Gå til innhold

<><><> Tråden nr. 30 <><><>


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Fredag kan ikke jeg og ama, for da skal vi ha egen traaden-fest vi. For de som faktisk er AKTIVE på traaden. Da blir det pikker, vin og sang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske stille i kveld. Både her og på døren. Hatt besøk av svigermor. Så digg å få hjelp i hus. Rydda klær og da jeg kom ut på kjøkkenet var det rydda der:)

 

Har pynta skumt ute. Er fakkelsti, spindelvev rundt om med edderkopper i, skjelletter på døra, og en skummel "mann" i sånn blank med "mc-teip" strimler på. Større enn meg er han. Henger inntil ene veggen ute. Og noen sorte ballonger, med skaller på. Åpner dør med kroknese og heksehatt:) (E holdt på å flire ihjel seg av både meg og unga)

 

Syne egentlig HW er noe stort tull, som ikke er en tradisjon i Norge og kun kommers-tjene penger sak. Men når det nu en gang er slik at barna går hw så får man lage litt moro for dem.

 

E er på hw fest. Kommer hjem snart. Så skal han gå en runde rundt her.

 

Synes Norge kunne holdt seg til julebukk jeg! Det skal jeg og gå i år:D MtG og jeg skal gå. Tenkte kanskje vi skulle få med resten og gå trådbukk? hoho. Glimrende fårspill. Blir så billig vett:D

 

Har det vært begravelse enda 1D? Uff begravelser er kjipe greier:( Synes det har vært mye begravelser på tråden i det siste! Vi er vel kanskje i den alderen... Har ingen besteforeldre igjen jeg. Ja og fortsatt kul under haka??

 

Mange som har igjen besteforeldre her? M har heller ingen igjen. Siste gikk med desember 05.

 

Des. lyver du cat! For Ama skal jobbe på fredag;) (og på lørdag)

 

Hvordan er formen Tiny? Hjemme i morgen og? *blåsepå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pft.. jobben hennes stenger da faktisk en gang i løpet av fredagen da.. og skal da klare å avslutte før hun drar på lørdag :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi er digg!!!

 

Ingen som vil ha godteri av oss!! Det er jeg glad for. Pleier å late som vi ikke er hjemme, men nå har vi altfor mye vinduer til å skjule oss... Men greit at ingen kommer, da! Mer digg på oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATTIS MED DAGEN I GÅR LINEA ;D

 

Dagen før og dagen etter er jo slett ikke værst for denna dama... Det må jeg si det står respekt av om jeg så kan si det selv, hehe...

 

I natt skal jeg opp 0430, urk... Trøttings blir det altså, flyet går 0700, gjesp også er det fest på kvelden, etter å ha halvsovet seg gjennom en dag med seminar, yeah right - snork...

 

Dere skriver jo som gale... Joa, minns jeg var god på det en stund også ;D Kommer sikkert sterkere tilbake, en gang... Men det er ikke lett å lese seg opp, selv etter bare 2 dager borte.

 

Fikk med meg at svana er syk - stakkars... *leggerkaldklutipannadi* med tankekraft... Kjenner du det hjelper?!?!? :o)

 

God helg alle, jeg skal nok jobbe litt jeg. I og med at jeg har "fri" to dager nå. Men vi ses på søndag, det blir hyggelig as usual, så jeg gleder meg til det. Har hatt gaven til lilleL klar i månedsvis jeg veit dere, hihi ;D

 

Nå får jeg pakke, legge meg og knipe øynene sammen i håp om at jeg sovner fort. Hvilket jeg sannsynligvis ikke gjør, for det er jo umulig å sove godt når du skal opp så tidlig for å rekke noe. Da ligger du liksom sånn på nåler og er redd for å forsove deg... Men men, får prøve vaffal.

 

Så deilig at Tiril er i barnehagen din forresten Tiny, greit med levering da ikke noe særlig omvei liksom, hehe :o)

 

Vel, da sjekker jeg ut for en stakket stund igjen. Ses søndag. Når kl er det forresten? Kan du sende meg en mld på det Cat?? Eller noen andre :o)

 

Ha en fortsatt flotters kveld alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeje, nesten som gode gamle dager dette - med en etterpåslenger ;D

 

Tenkte på sms da og ikke PM, tilfelle jeg ikke kommer meg inn her før søndag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sendt ut inv. PT:) Mener å huske det var kl 14? Ikke fått i posten enda, men var snakk om det.

 

Ang. hw fest er det mulig den er flyttet til lørdag og til Ama. I god trådstil endres alt ørten ganger innen noe bestemmes;)

 

Tuuusen takk for kjøring i morgen MtG. Du er en knupp altså! Forhåpentligvis har vi bil i helgen:D Ja og da til uka. Altså 1 bil til. Og den skal JEG kjøre. Drittlei muskelservo og løpe rundt å låse alle dørene! Liker også å høre tankene mine mens jeg kjører...eller ikke;)

 

E slokna på 1 min før 19 i dag! Helt utslitt stakkars. Glemte å se når og hvor lenge han sov på dagen. Jo også skulle jeg ikke dusje han, for han var så sliten, men når man skaltisse mens man ler (les åpen munn og kroppen rister) da må man jo seff tisse seg i munn (!!) og overalt! Måtte dusje da gitt. Det var litt æææsj assa, men virket ikke som han brydde seg stort.

 

Da trur eg at eg skal natte tidlig. Er supersliten. Ikke helt kommet meg etter th-tur. Ikke alle som kan sove bort dagene...

Lurer på om tlf er oppe og går i morgen jeg. Håper litt ikke, for greit med en rolig morgen:)

 

Natta alle søte sneller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i hvertfall ikke på noen HW fest på lørdag, orker ikke være sliten med bursdag på søndag.

 

Jeg sendte innbydelsene tidlig på mandag, synes det er rart at flere ikke har fått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Her er det fortsatt ikke tlf, så jeg sitter no her å glor:) Litt digg og, skal innrømme det.

 

Mulig jeg har fått assa cat, spurte ikke M i går om han hadde tatt inn og lagt et annet sted el no. Vi så hverandre ikke stort i går. Ser hverandre i grunn veldig lite for tiden.

 

Er ikke fest egentlig da..mer skal man finne på noe i helgen. Prate mye piss over litt øl, evt. litt piss over mye øl;) Nei men blir nok ikke noe ut. Bare sløve sofa. En eller annen sin sofa. Det med å ta lørdag var isåfall fordi Ama ikke kunnepå fredag. Hadde da blitt over med E tenker jeg og dratt rett i bursdag derfra. Titte på Ama klippe tiny først:) Jo også for at Ama var ensom og alene på lørdag. Meeen, vi lyt nå se. Kjekt å få vite i løpet av dagen om det kommer folk til meg i morgen da. Så får vel finne ut av ting.

 

1dddddddddddddddddddd. Må jeg virkelig gå til det steget å melde deg? E klør og gnir seg så i munn:( Nestne tom for den fra Spania, og synes ikke den virker så bra. Dentinoxn merker jeg ikke noen virkning på.

 

Om det ikke kommer tlf på lenge håper jeg på liv her ass. For er ingentiiing annet å gjøre enn å sitte på nett foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedeliiiiiig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Gjort ferdig fakturaer (hehe minnes igjen tilbake til tiden cat og jeg jobbet "sammen") Og nå er det INGENTING å gjøre. Overhodet ingenting!

 

Jo Var oppe med E i natt og. Han gråt og gråt og gråt så jeg holdt på å bli gal. Hvem ringe for å få ut at man vil kaste barnet sitt? hehe. Nei gikk greit nok, men fikk jo ikke gjort noe av det jeg skulle. Altså gjøre klart til i dag og legge meg og sånn. Måtte til slutt la ham hyle mens jeg pussa og tok ut øyan og legge meg sammen med ham. Er digg å ha den gjestesenga. hm

 

Lille gutten jeg trodde jeg ikke skulle amme mer. I går var det rolig kun med pim. (hehe lenge siden den forkortelsen.) Var helt sår til slutt jo! Han sovnet vel i egen seng 01:00 Så skal ikke klage for fikk jo en del sammenhengende timer, men typisk når jeg var på vei til seng tidlig.

 

Hvordan blir det med deg til helgen herk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dji jeg får ikke frankert engang, for må jo ha linje ut for å få lada den og den er tom. Huhei nå taper bedriften en del peng. Verken inn el ut tlf. Men kan ringe internt da. Og i stad ringte jeg ei i et annet firma her. Var besøk som hadde kommet feil. Jeg visste jo ikke at hu ikke jobba her og alle lurer nå på hva hun gjør i VÅRT system:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er gutta mine på HS

 

Vi fått barnehageplass!!!! UHVÆÆÆÆÆ skummelt:)

 

Helgen:

Jeg vet ikke, men skal jobbe kl 13 så jeg er litt skeptisk til grøftefyll og soveover Om det blir hos ama så kan jg ta sistetogethjem

muligmulig.

Rett over gata så jobber en tidligere medelev fra vgs. Hun løp nå ut på veien her ser jeg:)

 

Noe må man jo skrive. Moll har du jobbmail eller?

kanskje vi skulle komunisere vi mail?

 

god bedring til alle som trenger det.

 

 

gleder meg til lunch jeg nå.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke fikse deg gmail a herk? Har ikke jobbmail her. Er jo bare vikar og trenger ikke mail. Vil folk noe så plinger dem meg:) Funker ganske bra intertlf her. Lite mailsending. Annet enn dok. og jeg skal ikke ha doc av noen:) Bare flytter meg fra rom til rom med pc under armen jeg:)

 

jojo men om lørran Herk, skal du ikke i bursdag? Nei stemmer det!! Men blæ da:( Eller kan du dra rett fra Ama og til møte:D Jaaaa! good idea! Jeg skukke vært dum:) Hmmm. Nei men om flest kan på freddan kan vi ta det på freddan assa. Samme for meg:)

 

Ytre litt ønsker de som har ønsker om et sosialt fellesskap da.

 

*senderstemmeovertilsvanine* haha jeg stemmer på deg.

 

Herre..kan da ikke forvente at humorn skal holde seg oppe på et nogenlunde normalt plan når en sitter å ser på jallahumor på nett en hel formiddag!

 

tumdidum

 

gmailen min er fornavn punktum m punktum l punktum etternavn (med o da ikke ø) @gmail.com.

 

Så da spørs det om du husker hva jeg heter da;) Lurer på om fler vet hva jeg heter og jeg får maaange venner på nå-hoho-jeeehh I know skal være stille nå (as if-hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morgen så jævlig tidlig her i huset, znork...

 

Litt pussig at jeg som bor nesten lengst unna, fikk innbydelse fra Cat før dere som bor nærmere. Lekegrind er et must nå som lilleL har begynt å bli litt mer aktiv. Jeg hadde ikke greid meg uten!

 

Jeg har tre besteforeldre i live; 69, 70 og 87 år gamle. Ingen av dem bærer preg av å skulle forlate denne verden veldig snart. A har ikke igjen noen.

 

zzzz....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når startet dagen hos dere da Simba? 6:35 her:) Trodde vi fikk morran for oss selv, men han våknet 5 min etter oss. Men greit nok. Når man likevel må opp. Men kjipern å stå opp mens barn sover!

 

 

 

Da er det november! Vinteren er her! Sommerfuglene har gått i dvale! (noen sa til meg at de døde! men det er så trist at det velger jeg å ikke tro på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA ER DET MED TULL PÅ NATTEN NÅR MAN FAKTISK ENDELIG HADDE BEGYNT Å SOVE OG MAN ER BLITT STOR JENTE, FÅTT ALLE JEKSLER OG FERDIG MED UTVIKLINGSTRINN???

 

Jeg vil vite hvor den restart knappen på ungen min er, så hun husker hvordan man sover natten. I natt var jeg oppe nesten hver time! Makan. Smokk og sove videre helt til kl. 5 da var det hyl og grin og opp på arm og ikke roe seg. (måtte nemlig snu henne og legge henne andre vei i senga for hun lå oppå dyne!) Driiiiit lei dette. Har jo holdt på en uke med tull. Men er litt rar i magen. Pleier å bajse 3 ganger om dagen, men i det siste er det ikke noe system. I går kom det en runde kl 18!! Veeeeldig varierende konsistens. Alt fra veldig soft til noe som minner om de sjokoladetrukne rosinene i bridge blandingen! Våkner tidlig gjør hun også. Opp kl 6 i går og 6:30 i dag. Glad jeg slipper jobb, as...

 

Besteforeldre ja: jeg har tre igjen, mannen en. Vi mistet bestefaren hans på nyåret, og jeg har både mormor og farfar som er veldig skrøplige. Mormor er på sykehjem og farfar ligger på sykehus dehydrert og med vann i lungen. Han kommer vel på sykehjem når han skrives ut. Men min farmor og mannens mormor er i fin form. Litt dårlige til bens, men sterke kvinner med mye klart i hodet!!!

 

Husker ikke hva jeg har svart på og ikke... orker ikke dra opp nytt vindu med tråd.

 

Herk: mmm, noen fra vgs jeg kjenner??

 

JUHU!! Gangen vår er ferdig fuget. Lister kommer opp på mandag og samme med garderoben. Gleder meg til å bli kvitt håndverkere!!

 

Vi har vært i åpen barnehage, vi! Mye kaos, men når samlingsstunden begynte følte jeg at det var litt bedre. Linea kosa seg masse. Men det var sikkert 20 unger og mye rot. En au-pair satt og sov mens ungen hennes systematisk tok alle leker Linea lekte med. Og ungen var to år eller no så jeg satt litt sammen med henne og Linnis og fortalte at de kunne leke sammen og viste henne litt, men resultatet ble at hun i stedet henvendte seg til meg hvis det var noe... og Linea fikk fortsatt ikke ha noe i fred. Linea er vant med det, men unger kan jo læres til å dele litt etterhvert, da! Jeeeezzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært morran klokken 6 hele uke, og det er aaaaltfor tidlig!!

 

Jeg kan alle 4 navnene dine på rams jeg, molle!

 

Var det ikke snakk om hos deg eller tiny på fredag? Jeg kommer om det blir freddan hos tiny.

 

Sommerbirdsene er daue molle, et av livets harde fakta det!

 

Har vært på 1 årskontroll i dag og vaksinene var ikke noe moro. Var jo både hos helsesøster og lege, og der fikk vi rekvisisjon til fysio med lilleL da :(

Men legen synes jeg hadde full rett til å kalle henne verdens vakreste, for han synes hun var den skjønneste babyen han hadde sett på lenge:D

Jada jada, han sier sikkert det til de fleste, men jeg vet han mente det til meg :P

 

Også var jeg innom nero på vei hjem og bestilt julegaver til besteforeldre og oldeforeldre. Gode, store krus som det står verdens beste oldefar / farmor +++ ja dere skjønner tegninga.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besteforeldre ja..

 

Pappa er lausunge, faren hans var en nederlandsk krigsfange som satte barn på farmoren min. Når krigen var over dro han tilbake til nederland og visste ikke at farmoren min var gravid. Lovet å komme tilbake, men det ingen visste var at han hadde kone i nederland som ventet (de hadde ingen barn). Når jeg var 18 så klarte jeg å spore han opp og sendte brev til han, men klarte å sende det til den ene sønnen hans i stedet. De visste jo at han hadde vært krigsfange, men ikke at han hadde hatt et forhold med en annen dame. Han hadde fått 4 barn med kona si etter at han kom hjem.

Han nektet selvfølgelig for at han hadde en sønn og barnebarn i norge, men de voksne barna hans trodde mer på meg, så de tok seg turen til norge for å hilse på. Ikke noe tvil om at han var faren til pappa for de var like som 2 dråper vann og den eldste halvbroren til pappa er også som å se pappa i speilet. Dessuten er den yngste broren til pappa klin lik den ene broren min. Jeg ble med tilbake til nederland og hilste på alle onkler og tanter + at jeg hadde fått noen nye kusiner og fettere:))

Jeg ble også med kusinen min hjem til farfra og kona hans under "falsk" identitet (sa bare jeg var en brevvenn av kusina mi som kom fra norge).

Farfra nektet jo fortsatt og siden kona hans var skrøpelig så valgte familien og ikke røpe faren sitt eventyr i norge til henne.

De hadde ikke hatt noe lykkelig ekteskap, men alikevel.

Farfar satt og stirret på meg hele tiden mens vi var der for jeg er veldig lik farmoren min som ung, så han skjønte nok hvem jeg var og hvordan dette hang sammen. Jeg er den eneste fra min familie som har møtt farfar for han døde bare noen måneder etter at jeg var der. Så pappa har aldri møtt faren sin (og farmor har ikke sett eller hørt noe fra han etter at han dro tilbake etter krigen).

Farfar nektet faktisk helt til slutten på at han hadde barn i norge, så han døde uten å vedkjenne seg sønnen sin. Kona hans døde noen måneder etter han.

Men når jeg hadde vært på besøk der og vi skulle reise hjem så sto jeg og kona hans ute i gangen og da ropte han kusina mi tilbake inn i stua. Da hadde han stirret ut av vinduet og bare sagt: takk for at du tok henne med, og bare snudd seg helt bort.

Vi har fortsatt kontakt med resten av familien der nede, takket være at jeg sendte brevet feil. Hadde han fått det hadde han nok bare kastet det og da hadde ikke barna hans tatt kontakt med oss.

 

Ble langt dette.. hehe..

 

Farmor døde for snart 10 år siden.

 

Bestemor døde jo i sommer og bestefar døde for ca 14 år siden. Jeg har ingen oldeforeldre i livet, de døde når jeg var veldig liten.

 

Mr T har heller ingen oldeforedre. Morfaren hans døde jo nå nylig, men mormor lever i beste velgående.

Også har han farmor og en ste-farfar som han har hatt hele livet. Den ordentlig farfaren har han bare sett et par ganger (alkis), og han døde når mr T var forholdsvis liten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dine 4 og på rams;)

 

Jepp, er det tippekonk el? Driver å skal tenke på oslogutta og. Hva var sist og hvor mye igjen cat? Og kommer altså IKKE om det er hos meg..så koselig da:( Føler du er sååå glad i meg at-hmf!

 

Sikker på at noen sommerfugler bare kan gå i dvale jeg. Og og ikke så er de på den der bondegården vi ikke kan dra å besøke dem på!

 

Har forresten ikke prompet stort i det siste, så har ikke mye å melde der heller. Burde jo kjøre på noen morramail iaf. Dæven å kos det var å sette seg med ei skive, kopp te og vite det lå fra cat i innboksen. Om det ikke lå der fikk man jo helt hetta!! (hva skjer, hvorfor skriver hun ikke, er hun ikke glad i meg mer-eller woho i dag rakk jeg første-alt ettersom hvor sent på morran det var) Nei i morgen, da skal jeg jaggu meg sende morramail. I god gammel mailstil. Masse unyttig informasjon om hva man driver med. Jepp!

 

Morran er her som regel mellom 6 og 7. Heeender han sover til 7:20 men det er sjelden det.

 

Hvorfor fysio? Og klart du kan kalle henne det, hun heter jo til og med det:)) (trukke han har sagt det til noooen andre jeg!)

 

Ja må begynne på julegaver. Aldri vært så sein før. Eller har hmm..5-6 i boks da. Eller ikke i boks men pakket inn (jeje var denne humoren igjen da) Men vi har jo ØRTEN bursdager og:(( Og så¨nne nære så koster flesk desember for oss.

 

 

Sessa: gi lyd om du finner knappen. Lett som en gal i par dager nå... Jeg har fått baby igjen jeg! Men min har ikke fått ut jeksler enda da (1ddddddddddddd!!!!!!!!!!!!) og tror han sliter med magevondt. Men hvorfor det midt på natten tro? Masse vond rap og promp og han knyter seg. Men når meste vonde er oppe må jeg si at i går var det litt kos å ligge sånn tett inntil. Gnuffa litt men om jeg la hånda på hodet hans ble han rolig.

