Gå til innhold

<><><> Tråden nr. 30 <><><>

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah.... sto opp med Linea i dag, mann sover! Min tur til å sove i morgen. Kjipt å vite at han sover og er litt slappesen så veldig glad for at det er lazy town på tv. Linea står ved salongbordet og stirrer betatt - i stedet for å klatre oppå meg! ;)

Og så for å starte dagen deres med en god latter:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/10865713

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sessa: LOL!

Fikk en sms i natt også gitt; har ikke sagt noen andre sitt navn, nei. Men litt lyd er bare fint ;-p

Takk, molle ;-)

Kropp og sjel henger sammen, husk det. Det finnes tilbud i kommunen som er gratis, hvis det kunne være aktuelt. Men jeg er enig med deg i at kjemi har alt å si hvis man skal få noe utbytte av det.

Nå kom nettopp sluttrapporten fra rehab-en i posten, *grøsse*....

Og LH sov til 6:30 :-D

Skrevet

haha, festlig lesing på morgenen dette her, både på tråd og på skravle!

Leser at noen har hatt det ganske så artig her igår kveld og natt... Fikk tekstmelding med undersøkelse og kan svare så kjipt at jeg er ingen stønner og at jeg aldri har sagt noens navn ever under akten... Da var det oppe og avgjort.

Jeg har hatt samme runden som Cat på toan.. Dritten bare skvaler i dassen. Mindre delikat og lite feminint. Dessuten har jeg hatt magekramper som bringer frem minner om rier. Au. Likevel er man babysyk *merkelig*

Gikk hjem fra jobb igår fordi jeg hadde mageau og sendte G hjem igår også. Han haddde diare oppover ryggen og Ptg måtte hente :) hehe..

Ellers kan jeg si at gutta har det kjempefint i barnehagen, noe søvnproblemer er det, men det kan rettes på. Bleieproblemer har noen hatt også, men det har vel gitt seg nå? hehe...

Komme deg til legen molle sånn at du ikke har au i hodet mer. vet det ikke er lett å avkoble hodet, men du klarte kanskje det litt igårkveld sammen med cat?

Denne helgen skal vi sette lille T bort til svigers (fra idag til imorgen) og jeg og Store T skal ut i Lillestrøm og sjekke livet der. Imorgen skal vi på cupfinalen på Ullevål. Vet det er faesdag, så den frokosten laget jeg og Tiril imorges.

Tiril ville opp først kl 6, men etter litt overtalelse fra far sovnet hun igjen og våknet 8.30. Da var både mor og far ganske fornøyde!

Tror jeg har el jeg, kom masse slim idag... Ja, da vet dere det også...

Skrevet

Glemte helt åfortelle hva som skjedde her igår!!!!

Taket raser ned!!!!!!!!!! dvs at vinden som var her igår natt tok tak i vindskiene og de datt da selvfølgelig oppå bilden så vi har en kjempebulk oppå panseret og riper i lakken på taket og sideskjermene - dyrt!!! Så nå må taket tas med en gang og ikke til våren som vi skulle...

Skrevet

Tusen takk for fine beskrivelser Tiny:) Hadde ikke trodd det om deg;)

Jeg blør som en gris fortsatt. Trodde ikke det gikk an å ha så mye mensen jeg... Men det kan kanskje ha sammenheng med de tre positive testene jeg hadde dagene før mensen kom? En mini-abort? Jaja, da slipper man å tenke mer på det:) Er det vanlig at det kommer masse koagler og sånn når man har mensen? Pleier ikke å ha sånn. Pleier å være mer slim liksom...

G har bæsja masse. Par ganger i natt og et par ganger i dag. Bare bæsjesaft med litt frø i. De frøa er vanskelige å vaske bort!!! Var våken fra 2 til 4 i natt, men sov til 09.30 i dag tidlig!!! Digg!!

Over til gårsdagens undersøkelse:

Jeg lager lyder, men klarer å holde meg i skinnet om det er nødvendig. Det blir litt forknytt, men det går.

