Gå til innhold

<><><> Tråden nr. 30 <><><>


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

hørtes ut som en pes dag på jobb tiny!

Og æsj da Cat!

 

Og ja-klappe på kinn til Molle for sutreunge og klappe på 1d (har glemt å kondolere).

 

Jeg har en gråteunge. Har vært bli i heile dag og også etter at jeg dro på jobb, men det har vært mye våkning no med hyl og vræl. Tror kanskje det er tenner- finner ingen annen god forklaring. Gråter i søvne og gråter våken.

 

I morgen har jeg fri. Leo skal i barnepark til kl 14.

 

Og at-takk for fin bursdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stemmer det har en kartong med det merke ja men har mere av malbro light hvis noen ønsker det. har ikke helv vendt eg av med tanken på å ta med jem når jeg er ute å reiser. og nå har de fleste jeg kjenner også begynt å slutte så da blir det en del som blir liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mol: Jeg er prinsesse!!!! Er vant til å bare få fordelene!! ...og forresten er ikke fordelene noe særlig. De er jaggu blitt enda mindre enn de var før jeg fikk barn. Trodde ikke det var mulig. Verste er at jeg synes de ligner mammas! Herregud! Skal jeg liksom ende opp med sånne for resten av livet? Var noe annet da jeg ammet og hadde spreng. En venninne som jeg har hengt med siden vi fikk barn, holdt på å le seg i hjel da hun så de i sommer. Hun husker de jo som ENORME! Nå er de pytte-pytte små og helt vrengt!

 

Går og køyer, jeg! Skal jo opp og joike med barn i natt. Og ikke minst stå opp kl 6. Det blir herlig. I morgen er det en tur itl åpen barnehage igjen, det blir nice. Må vel sitte pal ved sklia som sist, for det var det eneste Linea ville leke med.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E virker roligere i kveld. Våknet en 6-7 ganger men roet seg selv hver gang. Nei ikke ene gangen da. Men da tok jeg ham opp og siktet bleie. Var jo halvfull da jeg la ham.

 

Føl ei på det Tiny!!! Hallo? Er jo meg da, ikke sånn vanlig mamma som henter i bhg. Værste er at jeg fikk dårlig samv. vøtt. For at ungen min har grini deg i øret i hele dag! Men du får nå betalt for det da..men likevel:) Lurer på om dere skal prøve 2 sov jeg assa. For han er heeelt på trynet hele ettermiddagen og i dag sovnet han jo 18:30 på fang. Enda han sov 2 timer i bhg.

 

Hvordan er det a? Om dere legger kanskje 9:30-10 og evt vekker ham 11:30, eller litt før så han spiser med de andre. Ellers får dere det bast om dere ikke vekkern, men da blir det jo feil med spising. Også legger han igjen sånn 14:30-15. Evt for et par uker, til han sover ordentlig på natten igjen og kanskje er mer klar for 1 sov igjen. sånn som det var i dag er jo ikke godt for hverken dere eller han!

 

Nei gjøre klar til morgendagen og køye kanskje?. Kveldene går så fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta lille prinsesse:)

 

Det puppegreiene lyder meget kjent. Vet du...vi får de ungene vi skal ha også gjør vi som Pamela:D

 

jo husker en gang de var enorme! Men pes det og da. Sånn i hverdagen er det helt greit i grunn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å gni det inn, men Linea sov til 6:30 i dag uten å våkne! Digg! Da er vi kanskje tilbake der vi var!! Helt greit å våkne da, når man har sovet hele natten.

 

Skal i åpen barnehage nå straks. Pes å gå ut for det er visst dritglatt. Tenker at jeg burde gå snart, men det var det med å komme seg opp og ut. Ikke har jeg pakket ennå heller. Og hadde planer om å sminke meg og kanskje til og med re senger... jeje... husmorforkle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jinxet hele shiten i går ved å si at jeg nesten var helt bra igjen! Lå på sofaen og så på tv i går kveld og sånn i 22-tiden kjente jeg at jeg begynte å bli kvalm igjen. Spøy ikke noe mer da, men la meg sånn i 23-tiden og da var jeg svimmel og uvel og hele kroppen skalv. Litt crappy ja! Er jo bedre igjen i dag, men er langt i fra tipptoppers!

 

Også har tr denne måneden medbrakt seg ryggvondt fra helvete!!! I natt har jeg drømt at jeg hadde bekkenløsning igjen, så da skjønner dere kanskje hvor vondt den korssyggen gjør? BLÆÆÆÆÆÆHH!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke seg er ikke såå husmor da du:)

 

E sov faktisk ganske greit han og. Våknet noen ganger på kvelden men var bare oppe med ham en gang. Hyyyla kl 6:45. Tror han hadde grini en stund. (dm) Er jo et stykke fra senga hans til senga mi...og vaffal med døra oppe! Huff...tissa seg ut hadde han og. SÅ full bleie! Skifta jo på kvelden, så rart den var så full.

