Amabolla Skrevet 8. desember 2007 #126 Skrevet 8. desember 2007 nissedrakt er lagt fram. Kjipern du da mtg som ikke stikker innom og sier hei. blæ på deg. Tr ja-hm hva var det igjen? .... har fortsatt ikke fått den....
Molait Skrevet 8. desember 2007 #127 Skrevet 8. desember 2007 Ja det sa jeg og;) "åh, huska ikke at hu jobba der engang jeg" Det kommer snart MtG..det kommer snart (sukk) hihi TR vet jeg svaret på. Er nå bare å lese her det. Tr skulle nok gått fra mtg til ama, men har hengt seg opp hos mtg. Ikke værre enn det. Så så fort hu slipper taket hos mtg kommer hu til deg ama:) (alltid et svar) Nei skulle man gjort litt nuftig før man køyer da? jepp:)
Molait Skrevet 8. desember 2007 #128 Skrevet 8. desember 2007 Jo ang steder..hmm..i farten kommer jeg på heis, x ant doer (typeopplangsveggen), div. biler, div. møbler, på panser, under vann (en gang på dypet, DET var en utfordring!), i skog, hoho bak en container mellom noe byggegreier i LS (om det kan telles som pult da...), badekar (men det har vel de fleste)...det jeg kom på nå. Sent. Sær stilling? nei må tenke mer... Dæven nå ble jeg trøtt. Tror jeg dropper nuftig jeg altså. Herk, er du da tro? Var det slik engangsforetelse Simba? (Ta det som + du, betyr du er savnet) Ellers er vel pt og 1d fortsatt sneller? møøøk! Skulle jo sende info på mail til pt men det har jeg glemt. Jaja snakker med a i morgen:)
Molait Skrevet 8. desember 2007 #129 Skrevet 8. desember 2007 Skukke forresten du svare i kveld Tiny? Harru ikke pult her cat?? Jøsses..jaja er nå enda mulighet til det;) Trooor vel ikke så mange av trådsneller har hatt seg her. Hakke hatt meg hos noen av dere heller så vites det:) (nei har ikke hatt meg hos deg ama...)
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. desember 2007 #130 Skrevet 8. desember 2007 Stående under trappa i gangen... var mer fp enn selve greia, men pytt pytt, var langt på vei, jeg... Og skje er ikke lett da man ikke stemmer høydemessig til sånt! Men sjøstjerne er fint! Og var faktisk bedre enn vovven da man hadde mage når jeg tenker meg om. I hodet mitt er alt med jente på rygg ms! Boksehanskeremmer er en fin fin ting. Har hatt jente kveld! Var super kos og Linea sa tante til alle tre! Søta! Trøtt nå, ta med mann til sengs, men orker ikke egentlig "put out". Jaja... gjesp!
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. desember 2007 #131 Skrevet 9. desember 2007 Klipp og lim fra augustklubben.... orket ikke skrive alt på nytt: Trodde Linea var sulten i natt for hun drakk så sinnsykt mye vann. Vi spiste middag så sent i går så tenkte jeg liksom ikke på å gi henne grøt før hun la seg. Kl 5:30 våknet hun og kom inn til oss. Klarte å drøye det til 6:40 før jeg sto opp og laget en stor porsjon grøt til henne og begynte å mate. Halvveis i måltidet... og alt kom opp, inkl. ca en liter vann. Måtte hive henne i badekaret, vekke mann og tørke opp.... Kjøkkengulvet var helt dekket av oppkast! Mannen badet frøkna, kledde på henne og så la de seg, så nå sitter jeg i stua lysvåken, med nyvasket kjøkkengulv og en klesvask i maskinen! Håper bare det var magen hennes som ikke var helt våken og klar for mat, for vi har en del ting jeg ønsker å få gjort i dag...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. desember 2007 #132 Skrevet 9. desember 2007 Blir ikke noe julegrøt på meg i dag ( Hadde et lite helvete på jobb i går. Og i dag våknet jeg med drittogkvalm og shabby form. Håper det bare et et forbipasserende illebefinnene for synes jeg har vært nok syk i det siste!!
