Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. desember 2007 #101 Skrevet 7. desember 2007 Jupp, liker valp ) De forguder deg, ser på deg med store øyne og tigger, liker å leke og vifter borti deg med "halen" sin hele tiden ) Akkurat slik jeg liker det ) Synes du burde være takknemlig som unner deg en jobbflirt ) Hihi.. Men herre da, har du ikke headsett på jobben?? Har hendene fri til mye annet da vettu ) Hohoho GOD JUL!! Jeg har den største sympati med alle som spyrogdriter!! Det er forferdelige greier:( Lillestrøm ja.. har ikke vogn eller bil eller en dritt. Ikke har jeg dusjet siden ålesund brant heller!! Hmmm... når var det ama, husker jeg rett om det var i 1904?? Uansett så slutter gubben tidlig og når han kommer hjem skal vi ha en koselig fredagskveld før jeg skal på jobb!! Nevnte jeg at vi knulla på sofaen i går?? Neivel, tenker dere har savna oppdateringer på den fronten mens jeg har vært uten nett!! Eller gikk det et sånt monitont sukk "ånei" gjennom alle snelllene når hølsnella var back om track??? Jeje!! Vaske vinduer ja, ikke nevn det en gang molle!! Hadde rene og pene vinduer her i høst jeg. Varte en uke eller 2 før naboen oppe fant ut at hjan skulle vaske verandaen sin for første gang på 3 år (hvorfor ikke gjøre det om våren liksom??)) og spyla all dritten nedover veggene og vinduene mine ( Og burde jo vaske de før frosten kommer igjen ja, jeg som skal ha flyttevask her om ikke så lenge.... Blææææææææ har jeg sååå lite løst tel!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. desember 2007 #102 Skrevet 7. desember 2007 Nye hva da?? Dritt link til skeidar!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. desember 2007 #103 Skrevet 7. desember 2007 Særriøst, må jeg gå å vaske opp eller????? Hvis ikke noen kommer seg på tråden her og skravler litt så har jeg ingen unnskyldning for å ikke ta oppvasken!!! Sukk.. eller vaske vinduer, klesvask, støvsuge (hahaha, suger'n er ødelagt) eller skifte på sengene, pakke inn flere julegaver og ta et par "viktige" telefoner!! Jeg vil ikke!!!
Molait Skrevet 7. desember 2007 #104 Skrevet 7. desember 2007 Nye innlegg.. GOD JUL!!!! (takker så meget;) ) Som gm fant jeg ungen sovende på skeive i spisestolen mend armen hengende over bordet og forran tv'n, med full guffe på stereon. Mor var ute å sigga vel!! Jeje. La han over i senga og gutten som hele 40min!! Hva girumæ Tiny?? For så å grine i den neste timen halvt i søvne men nekte å sovne. Nå er han blir og spist mat. Men LS ble jo bare rot. skulle dra etter sov ikke i mellom! håper han holder denne formen utover nå, så vi får dratt til svana. Hakke pult på en stund jeg. Hmm.. ikke siden 2/12. Men den var jaggu god og ass (og nei ikke i ass'n) Heftig og brutalt. Nja ikke såå brutalt, men ja. Tok det i senga vi da. Men alle dyner og alt på gulv. Greit med litt boltreplass. Moro med leksaker;) (hørte ingen lyder her jeg cat...ser ut til at dine delinger gikk greit, iaf her)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. desember 2007 #105 Skrevet 7. desember 2007 Ja du er jammen meg en gm!! Spiser smarties jeg, utsatt oppvaska litt til... Hadde en skikkelig runde i går vi også ) Var bare såååå lenge siden sist (søndag tror jeg ) Men har jo hatt tr vøtt!! Men klart finnes jo alternativer og da ikke ass nei ) Skal jeg gidde å gå med søpla da? Den ene posen har stått i gangen i 2 dager nå. Glemmer den hele tiden og er tiltak å gå med den sånn utenom at man skal ut på tur. Den lukter egentlig ikke så godt lenger heller... Hihi høres ut som jeg bor i et skikkelig grisehus og dagen!! Og det stemmer forsåvidt også ) Men vasket badet på tirsdag da!! Det må da telle for noe!!
