Gå til innhold

<><><> Tråden nr. 30 <><><>


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

1000 meter nå en kilometer det da og det er vekk fra ""gryta" og nei jeg begynner ikke på jobb kl 7 og har ikke tenkt til det heller

JEG ER BEDRE ENN DEG PÅ LUKEPARKERING!!

 

He he .

Lunchen her var begredelig i dag. Seriøst hva er poenget med ha: Sunda, Hapå, Nugatti og syltetøy og ekte geitost. Jeg vil ha kjøttpålegg eller fiskepålegg ikke søtt kliss. mumle mumle.

 

Jeg har fått telefon, men er så ekko at ingen vil snakke med meg.

 

Jeg er litt rastløs i dag jeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo det jeg snakket om i stad og filming...

 

I går holdt E på å le seg i hjel

han fant en tampongpakke

(ob)

var to igjen

fløy rundt med de

i hånda

kom bort til meg

stappet dem i kjeften min

sånn halveis inn

jeg blåste dem ut og han

knakk helt sammen

måtte gjøre det maaange ganger

M filma

meg med munnen full av ob

jepp

fint til konfen det tenker jeg

 

Jeg spiste sånn tja..nesten it.salat og skinkestek og salat opplegg som pålegg jeg:) Har sånne små bokser her også skjærer man skiver selv. Veldig greit. Og billig salat her! Med masse snacks i. sånn plukkselvbar og hun lager stadig noe rart oppi der. Også er det en varmrett pr dag. Type snitzel, vårrull e.l. Ganske ok der synes jeg. Gratis kaffe, juicer og melk. Ja og brød og smør.

 

åå nå ble jeg jo sulten igjen:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmet i går vi også

O og vovv som leker med ballong. J a flere av dere har jo sett voffsen hang til ballonger.

O er bra lur når han løper inn iburet med ballongen og vov etter (fikk ikke filmet det da)

Filmet at han klatrer opp på pappaen sin med ballong og Voffsen hopper etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det da det er mye tlf og greier når det brått står 9 mennesker rundt deg uten du merka dem kom?

+ 1 vaskedame

 

Og renner inn fler. Og bordet henger her. Og alle spør om rare ting. Er helt surrete jeg nå. Så mye jalla folk.

 

Er lov å bruke innsiden av hodet og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden så mye liv på tråden. Jaggu godt folket er tilbake i jobb;)

 

5 min så hjem. El hente og kjøre grinete barn i 30 min, rett opp og lage middag, fore to barn, leke, rydde, vaske, fore 1 barn, legge, leksehjelp, fore 1 barn, legge, DØ!

 

Og om gubben rekker hjem ikke så sent skal jeg og trene. Og etter DET skal jeg dø:)

 

God kveld i stuen alle sammen og god middag:)

 

(det sa alle der jeg jobbet før...god middag, ikke hade. Snittalderen var 52 tror jeg-snitt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte stresse ut og kjøpe 5 pk til med flis til gangen, jeg. Drit! Enten har mann og sv.far feilberegna noe grådig eller så har vi fått med feil antall flis i utgangspunktet! Bæsj, tiss og promp! Utrolig irriterende å måtte bli dratt ut av denne gode fordypningen jeg hadde laget i sofaen.

 

Mr.Herk: Du takket pent på fredag! Så her bæres ingen nag.

 

Lukeparkering er ikke noe jeg gjør frivillig... Nei, vent da! Det er ikke noe jeg gjør - punktum!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du de som leverte ut fliser til oss virket ikke akkurat som noen resere i matte så det er godt mulig du har fått feil- Eller så har håndtverkerne sløst- Skjedde her. Hadde egentlig ganske godt beregnet, men det var ikke en flis i gjen (mulig håndtverkerne var så frekke her at de tok med seg pakka og bytta i cash da )

Mørkt jo...

 

Vi har ikke bestemt/ funnet ut hva vi gjør med dagmamma/barnehage men jeg tror vi må ha 100% om vi skal ha noe siden ingen av oss kan jobbe 50%

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal ørene mine tro at jeg er på flytur? Vil lande!