Molait Skrevet 9. desember 2007 #133 Skrevet 9. desember 2007 Tusen takk for åpne dører Tiny:) Kjempekoselig grøtfest. Var lenge bare "oss4" O4 hehe. Gøy du fikk tatt deg en tur Herk. Sorry jeg ikke rydda mer Tiny. Ryggen krangler så at jeg vurderer å klare jobb i morgen:( Du får bare trøste deg med at det så værre ut hos MtG-hihi. Blåse bort blæ hos Cat. Kozzz og klemzzz søta:) Komme innom en tur til uka? Har pakke til deg fra Herk. PT HAR JULE KORT FRA SVANINE!!! KOMMER INNOM: (må vel rope om sjans for at du ser) Sliten selv. Var på svøm først. E sov til 08:50 i dag!!!! Har vel skjedd to ganger. Eller var da han klaget høyt nok:) Sov bare 1 time i dag da. Fikk ikke lagt ham før 12:30. Da var han skrukkete. Masse bra bilder fra i dag:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. desember 2007 #134 Skrevet 10. desember 2007 Takk for telefon i går, Mol. Gøy å høre stemmen din igjen. Var på shopping med mann og barn. Eneste dagen jeg tror vi får shoppa sommen før jul, så ordnet litt gaver som jeg ville han skulle se på. Hadde skikkelig kjæreste dag med lunsj på Egon mens Linea sov og holde lanke rundt på senteret. Mmmmm, deilig! Dagen endte med film (knocked up - morsom sak!) og god, god ms! Var digg det! I dag er jeg tobarnsmor igjen. Passer Theodor. Lille kåtefransen som kliner med Linea mot hennes vilje stort sett hele tiden. Håper de er like greie i dag som sist gang. Gikk så greit å legge begge og det er herlig for en til tider stuptrøtt, Sessa. Heldigvis har vi fått sove 23:30 til 6:45 i et strekk i natt, så jeg føler meg faktisk veldig opplagt. Har ikke skjedd på 1,5 mnd det! Mannen sov til og med i senga hos meg i natt! Kooos! Jaja, får se til barn jeg da! Forresten: god bedring, Cat, og blåse på ryggen til Mol!
Molait Skrevet 10. desember 2007 #135 Skrevet 10. desember 2007 hehehe, tenker jo ikke på at de fleste hører stemmen min stadig vekk (til tider for mye?) og jeg hører de fleste andres. "Snakker" jo masse med deg her, og i grunn ikke tenkt på at jeg da bare leser. Var nå Tiny det var selskap hos, men etter litt blikkveksling så ble det jeg som ringte ja..wonder why;) (mobbmobbTiny) Svøm, legge barn, sminke/stelle seg mens man snakket med Sessa. En kvinne av tiden..forventer effektivitet jabbajabba.. Så kos deg dere hadde da:) Har jeg sett den filmen tro? Eller var det den jeg ville se kanskje? hmmm. Hvem spiller? Er du "dagmamma" for kåtefransen eller? Passer han ganske mye virker det som. Leonora er også litt kåtefrans. Tiril og, men Leo legger dem gjerne i gulvet hun da;) Skal IKKE slippe unna Leo nei! Des. er hun litt størrre og sterkere enn de fleste. Til og med Gabriel sleit litt på lørdag:) Jeg eeer så trøtt!! Må bare få lagt meg tidligere. Virker som det er en gjenganger setning for meg, Herk og hu i nord. Men hadde det så koselig i går. Dilla med hver våre ting på kontoret også dilla vi litt sammen og var i grunn bare koselig. Lo og greier og. Lenge siden mannen har fått meg til å le flere ganger på en kveld. Har litt forskjellig humor kanskje? Hjelper og hvis mannen er hjemme eller ikke sover sofa? Rygg er fortsatt au. Går greit bare jeg ikke sitter for lenge stille eller rører på meg;)Nei da men alt går seg til. Ryggau er jeg ganske vant med, så slikt overlever man. Bare håperhåper jeg ikke blir liggende, for det har jeg ikke tid til!! Des. er tisse på bekken med hjelp et helvete og nedverdigene som fy! Tro meg, man driter ikke på en uke da assa! hehe. Dumt det ble så kort i helgen Herk. Følte det bare ble hei og hade (mange hade-hihi) Vi får ta det igjen etter jul. Fortsatt keen på en natt i Bærum (ok den kom kanskje ut litt feil..)
