Gå til innhold

*******Tråden 32******


*1D*

Anbefalte innlegg

Nå er W snart 10 år da svanine... Men spørs jo litt hva. TIl jul i fjor fikk han kortholder gravert inn fra gutta. "til pappa fra ce og mw" eller noe sånt. Litt søtt det da synes jeg. M er typen som liker veldig sånt. Des. når man blir stor blir det mindre pakker og da er det kos å få fler:D Vi fikk ikke av W første året. Etter det fikk vi vel noe bsrnehagepedagogiskmerkeligegreieravnoepynt. Men søtt da:) Meeeen med årene blir det faktisk litt vel mye "søte" ting. Men det var jul da...regna med du tenkte bursdag. Spør H for meg om jeg er inv.

 

Vi har heldigvis gjesteseng på barnerommet. Ligget der noen netter. Hatt han en del inne hos oss vi og da. Men hjelper lite med gjesteseng om hun kun skal kose hår:)

 

Jo fant gave da forresten:) Men om han skulle finne på å kikke her så lar jeg være skrive. TRor dette blir den bursdagen han har fått minst fra meg (oss), men vet han blir glad for begge gavene:)

 

Jeg kakka aske i en hockypulverboks, mosa aska til finpulver, hadde i kanel og ta-daaaa!! Venninna mi glisa ikke like stort;)

 

Ama fikk melding hun. Liker å holde på spenningen...haha nei men gått virkelig i ett i et par døgn. Kunne sendt fra jobben, men var så lite strøm på den da vett. Du Ama? Kanskje pushe gutta våre litt? På tide å planlegge eller? Om vi skal handle noe så kjekt å vite det før vi står på døra. Når står vi på døra forresten?

 

Stå på døra?? Sykt uttrykk...står da utenfor, i åpningen eller innenfor...

 

Nei natta nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på vaskeryddern;) Sv.mor har nettopp hentet Leo.

 

Prøver ¨å pushe sambo jeg Mol, men han er veeeeeeeldig mann der-veit hva han skal spise,men ikke hvem han skal spise det med... Han har handla da- men hva det er eller om det trengs mer har jeg ikke peil på. Han er vel hjemme i firetida så får høre med han da. Hvem kommer egentlig? Til middag og etter middag? Har ingen peil jeg.

 

Nei-får krype inn i skuffer og skap og skrubbe litt igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt liv her!!

 

Men assa halloooooo. Man kan jo ikke handle inn om man ikke vet hvor mange man skal handle til??!!

 

Og ender ratt med at man sitter der alene. Ikke alle som kan elø får barnevakt på en times varsel. Argh-blir så irritert på den rasen der altså!

 

(liker struktur og planlegging-greit å være spontan, men digg med plan. Planer kan endres underveis om nødvendig)

 

Men Ama..når kommer vi da? Og vi spiser når barn har lagt seg? Er vel like greit. Blir så styr. Forslag: Vi kommer til dere en eller annen gang etter sov. De som skal spise kommer ca 20:00. Kommer fler som itte skal spise så kan de komme fra 22:00. Eeeeller evt. 19 og 21. 19:30 og 21 kanskje. (ok ble mange forslag da!)

 

Går utfra du shiner huset i dag så da trenger vi ikke hjelpe til med det. A lager maten så da er den grei. Hva med dip og chips og sånn? Vet du...Vi kommer til dere i god tid så fiksser vi det som trengs da. Dere bor jo omtrent oppå butikken.

 

Noe vi skal ta med eller fikse sånn utenom? Også må vi bli enige om hvem når og mat og ikke...seriøst om ikke det blir fiksa nå, så får bare vi gjøre det da. Må jo si ifra senest dagen før synes nå jeg. Og M skal på julebord i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 1.etg superrein-rakk ikke 2.etg-får ta den i morgen.

 

Middag serveres mellom 19.30 og 20.oo så de som skal spise den må komme før 19.30. De som kommer etter middag kan komme rundt 21:)

 

Så-dere som kjeder dere hjemme i morgen-ta dere en tur rundt ni;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha dritbra ekskluderende. Du lever opp til bra trådstil Ama;)

 

Fant du røyken? Viste bilde til A..hehe.