 

Adrian gikk mange skritt med sko i dag! Hurra. Og Edvin hadde visst gått to skritt på fredag, men H hadde GLEMT å si det. Djiiii!??! Sånt glemmer man ikke å si. Df altså! Men det er av type skyndesegågåforherfinnesdetikkebalanse, men skritt er skritt :-D

 

Hvordan går det med bursdag Cat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skritt er skritt ja! VIKTIG! Si det høyt inni øret hans så han forstår(til dfén altså- ikke til flinke gutten;))

 

Hatt fri i dag-Leo har vært i barnepark og kosa seg. Fått rydda litt hjemme. Venter på greys.

 

Blir blæhdag på jobb i morgen- har en slags omfarge-eller er vel en mer uenighetsomfarge enn type jeg har gjort dårligjobb farge. Hadde heilt glemt den gyldne regelen i løpet av permisjonstiden: "blondiner som sier at de vil bli mørkere-de lyger!" Men husker den igjen nå...sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer på 1-årskontroll forresten? H skal dit med gutta i morra. Også er det meldt underkjølt regn og vi har ikke pigger. Vil de få vaksine når de hoster og snørrer og adrian ikke har stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du untaket som bekrefter regelen svan;) Neida, me det er mange blondiner som får en idé om at de vil bli mørkere uten å være klar over at de blir nettopp det-mørkere. Så de fleste frisører går ett hakk lysere enn det den blonde kunden uttrykker at hun ønsker og evt. færre mørke striper enn blondinen sier hun vil ha. Men det hadde jeg glemt og dermed-en kunde som sier iiiik-jeg fikk mørke striper jooo..hrmf.

 

På 1 års kontrollen fikk leo sprøyter i hvertfall,men hvis allmenntilstanden er dårlig så blir sprøytene utsatt til en anna dag.

Sambo var ute å skifta dekk nå han;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle hilsner både på tråden, traaden, sms og msn :))

 

iiiiiiiiiiiiiiiiik, nå er det ikke lenge til legen setter kniven i meg!!!! ja for et år siden da vel og merke ;)

 

Bursdagfeiring har gått strålende, selv om ungen sov seg igjennom det meste av den. Men var nå våken til å ønske folk velkommen og ta i mot pakker da:)

 

Kanskje jeg må bestille time hos deg ama, så du får tjent deg litt pæng til jul!! Hihi..

Men jeg vil klippes, krølles og farges:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cat: klipp og farg kan jeg ordne- men krøllinga-urk-kjeeeedelig. Kan du ikke ta den på en billig kjerring salong-så tar jeg resten? Billige kjerring salonger er superflinke på permanenter. Jeg tar det så sjeldent at jeg bruker evigheter... Men-jeg kan sjekke om det er noen lærlinger på jobben som trenger en permmodell- da er det gratis vett;)

 

no er det off to bed yes.

 

Og mol-så du har ringt, men så det no og hørte fnisinga no-men jeg vil sove no-så later alligator. (fole fæl på englishen no ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, men jeg har så lite fislete hår ama. Så når du har klippet meg, så er det bare fem fjoner igjen å rulle opp;)) Men hør om det er noen læringer du :)) Skulle jo gjerne gjordt alt samtidig da vettu :)

 

Sove godt, gå å sniffe på ikke-baby-lenger min jeg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så ille mye vi skulle ha sagt ama. Bare spørre om du jobbet på lørdag og hva du skulle på fredag. Var egentlig ikke fnisete, men måtte jo legge igjen noe da vi kom til svarern.

 

Fjoneguri:)

 

Har du ikke baby lenger du a cat. Sniffer hun anderledes i dag?

 

E var våken i natt!! Lenge siden sist det. Gråt og gråt. Ammet!!! Roet seg og hyla da han ble lagt. Måtte til slutt legge meg med ham. Lå lenge rolig og kosa seg. Sammenkrøllet. Var litt koselig og:) Laaaang promp. Snakker syyykt lang promp. hehe. Så fant han ut at det kunne like gjerne være dagen. Da var kl 01. La ham i seng og var en del hyl og grin. Sovnet til slutt da. Våknet ikke før 7. Så da kom vi alle sent inn i dag:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å kalle baby for det cat. :)

Ama du kan tjene pæng på mannen min også om du vil og off record.

dumme blondiner da du. hm lykke til

Jeg er trøtt zzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

Nå har jeg tatt telefonen her for første gang på 2 uker og det fungerte gitt! Må bare finne en liste over hvem som sitter på hvilke nr så jeg kan få satt over rett. Ingen som ringer til meg ennå!