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. desember 2007 #136 Skrevet 10. desember 2007 Jeg er vel på en måte dagmamma, ja, får noen slanter og litt pass tilbake. Tror jeg skal benytte meg av den passen i neste uke. ) Passer han så moren kan få lest til eksamen. Hun har eksamen på fredag, så jeg skal vel passe han litt på torsdag også. Ta med begge ungene i åpen barnehage, la de sovne i bilen og lempe de over i hver sin vogn etter på! Bli digg når hun er ferdig med eksamen for da kan vi finne på litt ting igjen. Vi deler hjerne hun og jeg, snakker som ole, dole, doffen, enten i kor eller avslutter setningene til hverandre! Det er helt sjukt!! Har kjent hverandre i alle år, men ikke hengt sammen før vi begge ble gravide. Hun er kona mi!! ) Kåtefransen er også en kranglegutt. Moren mener han kommer til å få bank i barnehagen når han begynner etter jul, for han skjønner virkelig ikke at han ikke bare kan ta leker (les: røske leker ut av armene til andre barn, klype eller slå eller legge i bakken til de slipper) fra andre. Linea har stort sett godttatt det, men hun begynner å si i fra mer og mer. Ikke ved å holde fast på leken, men ved å skrike skjærende inn i øret hans. Resultat er TO gråtende unger! Men han er en helt herlig gutt, da! Går rundt og roper på meg og Linea hele tiden: Mai-mai! Ni-no! Søten!! Joa, prater mye her vi, Mol, men det er noe annet med ordentlige stemmer. Du har veldig koselig telefonstemme forresten. Ble litt paff når jeg så det var du som ringte, da. Men det var veldig hyggelig altså. Men rart med det når man skravler så mye her, så føler jeg likevel at jeg ikke kjenner deg/dere. Kjenner bare nickene, men ikke dere irl! Synes du skal ta deg en natt i Bærum så kanskje vi får til en liten hils! Ish, med den skralle kroppen as, Mol. Hadde vært greit med full overhaling på den snart, eller?? Begynne å forberede legge barn etter hvert, jeg da. Har trøkt i dem litt mat, så nå er det snart et bleieskift, før jeg går ned og ut og rugger og triller. Theo sover hvis jeg rugger på vogna og Linea må trilles, så jeg går runder i hagen og bomper borti vogna hans når jeg går forbi. Funker som f**n! Det er litt digg, as. Skal lage meg lunsj mens de sover og slappe av på sofaen. Ille, å være hjemmeværende gitt! )
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. desember 2007 #137 Skrevet 10. desember 2007 Jo, skuespillerne i den filmen er hun ene fra greys og en stutt kar med krøller. Han røyker MYE pot i filmen hun jobber i E! Var morsom den altså. Digger han mørke skuespilleren som spiller mannen til søstra. Han er bra, as! Mye bra bonus materiale også!!