 

Hater siste liten. Hater stress. Hater at ting blir utsatt til siste liten. Hater dårlig planlegging. Hater mas og tjas. Vaffal når det er unødvendig og skjer type _hver_ gang man skal noe. Argh assa!

 

Skal folket i kveld a? Regner med MtG kommer opp hit en tur. M er på JB. Mulig jeg henter ham i natt mens MtG blir igjen. Det julebordet vettu cat.

 

Caaaaat??? Uten nett el lei oss? Kanskje jeg får ringe deg. Sjekke opp litt. Kan jo ikke la det gå for lang tid uten lyd:) (mm du har bestemt deg for noe jeg ikke får vite om)

 

Skal liksom rydde en del jeg da. Ja og pønte til advent. Ja for det skjer i kveld kjenner jeg. Urk-nei men får vel få til noe...Kanskje jeg kan få MtG til å gjøre det? Hmmm..she's my bitch...tja..det kan funke:)

 

 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H er på julebord og jeg vil ha noe godt å spise! Men det har vi ikke da.... Og en liten snørra E som driver og våkner. Plargh.

 

Skulle hilsen fra Cat. Hun er uten nett.

 

Må jeg ta opp E? han var jo oppe i sta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer uten mann, med barn til middag. Og barn trenger en soveplass for jeg har ingen barnevakt heller...

Kan jeg bare la barnet sove der og hente dagen etter evt sove over jeg også?

 

Jeg møtte skravle Cat på skedsmosenteret idag. Og hun har vært uten nett siden mandag. Finner ikke ut hva det er, har prøvd det meste. Skal snakke med naboen på søndag tror jeg det var, for da kommer han hjem...

 

Sliten jeg... Endelig helg :)

 

Har hoste-snørr jente.. Håper hun ikke blir kjempedårlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen shærsten min! Elsker deg:)

 

Nu skal vi straks inn med pakker og te og mat og sjokkis og pakker :))

 

Ellers er det da endeliiig 1 desember i dag, så alle dere barnslige med kalender kan nå åpne første luke;)

 

Gleder meg til i kveld:D

 

Skal vi passe trollet både natten OG stå opp om morran med det?? Makan til frekkhet.... Men hvor legger du a a? Må gjerne sove der for min del (bor ikke der jeg..hehe) men tror du det funker med 2 på samme rom? Kaaaan gå da. Både med ene og andre kombinasjonen...hmmm. Kan og sove i stua oppe, men blir jo kanskje lit doflying da.

 

Fikk besøk så glemte ringe cat i går, men da fikk man jo svar:) Kl ble jaggu meg 3:20 før hodet traff puta. Man trives til langt på natt i godt selskap:)

 

Jepp inn å synge :D (grøssoggru)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag:)

 

Irriterendes at det regner ute-snødde jo så fint i går!

 

Har prata med Tiny ang. overnatting så den får vi dreisen på:)

 

Har ikke julekalender jeg:( første året jeg ikke har hatt det...Men Leo har og i dag fikk ho en sjokkis:) leo har 2 hun,har den som hører til barnetvkalender på nrk også.

 

GRATTIS MED DAGEN TIL SHÆRSTEN TIL MOL!

 

sukk-snøøø-vil ha snø. Har pynta til jul og alt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det ingen julekalendre, men en fyllesjuk mann. Julebord hu hei. Sovet på badet i natt?

 

Til uka er det tilvenning i barnehagen. Hu hei. Snøen er borte og bare is og gress igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha!... Her er det en som iike har blitt fylle syk enda ;)

 

Jeg rakk dessverre ikke Andre og Mats sin fest. Jeg meldte min ankomst ca kl 03.00, men da hadde ting roet seg så jeg dro rett hjem.

 

Men der jeg var sist... Huff Hva er det med dykepleier studenter? De er så vanvittig arrogante og Bezzer wizzer (eller hvordan det nå enn skrives. Deter litt sent huske tysk, for en som hadde fransk.. på barneskolen). Hadde en kort diskusjon ang noe medisinske greier. Hin klarte ikke å si noe av fornuft, men alikevel bråsikker i sin sak. (omtrent som meg... Bare at jeg vet hva jeg snakker om, når jeg først skal være eplekjekk)...

 

Hva er det som får sykepleierstudenter til å bli sånn? Forstår de ikke at det kan finnes noen som kan litt mer enn de selv kan på sitt 1. år på skole?

Alle er ikke av det kaliberet. Noen er faktisk litt ålreite... Det skal sies..

 

Hmm.. Litt slurvete sktevet, men det får gå. kl er jo nesten 03.30

 

Jaja.. Nå er det vel tis for å sove litt.

Herk-mannen... Det er ikke bare du som kan skrive innlegg på denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke nett, er routeren til naboen som har tatt kvelden, så får ikke nett igjen før han evt. kjøper en ny...

Er en tur hos pappa, så da har jeg lånt nettet her litt. Ikke tid til å skrive så mye, for har brukt en evighet med tid på å skumlese igjennom en del innlegg her og nå er det snart kaker :))

 

Skulle jo hilse fra 1D når jeg pratet med henne tidligere i uken, men så ble jo nettet borte og nå ser jeg at hun har vært her selv. Men bare for å vise at jeg holder det jeg lover, så sender jeg en hilsen fra 1D alikevel :)) Håper London var gromt!!

 

Har fått 2 julekalendere og en nissesjokolade av min kjære :)))))

Får fortsatt julekalender og godtestøvel av mamma på juleaften også :)) Bortskjemt?? Nei ikke jeg :)

 

Dessuten Mol, det er ikke viktigst å være først til alt bare så det er sagt også :)) Det slo meg når jeg leste meg opp på tråden her at halvparten av innleggene dine hanslet om hva du var først til :))

 

Så det ble fest på lørdag?? Hørte aldri noe mer om tid og sted, så

trodde ikke det ble noe av jeg.

 

Ang. julevenn så gir vi bare julegave til julevenn-barnet. Var det ikke det vi ble enige om??

 

INFO OM JULEVENN:

 

PAKKEN SKAL TOTLAT KOMME PÅ 250,- OG DET ER INKLUDERT PORTO. PAKKEN SKAL HOVEDSAKLIG HANDLE OM MOR, FOR PODENE VÅRE FÅR JO NOK PÅ JULEAFTEN ALIKEVEL. HUSK Å MERKE JULEGAVEN TIL BARNET MED AVSENDER INNE I GAVEN, SLIK AT HVIS MOR IKKE HAR KLART Å GJETTE DEG TIL HVEM AVSENDER ER, SÅ FÅR HUN VITE DET PÅ JULEAFTEN NÅR PAKKEN TIL BARNET PAKKES OPP.

 

ALLE PAKKER SKAL SENDES TIDLIGST ONSDAG 12 OG SENEST LØRDAG 15.

 

HAR VÆRT LITT FREM OG TILBAKE MED SENDING, MEN DETTE ER REGLENE SOM GJELDER :D

 

Får gå tilbake til selskapet jeg, kos dere alle sammen, vet ikke når jeg kommer meg på nett igjen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt ja................

 

Later som det tar lang tid å legge Leo-orker ikke å gå ned igjen til sambos bror heilt enda. Vil sove jeg-eller bare ligge på sofan og se på film.

 

Ble fest ja Cat:) Dato´n har jo vært grei lenge den,men sted har vært litt surr-fant ut for 2 uke siden at det ble hos meg:) Og det har stått på tråden- og jeg har også skrevet klokkeslett. Men du er unnskyldt siden du har vært uten nett ei stund nå:) Skulle ha sendt deg en sms,men glemte det-sorry:( Men,men-vi tar det igjen serru,serru!

 

Men det var fole kjekt i går-kosa meg gløgg i hjel og det som jeg flirer mest av i dag er:

 

" kan du "ormen/marken da?" (Mol`s sambo)

- "ja,det kan jeg" (sier MTG og spretter opp)

 

KLASK!

 

hehehehehe-heter ikke ormen lenger -heter klasken nå;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LER* Ler faktisk høyt!! (ler litt til) Var letterlig morosamt å se damen som nå har lugg klaske kroppen *KLASK* i gulvet...mer hahahaha. Klasken ja..nytt ord:)

 

Hvorfor må du ned til sambos bror da Ama? Noget trøtt selv ja. Holdt på å sovne på sofaen i stad. Var hjem fra Ama rundt 12. Legge barn og rødde og bake og ordne og styre og helstressa skifte i det man ser de første svinge inn på tunet TI PÅ?! Alle var her føør fem faktisk. Var koselig selskap, men kjenner gårsdagen sitter i. Fikk aldri nedturen (les fyllutavblod) så det var digg. Drakk ikke mengder i går med ble da litt. MrG drakk mengder i går. Hun og jeg drakk ca like mye;)

 

Tuuusen takk til A for super mat!! Var stinn i mange timer. Godt som nattmat og:)) Tuuusen takk til dere begge for å åpne hus slik dere gjør og vi får sove og spise og dere rydder etter oss og lager frokost og står opp med barn og jeg vet ikke hva! (mest til Ama de siste der da) Love yah!

 

Sorry cat, trodde du fikk melding jeg. Snakket om det utover kvelden, og minnes du skrev dere ikke hadde barnevakt. Men kunne kanskje kommet en tur bare du:)

 

Først ja...jeg er nå vaffal ikke den som er først til å svare på sms! Huff dårlig samv. der altså. Jeg er superdårlig på det der assa. Om jeg åpner og leser og ikke svarer med en gang glemmer jeg hele greia også tenker jeg brått på at jadetvardetja..også glemmer jeg det igjen:) Jeg er heller ikke først ute til å plumpe ut med ting man burde ha tenkt på før man uttalte, men ligger nok på en god andreplass:) (sorry ass MtG men er ikke til å stikke under en stol at du slår meg der-hoho-love you lell;) )

 

I dag (i går men henta i dag) fikk jeg tidenes kuleste post!! Snkker post ikke mail sms el annet digitalt. Fikk fra et eiendomsmeglerfirma... dæven å jeg lo. M lo og. Dere er raaaare:)))))

 

Jo vi snakket om det cat...men ville bare høre..så man ikke står der og får gaver man skulle ha kjøpt til og ja du vet. Så tenker kanksje noen at åmenmåjogienlitenting eller noe sånt...

 

Molle sliter med hint! Trudde først det skulle bli så lett også blir det bare ikke det:( Men vet hva barnet skal få da. Enkli er det et litt kult hint i seg selv, men da vet jo jv allerede hvem det er fra. Hmmm om jv ikke har tatt til da, så kan jeg pakke inn avsender så den blir sett på til slutt:)) Åååååå alle kule hint jeg tenker på blir for lette:(

 

Til Molles JV:

Du vil nok få en del lette hint, men moll gir snart opp. Enten er jeg for dum el så er du for smart. Vet ei, men blir snart gal av hele hintstyret.

 

Jepp håper Øya var gøy (hehe jaja er vel bare jeg som synes den setningen der ble litt gØy daaa....) Shøpte masse fint? Hadde iaf nok plass til å kjøpe med en del....

 

Jo i går var gøy da. Sang og dans og ekstremt med homofakter på min sambo. (Som utover kvelden hadde på lilla t-shirt med glamglitter og håndveske. Så danset han freestyle/discojazz.... *stolt*)

 

Ler litt mer av StoreT og:)

 

A vasket forresten brunøyet mitt i oppvaskmaskinen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mol: vi har en liten ting til W, men vi skal ikke ha noe tilbake-den har vi kjøpt fordi vi ville gi han noe;)

 

Brunøyet ditt ja-sambo går og snakker om det enda han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo også fikk jeg seff TR i stad. Skulle jo bare mangle, var hos Ama og drakk øl i går. Ama du er raaaar!!! Hva er det du gjør med kroppen min? Nekter å tro det er tilfeldig lenger....