Molait Skrevet 7. desember 2007 #106 Skrevet 7. desember 2007 Stikker til LS en snartur jeg. Har pose med bajsblajer og tiss og på verandaen jeg. Bare stått siden i går da:) Hatt tr je gog. Da er jeg jo unskyldt da:) Rakk ak. ha oss før hu kom på søndag. Er vel så og si ferdig i dag, så da blir det vel en freddan. Sa knas i ryggen i stad:( Blæ altså. Nesten som BL baki ryggen nede. Tar jo bort noe variasjonsmuligheter i sexlivet. Ja jeg vet!!! Skal vi kjøre den der misjonæren i kveld kjære??? hmf-jodu. Vasket badet i stad jeg:) Eller dro over dass, vask og speil. Er å vaske bad det? Komme meg av gårde jeg da. skal folk i kveld a? du skal jobbe cat, fått med meg det:) Jeg blir nok sittende på pc tenker jeg...Regner med Will sover hos fettern sin. E hjemme. Om noen kjeder seg er det bare å stikke innom:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. desember 2007 #108 Skrevet 7. desember 2007 Har du fått med deg at jeg skal jobbe? Hehe Veit du, misjonæren er en av mine favoritter!! Har egentlig mange favoritter, er lettere å plukke ut det jeg ikke liker tror jeg ) Bare stikk til LS du, betyr at jeg må vaske opp det ( Meeeeeeeen, snart flytter vi og da skal vi ha oppvaskmaskin Og _det_ er noe jeg gleder meg til!! Blitt skravletråd igjen ja:)) Jeg gikk forresten med søpla i sta, måtte gå 2 turer! Deilig med unge som sover altså! Hun har sovet en drøy time nå, håper hun sover en time til. Hadde vært digg ja!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. desember 2007 #109 Skrevet 7. desember 2007 Slenger ut denne infoen på nytt jeg, bare sånn i tilfellle noen ikke har fått det med seg ) INFO OM JULEVENN: PAKKEN SKAL TOTLAT KOMME PÅ 250,- OG DET ER INKLUDERT PORTO. PAKKEN SKAL HOVEDSAKLIG HANDLE OM MOR, FOR PODENE VÅRE FÅR JO NOK PÅ JULEAFTEN ALIKEVEL. HUSK Å MERKE JULEGAVEN TIL BARNET MED AVSENDER INNE I GAVEN, SLIK AT HVIS MOR IKKE HAR KLART Å GJETTE DEG TIL HVEM AVSENDER ER, SÅ FÅR HUN VITE DET PÅ JULEAFTEN NÅR PAKKEN TIL BARNET PAKKES OPP. ALLE PAKKER SKAL SENDES TIDLIGST ONSDAG 12. OG SENEST LØRDAG 15.DESEMBER. Og hvis noen ikke har fått det med seg, så kan mor åpne sin hemmelige julevennpakke med en gang hun får den. Men barnet må vente til juleaften. Sånn da var det inne med teskje:))
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. desember 2007 #110 Skrevet 7. desember 2007 SKUUUUUUUUUUUUUFFA!!!! Hadde skrevet laaaaangt innlegg også mistet jeg nett, og oppdaget det ikke og alt ble borte når jeg postet! Craaaaap! Gidder ikke skrive alt på nytt, men kort oppsumert: Cat: Fin-fin dag og overta leilighet. Sessa bli 28 da! Og grattis med spade! Mol: har ikke sånne greier tror jeg, men kan hende det har kommet etter at jeg gikk ut. Har liksom ikke sett etter det. Kan hende at FP har noe? Når det gjelder sånn sykkel, så tror jeg du tenker på sånne som vi gjerne har om sommeren. Tror du må belage deg på å vente eller kanskje stikke innom toys'r'us. Kan jo hende de har altså.... Ja, ja... du finner ut av det. Bare kom du, Mol (pervo)! Men fint om du sier fra først altså... Sessa er ikke så god på å ta ting på sparket. (Sessa er kokko!!) Har handla gaver i dag og mere pynt til bord. Var 20% avslag på alle interiør ting på indiska så