Molait Skrevet 10. desember 2007 #138 Skrevet 10. desember 2007 eeeehhhh, skuespillere er ikke din greie? hahaha Jammen er det de du mener ja, da er jeg med;) Nei men får se den da, om jeg ikke har sett den. Hmm, ringer kanskje ikke så ofte til deg nei? Er ikke så mye msn prat heller lenger. Vi hadde jo en runde i sommer:) Lite på msn. Funker ikke helt hjemme og blokket her. Er på gmail stort sett alltid da:) _Er_ ikke der alltid da, men er stort sett logget på. Jasså, så jeg har det...jaggu greit jeg sitter delvis på sentralbord da;) hihi du ble paff du;) Kult!! Lot of pot:) Natt i Bærum ja. Langt unna herkene bor du a? Blir nok ikke før neste år vil jeg tro. Ellers er det bare å ta en tur til Romerike vett sessa. Lille farlige skumle Romerike, med alle oss du "prater" med hver dag, men som du ikke kjenner. Her er der soveplasser til både fruer mann og barn eller det man måtte dra med seg av hund eller annet:) Spontane løsninger begynner vi bli bra på..hehe. Som var hos svanine. "Tenkte dere kunne blitt over, men hvor skulle dere sove?" Her. Gutten da?" Der. hihi. blææææææææææææ. Nå har jeg tatt imot ei til intervju her. Hmf! Har en nagende følelse av at jeg ikke får jobb her jeg. Ikke av de jeg søkte på iaf. Litt teit og. Flere som vil ha meg her, og er fornøyd. Men er nå ikke de som skal sile ut første gruppe.... Æsj altså Kan nå hende det ender med noe annet over jul. For hun jeg er vikar for kommer nok ikke tilbake fullt. Beste hadde vært å fått hennes 50% her og kombinert det med noe annet. Vi lyt sjå. Trenger iaf fast, type NÅ! Avventa litt med å søke videre før jeg vet hva som skjer her og. Sikkert dumt, men ja...er så mye for tiden.
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. desember 2007 #139 Skrevet 10. desember 2007 Nice og skravle med deg a, Mol! Er brått liv her! Gadd ikke lette på ræva for å finne coveret. Katherine Heigl, Seth Rogen, Raul Rudd (kuuul fyr) og Leslie Mann. Bor kanskje ti min fra Herkene, men tenkte du kunne sove hos dem, da! Skal kjøre forbi deg igjen på søndag, julegrøt med slekta! Har vært mye forbi Fet i det siste pga begravelsen og sånn. Men, Mol, da! Du får jo ingenting hvis du ikke søker!!!! Greit at folk vil ha deg der, men du bør jo liksom komme med i bunken med folk de innkaller til intervju. Mmmm, lunsj uten barn er digg! Skal Sette vekk pc nå og bare slappe av litt. en av dem våkner sikkert om ikke så altfor lenge. Finne meg litt cola tror jeg.... Etterpå skal jeg hive ungene opp i loftstua så jeg kan sitte ved kontorpulten min der oppe og gjøre noe fornuftig. Fikk jo rydda så bra når jeg satt der sist, for de lekte jo så greit sammen. Tenkte jeg skulle pakke inn litt gaver i dag og kanskje til og med begynne på julestrømpa til Linea. Hmm...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. desember 2007 #140 Skrevet 10. desember 2007 Kvalmogdritt utviklet seg til spy på jobb i natt Jupp, var deilig å ikke sove mer enn sammenlagt en time i natt også hjem og ta seg av barn etterpå.... I dag er jeg veldig glad for at hun ikke krabber eller går. La ungen på gulvet med en flaske saft når Mr T dro klokken ni og satte på mikkes klubbhus dvd'en på repeat og la meg på matta hennes på gulvet ved siden av henne og sov til klokken halv tolv. Kun avbrutt av en bæsjebleie som måtte skiftes og et glass med frukt&korn som ble inntatt i racerfart. Halv tolv kunne jeg legge henne og hun sovnet med en gang og jeg krabbet meg opp i sofaen og sov litt til. Formen er ok, så får bare håpe den fortsetter den riktige veien!! Skrive litt mer etterpå jeg..