Har aldri sagt noen annens navn i senga, men holdt på en gang. Kom faen ikke på hva fyren het så jeg tenkte det var bedre å ikke ta sjansen:)

I dag har jeg gitt BJ og det var en fryd!!! Gubben kom ut av dusjen når jeg hadde vært ute og lagt G. Han sa, "Du kom ikke og sugde meg i dusjen du!". "Å, sal jeg gjøre det nå da?" svarte jeg:) Var ganske digg egentlig. Også tok det ikke så jævla lang tid. Han har jo ikke fått seg på et par uker stakkars. Ett minutt og hvitspruten sto. Skylte ned med en god posjon tres-is jeg:D

Skal på familiekveld i kveld vi. Med familien til PtG. Spise mat, spille spill og synge singstar og greier. Det blir kos. Også skal jeg til Gokk i natt og hente Moll og Mannemoll. Håper jeg ikke sovner på veien da:)

Skrevet

Huff da tiny!!!! Det var jo skikkelig teit da. Får dere igjen noe på forsikringa eller?

Skrevet

hahaha til masse:))

Ser at noen tok formuleringen min slik den var tenk, mens andre tok den slik det ser ut som den skal tas. Mente jo om har du stønnet ut navnet til noen andre, eller sagt navnet til noen andre under akten...ikke om man stønner generelt:) Det er neste kveldens u. det;)

Litt utdyp da (utfra hvordan jeg ser andre har utdypet) Har hatt en lik som MtG (huska fan ikke hva fyren het!) Bruker lite navn jeg. Blir liksom litt rart. Men den ene gangen jeg gjorde det så sa jeg feil!! Og det var etter mange år med M, og jeg tenkte jo ikke på det andre navnet i det hele tatt. Ble mest bare komisk ut av det..hehe.

Har og blitt sagt feil navn til. Litt teit, men ikke til stor plage. Ble litt komisk der og. (M igjen..hehe han har forresten sagt MASSE rart under akter-av typen ting "hva ikke si under sex") Han er nå søt og da..hehe må jo le av ham.

Stønning og lyder sparer jeg til en annen undersøkelse;)

Jo og jeg har og tenkt på andre mens man har hatt sex med en annen. Jaggu bra jeg ikke er en typisk "navnstønner", for hadde nok vært mer flaks enn dyktighet for meg da isåfall;)

hmmm dne siste kunne jo faktisk vært en helt annen undersøkelse i seg selv. Jaja, skal vel litt til for at vi går helt tomme. MtG og jeg har allerede en liggende klar;)

Da er jeg dusjet og smiket. Går i hardt sort og lilla. Gøy. Lenge siden lilla rundt øyan. ja rundt og rundt da... Skal levere barn til svigers. Dra rett derfra til gokk. Starter 18. Kjenner nok ikke så mange der, men kommer ei god venninne av meg så blir vel hengende med henne. Blir sikkert så bra at:) Også kommer solstråla mi å henter meg i natt:D Du er en knupp altså søta!

Ama...vi meldes;))

Må dere koooose dere alle i kveld. Virker som flertallet har fine planer for kvelden! Og skulle none sitte å kjede seg...ja så ring meg så skal jeg fortelle en vits:)

haha ja jeg snakket med deg mens du spiste is jeg da.... "Hva er best å skylle ned sperm med?" Du får kjøre en ute på skravle en kveld MtG-hoho (selv vil jeg anbefale økologisk is...)

Dustetak!!!!

Nei får vel kaste meg rundt her.

Skrevet

Jo takk for hyggelig samkved Molle, godt jeg kunne være til hjelp:)) Hihihi.. sier ikke mer jeg altså!! Hvis noen flere ønsker et kurs i hvordan gi faen, så er det bare å ringe 555-CAT så blir vi enig om sted og dato:))

Du får kose deg på fest. Ble forresten pulings på gulvet i natt da. Jeg synes han var så deilig når han kom hjem i går og visste han var horny så da var saken biff:) Her blir det oppvask, matlaging, klesvask og helvete i ettermiddag, før det blir marokansk mat, vin, dvd og snop i kveld:))

Hahaha Sessa :))

Uff, så leit med det taket da Tiny!! Og ikke minst bilen!! Jeg også hadde noen alvorlige magekramper som minnet om rier når jeg var flittig dassbruker for noen dager siden.

