Gå til innhold

<><><> Tråden nr. 30 <><><>


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

kLART Det er eksplosive jeg mente:)

 

O sov bra i natt!!! Deilig.

Mulig det hjalp at mamma hadde han en natt. Fysisk umulig å få seg pupp med melk i der. Han hadde jo slitt mamma ut da våken fra 5-7 men hadde sovet til 9.30 etterpå så det hjalp jo litt.

 

Hva slags krem er det snakk om molle den fra 1d hvor kommer dn fra?

 

Nå har jeg glemt hva jeg skulle skrive så får komme tilbake etterpå.

 

Har en kolega som er på sykehuset nå for å kreve å få kona satt i gang. Lykke til sier jeg bare........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha kreve det ja. G gikk jo nesten med fordi dde ikke ville sette igang. Linea hadde ratt vært inni der enda om ikke samme jm hadde vært på vakt enda. Man kan og lekke fostervann i 3 dager, går så fint atte:)

 

hmm hva heter den igjen a? Har ikke tuben her. Om 1d ikke slenger det tur seg innen jeg kommer hjem skal jeg se etter. Er fra England. Virker mer lokalbedøvende. Men smaker lakris eller anis kanskje ja..og E er ikke veldig begeistret for den. Men virker som den hjelper!

 

Så fint alle andres sov brea i natt da:( Nei vent! svanine-hoho en som og føler seg blæ med søvn og unger, stiller meg i kroken sammen med deg og skuler stygt på de andre.

 

Men uffa assa cat! Blow you! Er jo ikke like friskt i minne de to første kursdagene neste gang da. Vet du hvor lenge du må vente? Så driiiit! Bokstavlig talt! Husk å sette ræva i rett vinkel på dass nå da, så du ikke spraylakkerer veggen!

Skrevet

Jeg har også teit unge. Er bitte litt bedre nå de siste par dagene, men ærlig talt: Når du først har brukt over ett år på å lære deg å sove hele natten så hadde det jo vært hyggelig for mor om du fortsatte sånn litt lenger enn to uker!! I natt var det ikke opp kl 5 så det var en klar forbedring. Sovna heldigvis med smokk raskt. Kl 6 var det hyl og grin og stå i senga og ikke sove, nei!! Opp på arm, og legge seg til på skulder - vil sove her, mamma - ned i seng, hyl og grin og reise seg opp igjen, opp på arm og ligge helt i ro på mammas mage! Lå og dorma frem til 7, da sto vi opp. Litt skakk, men ikke på langt nær så ille som det har vært i det siste. Lurer på om det er hjørnetann (ække det litt tidlig) eller noe mage greier, men vet ei hva! Lå siden av meg og nynna mens hun kosa håret i sted! KOOOOOOS altså. Nesten så jeg tilgir tidlig morgen! Også sov jeg godt i natt, da. Skikkelig utmattet etter en runde i senga som virkelig satte standard! Fytti rakker'n!!!! ;) Var helt slått ut etterpå.

 

Skal man gjøre i dag da? Har lang liste til matbutikk og tenkte dra på jysk og kjøpe fløyel til 65,- for 5 m! Kjekt å bruke som duk når vi er mange her. Kan dra ut spisebord til 16 pers og blir vel det i løpet av jula så greit med duk som er lang nok. Herregud, blitt husmor as! Tenkte begynne å gå med forkle konstant. Sånn med to lommer foran, med sytråd og nål i ene lomma og lommetørkle med broderte initialer i den andre!

 

Cat: Spis og drikk blåbær! Det skal visst hjelpe på sånn mage. God bedring!

 

Mol: Krysser fingrene for at E er i en fase. Plutselig sover han hele kvelden og natten igjen. Krysser hardt for at det skal skje i kveld.

Bursdag, ja. har siste i januar, jeg!

 

Tiny: Gadd ikke pille jeg heller. Ikke hopper vi ikke i svignene eller bruker frakk eller annet... Vi tar sjangsen og blir det baby så blir det baby! Forresten, Mtg, du har ikke tilfeldigvis skrevet opp mitt siste tr besøk... Regner ikke med det altså, men synes det begynner å bli en stund siden sist i hvertfall. Var mens jeg fortsatt jobba... begynner bli en stund siden, det...

 

 

 

 

Skrevet

Heisann........

 

Her har Liv flyttet inn:)

 

Gele`n heter Bongela og er engelsk lokabedøvelse:) de er ikke redde for å smøre det på, så da overlever sikkert de små her i landet også! Jeg kjøpte når jeg var over mens jeg var gravid, glad for det. LT er heller ikke akkurat kjem

 

 

 

FY FAAN!!!

 

bare så det er sagt: hadde skrevet sinnsykt langt og svart veldig detaljert på hovrdan jeg gjorde det med legging!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Musa hengte seg opp og hele driten ble slette når jeg skulle kopiere før ejg posta, siden jeg hadde brukt så lang tid at jeg skulle være sikker på at det ikke kom bort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Faan altså!!

 

JEg må pakke til begravelse nå jeg:( Er i morra men reiser rett etter jobb i kveld, så vi får noen timer med broen til B i kveld og slipper stresse med ungene i morra.

 

Jeg ventet 3 min (med stoppe klokke i hånda!) mellom hver gang jeg var inne og den første kvelden brukte jeg 40 min (og sang hver gang jeg var inne). Jeg sang ikke om natta og heller ikke kveldene etterpå. Han hadde en runde kl 4 to netter på rad etter ca en uke, men etter andre natta (mamma`s natt) har han sovet fint!!! Han sover i hovedsak fra 7 til 7, men sover bedre når han sover god om dagen da:)

Skrevet

Jeg løfter ALDRI ungen opp av senga................ Og sier aldri annet enn: no e de natta, sove godt vennen, mamma ælske dæ;) og går ut igjen................... Klem

Skrevet

Sessa jooooo:))) Huff dere har jo virkelig hatt leggestyr altså! Har dere prøvd sånn ut og inn og ikke latt mammahjerte få ta over? ;) hihi er sååå kjekt med MtG sitt skjema:) Sisten av januar ja. *notere*

 

Synes du skal gå med forkle, men kun om du syr det selv altså! Og forventer bilde av deg i det! Hmmm sessa har langbord dere. Kanskje vi burde legge et treff dit? Ja synes det. Vi gir beskjed om når vi kommer (skal bare diskuteres opp og ned i mente først..hehe jeje)

 

Håper og på fase. Håper fasen er over til neste lørdag, for da skal han sove hos svigers. De har flytta så han har aldri vært der før. (husker kanskje jeg skrev noe om si hade til gutterommet;) )

 

Veeeldig glad jeg har tr nå! *pustelettetut*

 

Fløyel er fint og billig og dekorativt. Ha evt laken el noe under så ligger den penere (men det vet vel du)

 

 

 

Jooo, men er ikke problem å legge ham. Sovner på 1-5 min som regel. Og har jo vondt. Våkner flere ganger som han klarer roe seg selv. Fikk LT mindre vondt av ferber?? hmmm, ja har nå kutta ren melk iaf. Det jeg lurte på ift L var om hun reagerte på andre ting enn ren melk. Om hun fikk ost f.eks. Og hvordan hun var som baby-om hun da reagerte som baby. Men samma det...

Man sier vel kanskje ikke lykke til om noen skal i en begravelse..men du skjønner hva jeg mener:)

 

Herk: fant gle i lomma! Tenkte jo levere den i bhg i dag, men glemte ta den ut, så skulle inn for å gi navnet nå, men noen kom meg i forkjøpet:)

Skrevet

Hender jeg løfter opp E-kommer stor rap-legger ned og sovner med en gang. Kan jo ikke la han ligge å skrike med rap i magen heller.. Hele sekvensen tar da under 1 min. Men nå i det siste så har han virkelig krøka seg og hylt ut i smerteskrik. Ikke alltid han roer seg hos meg heller. Han vil jo sove og helst ned i senga men har vondt. Uff fælt å se. Men han har nå da sovet fint lenge han. Mange mnd. Selv om han fikk pupp en gang om natten til han var ganske stor da.

Skrevet

Vi og trodde det var magen, men HS sa vi ikke skulle la det bry oss så lenge han spiste sånn ca vanlig, dreit innenfor "normalen".............og ikke spydde! Og joda, han har da rapa, men trenger ikke løfte han for det... og det kan hende han hoder på som gutten til ei venninne: 5 kvelder med 5 timer legging og våken 1 til 2 ganger den første uka.......... *Vrææææææææææææl* hele tiden! Hun TVILTE, men han har sovet kjempefint i siden!!

 

Så at sessa svarte her i mens jeg hodt på....glemte hva jeg skulle svare henne jeg........ blæ.....

nå er L hjemme snart og da er det bare fullfart til vi er fremme i kveld og lage middag til alle og legge uneger og stryke klær til alle og prøve prate litt og stå opp tidlig nok og ja........ blæ!

Dessuten er svigerfar på sykehuset!!! Mulig han skal operes i dag eller onsdag.......han har mest sannsylig revet av store deler av lårmuskelen bak på låret!!!! Svimte av 3 ganger på vei til toalettet i går natt......... bruker krykker, men har en hoven hånd etter fallet, så er ikke enkelt. Fryktet han ikke kom til å få med seg begravelsen av sin egen mor i morra, men de utsetter mest sannsynlig inngrepet til i onsdag så han kan være med i begravelsen.

 

(HAHA, uneger! hva er det???? morsomt;)!)

 

L reagerer ikke med magesmerter på melk, hun hovner opp i lymfene hun, sover dårlig, problemer med innsovning, snorking, dårlig humør, og i ekstreme situasjoner får hun vondt i magen men ikke "dårligmage" (hvis du skjønner hva jeg mener). Hun er mest sannsynlig alergisk mot proteinet i melken (og dermed også feks i gluten osv....) Jeg holder henne unna mest mulig som har melk, men ikke leverposteien på gulboksen eller butikkbaktbrød. (akkurat nå utsettes hun for mer, siden jeg skal få time hos biopat som kan sende blodprøver til USA. Da må hun ha spist proteiner, hvis ikke vil jo ikke allergenene være i blodet.

Vi har vært inne på tanken når hun varmindre,men fikk ikke hjelp av lege på den tiden og fulgte det derfor ikke opp. Det er først nå i senere tid at vi har blitt klar over at det finnes andre symptomer enn dårlig mage på allergi mot mat:) Man lærer noe hele tiden!

Skrevet

Uneger er en bleikfis vel! Eller også barn født av hvite foreldre, og som selv er hvit. dji TS! (trodde slikt var opplagt)

 

Missed you;)

Skrevet

Sessa: Utdrag av eldre bok for kommende mødre (fritt etter husken min): "Nybakte mødre bør kle seg komfortabelt og praktisk gjerne med forkle eller forklekjole. Håret bør klippes i en praktisk frisyre gjerne kort."

 

Lykke til i begravelsen Ja sier som Molle .....

 

 

Skrevet

boken har et poeng!

 

amaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! Jeg blør jo som en stukken gris!! Slutt å tukle med syklusene til folk!! Au har jeg og:( Pleier ikke ha au.

Skrevet

Håper dere får en fin og minnerik bergravelse!

 

Formen er en god del bedre. Mamma har vært her i hele dag og tatt seg av lilleL og nå er de ute og triller tur. Lenge siden jeg har vært så crappy og ikke lett å ta seg av en liten en der man sitter på dass med bøtta mellom beina. Hadde en skikkelig runde på morran i dag, men etter 2-3 timer med søvn på sofaen så er jeg mye bedre.

Så da får vi bare håpe at den verste stormen er over.

 

Jeg har forkle jeg:)) Min kjære synes jeg er så sexy med det så. Enda bedre om man ikke har noe under :))

 

Også helvetes tr da, gjør jo vondt jo!! Horny er jeg og!! Hadde oss på freddan da, ble til at gubben fikk en bj på sofaen i går. Får lure'n med meg i dusjen, så skal vi nok komme til en enighet;))

 

 

Skrevet

Ja er denne tr omgangen for noe a? Er så crappy at horny er man ikke nu. Ellers blir jeg gjerne det og det er da meget mer praktisk å være kaut om man ikke har tr.

 

Jepp, Fin og minnerik begravelse var ordene jeg lette etter:)

 

Jeg har og forkle..men lommer forran. Har hatt jobb jeg brukte det i til og med jeg. Og da brukte jeg skjørt og skjorte til! Så så søt ut at, lita budeie;) Veldig fint med forkle uten noe under, er selv fan av den.

 

Bra formen er bedre cat. Så bra typisk i dag da! Håper du ikke har smitta meg nå da! Sussa nå ikke på deg i går, men kan jo være du spytta på meg når jeg ikke fulgte med?!

Skrevet

Nå er jeg ofte ganske horny, så hvorfor slippe unna når man har tr? Er ikke så moro å være h når man har tanta på besøk da.

 

Jo spytta i brusen din i går og sleika på alle sigga dine. Noen som forresten fikk med seg en lucky pakke med noen få sigg i? Finner den ingen steder og gidder ikke endevende leiligheten om noen andre har den.

Skrevet

eehhhhhh..vel.... altså... DET VAR MØRKT UTE! Skulle jo si det i dag tidlig men glemte det:( SOORYYYYY!!!!!

 

Jepp, it was me... gjort the crime så skal do my time. Hva blir straffen?

Skrevet

Din sleipe tøs!! Regner med at du har røyka dem opp innen fredag, så jeg får vel bare kjøpe en ny pakke etterhvert;)

Akkurat nå frister det lite..

 

 

 

 

Skrevet

hei var visst litt utafor den kvelden jeg sist skrev her. håper jeg ikke fornermet noen. Hadde alt for mye å gøre i går at jeg ikke fikk sjansen til å gå i bursdag, men håper dere koste dere. Må utnytte det lille dagslyset som er nå for tiden, har altformye ugjort ute.

 

og du cat du kan kjøpe av oss hvis du ønsker har en kartong eller to liggende som jeg ikke har bruk for.

Skrevet

Jeg hadde nok ikke røyka dem opp, men siden du regner med det, kan jeg like gjerne gjøre det;) Den pakka ligner jo litt på PM i mørket assa!

 

Trur ikke du har fornærmet noen Mr.Herk:) Ellers kjøper jeg gjerne slikt du ikke har bruk for jeg og:)

 

Tror Tiny i dag kan bekrefte at jeg ikke overdriver det at E sutrerr og GRINER myyyye! Da jeg kom i bhg fikk jeg høre det bare var å gi ham til Mr.Herk...hehe. Nå har vi hatt 10 min stille-og begge lister seg rundt. Vi hadde..for nå er det igang igjen. Jeg er gal i hodet tralalalalalalalei for jeg er gal i hodet..lala

 

I dag er TIny gal i hodet og..hehe. Sorry assa:)

 

Ikke har han bajsa på to dager heller.

 

I kveld skal jeg se tv! Iaf Lword. Må rydde og, men skal unne meg borti timen i sofaen. Stakkars M skal skifte dekk i regnet! (+ litt mikkmakk) Ene dekket var punga, så hadde bare vinterdekk bak i dag. litt rart å miste festet da..sklei liksom så rart rundt om i veien..hehe moro!

 

Gå å ta SU jeg. (sutreungen)

Skrevet

Jo, atte Linea har ikke vært pyton på legging, bare litt gråt noen ganger (vil helst kose håret mitt til hun sovner), men siste 1,5 ukene så har hun begynt å våkne på natten igjen!!! Skjønner ikke noe, for ingen grunn er åpenbar. Jeje... Hvis hun har tenkt å våkne 6 så får hun i hvertfall sove hele natten. Hun våkner, reiser seg, trenger kos - helst kose håret - hender hun drikker og legger seg ned og promper stor promp, men ikke alltid så er vel ikke magen... Ja, ja.. Må ta henne opp når hun er helt håpløs, for ellers blir det jo liksom aldri ro.

 

Cat: går det bedre?? Og alt kom på en gang, tr, horney, spy og drit! Nice!

 

Forkle, ja... Ønsker meg symaskin til jul så da kan jeg kanskje sy meg et da! Har altfor mange vinduer og veien rett forbi huset til at jeg er keen på å gå i netto'n under, men...

 

Langbordet.. tenkte på at familien kommer, jeg da... Ikke tråden! Har jeg ikke noen fordeler ved å være assosiert og ikke fullverdig medlem??

 

Huff, 1D! Skjønner at det er litt trist stemning hos dere. Har dessverre ikke fått det med meg før, men sender en stor klem!

Skrevet

Har vel egentlig ikke vært informert om på tråden tror jeg sessa, husker ikke. Vi fikk greie på det da vi brått en kveld stod utenfor (eller satt) døra til 1d her forrige helg.

 

Du hakke en dritt du skulle sagt du sessa! Og ihvertfall ingen fordeler. Eller har da fine fordeler du! ;)

Så du skal bare få godene du da, bevertning og ivn. og få skravle her...hah kan du tro:D Brått en dag banker vi på døra di-hihi.

 

"tr, horney, spy og drit" i samme setning ga meg litt ekle bilder i hodet....

 

Gjett hvem som sovna fanget da:) Satt i stolen i stua og tulle og fjasa. Lå lenge og kosa inntil brystet. Begynte å surve og jeg tenkte at jeg ikke orket mer grin så tilbød en slunken pupp. Lå å kosa seg så godt at og da jeg kikka ned par min etterpå så sov han:) Sovnet 18:30. Rakk ikke noe kveldsmat da, men spiste greit til middag så det går vel bra. Fikk kledd av han (sover i body da) og lagt ham uten at han våknet nevneverdig. Var såå kos å ha ham sovende i fanget igjen:)

 

GOD TUR mTg (hehe ble feil men pøtt) Flinke jenta som reddet verden i natt og som skal ut på tokt i morgen tidlig. Gonna miss you! Jaja vet du kommer hjem onsdag men likevel da!

Skrevet

bare 3 ganger våken på 2 timer-woho-crap! Nei men ikke vært inne hos han enda. Roer seg som regel selv. Men fatter ikke hvorfor han skal våkne med så masse vondt. For hører det er vondter på gråten. Derfor jeg synes det blir litt vanskelig med ala "ferber" for han roer seg ofte selv... Prob er egentlig-hvorfor har gutten vondt?! Heldigvis sover han som regel bedre og mer etter 24 enn før 24.

 

Uff, skulle rydde jeg jah..blæææææ (nei molle _liker_ ikke rydde nei)

Skrevet

uffe uffe e det er fært når man ikke vet hva man skal gjøre. fælt å høre på de skrike.

 

er en her også som heller sitter i sofaen enn å rydde. rydde er døden.

Skrevet

Her sitter jeg i sofaen og skulle kanskje ryddet litt jeg også, men jeg har jobbet litt istedenfor. Jeg har skrevet informasjonsbrev til Lille My som jeg skal sende ut imorgen. Så da er det faktisk noen som ser at jeg ikke juger heller vett! Smart jeg...

 

God bedring til som driter i vinkel og de som bare måtte trenge en god bedring klem :)

 

Uff det var egentlig en ganske fæl dag på jobben idag. Enda jeg ikke begynt før klokka 10. Leverte Tiril (hylende) og kommer inn til enda mer hyling og surv inne hos meg... Herlig!

Etter soving ble alt bare værre. Bæsj, surv, grin og ansatte som er dårlige og må gå hjem og der sitter jeg helt alene da... Også begynne barna med diare!!!! My god som de bæsjer.....

Var en smule lei grin og surv når Molle kom og bare lempet E videre mens jeg tok nestemann... Uff, dårlig samvittighet jeg nå Molle....

 

Gubben er kvalm og uvel...

Skrevet

Ja erre lucky du har ligganes herkemann??

 

Man kan dø av å rydde har jeg hørt!!

 

Mr. M kunne jo ha skiftet dekk litt før da, så hadde han sluppet å gjøre det i regnet :P

Skrevet

Gud for en dag du hadde på jobb da, Tiny!! Jeg er heldigvis "bra" igjen. Litt sliten og redusert bare, men regner med å være finfin igjen i morgen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...