Har ikke smokk vi da. Man har får sutte litt på ei flaske da. Er mest for å roe, sovne. Har bare en sånn liten flaske med lite hull og den holder hele natten om ikke noe spes.

 

Sessa, om det ikke er mye på bare marker ctrl+c svarinnlegg ctrl+v og svar ettersom du leser:) Også slette til slutt da:)

 

Juhu...gangen vår er ikke ferdig:( Men vært seriøst MYE i det siste. Skulle gjerne hatt litt lys der da.

 

Bare vært på åpen barnehage 1 gang. Da var E og G så små og sov så "feil" så fikk ikke med oss stort. Var grit nok. Ganske rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare det at tiny er litt nærmere så da kan jeg gå hjem! hahahaha, as if, men er kortere med taxi. Vi lyt sjå, kanskje jeg kan lørdag i stedet, får høre litt hjemme med hvordan planene er for helgen.

 

Den bondegården er ikke for insekter og flaffesekter, men for søte pelsdyr som trenger litt avlastning. Grunnen til at man ikke kan besøke dem er fordi de blir så glade for å se deg at de glemmer å hvile. Jeg har mange dyr der som faktisk har hvilt en stund nå. Når jeg tenker meg om, så tror jeg at jeg må ringe 1881 og få nummeret til dette stedet og spørre om ikke dyra mina har hvilt nok. Får da være grenser for hvor lenge de trenger avlastning fra meg!! Kanskje mamma vet hvor det er for er hun som har kjørt dem dit..!

 

Jeg promper hele tiden jeg. Slapp en skikkelig braker før jeg og lilleL gikk inn på hs i sta. Luktet skogmåsa og helvete og det som var litt pinlig var jo at i det vi gikk inn, så gikk det en annen dame ut i drittlukta.. jeje, har ikke vett på å bli flau heller egentlig.

 

Må til fysio fordi hun ikke står på bena. Hun var treg, men innenfor normalen på krabbing og sånne ting. Men på ståing, var hun unormalt treg og var visst et avik, så derfor fysio. Ellers var jo alt helt finfint og legen sa hun nok bare var ekstra treg, men som han sa, hvorfor ikke bare sjekke det opp da, får jo rekvisisjon og alt. Han synes hun var veldig oppvakt og hadde et søkende og veldig studerende blikk. Mente hun av natur var av den type mennesker som ikke gjør så mye for det er nøye gjennomtenkt og før man er sikker på at hun kan det. Og som han sa, når hun blir eldre så er nok det en kjempefordel..

Joda, men man kan forandre seg, så kanskje hun blir et impulsivt troll etterhvert alikevel, men hvem vet :)) Hun skal jo bare bli prinsesse når hun blir stor, så trenger jo ikke gjøre stort da :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du kjenner henne jeg:) vibeke?

 

O gråt ikke i det hele tatt har jeg hørt rykter om på 15 mndrs kontrollen altså!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanke skjønne hvor a har det fra....

 

haha sa han at hun var et avik??

 

Kos deg så lenge du kan, for snart popper lille krapylet frem;) Jojo, men kunne sikkert lurt M til å kjøre deg hjem. Sikkert billigere enn det en taxi koster;) Ja ikke såå sent da for han skal jo på jobb, men ikke før 10.

 

Og DER åpnet linjene igjen. Eller skal man si slusene. Tyyyter inn. Skal bli spennede å se faksmaskinen sprenge-hoho. Tenk at folk sender så mye faks enda...hørt om mail liksom?

 

Fikk pakke!!! Pga super omsetning. Har ikke bidratt til den jeg da men. Kjempefin glassbolle og twist:D

 

Vi får prøve å finne ut av helg i kveld da jenter:) Skal man kle seg ut da eller? ;)

 

Blir hente av MtG på jobb og så skal Tiny lage middag til meg. Guh nå har jeg ordna meg assa..hehe. Nei men må nok bidra på den middagen gitt. Om noen andre føler for fellesmiddag så gi lyd. Serveres i Fet (hos meg) sånn ca halv fem fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...