Gå til innhold

<><><> Tråden nr. 30 <><><>


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Tusen takk for trivelig lag cat:) Var så rent og pent _før_ vi kom at;)

 

Gler meg til freddan!

 

E sovnet i bilen hjem-rart-not. Tror nok det blir kvelden tidlig her. Han sov jo nesten oppå en haug sko i gangen hos cat, med halve kroppen inni boden:)

 

Urk, opp tidlig og jobb i morgen. Likevel håper man på fast jobb hver dag-vi er rare.

 

Føler du deg bedre MtG??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er grei, hverken mer eller mindre. Sessa og jeg har bursdag mellom 1D og svanine, molle. Bare til opplysning altså ;-)

 

Håper dere fikk bedre servering hos Cat enn det vi gjorde i bursdagen til bestemor. Urk...

 

LH tok sine første skritt i dag, tre i tallet! Ble jeg fortalt, for jeg lå og sov da det skjedde :-(

 

Svanine: Sendte deg pm for mange dager siden, har du ikke fått den?

 

Urk igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for lystig lag:D Nå er det rent og pent igjen og oppvasken tatt. Måtte skrape bort en skikkelig sjokoladeruke som tiril hadde smurt på kjøkkenvinduet:)

 

Om serveringen var så mye bedre vet jeg ikke simba, men det var da pølser, lomper og brød, rekesalat, iskake, gele og bløtkake. Også ryktes det om noen non-stop;)

 

Tror det går i orden med førstkommende fredag, mol. Din/min kjære kunne kjøre hjem. Men fingra av fatet!!!

 

Gratulerer til LH som har tatt sine første skritt i dag:D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med skritt!!!!!!!!!!!! Såå kjipern du sov ak. da Simba:( Men du får nok se noen fler snart:)

 

Ja vi lurte litt på det. Hussa bare itte når du hadde bursdag Simba-sorryyyy! Og deg sessa..nei du deg har jeg ikke helt oversikten på;)

 

Ryktes om kunst på veggen og cat-hihi.

 

Tror det skulle gå i ordnung her og cat. Dinmin kjære..fingra ta fatet?? javel da:( Nei men bortsett fra det ene nusset her for øøhhh..snart 2 år siden (sykt!!) så har jeg bare pella på fatet med din tillatelse..og mens du har sett på faktisk! hoho-jeje. Men jeg kan ikke dran sånn heelt ut da, for skal orke 30årslag på lørran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei blir ikke så sent, si han kjører deg hjem i tolv-ett tiden? Men et par glass vin og en kb må vi da få til..

Er jo ikke så begeistra for vin, men jeg har jo den hvitvinen jeg liker. Ligger en 3 liter i kjøleskapet som det er tatt et par glass av bare, så da tar jeg den på freddan.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha...mmmm!

 

Da går vi for ice og øl og kb. Og kan nippe til den vinen et halvt glass. Og drit i den jævla osten og få frem chipsen i steden!

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjempekoselig bursdagsfeiring av LilleL :) og beklager at du har nonstop diverse steder i heimen...

 

Tiril var ikke i form igår.. Var trøtt, sliten, survete, klengete og spiste nesten ingenting + skikkelig diare.. Fikk nå henne til å sove til kvelden og det tror jeg var deilig for henne..

 

Også virker hun ikke ordentlig lenger.. Skriker så innmari når jeg legger henne om kvelden (3 kvelden nå). Skal være oppe lenger og er vanskelig å putte i seng. Var litt bedre idag da... Separasjonsangsten slår full blomst?!

 

Kan alle sammen slutte å rope på tr nå???? Min slipper liksom ikke taket nå etter ihvertfall 2 uker med blødninger til og fra... Jeg vil gjerne ha litt ferie jeg og freddan...

 

Grattis med gåing til LH!!!!

Blir det noe plass til Hamar-tur før jul da?

 

Jeg arrangerer julegrøt i år også! Kommer med dato og tid litt senere. Skal det være med eller uten mannfolk?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snike deg inn sånn da Tiny! Midt i en samtale og. E er heldigvis superenkel å legge for tiden. 0 hyl og sov på under 5 min. Men kan være hun har vært ekstra ille å legge nå hvis hun har brygga på noe da?

 

Hamar ja...tjatjo...kan ikke 3 helger fremover jeg iaf. Og så er det snart jul. Så for min del må det bli andre helga i desember (med forbehold) men altså det er jo lov å dra uten meg og:) Jeg er jo stadig innom og snylter mat jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å droppe de dritt-pillene det, tiny:) Så vinner jeg veddemålet om hvem jeg tror blir først:)

 

Har fått sopa sammen en del non-stop da, tok ikke mer enn en halvtimes tid å rydde, vaske opp og vaske gulv. Er jo ikke store stuegulvet å feie over med moppen! Og tusen takk for alle gaver :))

 

Flertallet har bestemt at årets hemmelige julevenn foregår slik: Alle får tilsendt en hemmelig julevenn på mail i løpet av en uke eller to. Man skal også sende med julegave til den personens trådbaby. Blir på samme måte som med påskeeggvennen, mase godter og hint om hvem den hemmelige vennen kan være. På julegaven skal det bare stå hvem det er til, og ikke fra hvilken trådbaby. Inne pakken skal det ligge et kort med til og fra.

Så hvis man ikke klarer å gjette hvem den hemmelige julevennen er før jul, så får man vite det når pakken åpnes på juleaften:))

 

Og, hvis noen klarer å gjette hvem sin hemmelige julevenn er, så skal det fortsatt holdes hemmelig til juleaften. Man må gjerne skrive på tråden hvem man tror det er og lure seg til hint og sånn, men det må ikke bekreftes "offentlig" for da tar det jo bort spenningen for de stakkerne som ikke har klart å gjette.

 

Mulig dette ble veldig tungvint forklart, så kom gjerne med tilbakemeldinger:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg bare må ødelegge litt til på denne samtalen :)

 

Drittpillenen er kastet... Den siste jeg tok ble spydd opp på tirsdag, så jeg er herved uten prev... Det er ikke det samme som at jeg er først altså...

 

Gjettekonk: Hvem blir først gravid på tråden????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utelukker i hvertfall pt og svana :P

 

Er vanskelig å si da, er flere her som er ganske babysjuke. Også er det sånne som jeg og molle som vil ha fler, men som kunne tenke oss å få de ferdig stuerene vår/sommer 09 :)

 

Ja hopper dere av i svaingen da eller?

 

Ca pris?? Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dere tror ikke jeg sitter og funderer på neste tvillingpar?

 

Skal jeg sende to gaver da eller? Fint at dere hadde det koselig i dag, synd vi ikke fikk vært der. Det ble ikke noe annet besøk på oss heller, siden vi er syke :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva man skal velge av hoppe av i svingen eller gummi.. Er ikke fan av gummi...

 

ca pris på 2 gaver? 200 til barn og en liten ting til mor? Godis eller gave til mor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm Jeg tror jeg viselig skal ligge unna den tippekonken. Har tippet tidligere, så de som husker husker det og de som ikke...nåja..de husker ikke det.

 

Joa..09.. men så er det 1d og meg da som er litt der at vi skal ikke ha fler før vi evt er gravide igjen..hehe. Nei men er litt digg å ikke ha baby lenger, og er faktisk ganske slitsomt å ha 2 som jobber og 2 barn som skal hentes, bringes, aktiviteter og foreldremøter og middag og hus og evt rekke knulle gubben og!

 

Men finnes annen prev da Tiny...

 

Og der griner E igjen!! Dji nå føler jeg virkelig med 1d her for en tid tilbake. Ble dere småsprø eller?!

 

*pausmensmanroerE*

 

åååå så lei jeg er. Jaggu bra han er enkel å legge for kveldene er laaange. Han sov jo helt fint i går faktisk. Helt til 6:15 og fikk han til å sove 45 min til.

 

Synes 200 til barn er litt mye. De får jo uansett masse, mens mor får ikke så mye:( (nedtur med jul og være voksen) Og koster jo litt å sende også. Men godis eller gave? Var nå snakk om godis da, men tja..gave blir vanskelig! Men gøy å få gave da:D hmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev til deg på gmail før jeg så du skrev her sv. Skriver så mye med deg her at blir dobbelt opp å skrive tråd og, men til alle dere andre, jeg bryr meg om svanine altså, selv om det ikke ser dånn ut på tråd:) Nei men er alle syke enda? Slitsomt! Orker du jobb i morgen da? Og des får du bare ei jente neste gang så vet du det. Hadde jo rett på gutta da, både 2 og gutter og toegga-ikke ille det ass!

 

Eneste jeg bomma på var 1D... Kanskje begynne som spåkone? Mye peng å hente på slikt:) Eller kanskje kjøre sånn "rosa neglisje..også har jeg sprettrompe!" hoho (ref. reklamen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi kjøper gaver/godis for totalt 250,- + posto? Passer det alles lommebok?

Da kan man velge hvordan man vil fordele pengene. Mor skal vel i hovedsak ha godis, skal jo liksom være trådens svar på "julestrømpa" dette her.

 

Konjakk i flaska Molle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være noe som plager ham molle.

 

håper dere har hatt en fin dag cat (og gjestene) Synd vi ikke kunne komme , men sånn er det når jeg netopp har beg i ny jobb så må jeg bare stå på litt.

Vi har gave så vi må snart se dere.

 

Tusen takk for flott invitasjon foresten cat, har ikke husket å skrive det.

 

Fremover så vet jeg at jeg er opptatt helgene: l litt opptatt neste helg 10/11 nov.

lør/søn ca 24,nov,

1 des helgen.

fredag 7. des.

 

 

Jeg hadde en utrolig morsom kveld i går kjempe gøy i Drammen altså. og sef. på Onkel Blaa etterpå.

 

Det har foresten vært gøy å jobbe også.

 

Jeg har kost masse på O i dag han er så inmari god for tiden :)

Sa natta til pappan og vov og løp til trappa for å legge seg i dag også.

 

nå må jeg snart legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tru det er noe som plagern ja. Har virket som magen til nå (siste uka) men i kveld virket det som om det var tennene. Har smørt på sånn gele. (den jeg gnåla på 1d om, kom i posten her-duse gakk) Smurte på i morges, og fikk over 1 time uten grin! Bare gikk og tusla og pludra med ting. Virker ikke som den hjalp like bra nå i kveld, men E liker den ikke og ikke lett å få til reett på barn som ikke vil.

 

Håper inderlig han sover resten av natten bra. Er jo ikke som om man får lagt seg nedpå på dagen lenger. (noen som har det!)

 

Godt når de er slik ved legging herk. Blir så mye koseligere avslutning på dagen enn om man skal igjennom hyl og skrik.

 

Ganske opptatt du og ja. Æsj, jeg som gledet meg til herkefest og.

 

Natta snellene:)

 

(jo og herk på sms skrev du smellene..flira litt da..jeåå vi lukter! eller sier PANG?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Simba!!

 

Var oppe 9 ganger før 01 jeg:( Og kl 2-3 var han helt umulius! Far slang ham ned til meg i senga rundt 2:30, rimelig frustrert. Fikk han til slutt til å sove i senga vår. (det er lenge siden han sov der på natten!) Våknet flere ganger og hadde tydlig vondt i magen. Morgen kl 6, virket det som, men sovnet igjen i en krøll overst langs veggen. Slumra begge to til kl 7. guuuuh så trøtt jeg er:(

 

Skulle gjerne likt å få svar på hva dere fant på med LT jeg... E har samme "spenne seg og hyle til" som LT drev med. Holder han på slik fortsatt? Eller hva fant du/dere på så han ble bedre? E er også sånn at han roer seg/sovner på meg (madrass..hehe) men jeg får nå lagt han tilbake i senga si, men tar gjerne bare 30-60 min før han våker igjen:( Litt frynsete nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe medisinkurs på meg i dag. Her spyr vi og driter i vinkel, så dette er en av de bedre dagene. NOT! Skulle jo hatt prøve på torsdag, men får ikke gå opp til prøve uten å ha vært på alle 3 kursene.

Så må komme på kursdag 3 neste gang det er kurs og da ta prøven sammen med neste "kull".

 

Faen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...