Gå til innhold

<><><> Tråden nr. 30 <><><>


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

det er nok noen tannbajser hos oss for tiden. Legge O før?????? før 19-20?

 

Jeg har det i grunn bra, men travelt og har slitt litt med gubben i det siste. Prøver å kaste ham ut men han er så stor så han rikker seg ikke når jeg prøver.

 

Tiny, går det greit å dukke opp to voksne på første dag i bhg? har lyst til å se hvem som skal ta seg av gullet mitt!!

I dag så går det i ett jobbe til 18.40 -hjem -leggebarn -trene- hjem- sove?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

å. Nei da..hehe. Var ikke klar over at det var så tidlig som vane:)

 

Kanke hjelpe deg. Min veier MER enn meg (woho!) Jammen seriøst..gubben veier 64kg!!! og jeg sliter med ham. Får bare ikke rikka ham ut av sofaen altså. Med mindre jeg kler av meg. Jaaaa der har du tipset ditt. Vift litt med puppa så rikkern seg;)

 

Går helt fint å stille to første dagen. Da er man jo bare "innom" og. (svarte deg jeg) Kan sikkert stille to andre dagen og:) Men dra begge første dagen dere, og spør der hva de synes og ønsker.

 

Flinkeflinke Herk! Også etter å jobbe så lenge. *bøyermegistøvet* Har selv ikke trent på lenge nå! (trente nesten forrige uke..hehe. Vi var i treningstøy og endte i sofaen-hoho) Planen er å komme seg av gårde i morgen!

 

L-word er slutt:( ER har begynt:) husse ER da svanine! Melde deg jeg;)

 

Ser de utlyser stillingen "min" nå. Nesten min. Litt anderledes. Skal bygge og og omorganisere. Tenkte søke på den. Går vel bortom XXX og snakker med henne tenker jeg. Men hva skrive? Regner med jeg må søke som alle andre, men de kjenner meg jo. Blir litt vanskelig å selge seg til noen man kjenner om dere skjønner. Tips mottas med takk. Blir nok en del sentralbord da og, men hovedpri er nå fast jobb! Er jo enkli ikke helt sent.berte.... Er greit nok for en tid eller noe i løpet av uka men...samma. Trives med folket her og hadde vært godt å slippe sette seg inn i nytt og ny bedrift igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier hei-har ikke s¨å fælt mye å komme med. Leo er uggen i halsen sin og er kjempehes-tror det har sammenheng med tenner.

 

Sliten jeg. Vil så gjerne skrive mer,men orker ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann!!!

 

Morsom helg :)

Levert Tiril til bv på lørdag ettermiddag, ut å se på livet før cupen. Masse folk og masse liv. Så Ole Ivars i teltet ved kinoen og en tur ut etterpå. Hjemme og i seng lenge etter barnetv (hehe molle).

Opp "tidlig" på søndag for å rekke buss til Ullevål og cupkamp! Kjempestemning og morsomt å vinne! Endelig er ventetiden over!!! Cupen er hjemme i Lillestrøm... Jaja, vet jeg er gal....

 

Etter kamp fikk vi Tiril hjem og i seng og jeg ut for å se at spillerene kom til Lillestrøm og feire de! For en sinnsyk stemning og mye folk!

 

Er hes idag jeg...

 

Hehe, flagget ble hengt opp og kommentert mange ganger idag!!!!

 

Jeg har mongis pc..... Den påstår at det er noe galt med skjermdriveren og bare blir en bitteliten boks midt i og uten farger... Blir litt lei av å restarte den hver halvtime eller noe... Ønsker meg ny pc til jul.

 

Sliten jeg også... Og denne uka må Store T lese masse for han skal snart ha en eksamen... Lissom-alenemor jeg da og trenger kanskje en skulder å gråte på?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråt i vei du vennen:)

 

Leste barnevernet jeg..hehe (bv)

 

Joda, men jeg bare tenkte Tinyyyy..hehe da jeg så det;) (og selv om jeg ikke er like gal og viser noe av den type galheta(gudene vite jeg viser mye annen galskap) så så jeg kamp ja og FF ja)

 

Huske sende kort til nissen da.

 

Flere som er hese ryktes det;)

 

Ja glemte svare deg Tiny! Fikk jo melding på lørran... Ja festet uten deg, men ble jo ikke like morsomt da!

