Gå til innhold

<><><> Tråden nr. 30 <><><>


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Masa Molait altså....

Hahaha, nå har jeg brukt 10 minutter bare på å komme meg inn på småtroll 1-2. Er noe gæli med nettet, så må få naboen til å restarte routeren sin i morgen!!

 

Men, får si det her også da:

 

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN LILLE SKATTEN MIN!!

 

Kan den av dere som svarer først her legge inn linken til tråden 29?? Gidder ikke bruke tid på det akkurat nå som nettet er helt på tryne.

 

Tar kvelden jeg i stedet for å krangle med nettet halve natta.

Sov godt alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen lille tutta:) Jeg venta og venta...og så ble jeg ikke først..hehe.

 

Dra på jobb jeg da.

 

Hey kult! Nytt forum jo:)

 

Gleder meg til cat skal tilte på en el annen teit ano..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilter da aldri...

 

Bursdagsbarnet bestemte seg for å ta morran klokka seks og det synes jeg er tidlig!!! Kan ikke bare legge henne foran tven lenger for hun bare ruller og åler seg rundt og finner på bøll, så nå må jeg jammen meg stå opp!! Første gang på et år jeg har blitt nødt til å stå opp sånn ordentlig såpåss tidlig...

 

Men, det positive er at nå er det snart klart for den første luren igjen, hun holder aldri mer enn 2-3 timer før hun vil sove igjen. Så om et kvarters tid skal vi legge oss litt igjen;)

 

Har allerede vært oppe hos naboen og restarta routeren så nå funker nettet som vanlig igjen. Greit med nøkkel inn til naboen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med stor pike Cat;) Og grattis med 1 årsdagen Linea!

 

Leo startet morgenen 05:45- denne stillinga av klokka har gått Leo hus forbi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ama joooooo *smask*

 

Gikk først hus forbi her og, men i dag sov han til 7:15 så det blir jo 8:15 i hodet hans og det var godt assa! Kom litt sent inn på jobb da, men er ikke så farlig. Bare sitte litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER til snuppa med ettårsdagen og mammaen med stor jente!

 

Håper hun sover godt nå sammen med mammaen sin.

 

Store klemmer fra O og meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooo Nå kom Jobbfrukt. Masse snacks. ØKOLOGISKE KNASKERØTTER!! hohoho, men de er litt små da... ;) MtG du har ødelagt all økologisk mat for meg!! hihi.

 

Et tips..ikke tygg knaskerot om du skal ta en del tlf. Knaser jo som et uvær, så da blir man sittende lenge med halvtygd knask i munn.

 

Gjør folket i dag da? Og i uka?

 

MtG, tror ikke jeg får trent i dag likevel:( M skal på noe sosialt med jobben. Er noe bowling tror jeg..av alle greier. Usikker enda. Han skulle melde meg i løpet av dagen (haha as if han husker det)

 

*maulerfrukt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN, LINEA!! Søt jente (har bare sett bilder, men de lyver som kjent ikke, med mindre man er frp politiker i fr.stad, eller hvor det nå enn var) og flott navn! Faktisk eneste Linea'n vi kjenner som skriver navnet på samme måte som vår gjør!

 

Cat: Du skal se at hun plutselig skyter fart i utviklingen, reiser seg opp og spaserer av gårde, mens tenna ramler ned! ;)

 

Herk: Skal ikke se bort i fra at O og L kan leke igjen. L la ha jo lett i bakken for å kose med han, men så kosete som han er så regner jeg med at det går greit. Du får si i fra hvis det trengs plass. Nevnte for T at jeg vurderer 50% dagmamma etterhvert hvis det er interessant. Men jeg tenkte se det an til over jul kanskje. Vet ikke om jeg orker stress med to unger når jeg egentlig har tenkt å lage verdens koseligste jul her hjemme!! (HUSMOR-ALARM!!) Forresten nysgjerrig på bladlusa!!

 

Pt: Hyggelig å "se" deg igjen. To tråders fravær er det ikke??

 

1D: Jeg føler at du skal ha en klem, så her er en STOOOOOOOR en!!!

 

Simba: Vil du ha en klem du og??

 

Mol: ja,ja... vi får se hva det blir til på datefronten med oss...

 

Svana: God bedring og lykke til på jobb!

 

Oppdatering på L: Vi har hatt unge som sover hele natten og som sovner av seg selv de siste to, tre ukene.... Men fra natt til torsdag har det bare vært tull. Har sittet og sovet på gulvet ved siden av sengen hennes! Skjønner ikke hva det er! Er lei sovetull! Ellers så gikk hun på tryne på søndag og beit seg i leppa så har nå tre merker der, men det ser mest ut som hun har det herpes såret! Leppa er ikke akkurat digg. Rart i grunnen at det kan komme så mye blod ut av en så liten og søt leppe! På ord fronten har hun endelig begynt å si "hei". Dvs hun sa det for lenge siden også, men så ble det liksom borte. Også tror jeg hun sier Theodor (tedo), som er kjæresten hennes. Ellers går det mest i pappa (alle voksne) og dada (gi meg det jeg peker på nå), takk (når hun er ferdig med å spise spør jeg: "ferdig?" og da strekker hun frem hånda og sier takk takk), takk, takk når hun får noe eller vil ha noe, se eller se da og der. Hun synger fortsatt på umbrella, digger lazy town og danse med en gang hun hører musikk! Hun går nå helt og fullt (har vel godt ordentlig siden begynnelsen av okt) og finner stadig på noe nytt og rart.

Jeg stortrives hjemme og er så glad for at jeg har bestemt meg for dette selvom det til nå har blitt litt mye sitte på ræv og litt lite konstruktivt. Men det kommer, det kommer. Har faste gjøremål hver dag så det skal føles litt som om jeg er på jobb.

 

Nei, skal man snart tenke på å lufte unge, da. Har kjelleren full av håndverkere! Gleder meg til å bli kvitt dem snart! Også er det dritkaldt i dag. Både inne og ute. Vi har på ull og fleece begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Linea!!!!!

 

Nå er det bare T igjen så er vi over hele gjengen. Er hjemme i dag også. Er sååå tett i hodet, ørene, nesen, og alt er bare blæ. Heldigvis tok H med seg krapyls ut for å leke så blir det litt stillhet her. Greit nok at jeg er tett i hodet, men jeg klarer godt å høre skriking altså. Klokkestillinga har gått E hus forbi, men A har fått det med seg. Også er de jo litt syke så de sover litt dårlig, men jeg skjønner de GODT jeg. I går natt reiste jeg meg opp i senga og snørra bare rant og rant. Måtte fange det opp i handa for fant ikke tørkepapir! Yuck! TMI!

 

Grattis Linea igjen! Kult at du har blitt stor jente som røre på seg sånn at mor får kjørt seg litt. Også lille tannebissen da :-) Skynd deg å få fire til så har du like mange som E.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi jeg har kanskje en date;) Dæven har blitt en del dater i det siste. Jaggu har jeg ikke vært på kinodate og! (var ikke bakerste rad da men..)

 

Snakker om det..noen som er lystne på en kino snart? Fredag el lørdag kveld kanskje?

 

Synes jeg hører a synge "ella-ella-ella" DU MÅ FILME!! Ja også legge ut snutt til oss evt over mail:)

 

Lite teit å starte med å være syk etter 1 år hjemme. (mer og) Regner med de ikke tror du er skulkesyk da..hehe. Masse GB og den tmi har vi hatt her og. Men oppi store verkende skroper og blod og gørr. Jækkiiii! Stakkars liten assa. Dusja han lenge i går for å løsne opp for den hadde blitt så tykk. Ser bedre ut i dag:) Måtte rive litt da. Men hang liksom bare i sånn seigt verkguff!

 

Vi som skulle ta 14mnd. bilder og:( Må bare vente. Har 13-14 mnd av Will og vil ha samme aldern.

 

Er det klemmeutdeling i dag? Ja ta de som føler behov får forsyne seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hilsner :D Ble halvannen time på øyet på oss begge. Men nå har jeg et annet probem.. skulle jo ha dusjet mens hun sov, men glemte det litt siden jeg bare vilel sove selv.

Så da er spørsmålet.. hva gjør jeg med ungen nå da jeg skal dusje?? Har alltid bare lagt henne på gulvet, tatt med meg babycallen og dusja jeg.

Men nå kan hun jo ikke ligge alene for hun jakter på kattematen hele tiden!! Stroppe henne fast i triptrapstolen foran tv, med en sjokolademuffins i hånda?? Da er hun sikkert stille til jeg får løpt gjennom dusjen ;-))

 

Knaskerøtter er godt, men knaskesjokkis er bedre!!

 

Ja jeg også skulle lage killerjul dette året, sessa. For vi skulle jo flytte inn i den nye 4-romsen vår i desember. Men nå som dritten ikke er ferdig så må vi feire jul her et år til. altså vi feirer da ikke juleaften her i år, men pynter jo til jul alikevel. Men er trangt om plassen :( Møkka leilighet som ikke kunne bli ferdig!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Killerjul har vært tenkt i 5 år nå..jepp. Synes nå det er digg å dra bort til ferdig og jeg da. Men litt pønt blir det vel. Har sånn fin juleblomsterpotte og jeg. finne julestjerne med glitter på til den tror jeg;) Duse gakk vennen! Tenk nå er du med meg hver jul du cat:)

 

joa, men økologisk knaskesjokkis? De var forresten ikke så gode. Litt skuffa for pleier jo være det. Men ang økologisk så var det jo ikke i munn det var meningen å putte dem...

 

Kan du ikke bare sette kattematen på benken da?? Og hu får da vel enda plass i bb. Kan sitte der:) Men spenne fast i tripptrappen var og lurt. Ikke inntil noe bord da! W klarte faktisk å sparke fra og tippe (!) stolen bakover da han var 1,5 år. Nå er det ikke sååå mye futt i de legga til prinsessa enda men likevel. M redda bakhue i hulvet med en finger innenfor bøylen. Dæven å kjapp han var da! *stolt* Trodde de stolene var mer tippesikre, men fetter til E hadde og et uhell her og det var før han fylte året!

 

Jepp, lunch:) (knivoggaffelskive)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke feire jula her, heller, da. Men er keen på å pynte fint i nye huset og lage julestemning og julekos i hvert ett hjørne... Nei, forresten det blir litt voldsomt! Men pynte DET skal jeg i hvertfall! Kanskje lage kakehus også... men ikke fra bunnen av tror jeg. Kanskje bare kjøpe og pynte.. Hmm...

 

Sett a i do mens du dusjer, Cat! Da får hun ikke gjort så mye ugang!

 

Forresten, duste leilighet som ikke er ferdig så dere får kommet dere inn før jul!!! Men er det en ting jeg har lært med håndverkere i huset (og mine er ganske raske og effektive) så er det at tålmodighet er en dyd... og jeg er visst ikke dydig (eller no) og forresten så gjelder de tre t'er fortsatt! TTT!!!! Dritt!!!

 

Ser på psyko mødre på dr phil. Mødre som lever gjennom unga sine! Makan! Synes Linea er søt as, men hun er da ikke en vare jeg skal selge heller.

Skal koste på meg en liten strekk når lunsjen er nede!

 

Mol: Vi prøver å filme når hun synger, men hun er blitt så opptatt av å se på filmen samtidig så det er jommen ikke greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis til linea.

 

Bedriver nå stort sett dagen med å skifte baise bleier. hadde 7 stk. på fire timer i går. er oppe i bare fem i dag. er noe onteli dritt.

 

nå har han endelig sovnet var ikke trøtt i dag gitt. ville ikke sove , måtte gå i en time og fire min før han sovnet og så hjem , rett hjem blev lang tur det.

 

da kan du ringe herk hvis du leser dette du din tyv, eg ville ha bilen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse tårer, men jeg er ikke trist. Slitsomt.

 

Jeg dusjer alltid på kvelden jeg da, så slipper jeg det problemet. Hadde du hatt lekegrind kunne du døtta ho opp der. Tripptrapp ville jeg ikke prøvd her i alle fall.

 

Æh, tårer igjen. Får holde meg unna skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi tenkte på det at nå er det liksom Mr.Herk som hører til her og ikke Herk. Herk er bare gjest hun;)

 

Kjøp en bil til:)

 

Flink å ikke gråte svanine, you are a big girl! Hmm..nei var på gmail det stod gråter ikke, her stod det ikke trist her. Kjekt med så mange kommunikasjonskanaler...eller ikke.

 

Hvordan ble det med dusjing cat?

 

Hva med bare sangen sa Sessa? på cd assa. Tror du a synger da? Også må mor gjemme seg og bare stikke kamera rundt hjørnet-hihi. Prøvd å filme litt av hvert vi og.

 

Jaaaa som i går-hoho. M filma han da. Hmm ta det etterpå, lang nok pause her nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har to men bare en kan ha barnesete, og den er visst for stor til å kjøre på jobb med. sliter med parkeringa siera. eg har ikke hatt noen problemer di årene jeg har hatt den i oslo, men det er jo kvinnfolk bak rattet da vet du. klager på stor bil med sotete ruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LER* Seriøst..må du ha bilen som ikke kan kjøres med barn hjemme? haha. men bytt den inn i en begge kan kjøre og med plass til barn da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slarv kalles det!! Jeg vil ha min bil tenk!!

Om 6 dager har jeg garasjeplass og da er det ikke noe problem, men etter å ha kjørt rundt et kvarter etter plass idag så fikk jeg tredd bilen mellom to andre og det er seriøst kun 10 cm fra bilen foran og bak. Så da tenker jeg det skulle vært gøy med din bil!!()

 

Det er et helvete å parkere her ! Det er en grunn til at jeg kreve garasjeplass om jeg skulle begynne her.

 

Dessuten så må man si i fra om man skal ha bilen. Glede glede glede seg til januar!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg har som sagt aldrig hatt prob. det er bare å være ute i god tid og lete litt lenger . jeg har jobbet ca 1000m fra der du jobber nå og der hadde jeg aldrig prob. det gjelder å ha tolmodighet vet du vennen dette har vi snakket om. dra 10 min før og aksepter å gå fem min. det er ikke din bil det er VÅR så det så.

 

sorry alle sammen men hun må bare settes litt på plass. hun visste godt at jeg skulle på maxbo i dag..

 

glede seg til januar ja men først er det jul.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supernusselig:)

 

Regner med vi har noen bilbytter fremover og. Håper på før januar. Sirævvan var jo ment som reservebil, ikke hovedbil! (trege mannen!) Så selger vel den og beholder Mazdan som bil2. Får mindre igjen for den ift det den er verdt å beholde. Er jo god bil å kjøre.

 

Synes du er flink jeg Herk. Jeg er seriøst dårlig på å lukeparkere!! Eller fikk til en fin en i TH, men skal sies at det var en Polo:) Prisippet er dog det samme. MtG er IKKE så flink til å lukeparkere HAHAHAHA (unnskyld men haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...