 

Noterer du mtg? :) (veldig kjekt å melde fra til mtg om tr assa, hu har så fint system atte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, han må ikke føle på det assa. Klart jeg ble jo litt frustrert for så ikke helt så mye..og styra noe veldig i går kveld siden jeg manglet alt og Tiny har helt annet opplegg enn meg. Skjerte over piller og finne glass og dele og jall. + at det var jo de bruuune. Men altså det er en forbruksvare så måtte jo hatt nye om en stund likevel:) Han kan jamme en sang kun dedikert til meg neste nachspill så er det greit;)

 

å jo med W blir noe annet:) (så koselig da)

 

Har du ikke gått ned enda?? (og ikke fått sms av meg? Er det sånn payback på å bruke lang tid på svar?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle et liv i dag? Eller mye å gjøre heter det kanskje. Er stille her. digg på en sliten mandag. Kom inn en tysker her. Djiiises. Skjønnre jo alt dem sier men kommer ikke på et eneste tysk ord når jeg skal forklare meg. Fikk sagt _det_ på tysk da..hehe. Må bare få tatt opp det der. For dumt å la kunnskap gå i glemmeboken sånn.

Inne på det så burde man ta opp russisken og. Og jeg som skulle lære meg finsk...og spansk..jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tobarnsmor i dag, jeg! Så jeg har Liv i dag. Begge ungene sover nå og jeg har (ish theo våkna _hente unge) spist lunsj i fred. Digg!

 

Linea hoster fortsatt. Hostet så hun kastet opp både fredag og i går. Etter i går nektet hun sovne igjen. Resultat: Jeg sov på gulvet ved siden av sengen hennes (kunne ikke ha henne i seng mi for hun bare klatra på meg). Sov der til 3. La meg i gjestesenga på rommet hennes. Kl 5 var hun desp på å sove hos meg, så jeg sov med barn i fjes til 7 og da måtte jeg stå opp. Nice!!! Er bøttetrøtt, men dormer på sofaen, mens ungene leker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he molle du får det travelt på språkfronten du:)

Fikk du posten på Posten? ikke i postkassen???

Min kjære julevenn altså den som skal få jeg sliter med hint jeg også

Er jo ikke mye det kan sies om meg som er så typisk er det vel????

hm

 

Så må jeg huske hva du liker også!!

 

 

Jeg LIKER Freia melkesjokolade liker også marsipan med sjokolade.

liker daim liker ikke så godt nøtter. Sier som sist nøtter er ikke verdt å bruke porto på.

 

 

 

 

Hyggelig at dere koste dere på lørdag.

 

På fredag var jeg "sammen med" 4 kjendiser

Harald og Thomas, Tone Damli Aaberge og Kurt Nilsen!!

 

 

O fikk bade i badeland på lør og søn, koste seg masse.

 

O sover ikke nok om nettene han er sint om morgenen fordi han våkner!!??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøtter er ikke verdt skallet de er pakket inn i engang.

 

Nei fikk i postkassen, var ikke _så_ stor sending;) Meeeen fikk post som i brevpost. Er stort det..hehe. Gjør jo aldri det lenger. Alt går elektronisk.

 

Jo men jeg er jo finsk. Greit å kunne sitt farsmål:) Og spank er kult. des er søskna mine spanske og mor snakker og flytende spansk og far bor i Spania. Sovjetisk er mer fordi jeg faktisk har hatt det i 2 år og da er det greit å sitte igjen med noe. Tysk er veldig greit å kunne og spes her jeg jobber nå. Litt kult da, for jeg klarte å si det jeg sa veldig bra:) tunga stokka seg ikke engang og han så litt rart på meg når jeg ganske så "flytende informerte om at jeg forstår deg når du snakker langsomt, men jeg snakker ikke så godt selv:)

Kult å kunne mange språk da:) Kult å kunne ting egentlig. Savner litt skole og.

 

Er mye typisk deg Herk. Klarte deg da fint til meg. (bortsett fra q-tips..) Kan jo høre med meg da, for vi vet alle det ikke er meg;) Synes alle andre har så mange bra hint de kan gi jeg.... mulig alle tenker sånn?

 

Jo stemmer det, tenkte jo ringe deg jeg Herk.

 

ooooooo fåtapådegaherkules!!!! Men kult da:)

 

hmmm, ingen gode tips til O og sove, sorry. En sterk en i flaska før han legger seg? Sover godt da;)

 

Masse herkeskravling...hehe

 

Sessa: hvordan var det med lege og sånn? husker ikke hva du svarte, sorry. Men må jo få sjekka henne ordentlig. Ikke bra å gå sånn så lenge (ikke for mor heller..) *klemmepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...