fikk meg noen nydelige telysestaker med speil mosaikk utenpå, og fikk sånne brikker til å ha under glass i samme stil. Kommer nok til å bli bra på bord. Og kjøpte sølv tyll til å legge på duk. Glæææær meg til å se hvordan det blir. Skal ha jentekveld i morgen med mine tre nærmeste så da får vi ta en generalprøve. Var på senteret i 4,5 time MED Linea, men hun var så flink og tålmodig! Ble rent imponert. Fikk litt kjeks i vogna, men satt stort sett bare og skravla med alle hun så. Sm!! (stolt mor!) Misjonær er fin-fint! Mulighet for mange variasjoner! Eller vovsen, men den minner meg veldig om da jeg var gravid og magen var i veien uansett hva man gjorde! Leketøy er gøy... er en grunn til at jeg jobber der jeg gjør. Nei, vent nå litt! Forskjell på leker til barn og voksne (takk gud for det!) Har en bag da vet du! Lenge siden noe nytt har havne oppi der, men har noen gjengangere som ofte er i bruk. Tihi! jaja.... Simba: Kan jo ikke vite hvordan du har det, men vil tro at det er bare fint for deg å få LH i bhg etterhvert. Det vil jo gjøre hverdagen litt bedre for deg, du får hentet deg inn. Da får du kanskje litt overskudd og ikke så vondt på ettermiddagen når du skal være sammen med han. Og du kan jo tilpasse tiden han er der etter dagsformen din. Klemmer i hvertfall i massevis! Tiny: blåse på og blåse bort spyogdrit! Er ikke noe gøy det der altså! Men for min egen del så betyr dette kanskje at du ikke får laget så mye julekort og sånn, så jeg slipper sitte her med dårlig samvittighet. ) Jeje, da ble dette innlegget lang også... men har ikke fått med alt jeg hadde i det første. Det orket man ikke. Må gå og fore barn så vi kan få lagt henne til normal tid!
♥Tiny Skrevet 7. desember 2007 #111 Skrevet 7. desember 2007 Jauda... Her legger man seg svimmel, småkvalm og veldig kjøla og håper på en god natts søvn. Men neida.... Har heldigvis "bare" vært moderat smittet og egentlig vært mest på do. Spydd 2 ganger...*jeghateråspy* Julekortlagingen er godt igang den sessa... hehe.. mangler bare å få trykket ut god jul bokstaver å lime de på samt bestille bilder til kortene.. Noen får hjemmelaget mens andre får butikk/nettlaget.. stølen min kom av en posisjon man ikke har brukt på lenge den Molle Nå er det helg Imorgen skal jeg bake sammen med Tiril. Blir pynting av pepperkakehus, lage sandnøtter og cookies. Samt vaske og rydde litt for den gjengen som er ventet på søndag. Det ryktes om flere! Om noen skulle føle for å stikke innom er dere hjertlig velkommen imorgen. Jeg er nok full av mel og det er nok Tiril også. StoreT lurte på om det skjedde noe for mannfolka på søndag?! Om noen vil ha med mannfolk er det greit, men det blir fryktelig trang altså. Men kanskje noen andre åpner døra og samler på mannfolka???? Svanine: det er greit Har kjøpt masse melk så en fra eller til spiller ingen rolle. Fullt blir det likevel!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. desember 2007 #112 Skrevet 7. desember 2007 Hehe har enda til gode å treffe en som liker å spy ) Men uffa, får håpe du blir fort bra igjen Tiny!! Stemmer det, det er julegrøt på søndag! Hadde jeg nesten glemt, men bare nesten ) Når var det vi skulle komme igjen? Snart gjøre meg klar for jobb jeg..