Molait Skrevet 10. desember 2007 #141 Skrevet 10. desember 2007 hehehe, men sessa...jeg er jo på her hver dag jeg da;) Jobber shø.. Di late ræv! Jejeje, har jo søkt annet før da, men ikke siste 2 ukene. Vært masse mas i det siste to ukene. Jadajada skal søke som gal snart:) Kan jo stoppe innom en gang du kjører forbi da!! Lufte barnet litt og sånn. Strømpe ja...har ikke det til E. Vet ikke helt hvordan han skal ha. Alle strømpene har en story..eller ja noe sånt. W har Paddington:) E må jo få strømpe! Egentlig er det litt kult med ordentlig raggsokk og..hehe. Nei får vel finne noe. Få Ama til å lage en kanskje..humm. æææsj. Spy er jo...ganske kvalmt;) Stakkars deg da cat. Utrolig snill unge du har! Bli trøtt av å ligge se på tv, så kjekt..hehe. Drøyer litt med å komme innom jeg...vil ikke spy. Nu er Mr.T snart hjemme, da blir du dulla for:) Jeg har Troika jeg. Headsettet er fullt av Troika. Tenker jo ikke på at man har pinne forran munn når man stapper sjokkis!! Må virkelig roe all denne stappinga. Jeg som var på så fin sunn vei og. Jeje nu er julen her:D Er ikke sånn fanatisk jeg assa, men mååå jo ikke døtte trynet fullt av drit hver dag lzm. Mannen lager lasagne som han sa skulle være ferdig til vi kom hjem. Kjøkkenet var småbombet og panner og stæsj var møkkete...stakkars mannen... Eller..jeg må jo stadig vaske opp før jeg lager middag og lage og så vaske opp igjen. Hvorfor synes man synd på mannen men aldri damen??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. desember 2007 #142 Skrevet 10. desember 2007 Ja hun er stort sett utrolig snill. Øye ditt fant hun i sta også ) Mr. T jobber overtid så kommer ikke hjem før klokken 21 i kveld, så blir en laaang dag når man helst bare vil sove og slappe av Dessuten er det årets verste dag i dag også Liker ikke den 10. desember jeg!! R.I.P Ser ikke noe grunn til at man skal synes synd på mannfolka som må rydde litt en gang i blant, men alikevel så gjør man det. Rart det der!
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. desember 2007 #143 Skrevet 10. desember 2007 Ish, Cat! Bra du har snill Linea. Jeg har sånn ramp, jeg! Har duppet av på sofaen noen ganger når jeg er alene med Linea, men da har hun vært der kjapt med et klask i ansiktet eller krøpet opp og lagt seg oppå meg. Å, synes synd på deg altså. Også være alene så lenge, da. Du kan ikke få noen til å komme bort og hente Linea, da, så du kan slappe av?? Joa, Mol, vet du er her hver dag, men jeg er ikke alltid like flink til å titte innom hele tiden, som jeg har vært i dag! Jeg satt på kontor et års tid. Satt bare og spiste godteri! Gjorde det i butikken også, men da gikk jeg eller sto hele dagen så da føltes det ikke så ille. Kan ikke stoppe og lufte barn, for da vil ikke barn sitte i bilen mer. Må være minst en time mellom ut av bil og inn i bil, ellers blir det hyl og skrik hele veien videre. Hun er stort sett veldig grei når vi kjører bare vi kjører i ett strekk! Noen som kan komme og skifte bleie på barnet mitt?? Hun lukter bæsj altså og har lagt seg pent til ved siden av meg på sofaen. FIkk faktisk gjort litt i sted. Har klippet ut julestrømpa, så nå er det å sy og sette på sånn hvit pusekant oppe og lime på navnet hennes i rødrutete stoff. Tror den blir ganske søt. NT og jeg har to laaaaaange nisseluer som strømpe, som jeg bare har sydd en hempe i. Funker som faen! Nei, får ta den bleia og vente på mann som kommer med forsinket buss!
