantes ikke kvalm med første, men var noget kvalm med andremann. Begge gutter:) Så derre skal du legge liten lit til;) Men skal "bestemme" meg når du er litt større og jeg kjenner vibbene fra magen din..hehe

åååå nå husker jeg rare magen til svanine. Var jo litt rart å kjenne da, når det sprella overalt samtidig-hihi.

Skrevet

Jeg har fått TR i dag:)

Og grattis Sessa!!

Jeg har filofax-har hatt det siden jeg kutta ut pusur dagboka, men har ikke vært flink til å notere TR dag...Men skal huske det nå.

Jeg var kvalm om kvelden jeg da leo var i magen min.

Snart jobb-jauhau;)

Skrevet

Jeg var ikke kvalm med to gutter i alle fall. Bare litt småuggen de første ukene. Men trøtt var jeg! Noe så sinnsykt. Sov fra jeg kom hjem fra jobb til jeg la meg for natta. Digg.

Grattis med tr hehe.

Skrevet

woho da er du vel ferdig med tr mtg? ;) Bra da ama. (mye "a")

Mulig jeg ikke har nett i kveld-blææææ

Snart ferdig på jobb.

Er i ganske så bedritent humør nå, så gjør vel lurt i å ikke skrive mere tråd.

Skrevet

Skjønner humøret er bedritent nå ja!!!! Det er faen ikke mulig å gjøre noe sånt!! Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrr!!!!

Mye a er bra!

Skrevet

Grattis sessa!!!!!!!!!!! (Nå kjente jeg faktisk at min eggstokker rasla noe helt sinnsykt... ) Jeg tror også det er en jente til som kommer..

Jeg har ikke tr før neste uke? Men tror ikke jeg har hatt el enda heller... Rare greier. Men er det ikke sånn at man ikke har el hver eneste måned? er det ikke en måned man ikke har? Kanskje den bare har vært usynelig denne måneden..

ååå, det var julevenn ja... Ordne nor imorgen eller fredag jeg tror jeg.. Har mann som bare jobber masse imorgen og fredag. Og jeg har seinvakt imorgen. Fredag slutter jeg tidlig så da har jeg tid til masse!

Julebaking ja... Imorgen blir ganske så seint da jeg slutter 17.15. Men er klar på fredag om du vil Molle. StoreT jobber først et dagskift, sover på jobben og går på natta etterpå..

Skrevet

Har nett. Hater byråkratiske drittsekker!!!

Sent? Skal du ikke se Tiril i tog? Du må jo dit tidlig uansett. Teit å måtte ha senvakt da da. Kunne vel bytta med noen som ikke har barn i bhg?

Tenkte ta pepperkakehuset på etteriddagen i morgen, siden jeg er hjemme og mindre sliten. Ta når w kommer fra skolen.

Tiny, har en plan. E er ikke toppform så holder han hjemme, men er ikke helt på trynet heller. Drar på tog og setter han igjen der mens jeg kjører M på jobb og hentern etterpå? Ok det? Ellers setter jeg igjen MtG som kan passe han i bhg imens;)

Nå har jeg sydd drakt jeg!! *fliiink* *stooolt* Ble så søtt atte. Også for hånd da, ikke like pent men. Snakka om å ha sølvstjerner på drakta, men tenkte på det for sent, så hadde ikke stoff.

mmmmm ;)

Vi får se alt dette kakestyret. Men pønter jeg hus i morgen vaffal, må gjøres hjemme lell. Så snakkes vi i morgen ang hvem og hvor og når. Kunne tatt bakepils på lørran hos Ama:D

Ordna meste til jv i dag. Fikse ferdig i morgen. Mangler et par hint.

