Gå til innhold

*******Tråden 32******


*1D*

Anbefalte innlegg

 

Hurra for Lillingen min som har blitt ett år i dag!!!!

Mamma elsker deg!

 

Gammeltråden:http://www.dinbaby.com/forum/thread/10898419

 

Skal skrive litt etterpå, må bare få ut denne før 12:)

 

 

ååååå, må bare skrive at kolegaen min har hatt rier siden i morrest,så har vært spent hele dagen på om hun får samme dato som meg:) Har ikke hørt noe enda, men er jo noen minutter igjen! Hun får liten baby enda det er terminen i morra, så har vært å handlet noe smått til dem i dag..... Kom en tåre der jeg sto i butikken med hende fulle av bitte-bitte små klær...........

 

 

Tusen takk til dere jenter som har sendt mld i dag:) Cat var først på mobilen, men Mo var først på tråd:) Også må jeg takke igjen for fine gaver, er lekt med og brukt alt han fikk. Tiny: gutten hadde genseren på i bhg`n i dag:)

 

Takk til dere som sender noen ord ellers også:) Setter stor pris på trøstende ord. Klem

 

Også en trøsteklem til sessa! Kondolerer.

 

Også er det bare 36 timer til jeg er i LOONDON (hvis noen forstatt ikke har fått med seg at jeg skal dit på shopping på torsdag!) HURRA!!!

 

Også ekstra klem til Lilligen min, TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRA for Prinsessa til N og K!!!!

Hun rakk å komme på dagen til Lillinge:)

(litt morro at vi alle har ventet på en gutt da men....hihi)

Hun er heldigvis ikke så lita alikevel: 3010 gr og 47 cm!

 

 

(nå gråter jeg ihvertfall....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hilse og gratulere..eller kanskje ikke. Jeg har nå sett dama par ganger da:) Var hu med den lille store magen, santja?

 

Jeg ombestemte meg på mobilen shø;) Men så ombestemte jeg meg igjen ca 00:09 trur eg. (ellers var jeg først på FB og på traaden og. Skrev i gb for en eller annens ropeboks er borte?!?! :(( )

Bare sånn for å selvskryte av det..hehe

 

God tur over dammen!

 

Nu får der være natten. (får jeg er IKKE trøtt-argh assa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og leste i går (tror ikke jeg skrev) men glemte helt å gratulere LT med dagen! Grattis store gutten og grattis 1D. *klem*

 

Linea er drit forskjøla! Hosta i hele natt (eller altså, var bedre i natt enn de siste nettene) men ikke så digg å bli hosta i øret egentlig!

Hun insisterer jo på å ligge oppå ansiktet mitt.

 

ah, nå begynte det å regne. Crap! Kunne det ikke snødd i det minste. Skal på julegate åpning på lørdag og da hadde det jo vært kos med litt vinterstemning.

 

Herk: Hva drømte du a?? Nysgjerrig altså. Eller i grunnen litt spendt, eller redd... hehe... Men nå har du jo sett meg i drømme så da vet du hvem jeg er, eller...?

 

Hva skal man gjøre i dag? Linea er grinete. Vil helst sitte på fang og klaske på pc og er trøtt alerede. Vente en halvtime i hvertfall, mener jeg. Har jo sovet godt i natt - litt hosting. Nei, får vel rydde litt, fikse noe greier for svigermor og kjøre til henne med det etter soving. Stikke innom mamma og hente leker der (henter alt mitt hit, nå som vi har plass. Mann er drit happy over poser med barbie, kosedyr og dukketøy!) Tenkte jeg skulle lage julestrømpe til Linea, men venter til helgen kanskje. Blir nok ikke tid i dag. Kanskje ordne litt i pakker som er kjøpt inn. Regne på hva jeg trenger i tillegg på de forskjellige. Begynne å hente frem pynt, så jeg får oversikt over hva vi har og hva vi kanskje trenger. hmmm... Ja, da har man fylt nok en dag med meningsfullt arbeid. Så blir det vel noe bleie skift og mating innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig starte dagens innlegg med litt furt for at nye tråder alltid er lovet bort til noen andre, mens de jeg ikke har planer om å starte blir kastet etter en, men når en liten knert har bursdag ja da er det vel lov å kapre tråden om man er kjapp nok:)

 

 

Jeg skal ikke diskutere hvem som hadde fullest påske gg jeg kan bare si at jeg brukte 0 i porto (det var det noen andre som betalte) samtidig som at jeg brukte godt over angitt beløp he he måtte kjøpe masse forskjellig og så måtte jeg åpne og fylle. og når det var fullt så ble det litt på meg også!

 

Ang q-tips så er det to ting det ene er min avhengighet og det andre er at det kun er ett merke som gjelder.

Jeg driver også opplæing av påstålige selgere som mener at noe annet er like bra.

 

 

 

ny tråd glemte detaljer:

Julegrøt var det søn9.des kl14?

Jeg vet jeg må jobbe litt får finne ut av det:)

 

 

Jeg fulgte O til bhg, i dag Det var hyggelig. Jeg s jo at han ble glad for å se folkene og han virket blid og fornøyd. Det var litt godt å oppleve.

 

Jeg misunner dere litt tiny- rapport da.

Føler at jeg vet litt lite og sitter med følelsen av at de sier alt er ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHU!!!! Nå snør det skikkelig!!! Jippi!!!! Love it!!!!! (så er det sikkert borte i morgen igjen, men men...)

 

JEG HAR LYST PÅ POTETGULL!!!!! Faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møkkabrann...

 

Hadde ikke orka ha ungen i senga nå jeg. Kave sprelle klaske slå sparke. Sover nok dårligere alle 3 da vil jeg tro.

 

Greit med folk som svarer seg selv:)

 

Hmm julestrømpe ja. Storebror får jo..så da bør kanskje lillebror få og? Litt iaf? Spørs litt. Regner med vi er borte på julaften (morgen) og der har de ikke julestrømpe. Tror jeg da.

 

E har fått billig sjokkiskalender han :D Så greit atte! Bortsett fra at den må gjemmes da. Orker ikke at han skal stå å grine etter den hele dagen. Jeje dropp kalender og sjokkis til så små-men se jeg bryr meg!

 

Jo og jeg må visst til legen med E da. Ifg HS. Fordi han hveser sånn når han puster og fordi han har vært syk mer eller mindre sammenhengende fra august...hmm burde kanskje dratt før da ja. (dm) Men var jo der da han nesten ikke pusta da. (gm) Snakk om noe astmagreier. Kan ha sammenheng med huden hans og. Kanke noen få inn i hue på far at huden må smøres HVER dag, og helst flere ganger om dagen. Tror han har glemt det i rundt 6 mnd nå....bare sånn hver gang. Er det mulig liksom? "åja det var det ja" Er ikke sur på ham, men fatter bare ikke hvordan man kan glemme det hver gang og så "det må jeg huske" hver gang jeg sier det. Er det en kortslutning der oppe eller hææ?

 

W har fått dyr sjokkiskalender.

 

ooo snart lunch:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi ja det ble det her og. Veldig lurt det der å kjøpe forskjellige ting og flylle litt av hvert for da blir det jo igjen som ikke fikk plass! Huff så leit altså;) Ble litt hekta på de colaflaskene jeg assa....

 

Jepp bursdagsknert gikk visst forran, men husker du spurte Herk:) Hvilket nr vil du ha nå a? Så får alle holde seg unna-hehe. Skriv store bokstaver tråd XX er min!! el no.

 

DET SNØØØR:)))) Måtte titte ut da jeg leste sessainnlegg-hihi.

 

Tinyrap. er supre, men de er veldig flinke til å prate med oss der også. Alle sammen. Og iaf om man re flink og spør litt og da. Tar meg gjerne god tid ved bring og hent. Veldig ok å ha jobbet der og, for da ser man mer av hverdagen. Også har jeg jobbet i maaange bhg. Ser fort hvilken stil de har:) Veldig fornøyd jeg assa!!

 

Sessa...ta deg et knakkebrød!! Knaser det og...

 

fooooooooooooooooooor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For er fortært.

 

JA SNØØØØ men nå snør det ikke lenger og vips så var det ikke så julestemning- husk jeg sitter midt i byn

 

MMM ja det med raport: det er T som henter og det er liksom han det er værst å få rapport fra egentlig:) Jeg spør han svarer at det ikke var noe spes. og så kan han uopfordret fortelle noe fra bhg. Det var liksom det jeg spurte om da he he.

 

O får 2 kalendere han en med pakke fra oss og en fra mamma

Vi har også fått fra mamma og pappa, dyr type med svetsisk innhold

 

Sist jeg hadde kalender var i 2004 Da lå jeg på sykehuset og fikk kalender av søte mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt kake i kantina i dag og den var veldig god.

 

M henter el leverer så og si aldri. Gang 3 i dag trur eg:) Gjorde det en gang her i forrige uke, og da kom det DEN regla om alt han sa og gjorde og hvordan han bevega seg og jeg vet ikke hva. Nå ser jeg det hver dag jeg da, men var litt søtt å høre ham fortelle:)

 

Ikke hatt kalender på lenge selv. M pleide få av meg før. Som del av bursdagsgave. Har jo dagen sin den 1/12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bowle etterpå jeg. Med vikarbyrået. er med mat og sånn. Skal med hun andre her som og jobber via dem. Er en del sammen med henne. Ikke fordi vi begge kommer derfra, men hun er mest lik meg. Rapp i keften og ler mye;)

Greia er at vi begge "gruer" oss litt. Vil egentlig hjem og slappe av. Ikke at det er så slappe av med 2 unger og middag og alt men... Likevel. Greit nok, blir sikkert artig det, men åh...sliten og blæ. Jada Molle er positivismen og optimismen selv-I know! (så bare hold fred på deg ama..hehe)

 

Men dere.... snakket med Herk her, da de var over. Dette med JV. Vi kjøper bare til jv-barnet? For er leit å få masse annet og da ikke har kjøpt tilbake og alt det der + at greit å vite. Altså for all del, folk må jo få kjøpe det de vil til dem de vil, men ja..lurer nå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her varre liv...

 

Jeg suger i bowling, men vi vant:)) METT!! Rar pizza, men var sulten!!! så sklei ned mengder. Fikk pakke. Og stor gullsjokkismedalje rundt halsen:D *stolt* men litt teit...hehe. Koselig, men sliten nå ja. Tok sin tid før man kom hjem. (kjenften mtg..hihi-lo meste av veien hjem-høyt-alene)

 

Good trip over there! Have fun!

 

Hater skrive søknader:(

 

Fryser.

 

Legge seg?

 

ååå glemte svare ama på sms, gjøre det før jeg legger meg:) Du liker meg du;)

 

Natta jentene mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke gjort en dritt i går, jeg. Når man skal innom to bestemødre så er det jommen ikke lett å løsrive seg.

 

Linea er litt friskere, hoster som bare det om natten, men sover i det minste. Trodde seriøst jeg måtte ta henne inn til oss i natt igjen, men hun bare hosta og sov videre.

Åja, det er ikke bare bare å ha henne i senga, hun ligger oppå meg, eller på tvers mellom oss, men jeg er trøøøøøøøt og da gidder jeg ikke stå på rommet hennes og bysse og tulle å få henne til å sove i egen seng!

 

Kunne vært greit om Linea sov to timer på dagen i dag. Hun er trøtt og grinete nå, men jeg legger ikke før ti, altså!!!! I går sov hun knapt en time og jeg rakk derfor kun å sette opp to hyller i reolen jeg bygger på vaskerommet! Crap! Hadde vært greit å bli ferdig med det for da får vi et sted å legge veden. Det er nemlig kaldt i stugu!!

 

Dritt snø som bare tulla med meg i går. Nå er det sånn hard og kald drit som ligger igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hard kald GLATT drit som ligger igjen!

 

SKulle sett MtG og meg på vei inn i bhg-hoho. Vi ankom likt vi:) Var så søtt for vi måtte gå helt inntil hverandre for gutta skulle holde hender og smile og tøyse og gjøre sånn E.T (phone home)

 

Nå tasser e inn i bhg selv forresten. Hakke tid til å vente (klenge) på meg. Er jo masse bra leker der!

 

Møkkavær!

 

Ja i går hadde den ene bilen sklidd ned bakken utenfor hos oss. Veeeldig bra ingen stod parkert bak og veeeldig bra den stoppet før bilveien.

 

Litt kjedelig for uinga får ikke vært ute i dag. Er speilblankt i hele bhg så de klarer jo ikke gå. Sover nå ute da.

 

Skjønner deg på den Sessa, men du sover jo ikke bra og er trøtt dagen etter, så hadde kanskje vunnet på å bysse litt likevel? ;) Er så glad jeg slipper det der..har hatt min tørn jeg og assa-såååå glad gutten er 9 uker! (og ferdig med tenner..eller den vonde han holdt på med) Hun må jo bli frisk snart da?! Lenge har hun vært syk nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O la seg uten pupp i går og sov til kl 0645. Det er ikke et mål iseg selv å legge ham uten pupp, men det er greit å se at han kan sove helt til 7 uten å dø på seg a v sult.

 

Ellers er han i ekstase for tiden hyper blid. og siden natten var bra så blir det blid gutt fra 1 minutt.

 

Jeg jobbet til nærmere 19.30 i går kom brått på. Måtte på møte.

 

Jeg har voondt i nakken og har måttet utsette fysio til mandag dritt altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo våkna som vanlig 06:48- hun våkner av vekkerklokka til sambo.....

 

Skal levere i barneparken straks. De skal være ute.

 

Må dusje-vaske hår og i morgen vaske hus.

 

Tiny: flink du er å scrappe da;)

Mol: fikk ingen sms i går kveld jeg-har du ikke lagt deg enda kanskje?

 

Og den brannen i går! Blæ. Skulle besøke søskenbarnet mitt på radiumhospitalet,men gikk ingen tog. Tok bussen som brukte over en time-og s¨å t-bane og så buss igjen. Brukte vel 2,5 timer før jeg var framme. Men heldigvis så hadde togene begynt å gå igjen da jeg var ferdig på jobb. Vi var 4 stk på toget til lillestrøm;) og lysene på perrongen funka ikke,heller ikke informasjonstavla (eller bankterminalene på oslo city) og så lukta det svidd....

 

Nei-gjøre noe fornuftig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha lukta det svidd? Ja brent fiber lukter snasent vil jeg tro.

 

Jo men at ble så sent også tenkte jeg kanskje at du ble vekket av en eller annen syk meldingslyd (husker ikke nå men vet du har en syk lyd-ringklokke? ja Cat sin er sykeset!! Hvem fan har sin egen promp som meldingslyd??!!) (svaret er jo da cat...)

 

Skal svare på den i dag jeg. Hehe kan du gå rundt å vite at du skal få iaf 1 sms i dag;)

 

Jaaa jeg skulle også scrappe:( Men ta det neste år:) Føler at i år bør folk være glad bare dem får kort! Synes ikke jeg har tid til en dritt jeg. Handler på nett for rekker ikke ut..sykt.

 

Hva skal M få i bursdagsgave a? Fra unga? Jeg har en kul greie selv. Ikke så dyr fin stor, men vet han blir glad for den. Skal ikke være noe veldig dyrt fra unga. Vi skal kjøpe oss julebursdagsgave sammen i år. Lite spennende men greit. Skal gi liten ting da, så man får pakke. Pakke er viktig.

 

hoho nå ringte en hit..er jo en kæmmis:D Næimenheipådeg sa jeg:)) hoho han ble litt satt ut..

 

Men ja...ka kjøpe?? Han trenger fornye klesskapet sitt. (gjerne noe anderledes...konservative kjedeliging) Ellers er det jo masse fine duppeditter, ala armyshop og Claes O. Hjelp meg da godtfolk. Evt hør med deres halvdeler hva som er kult når man er mann...

 

Hvordan går det med a nå Ama??

 

Straks lunch:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he gikk på en tidligere medstudent (som jeg ikke har sett på leeenge)i heisen på storsenteret O satt i vogna

Han sa han lå litt foran meg i løpet i og med at han hadde 2 barn en eldre og en yngre enn oss. Å ja sa jeg O er 16. mnd hvor gamle er dine??

Øh ø Nei da har vi to som er eldre enn din da:) en på 4 og en på 1,5 mndr:)

Ja ja så feil kan man ta

Gaver er litt vanskelig, jeg må begynne å skrive liste på nett tror jeg så har jeg den tilgjengelig uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen idé hva du kan gi fra unga jeg Mol.

Etter forholdene går det greit med ho-ho har fått en ny blanding smertedempende-så forhåpentligvis får ho ei fin førjuls og juletid. Ho får dra hjem igjen på fredag.

 

Ser på dr-phil jeg...

 

Har bare en julegave igjen jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen blæ på deg!! Pleier være godt igang om ikke ferdig nå jeg og. Har alltids igjen 1 el 2 litt uti men. Har noen ferdige da. Som vi kjøpte i sommer (les jeg)

 

Leste hoho-som i det nissen sier..måtte tenke litt. Huff er lei sak det der altså:(

 

Ja ang. HO-HO...hørte her nå...amerikanerne er rare... Nå skal de ikke få si det lenger..for det er å si "hore-hore". JALLA!!!! Så nå må de si..hva var det igjen..jo ho-ho, men uttales med norsk o omdere er med. Vel et senter der hadde nektet og der sier nissen fortsatt hore-hore:)

 

snakker vi 1,5 år hark? haha herk.. (harkespytte)

 

men dårlig hjelp det var i dere da:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig med tips her siden Gubben leser hva som skrives:)

Jeg har mange julegaver igjen jeg men det er bare hyggelig. Nå må jeg få ut fingern på de tingene jeg skal lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe ja håper det, for der var det lite "Simba"

 

Kom meg i forkjøpet på å hilse også...fikk nå melding rundt 10 og har bare vært innom her noooen ganger...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, må jeg kjøpe gave til H fra gutta? Det gidder jeg ikke. De får lage noe selv. De er skikkelig gode på å lage halvspiste brødklumper.

 

Mannen bakte brød i dag. Skulle ønske han kunne være hjemmeværende for bestandig. Hehe.

 

Hvor er månedskortet mitt???!!!! Stempla på mandag og det får da være måte på sløsing.

 

Trøtt! Forkjøla hele gjengen og jeg lærer aldri at jeg må legge meg tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linea har vært syk siden fredag. Da hadde vi hatt hele to eller tre netter som var gode etter reaksjon på vaksine og før det noe magetull og i det hele. Har ikke sovet hel natt siden ca 20. okt. Og før det så hadde vi jo faktisk bare hatt to uker med sove godt om natten og dagen! Så jeg begynner jommen å bli lei. Er ikke bare sånn inn med smokk, heller. Og pupp er vi ferdig med for lenge siden, og flaske har vi aldri brukt. Hun drikker vann, men vil aller helst kose håret. Det er bare nå når hun har vært syk hun har fått sove hos oss, da. For hosten og hvesinga var litt ekkel, så måtte ha støtte av mannen.

 

Svana: Hvis du kjøper en fin eske og dypper de brødklumpene i litt sjokolade før du putter de oppi..... hmmm.... ææææsj, men det kan jo hende H går på den likevel?? ;P

 

Simba: skrev på fb også, men tusen takk! Du er søt, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...