Molait Skrevet 10. desember 2007 #144 Skrevet 10. desember 2007 Å NEI!! Glemte jeg:( Unskyld! Da skulle jeg jo klemt på deg enten jeg endte med spy eller ei. Jeg bare kom og tok penga dine jeg:( God venninne vetjæ!! Masse digitale klemmer sendes iaf over. Husker jeg var sammen med deg 10 desember i 2005. Da satt vi på J&H. Tiden går, men er pyton dag likevel. Uff gruer meg til jeg får en slik dag. Vet jo ikke hvor lenge det er til. Tenker liksom på det når jeg tenker på deg og ditt cat. Blæ assa. Ja R.I.P Ellers så takk for at du hadde kontanter. Ellers hadde barn og meg haiket fra Lørenfallet trur eg. (teiteteite mann) Så teit Mr.T jobber sent og overtid og sent hele uka! Jaja nå legger tutta seg snart:) Teitemannen hadde laget middag da jeg kom hjem:) Ser man bort i fra at den var overkrydra og platene halvstekt og rundstykkene frossene var det kjempesøtt. Lys hadde han tent og. Vasket opp etterpå uten at jeg ba om det. Hmm kanskje han er nøden? Nei men er litt søttt når dem er stolte:) Jasså..så Sessa legger press på å sy strømpe selv jah. Takker og bukker. Nei men bruke nisselue altså? Trenger ikke være så lang da. Holder med godterier som fører til stadiet turbunge, mååå ikke bli krapyl:) Kanskje ta en pling til deg igjen og få litt mer utfyldende tips? hmmm. 2 tlf på under en uke fra Moll...ja har hendt andre før:) Mann skiftet barn før han dro og hentet stort barn på trening:) snillemannen:)
_svana_ Skrevet 10. desember 2007 #145 Skrevet 10. desember 2007 Nå skriver jeg tråååååd! I dag leverte jeg gutta i barnehagen for første gang på ekte. Det føltes litt rart. Ikke er jeg dreven på å komme oss ut på en-to-tre heller. Men jeg syntes det gikk bra jeg. Ordna alt klart og vekte de kvart på åtte, fikk mat i de og halv ni var jeg ute av døra. De brydde seg ikke det spøtt om at jeg dro. Så ringte de halv tolv og fortalte at A hadde feber og at alt var trist og leit. Så det var den første dagen i barnehagen. E kosa seg til han ble henta litt over tre, syntes sikkert det var greit å slippe A for en gangs skyld ;-) Jeg har gjort et vaskestunt igjen, og det gjør meg ganske ergelig. Hater å ødelegge klær, og nå er det andre gangen så nå begynner jeg å lure. Egner jeg meg ikke som klesvasker? Vi feira liksomjul i helga, var hos svigers. Så det ble ingen julegrøt og det var jo litt synd. Har fortsatt litt dårlig samvittighet for at jeg stjal buksa til CE da... tyven tyven skal du hete. Men nå har G fått tilbake den lille hesten og den lille mannen og sokkene sine. Men buksa har vi fortsatt muhahahahaha. Noen som fikk julekort på søndag eller? Nei, får jobbe litt. Ser jo ut til at det blir hjemmedag i morra. Må bare fortelle at Edvin går ganske langt nå, men har stadig flotte nedslag (ref Molls innlegg lenger opp). God bedring Cat! Noen som vil være med på film i morra forresten? Gratis kl 17 med godis. Si fra.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. desember 2007 #146 Skrevet 10. desember 2007 Jøss har gubben din blitt vaksinert Mol? Du er tilgitt:)) Går greit altså, men er nå litt trist lell. Ja husker vi satt på J&H for 2 år siden. Det var på 5 årsdagen det! Blir vel en tur bort å tenne lys etter at Mr. T har kommet seg hjem fra jobb. Håper det blir leeeeenge til du får en sånn dag, Mol. Håper du aldri får det, men det er vel å håpe på litt for mye!! Men vi har da hatt mange gode samtaler om temaet da, hjelper å skravle om sånt hele natten:)) Hehe, hadde jo vært kjipen om du og E måtte haike fra lørenfallet ja, så godt du kom innom og tok penga mine! Skal se om jeg får oppdatert meg selv litt på diverse ting som må gjøres før jul i morgen. Har