I'm tha f*** hintmaker! ;)

Påskevenn...julevenn...lenge mellom der..burde slå dem sammen og få en pulevenn midt i :D Nå er det påske igjen og nå er det påske igjen og påsken varer helt til juuula...for det ække sant tenk for at derimellom kommer pula :D

ooooo skulle ønske jeg var smartere:(

Skrevet

Grattis sessa!!!! Visste det egentlig jeg, eller hadde ihvertfall mistanke. Det var du som skrev innlegg som anonym her for en stund siden, ikke sant?

Gleder med til Lucia i morgen! Har sydd lucia-drakt jeg også. Stygt, men fint:)

Hvordan får jeg den teite vista-dritten til å laste opp bildene mine? Er de for store mon tro?

Gleder meg til neste år jeg;)

Tr har ikke left buildingen ennå. I morgen er det dag 14! Skal det være sånn da? Blør jo mer enn jeg ikke blør for tida jo..

Men grattis med tr Ama! Slit den med helsa!

Skrevet

hahahaha ;)

Vista er no problem. Og tror ikke de er for store for var tunge de fotografbildene vi lasta opp...men det er vel dine og om du bruker av de. Må se på det sammen med deg, vanskelig ta over tråd. Vista er ikke teit men et av de bedre stedene jeg har vært på.

Gleder meg også til neste år;)

Men blør du "masse" enda da? El er det bare "etterdønninger"?

Tenkte meg en tur innom ls i morgen enkli men...

MtG, skal se på sånn kinderbike i morgen, glemte det. Men du kan jo bli med da:) Ellers kan jeg sette deg av i ls.

Skrevet

Jeg er med på alt vettu;) Overalt...

Men hvorfor får ikke jeg til da??????? Vil ha sånn kalender!!! Teit ass...

Og nei, blør ikke "masse". Har ikke gjort det på flere dager. Er liksom sånn truseinnlegg-mengde:)

Skrevet

hehehe gleder meg fortsatt til neste år;)

Rart da. Jaja, om par uker skal du ha tr igjen:P

Vet ikke hvorfor du ikke får til. Gikk greit her.

Dusja sammen vi:) Er kos altså.

Nei nu er det køys.

Natta alle.

GRATTIS til shærsten til Ama;)

Skrevet

Ah, Linnis sovna greit i går og sov hele kvelden uten et pip. Jeg la meg halv 11 og kl 11 våkna hun! Da hadde jeg akkurat kommet inn i den salige søvnen. Sov på gulvet hennes en time kanskje, tilbake i seng og så holdt jeg på sånn frem og tilbake gjennom natten. Klokken fem kom hun inn i min seng. Litt trøtt og god og kvalm, og straks kommer Theo og så er det åpen barnehage med begge ungene. Å, så gøy det blir....

Joa, Mtg skrev et anonymt innlegg for en tid tilbake på 1-2, men ikke her på tråden. Men flere anonyme som har lagt ut sånne innlegg. Jeg postet det vel 9. nov, etter at jeg hadde tatt testen. Til nå har jeg tatt tre tester for jeg trodde bare ikke på det!

Trøtt, ja... huffa!

Skrevet

Den anonyme vi tenker på kan nok stemme overens med at det var deg:) Vi lurte alle på om det var noen vi visste om-hadde det vel på følelsen alle sammen:)

Jeg er ferdig med h.jv:) Må få sendt den-tror ikke jeg får gjort det i dag,men har jo til lørdagen så skal nok klare det ja. Tror jeg oversteg litt beløpsgrensa,men det er jo kjekt for jv:)

Og litt for enkle hint tror jeg ja...

Sambo har bursdag i dag og fikk jakke av meg,kaffetrakter og kaffekanne av mamma og mann. I ettermiddag kommer svigers og gjengen for å spise kake, men da er jeg på jobb;)

Lage lussekatter kanskje? Leo gikk lucia tog i går hun i åpen bhg. Var så søt atte. Akkurat no sover ho ute-fikk dukke i kalenderen sin og har vært heilt i ekstase.

Bakepils hos meg ja,hvorfor ikke:)

Sessa-må du ikke slite deg heilt ut da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...