Ta deg en tur til legen mtg. Bare sånn for å sjekke. Om det var en miniabort, så er det jo greit å sjekke om alt er ute og sånn da. Og hva hvis det var tvins... Kan være en igjen vettu. Så ta deg en legetur du.

Ja litt lyder er bra Simba :))

Og til kveldens undersøkelse fra i går: Nei det har jeg ikke. Stønner ikke navn. Har ikke "tenkt" feil heller.

Skrevet

MtG svikter ikke: ;)

http://www.dinbaby.com/forum/thread/10872890

Ang undersøkelsen (merker at det er greit Moll ikke har nr mitt) ;):

Har mann med dobbelt navn, så det blir litt omfattende å rope ut navn. Får liksom ikke helt til alt på utpust! Men ikke tenkt eller ropt feil. Har ikke hatt så mange at jeg har gått i surr egentlig... ;) Prektig liten, frøken, men dog en ulv i fåreklær...

Skrevet

MtG svikter aldri!

Drikker Happy Cat, og skal snart på konsert. Det blir bra!

Glad i dere!

Skrevet

Right back at ya, simba :))

Fritt for å være trådens vriompeis!! Wohooooo!!

Yes, da sier jeg natta. Trøtt må veta :))

Skrevet

Konserten var knallbra! Formen i dag er ikke så bra....

Skrevet

:)

Formen er bra. Litt kjedelig fest, eller vi hadde det gøy da. Var vi og et annet vennepar (de vi kjente godt) som stod for meste av livet. (dansing og sånn) Og så kom MtG og da ble det liv-hihi.

Du er super altså MtG. Ikke meningen du skulle måtte kjøre så langt da, jeg visste ikke det før vi dro derfra jeg. Tid og sted MtG...tid og sted..hehe ;)

1D, post selv om du vil og når du får nett. Var bare et spørsmål. Bare lurte på om du mente jeg skulle gjøre det eller ei. Jo og forresten...lurte på en ting. Kan like greit spørre her siden jeg sitter og skriver. Skal muligens i bursdaglag til helgen. Blir ganske fullt der, da det kommer mange herfra. Lurte på om jeg kunne få sove hos deg. Tilbakehente en vennetjeneste:) Kan dra videre om morgnen evt. Blir for dyrt med hotell, og du bor bare 3 km unna. Vet ikke om det trengs fra fredag til lørdag, men iaf lørdag til søndag. Det jeg ikke rakk spørre om da vi var i TH, og det jeg ringte om i forrige uke, og denne uka....så vet du det.

Greit nok det med vane, men setter pris på om du kan svare meg, for må få planlagt i litt god tid.

Doen hvit og blank i dag cat? (altså ingen spraymalinger i dag?) Hvordan ble middagen i går? Og helvete? du mener rydd?Cat....tror ikke jeg trenger fler timer;)

Da skal vi straks hente E. Han sov til 10 i dag han!!!! Var våken 2 ganger i natt og ene gangen våken 1 time. De ga han varm melk og da sovnet han. (også melk dah... menmen)

Skrevet

FORZA FUGLA!!!!

Her er formen bra, doen er hvit og blank. Anser meg for å være frisk igjen:D

Ja helvete var rydding!! hehe.. Middag og resten var bra. Deilig med hjemmekos en lørdagskveld:)

I dag har det vært cupfinale-lag her og jammen ble det ikke gull også!! Weeeeeee!!!

Nå er det ManU kamp og snart middag før det blir enten robinson eller film.

Skrevet

Fårsa pippippa;)

Gratulerer som friskmeldt!

E hadde sovet bra fra 6 til 10..hehe. De så litt trøtte ut;) Jaja sånn har vi hatt det i 2-3 uker. Sov fra 14-15:30. Da vekket de ham. Kaaan jo ringe å spørre om han skal vekkes da. Men greit nok for han har vært i ok humør. På vei til sprinklene sine nå. Bare pusse med far først.

Sliten jeg. Etterpå er det helvete (les rydding) (vasket dass i stad) og så er det noe kjedelige papirer som må gjennomgås, så er det vel natten. Virkelig ikke klar for en ny uke på jobb. Ikke riktig enda. Helgen har en dag for lite:( Men var superdigg å ligge i senga til kl 13 da!! Var våken før men bare slumre og dra seg.

Skrevet

For meg går vel egentlig helg og uke i ett. Litt deilig og ikke ha den mandagsfølelsen, men blir jo til at man ikke får den deilige endelig-fredag-følelsen også.

I morgen skal vi i bursdag til stefaren min. Fyller 33 år da:)

Men lilleL er så redd for han at hun skriker hysterisk fra vi går inn døra og til vi drar igjen og det er så kjipern!! Bare hun ser han så er det vræling og det er samme hvor vi er. Synes det er kjempetrist, for han er så glad i henne, men har omtrent aldri fått holde henne. Noen som har noen tips om hvordan man snur dette?

Må jo si at han ikke ser henne kjempeofte da, men det er jo fordi han griner så hysterisk hver gang. Og det er ikke bare vanlig gråt altså, men ungen er så redd at hun omtrent forgår av skriking. Jeg har aldri opplevd henne gråte sånn noen gang som når hun ser han.

Og han som er så snill og glad i disse små!

Skrevet

hihi ja er ikke som før...for da hadde du vært på vei i dusjen NU! (kl er 22:45)

Var hintet til deg og et par andre..hehe. Nei men life goes on. Greit nok. Me and myself. Jeg er big girl nå:) Skal bli sååååå deilig egentlig.

Har ikke noen gode råd til deg, annet enn mer utsetting. For ham altså. Hmmmm.... Har han skjegg så barber, har han langt hår, bruk strikk. Han ligge på gulvet, ikke hun. La henne alltid sitte hos deg el T el noen hun er trygg på. Ikke press på noe. Han holde avstand. Sakte nærme mer og mer for hvert besøk. Kanskje best å gjøre det hos dere. Men dere har vel sikkert prøvd det meste. Du får høre på hs, kanskje de har noen lure tips. Leit når det er slik

Fikk ikke rydda stort i kveld da. Skulle bare nedom MtG for å levere noen peng og ta en sigg. Men utrrolig hvor mange sigg man orker ta mens man fryser i hjel i godt selskap!! Også har jeg rett og slett ikke vært i humør til rydd (er man ever??) nei men vilikke orkerikke gidderikke. Vaska badet i dag så da får det være. Bare sette på en oppvask og legge klart til i morgen tidlig. (har alt alene om morran for M drar 6:15!)

Jo tann endeliiig brutt igjennom! Oppe venstre jeksel (så jeg husker det om flere er ute innen jeg rekker fylle på traaden) Så da håper vi på roligere netter. Sovet fint til nå. Drøyer litt til med ren melk vi. Er jo ikke noe han MÅ ha uansett, så han kan drikke vann en stund til:) Regner med flere jeksler kommer fortløpende nå. Snart har han flere tenner enn far sin;)

Far ja.. Hvordan var farsdagene rundt omkring og kjøpte dere og hva isf kjøpte dere? Her ble dett lite:( Jeg er alltid så flink med sånt. Lager kort og tenker ut koslige greier og ja.. Vel ingen barn hjemme i dag tidlig og fylla i går. Men han fikk sove lenge på farsdagen da:) Også fikk han lage frokost til meg..hehe. William hadde samlet noe godterier som han ga. Også skulle han hjelpe pappa med ting han måtte trenge hjelp til. Søtt da:) E hadde ikke gjort noenting han! Jeje, jeg skal være søt og snill igjen neste år. Bare vært så mye nå at man har såvidt rukket snu seg.

hoho jeg glemte poste jeg;))) Startet jo for ak. en time siden!

Skrevet

God morgen damer.

Mandag. Ny uke, nye muligheter. Blanke ark og fargestifter til.

hoho...leverte i bhg i dag. Dere som ikke er kjent så må man inn porten og rundt et hjørne før amn ser avd. "vår". Der et et hushjørnet med flaggholder på og rundt det igjen er inngangen. (ikke at det er så viktig da men...) Runder iaf første hjørnet og utbryter faktisk høyt.. "men Tiny dah..."..Der hang jo jaggu cupflagget og vaiet så vakkert i sort og gult;) Jobber jo flere menn der og, (er flere avd. inn den døra) men var bare Tiny som slo meg. Gikk inn og sa bare Tiny daaa.... hihi jenta kobla fort- FF! (som her nu betyder Forza Fugla)

Prøvde å få E til å si fugla så han kunne si det til Tante-Tiny, men han var ikke helt med.

Ja E har forresetn blitt sååå pratsom nå! Hermer etter nesten alt vi sier. Og etter hva man gjør. Spes bestefar. Skal gjøre alt han gjør:)

Og så et spm. Selvskading. wtd?? Han klasker seg i hodet, river av hår, klorer opp henda sine...wtd?? Skjer når han er sint eller lei eller ja..noe er feil (i hans øyne)

hahahaha svingdør!! jeje den var intern, men poppet opp i hodet mitt nå og ble litt morsom.

Skrevet

Joooooooooooooooooooooooooooo

E har blitt 9 uker igjen:D I går sovnet han ca. 20 (ble sent for vi var borte) og sov til 6:30 uten en eneste våkn. Ikke som vi fikk med oss iaf. Våknet ikke med grin og sovnet igjen som han ellers har gjort en del på kveldene! Lå i en krøll øverst kl 24 og snudde på han da, men han bare mukka litt på seg og sov videre. Fikk en flaske da 6:30 så mor kunne få kle på seg uten så mye ståk. Da slang han seg bare ned i senga og koste seg der en 10-15 min til. For så å ha tidenes tannbajs! (jækkiiii)

DIGG!!!

Ja også sist jeg veide meg så var jeg nede på 60,5 og det har jeg ikke vært siden en god stund før jeg ble gravid med E:D (var jo gravid lenge nok til å gå opp i vekt den gangen jeg mistet og var før det igjen og over det jeg bruker...eh..brukte være)

Så da er det faktisk bare 1kg igjen til jeg er på 50-tallet og det er digg! "baaare" 6-7 kg igjen da. Det derimot er urk. Bare synd kg ligger så feilplassert-hehe. Men samma med det:)

Jo og ukens råd til MtG: Se deg i speilet før du går ut å tar deg en røyk:P

Skrevet

Ja, speil før man røyker er Veeeeeeeldig lurt!!! Hadde bare jeg vært så lur..

Hoho. Jeg er også under før-gravid-vekt! 81,5 nå, mot 82 når jeg ble gravid. Jippi!!! Kult da, molle. Over 20 kg mellom oss, men like fornøyde begge to:) Bare 10-12 kg igjen nå!! Har mista ti kg siden midten av april da.

Skal på fotografering snart vi.

Og bæsj er det overalt hele tiden. Tredje morgen på rad vi måtte vaske babysafen.. Bæsj oppover ryggen og utover i senga. Yammi!!! Har blitt immun mot bæsj nå tror jeg. Hadde bæsj oppover hele armen i dag tidlig, men syntes ikke det var ekkelt i det hele tatt. Det er da man vet at man har en drittunge..

Ellers må jeg si at det var moro på "fest" på lørdag da. Selv om jeg ble litt stressa når jeg fant ut at det var blitt så seint og jeg kom på at vi ikke hadde melk hjemme(Ja, G får melk i flaska i senga når han våkner om natta. Tanndritt..). Jeg skulle jo handle melk, blomster og bind på bensinstasjonen på vei hjem. Han våkna heldigvis ikke før litt over 5. Jeg var hjemme kvart på 5 eller noe.

Jabb jabb...

Skrevet

Skukke vært dum du MtG;) Og unnskyld assa, men jeg visste da vel ikke det!! Des...Det vakke miiin skyld..lalalla..jeje ;)

Lykke til på foto. Alt klappet og klart? Klær og huske bilen da:) Tenkte på bilen vi og, men hvordan i alle få noen som G el E til å stå nogenlunde stille bak sånn bil??

Bajs er...dritt. hehe.

fyff kvart på 5!!!! Stakkars deg! Makan til kjipe venner du har da! Blir ikke sovings i th så da får man se hur det blir til helgen MtG. Ingen av oss driter penger for tiden heller.... men hadde jo vært gøy og da! hmmmm.

Skrevet

Du får ta med deg telt til TH da, Moll!!

Her har det vært lite soving på lilleL i natt. Driver og jobber med 4 tenner samtidig her, så skjønner jo at det gjør vondt!! Men problemet er jo at ungen er så blid!! Hun lå 3 timer i natt og jodla i senga og prata med deg selv og var fryktelig blid!! Og sånn var det natt til lørdag også. Merkelig!!

Har sovet oss en god blund nå vi da, siden det ikke var så pop i natt :))

Og snart skal vi gå en tur bort på senteret i finværet:)) Må finne noe å kjøpe til stefaren min i bursdagsgave. Hva kjøper man til en mann på 33 år som har alt da?? Får høre med mutter om det er noe spes han ønsker seg.

Skrevet

Eeeeehhhhh, sett på gradestokken el cat? Molle er ikke SÅ fan av villmarkens gleder..hehe. Nei men vi får se hvordan det blir. Er jo ikke 100% at det blir tur heller. Var og så skulle vi ikke også skulle vi igjen og nå vites ei. Tenkte bare jeg skulle nevne at vi virrer litt;) Nei men folk ble jo brått gravide midt i..og så ikke igjen og ja.

Rart...vet ikke hva for E er ikke spes blid på natten om han er våken. Du får la a jodle da, ikke stort mer å få gjort.

Hva kjøpe? nææhhh..hmmmm, fyll en kurv full av godsaker:) (og da kan du legge mye rart i ordet godsaker...)

33...hehehehe..jauda!

Skrevet

Forslag til gaver har jeg egentlig ikke, men alle som jeg snakket med ang farsdag mente vin sjokolade, deo(parfyme) Jeg kjøpte En fin olivenolje og balsamico eddik til pappa siden han har alt.

Mtg, går det bra? Håpe du ikke har det kjipt etter sa? Hadde du ikke fått mensen siden du testet (positivt) Du behøver ikke svare her om du ikke vil altså!!

Sender en klem jeg.

Når skal du sove i telt i TH molle?

Hvordan er tannbajs?

Hvorfor har O begynt å våkne tidlig?

Alt bra ned skjeldne fugler? som Svana?

Skrevet

Molle sover ikke i telt i TH. (herre...kjenner virkelig ikke folk meg bedre enn dette altså??) Skulle isåfall sovet i TH (fortsatt ikke telt) til helgen. (altså førstkommende)

Tannbajs...hehe Tiny er egentlig best på de altså men de stinker!! ER anderledes (her er de lyse og litt sånn smørje..krem..hmmm..soft men ikke rennende)

O våkner tidlig fordi han ikke er baby lenger. Legg han før, for han våkner nå tidlig uansett:)

Svana har det..ja det får hun si selv. Bra vil jeg tro? :) Jobb og jobb og så og si ikke fått vært innom nett i helgen. Mase litt på a om en livstegn jeg;)

Enn du da herk? Alt vel? Behandler livet deg bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...