Gå til innhold

*******Tråden 32******


*1D*

Anbefalte innlegg

Dm...Linea sitter på stuegulvet og spiser restene av middagen sin, delvis fra en skål, delvis fra gulvet.... jaja... det er i det minste rent her - eller i hvertfall støvfritt, suga i går. Crap, nå er det mat utover hele gulvet.

 

Joa, var hos legen. Samme legen som sa til meg da jeg hadde hostet to uker i strekk, og så voldsomt at jeg ikke fikk sove om natten: to uker, ja da går det snart over da! (Dritt lege, men er ikke han som er fastlegen min, men jobber på samme senter, så måtte ta til takke med han på så kort varsel). Han lyttet og ga oss bricanyl mikstur (astma medisin som åpner luftveiene) synes det var litt vel drastisk for hun hveste bare den ene natta. I går fikk hun hostesaft, men det hjalp jo da tydeligvis ikke. Nei, men regner med at hun blir bra snart, kan jo ikke være meningen at man skal hoste så lenge. Har hosta en uke, men hoster bare om natten (rommet er kjølig og støvfritt) og er ellers blid som en lerke!

 

Gikk fin-fin med begge ungene i dag og gitt. Theo er veldig skeptisk til mannen min så når han kom hjem klora Theo seg fast til meg, men han tør opp kjapt, er bare litt redd menn.

Har vært sykt effektiv på vaskefronten og nå går 4.klesvasken nede. Halleluja for et nytt og effektivt vaskerom. Har til og med fått rydda litt på kontoret i loftstua mens ungene lekte fra seg med mine gamle leker. Deilig! Var redd dagen bare skulle soses bort, men det skjedde altså ikke.

 

Tenkte jeg skulle i åpen barnehage i morgen, jeg. Kommer litt an på vær og sånn, for skal jeg gå så er det dritt om det regner og det er så få p-plasser at jeg ikke gidder kjøre (+ litt flaut, når det tar to min å kjøre, 10 min å gå...)

 

Nei, legge unge da kanskje. Så blir det vel puter og teppe på sofaen, topmodell og norges herligste i senga (altså se tv programmet norges herligste i senga... hehe). Sessa er flink og legger seg tidlig for tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det dm???? Uff da. Så at min er støvsuger er ikke bra? og gjerne er det på ikke rent gulv? Men er nok mer møkkete i bhg (iaf etter noen timer med unger) og der er E og G ramme! Men de eter jo alt hele tiden..hehe. O dag har E spist dårlig. Kanskje ny tann?

 

Kaping jo:)

 

Så flink da Sessa. Er lettere å få gjort noe når de er to for da har de underholdning i hverandre. E har funnet "klosser" han, så får opptil timen i fred jeg nå.

 

Jo og han har virklig knekt koden på hvordan komme opp på ting. Dytter den ille ikea krakken rundt om. Inntil stuebordet. Dytter den for langt inn og prøver 10 ganger før han får til. Like tålmodig hver gang:) Så opp på bordet og hoppe rundt. Og han er ikke så flink til å beregne eller lur..sånn generelt..så man må jo passe på og løfte ned.

 

I dag har E blitt passet på av 2 trådtanter-SØTT!!! Snakker om tanter..den her var blæ altså. Ikke fullt så vondt nå, men fy dæven jeg er glad jeg hadde sittestillende jobb i dag!

 

SIMBAAAAA!!!!!!!!!!!!!

 

Cat vil ikke prate med meg:(

 

Og ser dårlig ut fra trening på tirsdag, jeg som gleda meg og:( Men kanskje bytur på fredag da:))) By som i store O. *skummelt* Hakke vært på byn der på to år tror jeg..nei mer. Var der mye før. Kanke steder eller noe der mer jeg.

 

Ække flaut sessa!!! Ikke i mine øyne:) Men tar jo tid å laste inn og ut av bil og så kanskje litt bortkasta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådtante uten tante her :) hehe... Nå var jeg festlig...

 

Er fortsatt sliten etter helga jeg.. Også tett i trynet.. Vil ikke kjøla nå... Unngår vel neppe det nå vel? Og StoreT sier jeg snorker..

 

klasken og brunøyet :) *flirehøytformegselv* Festlige ting på en festlig kveld/morgen..

 

Takk for hyggelig lag på lørdag til amafamilien! Takk for at vi fikk sove over og mat og alt sånn der... Flinke A som lagde mat til alle :)

 

Æsj og fysj for en søndag... Først sove 4 timer, stå opp med smørblid unge, store stygge edruen sniker, spise mat, pakke inn i bil og kjøre hjem. Sikkert litt tidlig å kjøre hjem, men vi skal på juletrefest i Oslo! På kanten til kjørbar/ikke kjørbar kjører jeg til Oslo og er på jueltrefest med ørten unger og musikk og rundtjuletregåing... SLITEN.

Tiril synes de som spilte var kjempefasinerende og stod vel nesten oppå de og gliste og danset. Nissen var ikke skummel og Tiril fikk pakke med masse godt av nissen..

Etter Juletrefest var det middag hos mamma og pappa. Ble ikke der så lenge.. Trøtt, sliten og ødelagt i kroppen, hjem og i seng... Phu...

 

Nå har jeg pyntet litt til jul her :) Men finner ikke noe å henge juelstjerna i :( så den får vente til imorgen. Dessuten funker ikke lysene på lysestaken. Men noen nisser sitter nå her og da :)

 

Klemme på alle de som trenger :) *klem*

 

Nei, brette noen klær kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeer så glad jeg ikke var der Tiny:) Men var nå livat her og. Likevel, heime er heime.

 

Ikke bli syk da, skal passe på E du:)

 

Fått tr Ama? Og skulle spørre deg om noe hvavardetigjenda....

 

Lite julepynt her (bare advent enda ikke jul..her altså) men har stjerner i flere vinduer og staken står på bordet (haha...jaaadaaa) Har 2 staker jeg (ok haha mer). Også kalenderne er oppe.

 

Trenger ikke klem, men liker klemmer:D

 

Beklager stølling på fb din MtG;) Men du er jo det da-hihi

 

cat...mener fortsatt at det ikke skal gå utover meg:( Nei men ta med LT (ikke ungen) hit og så tar vi en nettkveld, med pønting av traad og skriving på tråd:)

 

Natten snart kanskje? Synes dgene bare raser forbi jeg (som biler i motsatt fil...) rekker jo ingenting. Alltids litt stress om morran og jobb og handling og henting og middag og trening her eller der og legging og trening på de voksne el poker el noe som skal fikses eller jobb da og eller bort og prøve rekke rydde/vaske og aldri rekke legge seg tidlig. Oppi det hele skal man pleie forhold og alt det der. Blæ.

Går jo greit bare ingen har bursdag eller det er jul eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp alle dere!

 

Her i huset har det vært omgangsyke i helgen. Jeg var hjemme alene med A mens G var på julebord på fredag og ungen spøy seg ut fra topp til tå og fulle senga to ganger - urk ikke moro. G har også blitt bitt av basillen (ekstra kipt for han å være hjemme i dag, da han egentlig begynte i ny jobb...)

Jeg og C har foreløpig sluppet unna *bankibordet*

 

Ellers er alt bra :o)

 

Men dere jeg trenger hjelp... Kan ikke dere sende meg en mail og fortelle hva dere ønsker dere i julegave. Jeg kan jo ikke bare spørre den jeg skal sende til liksom ;-P

Har forsøkt å lese meg litt opp, men det er jo kul i krampa umulig...

Fikk med meg pris og dato da i alle fall...

 

Selv spiller det ingen rolle, men helst ikke lakris og marsipan (selv om jul er marsipan). Vil min JV gjerne sende marsipan, kan jeg spise en liten bit dersom det er sjokolade utenpå.

 

Også er jeg jo urdårlig på å lage (herregud husker ikke hva det heter en gang nå...) får kalle det gåte da... Som skal hjelpe min JV å finne ut hvem jeg er - er jo her så lite for tiden også at jeg ikke har fått lagt inn noen hint her som jeg kan bruke senere :o)

 

Vurderer forresten å begynne på rideskole til våren jeg da... Hihi, synes dere ikke dere ser meg... Kan jeg og C dra på rideleir sammen *fnis* Her er det jo hest for alle penga og i morgen er det rideskole igjen med C. I detta været er det ikke spesielt idyllisk, men men hva gjør man ikke for disse små :o)

 

Også tusen takk til den som har vært så flink å oppdatert ukens bilde av A... Lukter litt Molle der ;O)

Har forresten oppdatert i dag jeg også... Hey hey, ikke værst.

 

Nå skal jeg sove - vi hørs og igjen, hadde blitt kjempeglad for mail med tips...

 

;O)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje legge seg tidlig jada.

 

Er ikke meg PT. Lukter litt katte tror nå jeg;)

 

Trenger ikke mail med tips. Bare kjøp digg og så en ting til barnet (eller ting til mora og det bestemmer du jo selv) Til ungen kan det ikke være prob å finne noe. Og om mora får noe hu ikke liker ja da får a gi det bort:)

Hint trenger du ikke ha vært på tråden for. (hint er ordet du lette etter? clues...) Finn hint som sier noe om den du er. Noe som er typisk deg:) Må jo ikke være noe som har blitt snakket om her i den siste tiden (eller gjort)

 

Jepp sove nå. Natta alle sneller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Drittnabo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dra ut tvkabel NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Møkkamorgen. E startet med å våkne før 6. (det er for tidlig for sover ikke før 11:30) Var i godt humør men tryna ned fra krakken eller stuebordet og hyyyla. Dette seff mens man var på do da. Dunka hodet veldig. Var sår resten av morgen. Gråt og sutra og SNØRRA. Djiises så mye snørr som er plass til i lille nesa. Brukte slurpern og da måtta man gråte en halvtime til.

Kom oss for sent av gårde og ble liggende bak skolebil som synes 30km er en fin fart fra sørumsand til avkjøringa til Kløfte etter LF. argh altså. Og E gråt meste av veien. Sovnet etter avkjøringa til Lindeberg. Stakkarn var så trøtt og snørra og livet var så leit.

Lot han sove 5 min på p-plassen, mens jeg så på bulken til Tiny. Dæven den var ikke pen! E fortsatt sår da vi gikk inn. Ikke spiste han stort i dag heller. Eneste jeg får i ham er servelat uten brød under.

 

haha jeg har kommet på et hint. Egentlig litt bra hint. Æsj nei...sikkert for lett det og:( bkææææææ Unskyld? Noen? Hallo? Jeg har fått feil JV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weridevrybadygå?

 

Herk?

 

Vaskefruen er syk. Vikar her. Herreguuuud å han stinker. Hørt om å vaske seg eller?? Djiiises. Stinka høgg lenge etter han hadde gått.

 

Vil trene i dag MtG:(

 

menne siiimbaaaa...........................

 

JV er avlyst-Molle er for dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øh håper ikke den med vaskestinkevikarmannen hadde noe med Herk? å gjøre?

 

Ugh

 

Har pyntet med stjerne og lys vi også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var liv i en til:)

 

Er mellomrom da! Begynner ny sak da serru:) Eller lukter vaskevikarmannen hos deg og?

 

Herk med ? "var bare hvor er du"... så ja hvor var du?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk det der med vaskemenner/damer som lukter gammal gymbag! Altså hygiene er greit både på gulv og kropp. Synes liksom det er viktigere at jeg er ren enn at gulvet mitt er det.

 

Mol: Altså var vel ikke så dm, da. Men jeg brydde meg så fint lite med henne da... var vel heller det jeg følte litt på. Var litt sånn: Åja, så du skal spise her, du. Fint for deg da *krafse videre på tastatur*

 

Har pynta med adventsstake på kjøkkenbord og peishylle. Stjerne i vindu og sånn stake med masse lys fra ikea i vindu i trapp. Lysende ring (også ikea) i vindu i karnapp. Noen engler og nisser er på plass. Spisebordet er fullt av pynt som jeg tenker ut plass til. Liker å pynte, jeg! Men merker at den pynten jeg har hatt før ikke passer så godt inn her, så må vel kjøpe noe nytt. Har sett meg ut noen reinsdyr på Åhlens som jeg er keen på å ha på spisebordet. Og nå er det jo diamanter på bakken ute! (les frost, men jeg synes det ser ut som diamanter altså!!! Eller glitter. Glitter er fint! Reinsdyrene jeg ønsker meg er med glitter på!!)

 

Ønsker meg barn som virker, jeg! Nå har legging og kveld og natt bare blitt tull. Endte med at jeg var inne 5 ganger på halvannen time i går kveld. I dag har jeg begynt på "kur" som innebærer mye kos på avstand. Synger og klapper på, men hun får ikke kose hår og må legge seg pent ned.... brukte 1,5 time på legginga, men så sov hun litt sent på dagen i dag, da. Skal være nazi mamma en stund fremover med håp om positivt resultat igjen. Var sånn jeg fikk henne til å virke sist!

 

Får vel legge meg snart. Skal jo tross alt opp noen ganger i natt tenker jeg. Mannen har flytta opp på gjesterom så har seng for meg selv. Liker det egentlig ikke for jeg føler meg mye tryggere med han der, men jeg kan i hvertfall ligge å se på tv til jeg sovner uten å forstyrre han! Er i hvertfall noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe jeg gir han "feil" ting å drive med for å få krafset tastatur jeg, så er faktisk dm;)

 

Du altså nå må du være sterk. Kan ikke fortsette sånn der. Jepp, kjør nazi og holdedegtildetselvommammahjertetgråter! Er som regel max en uke og så sover alle fint:) Kanskje dere kan sove i samme seng og...du og gubben altså. Går utfra det er pga Linea at han sover der?

 

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å dra til deg Sessa! se på julepyntinga og åååå. Hehe. Kanskje vi dropper innom på romjulsgløgg;)

(Ja du må passe deg for Tiny og meg for vi finner brått på sånne ting vi. Ikke alltid vi husker å si ifra heller-hihi)

 

Glitter hører julen til! Si meg, har De tittet inn på traaden/Molait i det siste? hihi

(tror svanine holdt på å sette øyan i halsen da hun klikket inn der...iaf slik jeg kjenner henne-hoho god jul!)

 

Sitter med julekort og kalender og blæ ttt! Godt med litt avvekslinkg på tråden da:)

 

Vel natten kaller. Sov godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinyyyyyyyyyyyy Skuffaaaaaaaaaaaaaa

 

Gledet meg til å se nye bilder også var de ikke lagt ut engang:(

 

Legge ut da:)

 

hehe sterke Herkules;) Ja dem sier så....

 

Fellesmøte ferdig. Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte skinnpumps, sort olabukse (ettersittende, og er syltynn), en del for stor rutete (blå og hvit) skjorte (ala cowboy) over (kneppet igjen, men 3 knapper åpne øverst (jepp ser en hel del godsaker) og hestehale med knallblå strikk.

 

Fint?

 

hehe

 

Hun som evt skal intervjue meg btw. Merkelig skrue det der altså! Hender hun kommer sååå fancy kledd og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte bil på rens i dag vi. Var så skitten at det tok vist laang tid. O var fornøyd meg å gå i bhg i dag. Jeg har vært på møte med banken. Er litt oppgitt for T får jobbil i ny jobb (har han sagt han har fått ny jobb?) Men siden det er varebil så må vi finne ut av barnesetet. Kan sitte foran men da må airbagen kobles ut. På Ford så var de litt sådær til det

 

Ugh vi trenger jio ikke 3 biler stående hjemme heller da!!

Sparer en god slump med penger også!

 

Moll skjønte det egentlig men måtte kommentere det med lukt og herk.

 

Hint ja hm ja ja Sist så var det tilfeldig det med q-tipsene, men jeg bare nevnte nå at om du hadde vist så hadde du kunne tatt meg på det.

 

Om du ikke hadde vært så nysgjerrig og googlet så kunne du kanskje gjettet riktig likevel.

 

Nå savnet jeg besteforeldrene mine!!

Begynte å tenke når dere snakket julepynt. Hos oss er det meste av pynten etter farmor og farfar og da tenker man jo på dem. Desuten opplever jeg julen som liten"på nytt" nå med O.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julen blir brått mye mer koselig når en får barn:)

 

Skjønte jo at du skjønte da... ;) Du ærravelitte dum heller-hehe

 

Hadde skjønt det likevel. Men var likevel snedig. Eller ja..for var jo ikke jobben din da, og så det bare da jeg så igjennom de ansatte. Så egentlig var det et bra hint i seg selv. Eneste var postadr. da. Den så jeg jo uten å google. men kunne vært bra hint å legge bare noe fra den jobben oppi. For da må man jo søke og tenke litt for å finne ut. Des. var det et par andre som "ga" deg bort:)

 

Trenger ei 3 biler. Men må regne på det der med firmabil. Er et skattesluk. En kamrat av meg droppa det, for fant ut han kunne forsørge et billån på rundt 2000,- i mnd. i stedenfor firmabil (opp i opp altså) og da sitter man jo igjen med bilen etterpå:) Eller deler av den. Ikke en god inv. men likevel. Han kjøpte seg en "billig" bil og satt med mer peng i mnd vaffal.

 

Jalla med airbag og barnesete og Ford kan bare se å koble ut. Er jo ikke de som skal bruke bilen og fornøyde kunder og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har abstinenser!!!! Har ikke drukket cola i dag og nå kommer hodepinen snikende. Hadde drit vondt i magen i sted og syntes riktig så synd på meg selv, men nå er det over... også før mannen har kommet hjem og kan gi meg sympati og all ting! Ish!

 

Lurer på om Linea har sovnet nå.... i så fall gikk det på 45 min i dag, men nå har hun kun sovet en knapp halvtime på dagen i dag, da. Var på besøk hos oldemor (fikk litt sånn, må besøke mens man kan - feeling) så hun sov i bilen, men etter det har hun ikke sovet noe mer, men vært helt sykt destruktiv! Herja villt og vært i kjempe humør, kastet seg over sofaarmlenet og kosa seg stort. Tvang henne ned i armkrok til barn-tv med håp om at hun skulle kjenne hvor trøtt hun var! Makan. Men veldig søt hos oldemor i hvertfall, da. Skulle gi oldemor alle tingene hun har på bordet sitt: bamse, veske, og maaaaasse bilder av oldebarn. Stakkars, oldemor! ;)

 

Ojda, Mol! Eh.... kremt.... eh.... er ikke så hyggelig her likevel, altså.... eh.... kremt.... hehe.... (huske låse døra for Mol og Tiny) ;P

Men fikk kjøpt reinsdyr i dag da. Sorte med glitter, også skal jeg ha sort duk og sølv pynt. Mamma holdt på å få bakoversveis da jeg fortalte det. "Skal du ikke ha noen innslag av rødt, da! Hørtes veldig kaldt ut med bare sort og sølv, og du har jo hvite tallerkener." Men herregud da, mor! Det er jo vinter, skal være litt kjølig! ;) Dessuten står juletreet ved siden av bordet og det blir i gull, sølv og rødt. Blir så fint så!

 

hihi, det er jul på traaden hos Mol gitt. Skal ta en runde rundt å titte på traaden nå, det har ei blitt gjort på en stund! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha jeg ler av disse små kommenta dine ang. mitt manglende nett Moll!! Hihi..

 

Er inne hos andre naboen min og låner nettet litt nå..

 

Oppdatering av bilde på A lukter kattepiss!!

 

Har kjøpt router til naboen, men han kunne ikke innstallere den i dag fordi dama kom.. (de har vært sammen 2 og og venter barn...) Så han skulle se om han kunne gjøre det i morgen kveld.

 

For de som ikke vet så overtar vi den nye leilligheten 31. januar!!! Wohooo!! Har vært og bestilt oss ny seng, sofa og do'stol til far på Skeidar i dag. Hahaha mente jo go' stol da!! :D

 

Siden jeg er litt fraværende for tiden og ikke helt husker hva jeg har svart på tidligere eller ikke så skal jeg være litt snill mot min julevenn og si hva jeg liker av snop. Liker alt av melkesjokolade, bamsemums, seigmenn (må bære menn), kinderegg, skumnisser, marsipan med sjokolade, vingummi. Er ganske altetenes av sånn hverdagssjokolade. Også elsker jeg sånn Ferrero Rocher sjokolade, sånne med gullkuler!! Nam, nesten så jeg må kjøre i butikken nå!!

 

Jupp, fikk tr den 2. jeg også og måtte legge meg med varmeflake på ryggen den første natta for hadde så vondt at jeg holdt på å dævve!!

 

Og ja, 13 måneder og 4 dager gammel satte lilleL seg opp selv for første gang :)) Hvem nevnte spade??

 

Men nå sover hun til 8-9 hver morgen da :D

 

Nope, ut å sigge jeg, og levere fra meg nettet igjen :(

 

Skal jobbe hele helgen også hvis noen lurte.

 

Have a nice life girls!!

 

Og jo, svana, julekortet var kjempefint!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ja...siden det påpekes først og meg i samme setning så kan jeg nevne at jeg kan ikke se å ha mottatt noe julekort.

 

Ellers skal jeg lese de to innlegge nøøøye i morgen. Lite iv her så koser meg glugg ihjel med det som kommer. Kan ikke lese hjemme da, må koooose meg med det på jobben:) Formiddagen har gjerne noen stilleperioder. Og siste timen. For da orker man ikke annet enn å ta tlf og stirre apatisk på skjermen, gjerne samtidig:) Har alltid bordet siste timen. Og 2 første. Har blitt vane oss i mellom trur eg. Ikke avtalt noe men nå skjer det samme til samme tider. Helt greit:)

 

Hater utsettelser!!! blæ. Også lurer jeg på å kaste sofaen. Også hater jeg å måtte gå å huske på masse som må ordnes.

 

Stakkars Tiny tror jeg var litt sliten i dag:) Klemmeekstrapåtiny! Fant dere vovven? Ny dag i morgen søta, med ny dose energi:)

 

Herk? tilfelle Tiny glemmer si det, ta med den vovven på søndag a;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart, alle nicka er grå-ikke grønne.

 

Grusomtkledde i går er så stilig i dag. Rart hvordan hun kan endre så mye.

 

trøtt i trynet i dag.

 

Håper cat har nett i morgen.

 

noen kule aktivitetsbord? Hvor og hvordan og pris? Og sånne gåsykler? (som de har i bhg for dere som erkjent der) Hvor hvordan og pris?

Hjelp, tips og linker mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag tuppelurer.

 

Jeg har ikke fått TR enda-og før dere spør-ja jeg har tatt test,nei den var ikke positiv. Så hvorfor min TR ikke vil dukke opp har jeg ingen anelse om. Sist jeg så den var i oktober....

 

Det blæs ute og Leo er i barnepark. Må rydde jeg-sette på vaskemaskin også. Og så diller jeg med hint til julevenn. Vanskelig gitt. Men har nå funnet noen-men de veit jeg er vanskelige-må finne noen litt lettere.

 

Mol: jakka til E henger på knaggen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...