Forresten..han var oppe 1 gang i natt, men da tok far. Fikk med meg at far susa rundt og ordna noe. Roet seg med flaske i senga. eller nie sånn var det ja...jeg fikk han inn til meg og prøvde å roe han (ganske panisk). Roet seg og vræææla da far løftet for å legge. Var da han roet seg med en gang med flaske i senga si:) (litt trøtt på natten ja)

 

Gratulerer med fin natt sessa! Få opp røven nu!

 

Ulykke ved Olavsgaard. Kjekt med radio. Kjørte forbi deg i stad cat:) Blir ok vær her i dag. TH derimot får snø utover dagen. (*smile*)

 

Siste dagen min på kontrakten her i dag. Spørs hva som skjer videre da. Vet de skal ans. noen som jeg kunne passet til, men det er ikke før over jul. Humhum, om jeg kunne gått som vikar frem til da...tenke.. bruke dagen på å selge seg selv. Moro-not.

 

Varme tanker til dere i nord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe du får jobb molle!

O våknet samtidig med vekkeklokken i dag Hentet han inn i sengen og han gapte som en fugl fordi han så puppene mine. Lå å kosa seg, men jeg hadde egentlig dårlig tid.

 

Hadde forøvrig melkespreng auau natt til søndag. Mamma hadde jo O og jeg ammet ikke før han la seg og fikk ikke ammet før kl 11.

Jeg måtte sove på ryggen for å overleve.

 

Æsje cat blir bra da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LH sov til 8. Men det hjelper jo lite når han var våken fra 3 til 5... Var ikke første gangen heller, skjønner ikke hvorfor han gjør det :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spreng ja..det har jeg ikke hatt på lenge. Var en fin tid..hehe iaf før det ble vondt:) Litt digg å slippe også, selv om det blir mer vaskekluter.

 

Rart da! Noe som går? Hvorfor skal de store barna våre begynne være oppe på natten? du får se det slik Simba at han sov iaf til 8. Tenk om han da tok morran 6?! Får legge deg nedpå mens han sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Herk kan få oppdatere på søvn selv, men jeg tror faktisk ikke han husker helt jeg:)

Skal kjøre meg en tur jeg nå:)

skal drikke øl i morgen jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det morran kloken seks hver eneste dag og det er tidlig, men skal ikke klage for hun sover stort sett som en stein fra 7-8 om kvelden da. I dag lot jeg henne ligge å grine fra 6-8 før vi tok henne opp. Fikk flaske klokka seks da, så var ikke synd på henne. Hun lå ikke å hylgrein altså, men sånn smågrining og sutring.

 

Skulle jo egentlig jobbe i går natt, men ringte og sa jeg var syk. Har ringt i dag og sagt at jeg ikke kommer i natt også. Er jo fortsatt lenge til, men det er vanskelig å få tak i nattevakt på kort varsel, så er bedre å ringe tidlig. Og formen er dritt, så føler det er greit å være hjemme. Skulle jeg bli fin igjen til kvelden, så får jeg slappet av litt hjemme så kanskje jeg er i storform igjen i morgen??

 

På torsdag skal lilleL til fysio. Blir spennende å se hva damen sier om lille bedagelige trollet mitt :))

 

I går holdt hun flasken selv når far ga kveldståren før leggetid. Er da jammen på tide før en på over året, synes dere ikke?? Hehe, men hun ville ikke holde den i dag!

 

Slenge meg litt nedpå sofaen igjen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm spennende å høre hva damen sier. Oppdatere her inne da:)

 

Like greit å være hjemme. Kjipern å sitte på do med bøtte på jobb. Møtte PtG i bhg. Han har sovet omtrent et døgn. Kvalm og blæ. Og MtG har og hatt det. Er visst noe som går. Glad jeg har sluppet til nå. Håper jeg slipper helt da! Ikke at jeg har utsatt meg for noe smitte den siste tiden...

 

Flinke troll som holder flaska:D Iaf litt..hehe. Men holdt ikke hun den da hun var ganske liten?

 

Legge deg med pc på fang på sofa da! Molle kjeder seg! Skal lunche 11:30-12 da. Skal se på videre jobb etter lunch. Blir spennende. Vet det ikke blir noe fast her enda, men trenger jo penger nå og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooo å hvilken kløpper jeg er i engelsk da! Jupp. Lenge siden praktisert merker man. Også så mange utenlandsfra som ringer i dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbgreier øl altså.

 

Cat best å bli bra.

Hold oss oppdatert om fysio ja..

simba wie gets ?

Prinsesse klart vi invaderer hjemmet ditt, Deler av min familie har jo forsåvidt gjort det allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser andre og tredje helga i desember ut Herk? Husker du skrev noe, men husker ikke hva.

 

Mobben min er stengt:( Kan ikke helt skjønne hvorfor for regninga skal være betalt. Får høre med mor. Så om dere ikke får svar på sms... men har nå en ekstratlf med kontantkort som jeg har en del igjen på;) Greit å få brukt det og vel.

 

Jobbøl er gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet et par timer, og det var deilig!! Må en tur i butikken så mor kommer bortover nå. Fikk sms i sta av mamma: Hva kan jeg gjøre for deg lille ungen min? Er greit med mammaer som er hjemme på dagtid når man selv er syk. Da tar hun lilleL og oppvaska mens jeg bare kan slappe av evt. låne bilen hennes en snartur på butikken.

 

Joda, hun holdt flaska når hun var mindere, men det gikk fort over!! Husker hun holdt den litt når vi var i egypt, da var hun 3 måneder:))

 

Var sikkert noe mer jeg skulle kommentere, men tar det etterpå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Leo er i barnepark og jeg skulle være flink å støvsuge-men støvsugeren vil ikke....

 

Og jeg hadde rett i går-ang. gråt og tenner- en jeksel har brøte gjennom nå. Rart egentlig. Nå har ho 4 tenner på rad nede-så kommer det en jeksel-da mangler ho en tann da. Skal de ikke komme på rad og rekke? (for de som ikke skjønner hva jeg prøvde å forklare nå så kan dere se på tannrekkefølgen på traaden under "hva jeg kan")

 

Håper du snart blir bedre Cat og er spent jeg og på hva fysoberta har å si. Og Mol: kanskje telefonen din ikke vil mer-du skravler og skriver sms så mye at den nekter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dAma mi joooooo:)))))))))))

 

Nei du skal jeg si deg at DET har roet seg det!! Tror jeg sms'r ca 70-80% mindre nå enn for ei uke siden:) Hmmm...men har nå blitt noen ja. Spes til MtG. Må jo skravle og melde når vi bor så langt unna hverandre!

 

Nei men er det ene kortet som ikke virker:( Irriterende. Stemmer det jeg skulle høre med mamma ja.

 

ARGH!!!! Hadde skrevet masse i stad også gikk strømmen her. Tlf var fortsatt oppe. Eller den ene jeg hadde på linja. Fikk jo ikke gjort noe med ham da! "får ikke satt deg til noen som helst jeg" Jeg kan da ikke alle kortnr i hodet! Masse rot. Litt artig..hørte unisont "NEEEEI" og flest "FAAAAAN!!!" Nedover alle koridorene her. Måtte jo flire litt. Ei kom rimnelig oppgitt i trynet og dro meg med ut på takter. for en sigg. hehe.

 

Jo men skrev i stad at jeg har jobb her i 2 uker til. Egentlig 1 uke, men hu dama er så skrall så de gikk "bak ryggen" hennes og satte opp 2 uker. Regner vel med jeg kan traske her ut året. Passer glimrende da de har tenkt å ansette noen på nyåret. Vet jo ikke om jeg får den da, men man kan jo håpe. Vel, har nå mat på bordet i 2 uker til ihvertfall:)

 

Håper på tann ut fort her og! Skjønner hva du mener jeg Ama. For har nemlig tittet inn i munnen hennes før:) Nei men hun har nå alltid ..ja...altså...4 nede og 2 oppe i lange tider..hihi. Så søt atte;)

 

Snille Cattemamman!! Heldig du cat. Mamman min er også sånn...men bor 40mil unna:( Litt leit det altså. Savner mamman min. Og søstern min. Ganske så kul hun altså. Og ram på dikt..hehe. Hmm, er kanskje bare 1D som har fått høre dem forresten. Skal dra noen neste fest:)

 

Om støvsugern ikke virker må du sitte forran pc ama. Beklager, er bare sånn reglene er. Ikke noe å gjøre med er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn. Da er det litt oppdateringer ute på traaden. Tok 1D sitt i går. Skjønt der mangler det vel mer enn nytt som har kommet til. Iaf siden sist jeg var der inne. Men noe nytt på ukens er det da:) du får bare gjøre om 1D. Klasket bare ut noen jeg. Tok mitt i dag. Eller la ut i går, for da kunne jeg fikse til fra jobb. Skal få sett på mtg sitt senere. Og sneik meg til et hos TIny og;) Bare i påvente av at hun legger ut et. Synes det var litt kult bilde:)

 

Da er det snart heim.

 

Har ikke fått dekket svaninekvoten min i dag kjenner jeg...

 

Håper alle har hatt EFD :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er regelene ja ama

skal stemme bra at den jekselen kommer før hjørnetanna.

 

så stabil strøm dere har da molle:)

 

alt jeg skrev ble borte skrive mer etterpå kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da hørt dikt jeg molle!! Glemt det du da? Fikk jo høre når satt her og byttet telefon:)

 

Ja cattemammaen er ikke så verst:) Det er godt å være mammajente når man har en mamma som ordner opp:)) Vi har vært en tur borte på senteret alle 3 da. Gikk greit det, men nå er jeg helt utslitt igjen. Også er jeg svimmel og susete i hodet. Men spy og dritt er borte, så håper det holder seg sånn!!

Får stua full av gutter etterpå da. Er jo champions league i kveld, så kompisene til Mr T kommer. Er jo flere her som vet hvem de er ja;) Men er greit med And og Ås på besøk da, for de har alltid med snop til meg:D

Dessuten er de like glad i meg selv om jeg er syk og shabby og det ikke ser ut her:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...