Molait Skrevet 8. desember 2007 #115 Skrevet 8. desember 2007 Beholder'n litt til. Kl 24 satt han på fanget til far i stua. Lenge siden det sist:) Vaksine reaksjon, kjøla, tann, 40 min sov, senere legging og alt var blæ stakkars. E hatt masse feber i dag. Sovnet i stolen sin 11 og sov i 40 min. Fikk han alrdi til å sove mer. Det er ekstremt lite på E (mulig Tiny er enig med meg..hehe) og å være våken fra 11:40 til kvelden da. Var i fin form hos svanine, men ble litt sent da. Var ikke hjemme før 19:50. Var ikke så å sent, men med så lite søvn... SVANINE SER DU JEG SKRIVER TIL DEG NÅ? LES HER;) Tuuusen takk for super mat H. Det var bare SÅ digg da! Virkelig nams. Spiste mer etter man var mett:) Bare å si ifra neste gang jeg skal inv. oss på mat;) (altså jeg sa nå til fruen din at kanskje vi skulle ta en tur, kan best. pizza el no, så inv. egentlig ikke meg selv altså) Var mest til TP den der. (twinpappan) (jada-sport) Hadde kjempekoselig ettermiddag. Gutta til svanine har høyt volum:)) Sååå søte der de tasser rundt. Vel, Edvin er vel mer komisk der han "går"..hehe. Og så grasiøst han setter seg ned fra stående. *DUNK* Adrian blir mer og mer slik jeg så for meg. Liten ramp som er lett i rompa og full av bøll. Var så søte-A og CE lekte med kolsser sammen:) Var ei som klage på at middagen var sen, men det var ikke meg nei. Plaget ikke meg. Var ikke klar over hvor sulten jeg var før jeg begynte spise tenk svana. Bare lå å slappa ta på sofaen jeg:) Vel vel, takk for trivelig samvær. Vi får ta en overnattings en gang. Man må se muligheter ikke problemer. Finnes alltid en løsning. Er ikke så fine på det vi altså. Noe mykere enn gulv og et teppe og reiseseng setter vi et eller annet sted. (helst ikke verandaen) TINY: Vi får se i morgen. M jobber så hadde vært gøy å finne på noe. Hakke bil da:( Må se an form til E og. Når hadde du tenkt? Tiden går fort til sov i helgene. Og (gitt de sover mer enn 40 min) så blir kl brått mye. Eller mye igjen av dagen da. M jobber til 16, så kunne henta meg der rundt 16:30 kanskje. Hvor har "dere" kjøpt de bilene/syklene dere har i bhg? De inne altså? Stilling? Nå som du har hest på for igjen trodde jeg ikke du ble støl av å "ri" lenger jeg;) MENN PÅ SØNDAG: (syk overskrift) Vi skal bade kl 11. M og W setter av meg og E (og stor kjele? -minne meg på!) rundt 12-13. E sover der. M og W tror jeg skal på sparkjøp og kjøpe juletre + noen julegaver. Om svanine kommer så blir evt. H med dit en tur. Etter det kan de alle dra til A?? (hehe) Nei men er så greit når dere bor så nære hverandre:) M blir nok ikke med på pub og øl, da han har med W.... SESSA: Hva var pervo? husker ikke jeg, var det ifb med at vi kom? husker ikke hva jeg skrev. Jaha ja så du har leker du. Mye "leker" er egnetlig ikke leker da... Mye kan brukes til leker. Er gjengangere ja, men nå må der investeres for alt er utslitt-haha! Nei men lenge siden nyinnkjøp gitt. Snart jul;) M og jeg surfa kondomeriet o.l. her en kveld. Mye artig på markedet. Tror ikke dere bare har de på sommeren. Sett noen lignende noen steder.Vi får se. Ganske fine de gåbilene til gutta og. Store så holder litt lenger. SEXSTILLING: (nok en syk overskrift) Jo misjonær er en favoritt og mest brukt her. Sa den setningen mest som klassisk eksempel på "kjedelig sex" Kalles det fortsatt ms (hoho-jada sport i forkt.) dersom jenta ligger på rygg om gutten sitter på kne? Den er fin;) vovven er ikke så mye brukt her. Noe med hur man passer sammen og hva som gir mest utbytte. Klart men stikker innom stillingen (haha) av og til, bare for moro. HELGENS UNDERSØKELSE: Hva er den mest merklige/uvanlige/spesielle stillingen dere har prøvd? Og evt. hvor? (må tenke litt der selv) Hvor er Mr.Herk? Husker ikke en dritt av hva du sa cat. Får kikke litt.