ikke orket å tenke så fælt i dag. Hadde mest lyst til å grine da jeg hang over vasken på jobben og spøy!! Han ene brukeren på bolig har vært dårlig i natt også, var sånn helvete begynte. Han har downs og er diabetiker og når jeg målte blodsukkeret på kvelden når jeg kom på jobb så sto det bare HI på apparatet og det betyr at det er så høyt at apparatet ikke klarer å måle det!! Tok 3 timer og diverse samtaler med legevakten og stress og styr på jobben før jeg kalrte å få det ned i 28,1 og da var jeg rimelig svett!! Ideelt sett skal han ha et blodsukker på 8-9. Så først når klokken var 2 i natt kunne jeg legge meg litt nedpå for da var det i hvertfall på vei ned. Men måtte opp å sjekke han flere ganger og i tillegg så fikk jeg ikke sove de gangene jeg la meg nedpå fordi jeg var så uggen og spyferdig! Halv seks spøy jeg som en gris og da var det bare en halvtime til jeg skulle ha stått opp, så da gjorde jeg like godt det. Men var helt jævelig å være på jobben så trøtt og dårlig å vite at man skal være hjemme alene hele dagen og kvelden med en liten en som trenger litt stell og da. Mr. T måtte på jobben i dag for han skulle i et viktig måte vi ikke ville gå glipp av Men alt i alt, så har ikke dagen i dag vært så ille som jeg trodde den skulle bli i dag tidlig da. Linea har vært snill som et lam og jeg har fått tatt masse blunder i hytt og pine, så har gått mye bedre enn forventet, selv om jeg er veldig trøtt og sliten nå. Så har ikke orket tenke så mye i dag siden det har vært en dobbel-æsj dag!! Men jeg MÅ på ikea en dag før jul og det tror jeg kan bli stygt altså!! Tror ikke jeg gidder å dra inn før klokken 21 eller noe en kveld jeg altså, da må det jo ha blitt _litt_ mindre mennesker selv om det proppfullt da også! Hvorfor må folk ønske seg noe som bare fåes på ikea?? Også har jeg en hemmelig julevenn jeg skal ordne litt til:))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. desember 2007 #147 Skrevet 10. desember 2007 Hvorfor ikke bare kjøpe julestrømpe på Kid?? De har jo mange fine varianter både med farger og stæsj. Også kan man jo heller sette sitt personlige preg på de i stedet. Vokst opp med godtestøvel jeg! Strømpe er for pingler!!
Molait Skrevet 10. desember 2007 #148 Skrevet 10. desember 2007 strømpe er mer tøylig da serru;) Tja kanakjse det blir en kid strømpe. Heller sy en neste år. (tror ikke cat vil jeg skal ringe sessa jeg.hehe) Natteskravling er bra. Blitt altfor lite av i det siste. Ikke engang fyllepåtlfskravling. haha nå kom jeg på den gangen jeg tryna ned en skråning med deg på tlf. Skulle pisse og do opptatt.Var litt på tur da jah. Men savna deg jo!! Des er det kjedelig å pisse alene, dog litt komplisert å pisse i flylla med tlf i hånda. Nå..hadde en hånd planta i bakken som støtte og styre kan man gjøre med stumpen;) svanine, igjen vet jeg "alt" og har allerede kommentert, Men jeg har observert ditt innlegg på tråd, og du er nu nevnt:) TYYYYV!!! Var der den buksa jeg har gnåla om har vært. Hu trodde hu fikk den, men glemte den bare. Var full av tiss og hadde skifta..hehe. Fikk en annen olabukse så misf. er akseptabel. Og vet du sv...det går helt greit:) Bare glad du ikke vasket den og..hoho, Kult å være inkompetent til klesvask da. La gubben vaske. Ordna deg bra nå sv:) Snart er det ER Savner litt L-word, men ER er en bra overtager. Begynner det bli julete og fint rundt om på traad altså Lege kalender jeg da. Tenk om Molle latet som hun ikke hadde glemt å dele ut sv...hm
Molait Skrevet 10. desember 2007 #149 Skrevet 10. desember 2007 oooo glemte... GRATTIS MED 1,5 ÅR ALEKSANDER!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå