Gå til innhold

<><><> Tråden nr. 30 <><><>


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaujau.

 

Nå trodde jeg at folk skulle komme til meg jeg-de som ville. Men,men-dørene er åpne for de som vil komme-om det blir 0,1,2,3 eller 4 eller 5 osv. får tiden vise;) Jeg drar ingen plass på lørdag(kan bevege meg i gåavstand evt.)-blir her i heimen og håper på besøk:) Muligheter for overnatting tilbys. Send ei meld i løpet av morgendagen da hvis noen vil komme. Eineste planlegginga jeg trenger er om jeg må innom butikken eller ikke.

 

Tiny var innom jobben min i dag-rota seg til Oslo vett. Var koslig at du kom innom og sa hei. Ble glad.

 

Promper tlf din Cat-nææææh- hihi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, noen som er hårsåre her?!

 

joda, jeg hadde nå rota meg inn til oslo og inn på city, der traff jeg en søt jente i en frisørsalong :)

Har hatt planleggingsdag i barnehagen og da har vi vært på kurs hele dagen. Et var kjempebra og det andre var skikkelig dårlig...

 

Jeg har ikke telefon som promper, men den virker ihvertfall :)

 

Nei, skal jeg legge meg i senga å lese f&b da? Mannen er dratt på jobb, barn sover søtt i sengen sin og mor er sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oo-glemte å si: jeg er ferdig på jobb kl fire i morgen-hjemme før fem. Sambo drar sikkert til oslo sånn i seks tida vil jeg tro. Og igjen- om noen vil holde meg med selskap så komkom;) Og snille,søte,nusselige tiny-kan jeg sitte på med deg på søndag? Lover å oppføre meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å få en telefon som promper, tiny ;)) Hørt noen rykter om at det allerede er en slager i trondheim;))

 

Har forresten brukt genseren din i dag ama, er så go' å ha på atte. Har lagt den i vaskemaskina nå da, så du kan få den igjen ren på søndag:))

Sjekket litt mer de hotellene i gøteborg da, synes et av de siste hotellene med 2 romssvitter var bra da:)) Alle tv-kanaler gratis :))

Ellers synes jeg at skøytebanen på stenaline hørtes koselig ut også. Tenk å leie skøyter der på kvelden, kjøpe pepperkaker og gløgg og skøyte under stjernehimmelen med kattegat på alle kanter:)) Hadde vel endt på akuttmottaket i fredrikshavn påfølgende morgen med brist i haleben og brukket hofte da. Er ikke noe racer på skøyter akkurat!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no trøtt, no seng. jeg har fått meg sånn gmail konto nå- i håp om å lokalisere molleberta- har hørt rykter om at ho vandrer i di trakter. så- gmail adressa mi er de 4 første bokstavene i fornavnet mitt og de 4 første bokstavene i etternavnet mitt (ikke nr 2 etternavnet). Men har sendt ut invitasjoner eller hva de nå kalte det.

 

vil til gøteborg-ja.. sukk. gleder meg til jul.

 

skøyter er lenge siden jeg har farta rundt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gmail er kult! Er det spaaaah kebe-kult ama? Takk for invitten :)

Har du forresten vært på julelåven? oppe ved skarnes? der er det koselig, kan jo ta en førjulstur en søndag dit da. der er det nisser, og hele loven er full av stands man kan kjøpe fine ting, litt dyr og hest og slede. Finne link til deg jeg:) Nei, gå å løfta dyna jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå ikke inv der ama. Prøvde sende en til deg, men håper jeg fikk bokstavene rett:)

 

MtG, hva gjør vi da? Skulle vi trene først og? M er hjemme 17 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MtG:

Sitte på inn og? Når leverer du G? Ellers kan sikkert M svippe meg inn mens W passer E.

E hadde super hw fest forresten;)

Blir litt stress å trene først i dag da eller? Trene i morgen ettermiddag om du ikke er ute på oppdrag?

 

Tiny:

gb til Tiril! Hvordan er formen hennes nå?

 

Herk:

Takk for koselig tlf i går:) Meldes kanskje etterpå da. Kose dere i kveld!

 

Simba:

Glemte å svare på det da..hehe..nei var ikke ute etter mat;) Formen ok? Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar barn jeg molle, når skal det hentes?

 

Heldige dere som skal i bursdag i morgen (skriver morgen selv om den er over tolv) vi gutta er ikke invitert vi buhu buhu. ingen sure miner cat skjønner deg godt.kommer på besøk i nytt hus vi.

 

Heia stabæk somtok sølv

 

er litt full nå, har veldig lyst på freddan men er fare for at hun kan bli gravid så det blir vel kke noe av. kan håpe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha Mr. Herk ;) Ble det noe freddan?? Er selv 3 dager over tiden så kanskje vi har hatt en freddan for mye denne måneden :S

Satser på tr besøk innen helgen er over!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eeehhh, kan du ikke bare tre på en frakk da Mr.Herk?

 

Ble ikke freddan her heller. Vi hadde såå store fine planer. W i seng og skru av tv på med musikk og kooose oss. Jepp, sovnet 22 på hver vår sofa og våknet 3 av E som hyla:(

 

I går verket hudet hele kvelden. Var hjemme før 01!! MtG kvalm og jeg med hueverk. Lurte på en kveldens undersøkelse-hvem er friske??

Hører cat ikke våknet i toppform i dag heller. Hvordan er det med dere andre? 1D, hvordan går det med haka di??? (kan da vel slenge ut noooe her vel:) )

 

Ellers kan det informeres om at a mor fikk tr i natt, el i dag, alt ettersom man ser det. Helt utrolig at hver gang jeg får det nå er det etter å ha vært sammen med ama. Så slapp av cat, du ser ama etterpå, da skal du se tanta kommer fossende! (er serr. rart assa!)

 

Hvordan går det med trskjema mtg? hihi. Er folk flinke til å melde fra? Greit da, for kan bare spørre deg ang alt med syklus. Ja du førte inn den tirsdagen eller? Sist gang altså?

 

Men Mr.Herk..om ikke Herk kommer..du kunne jo hørt om du kunne stille i hennes sted da? Tror det med menn hovedsakelig var ment fordi det ble så mange og plassen er liten. Vet og at mtg ikke kommer (vil ikke kaste opp på alle barna..hehe) Eller kan jo hende det skal være masse damegreier som du ikke får høre på!;)

 

Takk for koselig kveld Ama! (og mtg da) Vi var vel begge to det mest livlige besøket du har hatt noen gang. For hva det er verdt så er det veldig godt å være på besøk hos deg og vite det er ok at man sovner på sofa:) hehe ikke alle "treff" alle slumrer før 01. Og beklager man ikke var mer behjelplig med matlag og rydd. Kommer sterkere tilbake. Ja også dumt at E har vært så dårlig. Ellers hadde det vært kjempekos å blitt over! Bare å si fra neste gang du er ensom og alene-alltid trivelig å være hos deg:)

 

Nå? Hvordan ble det? Sovnet du greit? Eller ble det "hvor ble alle av??!!" ;)

 

Nu jabber man i vei igjen. Jeje, thats me! Pakke og kort er klart, men det er ei jeg, så får vel sette igang og skrape frem me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan komme i Herk sitt sted, Mr herk. Formulerte meg vel egentlig litt dårlig når jeg sa at mannfolkene måtte bli hjemme. Skulle jo heller bare ha skrevet barn m/ en foresatt:)) Blir jo ingen andre mannfolk her så vidt meg bekjent, men er bare å ta med O å komme en tur om du vil det.

Har forresten verdens triveligste mann til nabo da, så blir vi kvinnfolka for ille, så er det bare å knocke på kjøkkenvinduet der!! :))

Eller tar vi det igjen når vi får flyttet. Tror din kjære lurer litt på den marokanske maten min ;))

 

Formen er en del bedre nå. Fått trøkka nedpå en halv brødskive. Ble ikke mer en det for fant ut at flykræsj ikke var det mest ideelle pålegget når man var litt småkvalm. Men cola har jeg drukket, så er snart helt fin igjen nå (håper jeg da). Eller har jeg kjøpt stikkpiller til lilleL, kanskje jeg skulle prøve en? En i hver??

 

Tror forresten jeg fikk tr i sta. Var noen merkelig spor på papiret ja:)) Så da satser vi på det og at jeg ikke spotter. For har bare spottet en gang i livet og det var da jeg ble gravid med lilleL. Men er nok ikke gravid altså, for vi har hoppet av skikkelig i svingen hver gang altså. Hehe..

 

Hvor mye kaker trenger jeg da? Har en bløtkake, en iskake og gele. Har en sara bernard i fryseren. Skal jeg ta ut den? Blir jo ikke så mange da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå lenge siden jeg har hørt ordet spotter! Hoppe av i svingen funker skikkelig bra, kjenner flerre barn som er "en sving" ;) Og bruke prev funker også bra, bare se på Ama og bror hennes.

 

Lurte på å forsyne meg av stikkpillene til Leo i går jeg. Guffe på 2-3 stk (er jo så svake) men fikk beskjed om at da ville de bare bli stående i kø... Vil stikkpille opp der hjelpe mot menssmerter tro?

 

Blir ike så mange nei. tror det holder med de 3 jeg. Hvor mange blir det egentlig?

 

Djises så mye som skjer fremover! Av fester og bursdager. Fikk nå beskjed om enda et 30års lag. Den 24/11. Da skulle jeg jo muligens i en annen bursdag alt. Og er 30års lag helga før det og. Og helga etter er det fest her (eller et sted) Så kan dere holde av den;) M fyller 1/12. A (til ama) har vel og rundt der, har ikke H og det?? Kanskje dra en storfest? Og så vet jeg det blir fest i midten av desember for ei god venninne av meg. Og svogern. Og bruttern. Og svigermor. Og nevø. (de to siste blir muligens ikke så fest da, eller s-m kanskje)

 

Og så kommer jo jul og nyttår. Også ryktes det om noe i TH på nyåret. Og bestevenninna mi har og i januar. Og etter det er det en liten pause?? Er ikke noen mellom 1d og svanine?

 

oooo gleder meg til 2+2=4 jeg! Nå er hun ikke gravid (og jeg tror jeg får lov å kræsje fest..hehe) og hun har ikke småtasser hjemme. Da blirre fæst svanine!! Enten du vil eller ikke:D (fus for sofan!) (btw sagt fus i th og..hehe)

 

Jepp, skifte nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noen pølser også, så dere skal nok blir gode og mette. Serveres en kb, for de som ikke kjører bil.. hmmm blir fort bare meg det og ama kanskje;)) Men mer til meg!!

 

Blir vel 5 voksne og 6 barn. Jeg, molle, ama, pt og tiny så vidt jeg vet. Og lilleL, E, leo, A&C og T.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare molle nevnte ama, så kom tanta i en fart :)) Så det vil si at jeg er ferdig med spotting og blør som en stukken gris :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

Kommer nok noe over kl 14 Cat. A sover nå (sovet nesten halvannen time), men det tar jo ikke mange minuttene å svippe opp til deg da, så vi børner med en gang han våkner :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Vekker han om litt om han ikke våkner. Men tar med og skifter hos deg og mater der. Men er ikke så få min opp til deg da:)

 

hmmm kanskje M skulle kjørt oss nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :))

 

Bursdagbarnet har straks sovet en time, så er ikke noen hast. Har hun ikke våknet til halv tre så vekker jeg henne. Skifting og stæsj kan du gjøre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...