 

SLiten jeg og..sånn for å være med i gjengen:)

 

Nu er det ER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sliten, bare litt trøtt :))

 

Lovet damen i TR om å oppdatere litt fra den kanten. LT har fått tann nr. 9 oppe til høyre bortenfor hjørnetannplassen:)) Er klumper de 3 andre enda. Hører noen rykter om VM i sutring også:))

Sånn da har jeg oppdater ganske så ordrett!!

 

Var noe jeg skulle si, men det har jeg glemt. Gå å tisse jeg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cat..msn er fu** så du ser ikke hva jeg skriver m.m. du skriver noe rett før. Logg deg på gmail da! :)

 

Lurte på en sigg, men du er vel ikke på innen jeg er ferdig uansett. Også har du kanskje lagt deg alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææææ da ble det sent i kveld og:( Vanskelig setta assa. Ikke fikk jeg gjort det jeg skulle heller.

 

Hodet har i dag vært til bryderi igjen, altså vondt..hehe ikke sånn annet liksom, så i morgen trur eg jeg skal ringe knekkemannen. Knaker og knaser hver gang jeg vrir på hodet!

 

Vil ha 2 biler på veien! Vil ha fast jobb! Vil ha mer peng! Vil ha vaskehjelp! Vil ha mer overskudd! Vil ha ikkevondt i hodet! Vil ha mer tid til banra mine! Vil ha mer sex!

 

Artig:) Gleder meg til å skrive "Jeg har.." forran alt det snart:) Alt ordner seg for snille piker og heldigvis ordner det seg for oss andre og;) Vel sistnevnte tenkte jeg gjøre noe med nu da;)

 

Sorry MtG, satt på tlf! Ringer deg i morgen tidlig. LYKKE TIL I MORGEN!!!!

 

Natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Herk, tenkte jeg skulle svare deg på spørsmålet ditt da:)

Var blandede følelser for positiv test så egentlig litt greit at det ble sånn. Litt letta egentlig. Og hadde jo bare visst om det i tre-fire dager. Skulle ha tr på søndag. Testa dagen før fordi jeg våkna og var kvalm. Det viste seg jo senere at det var noe som gikk, men testen var positiv allikevel.. og mandag og tirsdag testet jeg. Testene var så svake at jeg var litt i tvil om jeg var gravid, men strek er jo strek da..

Så fikk jeg tr på onsdag og har nå håpet at alt var greit.

Skulle teste igjen i morgen, siden det er intervju i dag. Litt kjedelig å tenke på det under intervjuet, men jeg var så dum å ta testen i dag allikevel. Den var veldig positiv... så nå er det bare å ringe legen og finne ut om jeg virkelig er gravid, og så bestemme seg for hva man gjør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen min!!!!

 

ååååå, skulle jo ikke bli slik. Og ja den var VELDIG positiv:) Ikke tvil nå nei. Til og med over dårlig mobilbilde.

 

Uansett ikke noe du får gjort noe med i dag. Tvinge bort fokus! (jeg er så proff der, at der kan jeg gi råd-not..hehe) Intervju i dag! You kill them girl! Make me proud! (you always do:) )

 

Så får du heller fokusere på hva du skal gjøre etter det. Kanskje du ikke får jobben, kanskje ul viser det ikke er noe. Hvem vite og alt ordner seg til det beste til slutt skal du se.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E sov ..sov han hele natten tro? Tror det. Vekket ham rundt 24 for hadde full bleie. Sovnet med en gang. Våknet ca 6. M ga han en flaske og han sovnet igjen til kl 6:30.

Er litt slitsomt å ha alt om morgene selv når man skal på jobb, men begynner få bra rutine nå. Hadde hjulpet stort om gutten ikke var morragretten. Bare man er flink til å planlegge og gjøre klart dagen før.

Var såå digg i dag. M hadde fyra i ovnen, satt klart par ting og tok E da kl 6 før han smatt ut døra. Suss fikk jeg og:) Får som regel det da, men ikke alltid jeg får det helt med meg så grytilig om morran. Søte mannen min:)

 

Rart å behjelplige de er bare de får seg litt;) Rakk nå en kjappis i dusjen før man køya i går.

 

Tenkte på det her i går at nå er faktisk ikke cat full av dritt! Men som hu sa...fyller seg fort opp igjen derigården;)

 

Hun jeg jobbermest med kom nå i stad med utskrift av dne jobben jeg skal søke på her. Greit det da. Har jo ikke spurt henne om det. Kjekt at folk vil ha en der:) Tar det positivt og tenker slik jeg:) Uh..er litt skummelt og da. Litt kjedelig hvis de ikke velger meg, for da gjør jeg jo tydligvis ikke en bra nok jobb el de ikke liker meg. Siden de andre søkerne er "ukjente". uh..jeg er så super på det der duduger greiene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se det ordner seg med jobb for oss begge to:) Du duger!!!

Kjappis i dusjen har ikke vi hatt siden vi flytta hit. 1,5 år siden det. Kanskje få til det en dag nå som tr er på vei til å reise sin kos igjen?

 

Nå har jeg snakka med min kjære også. Vi har kommet fram til at om det er baby så blir det baby. Skummelt!!!!!!! Wæææææææææææææææææææææææææææææææææ!Tobarnsmor i en alder av 23 var ikke det jeg hadde sett for meg..

 

Sett i gang dere også da tullehøner!!!! Eller... skal først til legen å finne ut om det er noe der, så kan dere sette i gang.

 

Er luremus og tullehøne det samme?

 

 

"jeeeeeee, I want to be a vaktmester"

("jeeeeeee, I'ts good to be a nissemann")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja-MTG-da blir det kanskje en bebbis da. Blir spennende å høre hva legen har å si.

 

Jo hørtes bedre ut på engelsk Mol-håper det føles bedre ut også

 

Leo er i barnepark. Sa de kunne ringe hvis ho var heilt megasutre. Ho har vært skikkelig mammadalt de siste dagene- noe alla slik ho var på Hvaler. Bare ikke så høylydt siden ho ikke har noe stemme. Og skikkelig skrapehoste.

 

Må rydde litt kanskje-ta en dusj også.

 

Det snør ute! Tiddelibom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe jaudå;)

 

Uff, men da er hun kanskje syk? lol jo hun er jo det da...men virkelig sjaber i kroppen sin. Husker Hvaler...skal litt til før andres barns gråt går innpå en:) Men var nå så god da hun sovnet i armene mine da. Mens jeg samtidig prøvde trøste mor-hihi;)

 

Vært hos legen med ho? Og ho er nok mindre sutrete uten mor til stede:)

 

TINY..om du leser. Står en Acreme på plassen til CE. Gidder du smøre henda og litt oppover? Trenger ikke hele armen, men litt forbi vinkelien ilksom:) Er lite igjen der, jeg vet. Også rundt kjakan. Du kjenner og ser hva jeg mener. Nevnte det for hun på andre avd. for L var ikke der da jeg leverte. Ikke sååå farlig assa, men han er så tørr og sår nå. Også ligger den tanntuben der:) Klaga litt på det i går/dag. (E altså) Er oppe (el nede) på hans venstre som virker værst.

 

Snør ikke her! kom noen fjoner..eller mer støv. Rim i pudderform. Ligger ikke noe. Snør ikke Fetsund heller.

 

hmmm gruer litt for å snakke med hun ang jobb her. hehe MtG vi snakker ratt jobb samtidig vi da. Og kult førsteinntrykk-hoho:P

 

Skal dere ha julekalender? Til de små altså, vet om flere av dere som skal ha til dere selv, barnslige berter!

 

Og kom gjerne med noen tips/råd ift det med selvskading...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo driver og dunker hue sitt i veggen eller gulvet-men det er mest når ho er blid. så har ikke noe råd.

 

Begynte med Leo sin julekalender i går- Lager fra bånn:) rev med limtuba og filt og vadmel og engler i skjul. Skal kjøpe gaver etterpå.

 

Får nok en sjokkiskalender av sambo regner jeg med:)

 

Skulle trille leo til ho sovna i stad. Fikk satt ho i vogna-løper opp for å kle på meg selv-kommer ned igjen og ho sov. Så da parkerte jeg ho bare i hagen og luska opp igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå Mtg tenker på deg altså uansett utfall så er det en følelsesmessig påkjenning!

 

Ama sorry at vi ikke har svart deg ang klipping!! Jeg regnet med at T svarte selv, mens han mente han var frekk om han foreslo et tidspunkt (han forsto det slik at du skulle si mer om når) han er litt redd for å være frekk og påtrengende.

 

Moll lykke til med jobbesøknad osv. sjønner akkurat hvordan du har det da jeg har vært i gjenom det samme ikke mindre enn 3 ganger.

Hyggelig at de vil ha deg der da!! Om det skulle bli noen andre enn deg som får jobben så betyr det ikke at ikke du gjør en god jobb og er likandes. Det er bare det at en annen kan ha andre/bedre kvalifikasjoner til den tenkte stillingen. Eller du kan være overkvalifisert!:)

 

Mtg lykke til med jobb du også.

 

Så her krysses fingre

Tiny og andre vi får gratulere med gull, kan jo være så storsinnet siden vi fortsatt er i sølvrus:):)

 

Amamannen er en hyggelig suporter det må jeg si! Hils ham ama!!

 

Svanaa aaaa

 

1d.......

 

pt også , men hun har i det minste meldt at hun er litt fraværende

 

Sessa skal du noe gøy i helgen? Hadde vært gøy og hilst på deg å frøkna.

 

Jeg jobber kanskje ikke i helgen !!

 

Cat har trollet gjort noe mer ugang?

 

Simba! hvordan er det med deg hva sier evalueringen fra rehab??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden folk ikke sier fra selv..hehe

 

svanine jobber og travelt og er i live. Hun skulle komme seg inn å si pip snart:) Litt hektisk i det siste bare. Og hun la ut noen setninger i forrige uke..hehehe

 

1D...litt opptatt der og etter hva jeg har skjønt. Stikker vel nesa si innom etterhvert. Trur eg. Hmm.

 

pt er en overarbeidet kvinne som lever i nuet og forventer effektivitet og mest sans. tar seg en kjapp en mens hun strikker;)

 

Takk-takk. Må jo bare gå bort. Men æsj altså. Liker ikke sånt jeg. Eeegnetlig sjenert shø, bare skjuler det bak et utadvent ytre..hehe. Den som sier mye kan si lite:) Urk...traske bort etterpå. wts...

 

simba..jeg lurer og på den rehappen??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rehappen som i happening så da er det noe i det:)

 

Ganske morro i grunn

Her roper jeg på både den ene og den andre og så svarer Molle på alt og bare molle også hihi

 

 

Min snille mann har ryddet hus i dag han så flink - gjenstår å se resultatet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men molle sitter med pc forran seg hele dagen og får ikke gått noe sted. så er det stille er det pc el veggen:) Er litt opp og ned men har vært mye i resep. i det siste. Og gjør kjapt unna andre oppgavnee her så da sit eg å glor. Greit nok det. Snakker litt med folk som er forbi også er det et rush med tlf nå og da (rart alle ringer samtidig for så ingen på lenge)

 

hehe svare litt for skoj og da, men svanine snakket jeg med her før i dag om ak. det der, så da så jeg artigheta av å svare;) Hun sa og jeg skulle si hun var i live. Det har jeg gjort før og da men. Hun lever enda:) Gjorde i stad iaf.

 

Molle holder nå iaf liv i tråden for tiden, det skal hun ha. Blir en del snakke med seg selv og kaste seg over hvert innlegg som kommer med stooor appetitt :D

 

Var inne hos hun dama. skal sende som alle andre (gikk ut fra det da) men nå har hun "sett" meg og gjør det igjen når jeg leverer søknad. Alle andre her vil ha meg da:) (vet ikke hva hun vil, hun er raaar og sææær eller enkli ikke men vanskelig å få taket på) Flere har sagt jeg må søke og at jeg kan da vel bare snakke med hun dama og "jøss må du sende søknad?". Greit med cv og evt ref.pers. men de beste ref. ift jobben her er jo alle på kontora rundt henne da..sette opp hun som jobber her som ref liksom?? hmmm. Men kom meg da bort dit, selv om jeg pustet ganske masse på vei bort;)

 

hoho venter spent på resultat oppdatering Herk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen i helvete!! Har sitter jeg og skriver innlegg på tråden, strømbrudd og dritten blir borte!! Så gidder ikke skrive nytt!!

 

Her blir det i hvertfall ikke satt i gang noen babyproduksjon på en stund, det kan jeg GARANTERE!!!

 

Møkk!!

 

Noen lage en ny tråd snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hoi og moll er du der fortsatt?

Så skal du se at det er riktigst at du også sender søknad. Det er både for å dokumentere for seg selv og ev. andre at du på en måte er vurdert sammen med andre kandidater. Har selv søkt (veldig kort søkn) for å få stilling på kontoret jeg allerede jobbet på.

 

at hun er litt rar er typisk persjonaldamer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke meg som starter tråd 31

Hva er greia Cat er du sur på alt eller bare pc:) Nei nå hørtes jeg kras ut Det var ikke meningen:) Sender en klem jeg:).

 

Hat å miste innlegg!!!!!!!!

 

Bra at folk lever da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...