Gå til innhold

<><><> Tråden nr. 30 <><><>


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Så kjedelig da. Som sagt kan man finne på unskyldninger for å forhandle om bj. Evt andre ting man gjerne skulle ha hatt utført..på seg selv altså. og ja kattespy er ææææsjje! Men tydligvis verdt en bj;)

 

Gratulerer med gjsnbaby!

 

trøøøøttttttt!!!!!!!! Og hodeauvondt slipper ikke helt taket. Var bedre i dag enn i går, men murra og slo ut i full blomst etter lunch. Gnafset piller, men hjelper lite. Da er det digg å jobbe med pc-not. Da er det egentlig ikke digg å jobbe -punktum.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MtG, du er helt utrolig! Møkkadag og en samtale med deg og humøret stiger betraktlig. Takk for at du er deg! Masse glad i deg vennen! Og du? Vet du hva? Nå kommer jeg! ;) (jeje kom meg her og kom meg der-hihi)

 

Alt ordner seg for snille piker! Husk det MtG! Alt ordner seg til det beste skal du se. I'm there uansett!

 

Tusen takk for koselig skriv, moll. Du er den beste. Kjempeglad i deg! Du er så fin å lire av seg all dritt på:) Du kommer og redder meg når ting er skummelt og får meg til å se ting litt lysere når ting er kjipt. Du får også satt ræva mi i gir når jeg trenger et dytt. SMASK!!

 

Dumt at du har vondt i hodet da. Det må da bli bra snart? Kanskje du skal ta deg en tur til legen? Har du merket noe til når det gjør mest vondt? Blir det vondere når du er på jobb for eksempel?

 

Dabsketur vil jeg være med på, jenter!!! Med eller uten barn? Helst uten for min del;) Kjedelig å sitte på rommet fra klokken 19....

 

Vi forhandler ikke om bj. Hvorfor gjør dere det egentlig? Ville heller tatt kattespy altså. Det tar jo ca. 3 min å vaske bort.... Ikke det at jeg hater bj altså, men er ikke det aller kuleste jeg vet heller:)

 

Jeg har vært ute på tokt jeg, og er støl i hver eneste lille muskel. Støl i muskler jeg ikke ante jeg hadde en gang...

Var i innsats fra søndag kl. 21.30 til mandag kl.06.00. Var på Lørenskog ved den boligblokka som brant. Satt opp vametelt og fiksa mat og sånt til brannmenna og politifolka og hjalp til med forefallende arbeid. Rulle sammen frosne brannslanger og sånt.

Fikk komme opp i sånn superlift og ble heist opp for å se på taket på blokka da. Det så ikke pent ut!!!! Masse hull og alt var svart og brent og fælt. Flinke brannmennene som gjorde en super jobb!!!!

I går var jeg på øvelse fra 07.00 til 22.30. Det var kjempegøy! Skikkelig sliten da. Øvelsen gikk ut på at det liksom var skogbrann oppå en topp misdt i skauen. Så måtte vi(de som kom før oss) legge ut brannslanger fra et tjern nedi der og 4 km opp til der brannen liksom var. Og 6 store vannpumper for å få pumpet vannet oppover. Når vi kom så var det tid for å pakke sammen så da rulla vi sammen 4 km med slange og bærte pumpene ombord på lastebilen. De var tuuuuunge! (250 kg stk). Når vi hadde gjort det måtte hele leiren som var satt opp pakkes ned og pakkes i biler. Blei noen timers jobb det. Så bar det tilbake til sivilforsvars-leiren i oslo hvor alle 4 km. med slanga måtte rulles ut igjen, høytrykkspyles og rulles en gang til før de ble rydda bort. Og alt utstyret måtte ryddes ut av bilene og plasseres der det hørte hjemme etter at det var spylt.. Telt måtte slåes opp igjen og spyles og tørkes f.eks..

 

Fjoh!!!!! Dette er hva jeg har drevet med de siste dagene.

 

Søkt på jobb har jeg også. Som vaktmester:) Fikk tips av laglederen min i sivilforsvaret. Han trengte visst ny assistent:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molleeeeeeeeeee les hva jeg skriver da!! Hehe.. greit å klage på at man er feit når man er feit, men jeg hater sånne sutrete RADMAGRE kjerringer som står foran speilet og klager over hvor feite de er!!! You see??? Har kjent nok av sånne jenter igjennom oppveksten. Pene, slanke jenter som står foran speilet etter gymtimen og klager over hvor stygge og feite de er, også er de på str. med et sugerør og kjempe søte jenter!! Da blir jeg provosert på de som ikke er så pene og slanke sine vegne!! Sikkert ikke moro for en gjennomsnitts jente som er litt lubben å høre på sytinga til den pene sugerøret som klager!!

Derfor jeg alltid har likt gutter best og derfor guttene alltid har likt meg best, fordi jeg alltid har hatt selvtillit og fordi jeg har tørt å si det høyt!!

 

Bj er kult det :P Og jeg er sååååå fasinert over hva min kjære er villig til å gjøre bare for å få det:)) hehe.. han er skjønn da :)) Akkurat som om jeg hadde giddet å dra frem støvsugeren, ta oppvaska +++ div annet husarbeid for å få meg noe ;))

 

Vondt i hodet er dritt molle, men har har det også vært dritt i hele dag!! Dagen begynte greit, men når jeg gikk å la meg igjen i sta, så var det bare å løpe på dritern et par ganger, før man skulle spy 3 ganger også drite litt igjen!! Jepp, så formen er knall!!!

 

Flink du har vært mtg:) Jeg har kikket litt på danskebåten, men jeg vil reise med mann og uten barn. Og vil reise før jul :))

 

Vært hos fysio da, men måtte ha med mamma for jeg var så dårlig at jeg så dobbelt. Men er bedre nå da. Mr T jobber sent i kveld, så mamma kommer tilbake hit etterpå sammen med niesene mine på 8 og 11 år for å underholde trollungen. Hun har farmor dag annenhver torsdag, så da kjører hun rundt og plukker opp alle (2) farmor barn etter skolen og har de til fredagsmorgen.

 

Fysio mente jo ikke hun var unormal da. Så er faktisk dere med barn som er tidlig ute som har avvik barn!! Hehehe..føltes lite ikke godt å kunne skrive det da :P

Men Linea synes ikke det var noe moro da. Hylskreik nesten hele den halvtimen vi var der kun avbrutt av et par smil når hun klarte å sette seg opp selv (med litt startposisjonshjelp fra fysio da). Men det er i hvertfall helt feil å "pushe" unga sine til å gjøre ting som å stå, sitte, gå osv. Kunne visst gi mange senskader, så jeg fikk skryt for at jeg ikke hadde blitt "utålmodig" og styra så fælt med sitting og ståing og sånn. Har fått noen øvelser vi skal gjøre hjemme da til vi skal tilbake igjen om 2 uker. Så nå blir det gym i stua:))

Eller var ungen helt perfekt og alle muskler og alt var godt utviklet og hun var sterk og fin i kroppen. Også hadde hun visst et voldsomt temperament i følge fysio... synes jo ikke det jeg da, men jeg ser meg vel kanskje litt blind på ungen min??

 

Finne meg litt mer doven cola jeg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KlemmemassepåMtG!!!

 

Leste rett cat. Og helt enig. Men spolte litt videre jeg:) For er en del den andre veien og.

 

Kan du ikke ta en tur med mann før jul og en tur med jentene etter jul da cat?

 

Flinke lille prinsessa som ikke er spade:) Nå er ikke min avvik da. Han er ganske så normal! Altås litt sen virker det som..hehe. Han er helt på snittet han. På meste iaf. Skjønt vinke begynte han med i forrige uke...

 

bj er da gøy for både han og henne. Skjønner mtg litt da, for er litt anderledes med bj der..hehe altså..ja du får snakke shøl! Og siden jeg synes bj kan være ganske så festlig selv, så gjør jeg da virkelig heller det enn kjedelige ting. Og hender jo at en bj fører til andre artige saker;) Jeg støvsuger IKKE for å få meg altså! hehe

 

Kos deg med doven cola!

 

blow på you cat! Selv har hodevondten gått til stadiet-jegmåspyavsmerter:(( Gruer meg til å kjøre bil. Og gruer meg til å kjøre i 25 min med sutrende E. Håpe det går seg til, for klarer ikke trene sånn som dette her:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså ja så du fant FF knappen ;)) Joda, nytter ikke å sitte å klage over at'n er feit hvis man bare trøkker tryne i burgeren og all mosjonen man får er å løfte halvannenliteren med cola til munn :))

 

Nei, din er heller ikke noe avvik, normale trege bebbisene våres:))

 

Hmm kanskje vi kan spy sammen? Synd du ikke har mobil med videosamtale da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtg er superhelt!! ;)

 

Mol: *blåsepå* Det hodet ditt ville jeg seriøst bytta ut snart. Kan ikke være noe særlig å ha så mye vondt! Har du sjekka ut hva det kan være? Kan jo hende det er noe man kan gjøre noe med...

 

Cat: Er på tide å bli frisk nå, er det ikke? Kan umulig være meningen at man skal dritespy i flere dager??? Spise banan og blåbær, er det ikke det som er bra og drikke farris/eplejuice blandings. Det med cola'n er visst ut! (Selvom jeg føler meg mye friskere med cola i magen enn farris/eplejuice!)

 

Jeg er litt sånn: åååå, jeg er feit *gomlesjokkis*, nå må jeg gjøre noe med det *slurpecola*, skal trene i morgen *zappetv*... MEN DET ER LITT DIGG OG DA!!!!!

 

Synes ikke bj er sånn kjempe stas i grunnen selv, men a girl's gotta do.. etc. Er liksom litt mye å gape over, hirrhirr, og blir tørr i halsen og dårlig på å puste gjennom nesa! Men jeg sier ikke nei takk til det motsatte... hmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle vet du hva jeg har på mobilen????

 

;)

 

Kuuult MtG!! Du skal se ha har ekstremt hell..hehe

 

Sitter nok i nakken Sessa, men takk for at du bryr deg. Spenninger. Om jeg trykker i nakken stråler det fremover og bak øynene. Har nok vært litt mye i det siste og hodet har jobbet litt for hardt. Tenk om man kunne stengt av hodet og tanker så man fikk pause, hadde vært noe det:) Nei jeg får være flink å trene og ta sånne avspenningsøvelser. Kanskje en god massasje? Bare synd han her heime enten driver med noe eller sover på sofaen:( Får vel smile pent til noen hehe.

Tok en runde i stolen på jobb før jeg dro. Har sånn massasjestol der. Og mørkt rom og teppe og aaahhh. Ser jo ut som man ak. har stått opp når man kommer ut da. Og typisk at det stod fullt av folk utenfor i det jeg entret morratrynet mitt!! Fikk noen smil der jeg mysa rundt i rommet:)

 

Synes egentlig bj er litt gøy jeg. Mye annet jeg mer føler på at "gotta do". En ting er jo at man liker det selv, en annen er å se hvor mye man kan tenne et annet menneske;)

 

Uff, håper jeg orker trene etterpå. Bare knakk sammen på sofa på kontoret da jeg kom hjem. Helt i ørska. Svimmel og spyferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si det, med mindre du har fått ny mobil igjen, så vet jeg akkurat hva du har på mobben :))

Digger bj jeg fordi jeg digger mannen min:))

 

Er da ikke noe prob å stenge av hodet og tanker mol. Gjør det stadig vekk jeg! Alle burde hvile hodet sitt en gang i blant.

 

Og nå må jeg snart hvile kroppen litt. Akkurat hatt spetakkel 1 og spetakkel 2 på beøk og da kan der bli litt voldsomt til tider. hehehe.. men lilleL har kosa seg med kussissene sine:D

 

Heller ikke lenge igjen til min kjære kommer hjem fra jobb. Da har han vært i butikken først og shøpa med snop til syke meg, også får jeg sikkert en liten backrub også:)) Også hørte jeg det var snakk om å se på leie-film etterpå!! Har meldt oss inn i brafilm.no og det er jo genialt!! Så har 2 stk med bra film liggende her som bare venter på å bli sett:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet...uff hvilken kontroll du har cat! Hvordan er formen din da?? Vi må jo ikke gjøre noe i kveld assa. Eller vi skulle jo ha pratet om et par småting da. Men ikke noe spytting i glass eller slikking på sigg altså, det vil jeg ha meg frabedt!

 

Lær meg å stenge av hodet a du:)

 

E tissa seg ut i natt. Og var tissa ut da jeg vekte ham i dag. Var vel våken rundt 5 eller noe. Våknet 7:10, litt kjedelig for da ville jeg ikke rekke å gjøre klart, og stress med frokost til han først, men jaggu så sovna han igjen! Drøyde til det lengste, men da alt var klart og en sigg var tatt måtte jeg bare vekke ham. Da var kl 7:45!! (Hvorfor skjer ikke slikt i helgen?) OSm nevnt var han tissa ut da og, men bleia satt jo feil vei-hihi. Far var nok litt trøtt ja.

 

Gleder meg til i kveld og gruer meg litt til i morgen. Kjenner vel en del der, men mange jeg ikke kjenner og vil jeg tro. Og er folk som er helt ok, men likevel, vil heller bruke tiden min med andre mennesker. menmen det blir vel trivelig:)

 

Hva skal resten av godtfolket i helgen da? Du skulle og i stort lag Ama? Ja barnevakt ordnet seg? Fest uten måte:D Du får ha det koslieg på eeeendelig oppsatt bokkveld 1D:) Haha ja MtG har visst planer..M "leide" henne inn som sjåfør i går;)

 

Nei får jobbe litt her jeg. Endelig!!! fått headset til å funke. Noeget lettere hverdag da ja. Sikkert derfor jeg har vært så stiv og hatt au. Har nok ihf ikke hjulpet.

 

Takk for bra treningsøkt på verandaen i går MtG-hoho-jeje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er meget bedre. Ikke kvalm eller spy i dag og bare en runde på dass, så dette lover bra :)) Satser på besøk i kveld, men mindre helsa skulle snu drastisk!! Blir nok ikke så mye alkohol på meg, men skal da klare å tømme et glass og ta et par sigg om ikke noe annet. Og fjasesnakk klarer man alltid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er jenta si det;) Blir nok ikke grøftefylla på meg heller. Skal jo på fest i morgen. Men drikke vekk en hemning eller to skal man vel alltids klare..hehe. Ikke at jeg har så mye hemninger ovenfor deg da. Du har vaffal fint lite hemninger! hihi

 

fjasesnakk ja...hva skal vi prate om da?? Spennende:D JA utenom det vi avtalte å snakke om da..hehe. aaaaahhhh codes codes ;) Men tenk om jeg ikke finner på noe å si da..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh ikke finner på noe å si?? Haha ja den dagen jeg skulle få oppleve det :P

 

Sitter og ser på bryllupsvideoen våres jeg. Snufs.. snufs.. hehe :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Fjasejenter:)

Nå er jeg å jobb og måtte bare inn å si hei.

Kolegaen min ble pappa i går morgen etter 36 tmer med rier - ja dama da-.

Har tenkt litt på danmarkstur selv jeg Har egentlig hatt litt tradisjon med å reise på juleshopping til køben, men tiden strekker muligens ikke til.

Jeg shoppa god lunch i dag og når jeg kom tilbake så har det dukket opp kake også! Så da ble det veldig god lunch i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei Herkejenta:)

 

ååå tusen takk Herk!! Kom jo på nå at jeg tok med vaffel fra kantina som jeg skulle kose meg med! Hadde jeg helt glemt:)

 

Tviler og på danmarkstur før jul. Men en svisantur etter jul hadde vært artig da! Som jeg nevnte her så har allerede 1D snakket noe om Købentur, men vet ikke helt hva det blir til der. Jeg vil nå uanskvett på tur:D

 

Jasså? Så du mener du har tilgode å oppleve det du cat? hehe. Nei ikke alltid man er så snakkesalig faktisk. Kommer jo litt an på settinga og da. Og humøret.

 

Glad jeg ikke har rier...det er au!

 

Jo og hodet er fortsatt levbart:D Av og til burde man sette seg ned å kjenne etter. Har man ikke vondt noe sted så nyte det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på do! (Håper ikke du sitter der lenger, cat.)

 

Får nesten svare på noen spørsmål, da...

BJ brukes ikke som forhandlingsmiddel, men jeg fortalte A om det, og han synes det høres veldig fornuftig ut :-p

 

Jeg (vi) vil veldig gjerne ha flere barn, og våren '09 hørtes ikke dumt ut, i utgangspunktet. For det rasler litt i eggstokkene av og til, ja! Men så er det dette med helsa og nav og slikt dritt, da. Så vi lyt sjå. Dessuten vil jeg gifte meg!

 

MtG er tøff, synes jeg. Lykke til på intervju!

Og sessa er flink som er hjemme, og herk er flink som jobber. Ja, er jo flere som jobber her, dere er flinke alle sammen :-)

Lenge siden vi har hørt noe fra svanine nå...

 

Og herk: Es get ganz gut. Vielen dank!

 

Jeg synes du bør ta deg en tur til legen, molle. En ordentlig sjekk ville vært lurt, kanskje du trenger fysio? Og hvis det er strålende smerter, kan det være nerver i klem. Dessuten kan trening gjøre vondt verre, med trykk på kan. Fysio'n kan gi gode tips på det området. Ellers finnes det alltids profesjonelle det går an å prate med hvis du har for mye å gruble på. (Jeg vet hva jeg snakker om...)

Du ba ikke om mitt råd, men du fikk det likevel ;-) Uansett; håper du blir bedre snart, og at du får fast jobb der du er nå!

 

Og så var det helga: I morgen skal vi på Hellbillies-konsert! Og på søndag er det jo farsdag :-)

 

LH har fortsatt en døgnrytme som ikke er helt optimal, zzz. Han har heller ikke tatt noen flere skritt på egenhånd, men han står ganske fint uten støtte nå. Han reiser seg opp uten støtte også, men å vinke har han ikke lært seg ennå. Og foreløpig er språket ganske uforståelig :-/ Men han hadde en fin en her om dagen: Ofte må han ha noe å leke med for å spise noe særlig, og akkurat i dette tilfellet var det en vaskeklut. Etter at han hadde sluppet kluten på gulvet gjentatte ganger, begynte jeg å bli lei av å bøye meg ned, og spurte, lettere irritert, om dette var noe han gjorde for å trimme mor si. Hvorpå rampeungen svarte høyt og tydelig "JA!"

Hva gir du meg?!

 

Håper alle får ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å ikke være snakkesalig og ikke ha noe å si. Jeg har jaffal ikke opplevd at du ikke har hatt noe å si.

 

Vært ute på trilletur vi og det var jammen meg surt!! Helt utslitt ble jeg også, så nå skal ungen få litt middag og ren bleie, så skal mor hvile litt på sofaen:))

 

Når ca hadde du tenkt å komme i kveld mol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja se om jeg får sagt noe av det jeg har tenkt på da..

 

moll: ja du trenger nok en fysio det må kunne hjelpe deg! Jeg har ikke vært hos min fysio på lenge og det bærer jeg preg av. Etter trening så fikk jeg den så mye omtalte kinken som jeg sleit med og som jeg fortsatt er plaget med.

 

Når det gjelder avslruing av hode så er IKKE det min sterke side i alle fall.

 

Jeg dro hjem fra jobb kl 12 i går jeg var så trøtt!! Koste meg masse med O i går. Han har blitt så kosete.

 

Nå har jeg jobbet hardt og gleder meg tl fredagskveld. Skal jobbe hele helgen også.

 

Helger må jeg komme litt tilbake til, men det er vel noen ledige kvelder igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha LH er en rampeunge!! Jeg har en trollunge jeg!! Har ikke sittet på do på noen timer faktisk, men er full av ekle detaljer om det forrige om noen er interessert :))

 

Bare jobber helger du, Herk!! Trollungen er ikke kosete. Hun klyper meg hvis jeg koser henne. Eller hun prøver å skalle meg ned:))

 

Bare så du vet det Molle, så kommer du ikke til nyvasket hus. Vasket dritten til selskapet forrige søndag da, så såååå ille er det ikke. Men burde vært over med moppen her og der. Jeje, men har ryddet litt for deg da:)) Og tatt oppvasken. Men har prioritert å hvile litt i dag, slik at jeg er fit for fight etterpå. Så om du plutselig trur jeg hat fått enda et par katter, så er det nok bare hybelkaninene som flyr rundt bena på deg;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker komme ca NÅ :) (hahajada MtG...komme nå-dji!)

 

Yeah we lååååvs them details, bring em on baby!

 

Takk for bry seg:) Fysio hjelper noe. Er forskjell på dem og. Men jeg har en sånn muskelgreie. Hatt masse vondt i rygg og nakke fra jeg var 10. Er faktisk bedre ved regelmessig og riktig trening. Men er bedre nå altså. Jepp kan være nerve i klem, men samma. Knekkemann hjalp en del faktisk. Det som hjalp med var nålemannen. Men bare han fra kina. Han andre stakk ikke like bra.

 

IKKE min sterke side heller Herk:) Men egentlig er vi to ganske like på mange områder vi;)

 

Tenker stadig på deg Simba. Må bare melde el ringe om noe trengs. Er ikke lange stubben til stedet de snakker berdt vettu:)

 

Bare vært litt mye i det siste:) Hodekrymper ja...Vil ikke krympe hodet, for det er allerede for trangt der inne! Har vært borti det, fikk helt noia av hele greia. Jalla!! Sikkert stooor forskjell på dem og. Og får litt sånn...skal man begynne å forklare alt for en fremmed som ikke har noen kjennskap til folk og fe? Og alt surr går jo ikke sin vei selv om mannen/dama får vite om det. joda, ser det sikkerrt kan hjelpe altså, menmen. Dde koster penger, noe jeg ikke driter for tiden. Mye rundt det der og som har vært en belastning i det siste, men skal ikke gå inn på det. Rart hvordan man klarer rote til så mye i livet sitt..hehe. Nei da men alt går seg til;) Alt ordener seg for snille piker. Gjør det ikke? Er da snill av og til vaffal trur eg.

 

Har du hybelkaniner?? Det har ikke jeg sett på lenge... bare hybelmammuter her-urk. Støvsuga litt i dag da. Kommer for å titte på deg jeg cat, ikke under sofaen din:) Ok, du er jo litt bunny selv..men blir ikke helt det samme;) Åååå ta på deg ørene og svansen i kveld a! Og den tversovern. hihihi

 

Jepp, da drar eg. Ha en fin en alle sammen!!!!! (det skal jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg på at molle skal komme inn døra her når som helst:) Har allerede tjuvstarta on da whitewine:)

 

Hybelmammuter? Skal ikke en gang nevne at jeg ikke har hatt støvsuger på 3-4 uker :P

Ørevarmer og boxer med gylfen bak, godkjennes det som ører og svans??

 

Hoho.. Måkke tenke så mye jenter, man får garanter vondt i hode og ræva av det. Jeg får ikke vondt i hodet av mye tenking, jeg blir kvalm. Så da slutter jeg bare å tenke så fælt:) Ofte tenker jeg ikke i det hele tatt ;) Ordner seg for snille jenter?? Nja, det ordner seg for de som vil bruker nå jeg å si da:))

Sånn det var helgens visdomsord fra denne kanten. Trykk dem til deres bryst, for er ikke ofte jeg er så dyp! Jeje..

 

Skål!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig godkjent!! Men jeg så fint lite til det??!!

 

Skål ja:) Var fin den vinen. Med 12% tok jeg nå bare et glass da. Var grei kvote for kvelden dette. 4 pils, 1 glass vin og en kb (en stooor kb-dæven å store kopper)

 

*trykkergodtinntilangtinnihjerterota* Kjenner igjen kvalm du. Hodevondt kommer av spenninger i rygg nakke-ikke av tankerr og omstendigheter i seg selv:)

 

Snakker om det, hodet har begynt å sprenge igjen. Holdt seg bra i hele dag da:)

 

For de som vil? Di er nok inne på noe. Skulle gjerrne hatt litt mer av deg i meg cat. (og slutt å tenk kufjert da! mente ikke sånn) Men tror jaggu at en del du har lirt av deg i kveld har satt spor likevel. *whogivesaratsass*-here I come! hoho

 

Nei men takk for en koselig kveld cat. klemzzzzzz og kozzzzzz på deg :P

 

Jo kveldens undersøkelse ja... hmmm..jepp har det ja. Og det var hele utbroderingen jeg kom med nå;)

 

WE og MY

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...