 

Svanine: grattis med skritt både med og uten sko.

 

Nå har O begynt å løpe til trappa og skal opp å legge seg når vi begynner å si natta på kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så digg da:) Vår løper ut i stua og gjemmer seg han:)

 

Kan godt at anoen av tlf mine! Også må jeg sitte på bordet fra 11 til 12 for da er det fellesmøte. Det bertyr at det sitter 1 (!!!!) på ordrekontor og thats it! Kommer til å bli et lite helvete...

 

Mannen min ble det spurt om klipp på for noen uker siden:) Lurer på om han fortsatt skal ha langthårperiode. Samma for meg, men noe må han da gjøre. Men det er bare å si ifra. Tenkte kanskje det var like greit å betale til deg som til noen andre, så du tjener deg opp litt ekstra. Og så kan det tas hvor og når du vil. Men er du drittlei hår så bare si ifra assa:)

 

Du? 1D? Leser du innom her eller? Bare tenkte på det at glemte jo den tanngreia:( Hadde du ekstra? Kunne jeg få, ja eller kjøpe en? Om ikke kunne du kjøpe med en fra Øya? Når skulle du dit igjen?

 

Paaause....sukk vilhavilha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det dårlig med liv i dag:) Straks bytte plass..igjen! Bare finne ut av en ordre som mangler et tall-argh! Er ikke så kjapp i sap... Der gikk strømmen og!! Sitter i mørket-hoho. Kjekt med bærbar..hehe. Jalla..jobber på sted som driver med strøm da:))) *ler*

 

Og der var det liv i leiern igjen.

 

Skal man finne på i dag da tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda:) Jeg gjør nada. Kjedelig alle andre gjør noe nå da. Strømbruddet killa sentralbordet og jeg er ferdig med all annen jobb for i dag, så da sitter jeg her. I stillheten. Digg nok det assa, men blir jo litt kjedelig og. Spes siden ingen skravler med meg. Løøøp inn på gmail og underhold meg alle sammen:D (lov å prøve seg da..)

 

sukk...

 

 

wtd???

 

 

jalljall

 

 

tumdidum

 

 

Og etterpå er det megastress. W skal på HW party kl 17. De kunne godt ha satt 17:30 ass, mtp at de fleste foreldra jobber. Så hente E og innom Europris hjem "pynte" W og kjøre han og lage middag til E. Alt det på helst under en time. Gåkke det vett.

 

Spent på hur det gikk med gutta svanine. Fortelle i kveld:)

 

Og GRATTIS med første skritt på E!! Teeeeite mannen som glemme si sånt! (og teite meg som glemmer å gratulere sånt)

 

Molle søker Liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på kontroll i morgen vi da. O gleder seg til å ta vaksine. 11/2 kontroll.

 

sitter her å blomstrer jeg da ungen sover og jeg venter på maxbo.

Hadde liksom håpet at de kom før han våkner. men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrry

 

15mnd

 

du skal være bedre en meg på alt du

 

nei ikke i stua nei utafor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere ha hele maxbo utenfor?? ;)

 

Og heter cel 15mnd kontr trur eg. Er vel fordi de får sprøyte med 3 mnd mellomrom og de får på 12mnd. E har aldri vært riktig alder på kontr. han men er jo ikke så nøye det da.

 

Skal du til helgen a Herk? På fredag? Lurte på en liten jente HW fest.. Kan sove over og kjøre heim morran etter:)

 

Gjelder alle snellene den der da. Cat? Skulle du noe i helgen? mente det...

 

Går utfra at Simba, 1D ikke tar turen. (er velkommen om dere vil da..hehe) PT er vel og litt overarbeidet..

 

Også var det ama da, men hun vil jo ikke snakke med meg:( Ække glad i meg meeer duuu-buhuu! Men du har ny fole fin mobil da, rød til og med;)

 

Er nå ihf MtG og meg og Tiny (om bv fikser seg) og sikkert Ama om hun ikke jobber (hehe alltid klar du el?)

 

Blir nok bare hjemme hos meg el Tiny trur eg. Ut er vel håpløst nå. Ta noen øldramvin og preke piss uten gutta (for de kan være barnevakt!) Starter når man vil og slutter når man møtte ønske. Har plass til de som måtte ønske å sove over og dra hjem dagen etter.

 

Snart henta jeg da. Sitter fortsatt og gjør ingenting.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...