Molait Skrevet 8. desember 2007 #116 Skrevet 8. desember 2007 Cat: Begynner 14ish. 2 runder?! Glemt søpla jeg. Står fint på verandaen til i morgen:) Er det stillinger du ikke liker? Kikker på diverse forum jeg....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. desember 2007 #117 Skrevet 8. desember 2007 14ish ja, midt i soving til lilleL det, hvis hun følger planen.. Men kommer med en gang hun har våknet og lover å være der før klokken 15, da får jeg heller vekke henne. Joda er noen stillinger jeg ikke er så fan av. Sånn skje-stilling og sånn er ikke jeg så begeistret for. Ri er greit men ingen favoritt. Men misjonær og alt av liggende på rygg er bra ) Dog liker jeg og alt oppetter veggen er bra ) Rareste stilligen og hvor må jeg tenke litt på ) Var mye søppel skjønner du Mol ) Tror det var seks poser jeg og en papirpose med pappsøppel:))
Molait Skrevet 8. desember 2007 #118 Skrevet 8. desember 2007 Jeg er nå oppe i 4 søppel og stor med papir. Tror få kmmer *bling* 14 spoon synes jeg er fin jeg. Kommer så bra til andre steder;)
Molait Skrevet 8. desember 2007 #119 Skrevet 8. desember 2007 Er hos tiny jeg. Vi baker. I sofaen forran tv'n. Blir bra. Tiny skal svare på undersøkelse i kveld;)
Molait Skrevet 8. desember 2007 #120 Skrevet 8. desember 2007 men er ingen hjemme da? Skulle vært to ovner her. E har sovet 2,5 time nå og sover enda:) Skal man i kveld da? Vi skal bare være hjemme. Lage noe god mat og kanskje få til en lørran? I går ble jo ødelagt av først sovne sofaen og så over en time grin med E + at mann var irritert og ba meg ikke snakke til ham. Ja slikt blir man tent av..hehe. Se film kanskje? Nei sette oss i sofa på kontor med pc vi:) Er artig det. Ta teite tester sammen og le av andre teite folk på nett. Des er sofaen super dersom man skulle få det for seg å finne på sprell. Haha kom til å tenke på nå...er sykt mange som har hatt seg i den sofaen!!! Så vet dere det neste gang dere sitter der. Tror de fleste jeg kjenner har hatt seg i den sofaen. Ja ikke dere "nye" vennene da. Eller for alt jeg vet så har ratt dere hatt dere der og. Hvor mange har pult hjemme hos meg egentlig?? Av dere?? Kyssa Mr.T i den sofaen har jeg gjort og;) Nei men den har fulgt flere flyttinger og stod hos søss før jeg fikk den.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. desember 2007 #121 Skrevet 8. desember 2007 Har faktisk ikke pult hjemme hos deg Molle, men vi har da innviet steder hos andre venner og familie ) Både bilen til svigerfar og svigersøs har fått gjennomgå ) Hihi.. det er sofaen, dusjen og badegulvet der også (og jeg har aldri bodd der eller noe, for det telles ikke om man mer eller mindre har bodd hos noen) Sofaen til Ås har vi kost oss litt på og på badet hjemme hos foreldrene til en annen kompis. Og en drøss andre steder Vært en tur på storsenteret med svigermor vi. Var faktisk ikke så ille med folk altså! Var mye mennesker altså, men var ikke stappa og helt håpløst lissom. Skal på nattevakt da, men må begynne klokken 21 i stedet for 22.15. Er sykdom og jeg skal jobbe alene sammen med en ny dude som har problemer med å lære.... Blæææ, da må jeg ta ansvar for alt og det er ikke alltid like lett. Jeg jobber jo kun natt og kan nattrutinene, vet da ikke hvem som skal hva på kvelden og hvem som skal ha hva av medisiner og når de skal ha dem! Står jo selvfølgelig nedskrevet i permene da, men må alikevel styre for å finne det ut!! Er så mye greiere å komme på jobb når alle er stelt og/eller lagt i sengen og bare sose rundt til det er leggetid )
-MtG- Skrevet 8. desember 2007 #122 Skrevet 8. desember 2007 Hei dere. Leser alt, men skriver lite... Hatt kjærestedag i dag vi. Kjempekoselig! Var i Oslo og sosa, mens G var på storsenteret med bestemor og bestefar. Så du dem ikke Cat? Var på OC også, men jeg glemte at du jobba der Ama. Skulle jo titta innom da!!! Men fikk med oss Madcon, da. Stas:) I kveld har vi delt en flaske øl:D og jeg har massert mannen i mitt liv. Han fikk massasje i kallenderen i dag. Pakkekalender er kult. Fikk sexy nurse kit her om dagen jeg. Moro! Men har ikke fått testa det ordentlig. Har nemlig tr på 9. dagen!!!! Hva skjer med kroppen min a?? Jeg har heller ikke pult hos molle. Det må jeg se om jeg får til en gang. Fårvel ta med meg V da;) Jeg haaaater aktuelt og været!! Ser på film på tv norge. Blæææ.. Søt film da.. SMT....
Molait Skrevet 8. desember 2007 #123 Skrevet 8. desember 2007 Skal alle ha på seg nissedrakta i morgen? HAdde vært søtt på bilder da:)) Kan ikke de som har nissedrakt til unga ta på den a?
-MtG- Skrevet 8. desember 2007 #124 Skrevet 8. desember 2007 Nissedrakt er med. Har fått av bestemor og bestefar i dag:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå