Herkules Skrevet 14. desember 2007 #252 Skrevet 14. desember 2007 he he Halla på deg smukka Har vært på Rikshospitalet ¨på noe åpningsgreier der. Utrolig mange leger der jeg har vært borti i grunn. Nå går jeg snart på shopping
Molait Skrevet 14. desember 2007 #253 Skrevet 14. desember 2007 Nok en setning som kom ut litt feil Herk?
-MtG- Skrevet 14. desember 2007 #254 Skrevet 14. desember 2007 Herk har en ting for mannfolk/kvinnfokl i hvit frakk:) Jeg har fått penger fra nav. Bra! Mere kommer neste uke. Godt folk gir komplimenter rett til meg, Mo! Hmmmm... folk er rare..
Herkules Skrevet 14. desember 2007 #255 Skrevet 14. desember 2007 Hva vet vi vel om dette er feil? Ja egentlig så er det et par i hvit frakk som skulle vært skutt, i allefall i foten"!!!!
Molait Skrevet 14. desember 2007 #258 Skrevet 14. desember 2007 Har ikke engang lest ordentlig innlegga i dag. bare de korte. Ikke mengder av liv fra meg i dag heller. Vært noget kaotisk her i dag. Greit og for dagen har gått fort. Dilla med mye forskjellig og hatt en del saker som man har løst. Litt gøy å få til altså. Janteloven er for pyser og sånn. altså der jeg var for et par mnd siden..hehe. Vet ikke om det er rett å føle slik eller ihverfall ikke å si det men gjør godt langt inni margen når folk knoter med noe og du kommer og *vips* fikk til med en gang og ferdig:) (dagens selvskryt) Gjøre ferdig dette parkeringshuset i kveld jeg da. Først skal jeg besøke cat som ikke er hjemme. Hurra. Litt kljedelig for skal jo ikke dne veien og da hadde det vært koselig om det var noen hjemme:( Meeenmennn, kan hende hun rekker hjem. Og så skal jeg gjøre ferdig jv styyyyyret! http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/14/521257.html ÆÆÆÆSSSSJJJJJ!!!!!!!!! Sånn kalender W har og er kjøpt ikke så langt unna vil jeg tro. *blærk* Leser gjør a...men skriver gjør a....bare ikke! jeje Ang julegummi som ble nevt... har en videre en på den. Da står den som et tent lys! ok da ikke så moro, men likevel da. Bestisen min kommer i kveld:) Blir kos. Hvem vite kanskje ei anne relativt ok venn kommer og? Skikkelig rart å bruke tlf til andre formål!! hmmmm. Ja ikke SÅNNE formål da..hehe, og formålet er vel det samme...bare ikke;) Har du fått folefine mobilen MtG? *smaskerpåmscb* ta noen pils kanskj..eller gløgg!! woho og ta teite tester på nett og flire;) Huff har tatt noen som man fikk helt "feil" resultat på. Er jeg virkelig sånn lzm? Ikke postet ut alle..hehe..får da være måte på! GOD HELG ALLE!! Nu er der friii:D hehe for de fleste da:P Jooooo, hva i pokker får jeg tr for i dag a?????? Hva er det som skjer på tråden???? Håpe det bare var en liten mellomsak som er over til i kveld, for Molle vil bolle!!
-MtG- Skrevet 14. desember 2007 #260 Skrevet 14. desember 2007 Er jeg en relativt ok venn? For jeg vet ikke at jeg skal noe sted, men kanskje jeg skal? Hmmm.... Må ordne JV, men aner ikke hva min jv liker:(
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. desember 2007 #261 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har ikke vært bortpå så mange leger i grunn ) Farger til frøkna.. hmm, jeg er veldig glad i brunt (det er favorittfargen for tiden, kler gjerne både meg, frøkna og alt annet i brunt om jeg har sjansen:)) og tildels beige også. Også liker jeg jo råsa da:)) Hvitt liker jeg også, hehe:)) Også har jeg fått kjeft av Molle i dag fordi jeg ikke har utvist trådvettregler og informert hva jeg skal i dag! Hehe.. Så da får jeg informere om at jeg skal på barselbord i dag:)) Altså ut å spise med barselgruppa, tror noen av de skal på byen også, men der har jeg ikke helt bestemt meg enda.
_svana_ Skrevet 14. desember 2007 #262 Skrevet 14. desember 2007 Mtg: Bare jeg slipper å få marsipan og mørk sjokolade blir jeg superhappy for julevenngaven
Molait Skrevet 14. desember 2007 #263 Skrevet 14. desember 2007 argh, å det sier du NÅ svanine?! Ferdig med alt til deg nå jo..baare marsipan og mørk..jaja Klart du får komme MtG. Får alltid komme du! Skal jeg hjelpe deg? Så jeg svarte deg før du skrev...hehe. FOr søtami skulle jo stå etter det du sa, men du hadde alt sagt det på gmil, så ble litt rart på tråd:) Ja kommer du el? Sitt no å glor jeg. Kanskje litt sent snart. Men du så jo Idol og dah. Skal gjøre ferdig noe gaver som skal sendes i morgen og. Eller får se, mulig jeg ikke har fått kalenderne til i morgen og da får jeg jo ikke sendt:( får dem bare få når de får. E er bedre i følge M. Han har nå nettopp hostet ut lungen sine på gulvet, så vet ikke helt jeg. Har nå vaffal drøy den andre med. foreløpig. Evt kjøpe i morgen. El er gratis da. Husker ikke hva han har jeg. Er vel noe nedre luftveisinnfeksjon og så sa han noe fintlangtord som var nedre etellerannet bronkitt. Savna deg jeg MtG, og hun satt helt feil i sofaen!! Simba: Godt å høre A er på vei ut. Går man for lenge sånn tærer det til slutt på alt. Man bruker tross alt mest av sin våkne tid på jobben, så greit man trives. Om man ikke trives så trenger man i hvertfall ikke å mistrives! Masse lykke til A!! Au'ene dine får jeg ei blåst bort men kan si blææææ for deg:) Må jo snart få se dere da! LH vokser jo fra oss:( Dere skal jo hit i februar, men hadde vært koselig å finne på noe før den tid. Så du følte deg boikottet Herk? Ikke noe å bry seg om, det føler jeg her inne til stadighet!! ) cat hvor kom farger fra? missa jeg noe? el var det den sms el mail jeg sendte du tenker på? Tuuusen takk til min uhemmelige julevenn:) Nå har jeg masse billige pakker her:)) Glemte ramma da..hehe..men skal til LS i morra så finner vel noe der. På Skeidar hadde de ikke igjen en eneste sort ramme..ikke mange andre heller. Kjefta faktisk ikke på deg for trådvettreglene...var bare ikke fornøyd med holdningen din ovenfor meg! Hmf! Kose deg med "disse andre" (også kalt utenforstående!) i kveld da...UTEN meg!! merhmf! Seræ kanskje morra da Tiny. Vi skal ta bilder i morgen:) Møkk hadde ikke fått noe i posten:( Håååper det kommer kalender og kort i morgen! Fått fiiine julekort da:D svanine var først og cat og ama kom likt:) Venter spent på fra resten??
Herkules Skrevet 14. desember 2007 #264 Skrevet 14. desember 2007 Tilbake til filofax temaet, Jeg er glad i filofax , skoledagbok konseptet mye lettere å notere seg ting der på sparket ol. Kom på en filo fax historie; venninnen min var sammen med en type jeg syns var noget klysete, og en gang hun mannet? kvinnet? seg opp til å spørre om de skulle finne på noe så svarte han" jeg må bare skjekke filofaxen først!" tatt i betraktning at vi var 17 eller noe så syns jeg det var super klysete og i tillegg het han det superklysete navnet Preben:) mtg FÅR jeg marsipan (med sjokolade) og mørk sjokolade blir jeg veldig glad i julevennen min. Molle det var jeg som tok opp farger spurte nemmlig om yndlingsfarge her.(for barna) Ser at jentene i barnehagen er bare rosa nemmlig og jeg nekter å tro at det er alle barnas beste farge
Molait Skrevet 14. desember 2007 #265 Skrevet 14. desember 2007 Ok da, smiler litt av 1D. At jeg ikke tenkte på det selv! Utrolig... hehe, artig:)
Amabolla Skrevet 14. desember 2007 #266 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har fått julekort fra svanine og Cat:) Kjempefine-henger på kjøleskapet:) Kryper til køys jeg. Leo går mye i alle farger som finnes, men har mye rødt og egentlig mye grønt også-og rosa og lilla og orange,litt brunt..hmm-jo-ho har alle fargene:)
_svana_ Skrevet 14. desember 2007 #267 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har fått julekort med Leonora og Linea, ja ikke sammen da. Fine er de! Sendte julekort i dag så da får de som ikke har fått snart Adrian har fått øyebetennelse og har vært hos legen. Artig med barnehagestart, ja. Yndlingsfarge? Vet ikke. Ikke rosa, i alle fall.
Molait Skrevet 14. desember 2007 #268 Skrevet 14. desember 2007 Gutten går noe i rosa og lilla..ikke min skyld:) Har en del forskjellig her og. Blått, brunt, hvit, gul, oransje, rød, grønn.. Er mye fint i gult og brunt:) Har en del av det. Og seff en del blått. Knall er gøy:D så pittesmå babyr synes jeg der er fint med sart og pastell og hvit jeg da. La baby være baby lzm. Rødt er og fint da. hehe litt som ama bare ikke så veldig liksom;) Så ikke at du skrev om det jeg Herk. og du spurte kansje ang jentene.. Ikke ofte jeg misser noe på tråden! Ferdig med jv. Tror jeg. Må sende da. Irriterer meg at jeg ikke har alt klart som skal sendes til mor og søss. For er ikke like lett å komme seg på posten når man jobber. Og i morgen drar vi vel før posten kommer. blæ. Håpe folk rekker få julekort da. Sende meg sms med adr. i nord svanine? Så kan jeg sende det dit:) Kan jo være det rekker komme frem, men dere er jo der hele jula lell. Hvem fler stikker i jula? Vi drar lille og kommer tilbake 2 tenker jeg. Hvem vite. Men bror har nett så dere slipper ike unna;) Blikke juleferie fra molle nei! hah!
Molait Skrevet 14. desember 2007 #269 Skrevet 14. desember 2007 burbi..hehehe skulle man legge seg da tro. blæ. Alle i seng?
Molait Skrevet 15. desember 2007 #270 Skrevet 15. desember 2007 fy dæven for et mas. Og hue sprengte i det jeg lukka opp øynene. typisk. Og å bare drite i å gjøre alt fører ikke til at den andre gjør noe av det. urk
simbamamma Skrevet 15. desember 2007 #271 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har et overskuddslager med snørr jeg gjerne vil bli kvitt.... Satt med nesa i en kleenex stort sett hele bursdagen, men det var koselig for det. Fikk tatt et fint bilde av LH og oldefar også :-) God bedring til deg også, molle! Hva er det som skjer i februar da? Ikke hørt et pip, jeg...
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. desember 2007 #272 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har hoven mage, ser ut som jeg er 5 mnd på vei... Var på julekonsert i går, mens mamma passet Linnis. Det var gøy altså. for to år siden satt jeg også på konserten med frø i magen! hihi Stolt av broren min altså, og i dag skal jeg bli stolt av svigerinna mi. Skal på teater som hun har skrevet og regisert og bror har skrevet og spilt inn musikk. Blir gøy!! Er i julestemning. Er utrolig fint ute! Rimfrost på alle trær og busker, nesten penere enn snø, kaldt og sol! Herlig!!! Har lakka neglene, jeg! Ser så voksen ut med lakkede negler altså. Ser ut som noen annens figre klasker på tastatur. Julekort, ja.... oi... Må ta bilder snart. Blir Romsjulskort, tenker jeg! Kos det og, da! Har kommet litt brått på denne jula synes jeg. Skulle liksom være ferdig med alt tidlig, jeg, men det er det ikke blitt noe av. Blåser på hodet til Mol og sender sympati i bøtter og spann til Simba. Sånn plasthorn som man skyller gjennom nesa med skal være veldig bra. Ser sykt ut og har aldri prøvd det, men det far i hvertfall fart på sakene! Skal man få gjort noe fornuftig i dag, da??? Ish! Orker ikke og i morgen skal vi på julegrøt med slekta. (Skal vinke når vi kjører forbi, jeg, Mol!) Så er denne helgen snart over også!
Molait Skrevet 15. desember 2007 #273 Skrevet 15. desember 2007 Takk. Det samme du var på februar i fjor vel:) Satse på å få med alle i år? Da har jeg kasta opp av huevondt....teit reaksjon av kroppen for man blir jo ikke ak. bedre av det. Tok bilder med E. Så flink atte:) Sykt mye å rekke etterpå. (hvorfor må jeg gjøre alt tro?!) Så på post og pol og oen butikker. Innom Apo på Fet, for var syk kø på Strømmen (ja regner med køen var syk, de var jo på apo) Masse kø på Fet og. E grein og var såå trøtt på vei dit. Sovna i bilen mens jeg var på Apo. Sov vel en 10 min. Og nå tror han seff at han har sovet nok. Bør helst sove 2 timer eller mer. Blir festlig dag. Og M jobber. E ligger i senga, men jodler og jabber.Håpe han sovner igjen!! Mor trenger sofatid. Ikke at man har tid for her ser forjævlig ut:( M var hjemme i går og ser værre ut enn på lenge. Var virkelig godt å komme hjem 18:30 til helgeklart hus...sukk. Sliten er liksom bare forbokstaven..... hihi ja skukke være lett å sende jv! Jeg som kan det meste av adr i hodet glemte til og med cat sin. Hun er jo avsendern til alle:) Eller deler av den. Og for all del, ikke ta tlf jenter! hihi. Og Tiny, var ikke sånt nr. jeg manglet men sånn som står på veggen. Men huska det til slutt, så det ordna seg. hihi husker 1D ringte meg i fjor, da hun stod på posten. Nesten vært gøy å ringt deg nå i år, litt sån dæishavo:) Det var vel samme dagen MtG "avslørte" hvem hun skulle sende til-haha. Var jo ikke meningen da, men litt artig lell.
_svana_ Skrevet 15. desember 2007 #274 Skrevet 15. desember 2007 Tenkte bare jeg skulle si at snart drar jeg på julebord.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. desember 2007 #275 Skrevet 15. desember 2007 Kose deg på julebord da, svana:)) Du får bare unnskylde all marsipanen som kommer i posten snart ) Hadde det kjempeartig i går, hehehe ) Det ble avlirt et par gullkorn fra ei i går som jeg går og flirer av enda!! Takk for julekort Ama, snuppa var jo bare skjønn som alltid. Hun ser jo ut som hun er et år eldre en Linea! Må jobbe i natt jeg da! Har så jævelig liten lyst:( Har jobbet så masse i det siste både jeg og Mr.T så i kveld skulle vi drikke øl og vin og steke biff og lage god mat, og spise sent etter at lilleL var i seng. Og jammen fant ikke kona til nattevakt-kollegaen min at hun skulle føde i kveld/natt!! Så han ringte i sta på vei ut i bilen til sykehuset i vill panikk og lurte på om jeg ikke kunne ta vakta hans. Hadde jo ikke akkurat hjerte til å si nei da... Så blir jo god mat uansett, men ikke øl/vin og freddan sånn som vi hadde tenk. Så nå må jeg stresse for å få maten ferdig, steke de bakte potetene og bare blææææææ!! Gå å lage mat jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå