Gå til innhold

<><><> Tråden nr. 30 <><><>


Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Stemmer det. Mente jeg hadde lest for ei til, men kom ikke på hvem eller hvor:) Ja hørte noen du. Noe av det ble jo sendt til 1d og han som var på besøk da, fra søss?! Til dem?! Også så mye pent om meg det stod da...

 

Like glad i deg som shappy syk jeg og;) Har ikke alltid med snop da, men jeg tar med siggen din så du ikke skal få kreft! DET er å være glad i noen det! (eehh..ja)

 

Snart kommer bestisen min:))) Gleder meg masse!! (bortsett fra den første timen med konstant på inn og ut pust hestepreik man bare må igjennom) Men litt kos det og. Er henne:) Skal bli godt å få snakka litt. Vi er ikke helt oppdaterte på hverandre for tiden. Vi som alltid visste alt om hverandre...jaja sånn er det vel å bli voksen. Må bli flinkere til å holde kontakten med de "utenforstående"

 

Tiny? Hvorfor har E upngo på seg a? Han har jo ikke det i bhg. Har vel ikke andre heller? Hadde det da han kom... Står han ble skifta på 2 ganger..hmm. Jo og klaga litt i dag da. Uff liker ikke å klage på bhg. Var mer si ifra. Men dere må slutte å søre sammen bleiene så gutten får merker. (var dritstramt i går) Han er for fet til at teipene kan krysses over hverandre på midten. Og feste teipen på borrelåsdelen. For hender teipen er festa helt nede ved snoppen. Og der sitter den jo ikke så godt. Avd.ledern din sa hun skulle ta et lynkurs i bleieskift. Tror iaf _du_ trenger det TIny-hihi-not! Nei men hvem er det som skifter så rart på dem a?

 

Han sov bare 1 gang i dag da. Sovnet jo da 10:15 og våknet 12:55!!! Så da skjønner jeg de ikke la ham. Men vært så blid og fornøyd at. Vært bedre her hjemme og. G derimot har vært pyton form i dag. Bare grin og sov kun 45 min. Sa de bare måtte legge ham igjen jeg. "åh ja, lurt litt på det og mamman hans sa noe om det ja" Dji altså..må jo nesten le. Om ungen griner og mor har sagt ok så bare legg da:) Nei du får komme deg tilbake på plass Tiny så ting går riktig for seg!

 

Fikk du tak i greier i Sverige? Og hva skylder jegevt? Var litt stressa så bare dro ut 400 jeg. Ble vel litt over kanskje?

 

cl i kveld ja..da får M gjort mye av det han skal vett. (skal holde kurs i morgen og ikke sett på saken enda:) )

 

E er rolig så tørr ikke veise meg. Derofr jeg blir sittende å jabbe her:) Ser han mamma må man gråte. Rart det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ga opp støvsuginga;) Men kjipern med dustete suger når jeg hadde dradd fram sofa,flytta på bord og virkelig gjort mitt for grundig støvsuging.............

 

Ser på so you think you can dance og venter på grays-sambo ser på fotball. Leo sa forresten "fiss" til fisken i dag:) Så da er ett nytt ord lagt til listen:)

 

Jobb i morgen og på torsdag kommer mor hubro.

 

Lyst på sjokkis jeg.. finne no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du ikke bare hun syns det luktet fis?:)

Utrolig typisk at ting skjærer seg når man for en gangs skyld har gjort ting klart sånn som du nå ama!!

 

Jeg gruer meg til barnehage dager når dere skriver om bhg. her.

 

barnehagetantelederen var veldig hyggelig på tlf. hun sa at vi kunne begynne 15. og O og en til vil være rundt året mens resten er over to år. Det er 9 barn på avdelingen.

Det er ikke det at jeg er en dårlig mor som begynner med bhg tidlig det er det at jeg sniker i køen som gjør at O blir yngst i barnehagen.

 

Nå må jeg ha mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du sjokkis?

 

Høres ut som en fin gruppe Herk:) (bhg altså) Blir nok så bra at! Og O er da ikke liten når han begynner. De fleste begynner vel tidligere enn han? Av de som ikke venter til ungen er over 2 da.

 

Hatt besøk av bestevenninna mi i kveld. Det var SÅ koselig og SÅ etterlengtet! Så godt det var å sitte å prate. Føler meg flere kg lettere:) Ble noe senere enn tenkt, men sånn blir det gjerne når skravla går. Guri som jeg har savnet henne, man merker det gjerne ikke før man har en jentekveld sammen igjen. Har jo hatt kontakt, men har liksom ikke visst alt om hverandre på en god stund. Har ikke vært uvenner eller noe, bare dagene som har vært fyllt opp og ja... Men nu er vi oppdaterte igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mol: Jeg skal inn til skumle byen i dag! Hehe... Skal inn og se på symaskin til forkleet, vett, besøke Lineapappa i lunsjen hans og stikke innom jobben. Sitter og manner meg opp nå! ;)

 

Linea sov ikke hele natten i natt, var inne hos henne kl 4, hun lå i senga og gråt. Satte seg opp, jeg rettet på puta og hun la seg ned og sovna igjen - drømmer hun?? Nå sitter hun på kjøkkenet og sager i en kjøkkenskuff med en plastkniv. Helt normalt det, eller?

 

Herk: Har glemt og gratulere med bhg plass, tror jeg! Så flott det løste seg. Er jo veldig mange som begynner i bhg før ett år også, da. Kanskje ikke her ute hos oss, for her er det jo ingen plasser, men sånn ellers i landet. Har ikke lyst på bhg plass, jeg, merker jeg! Jeg har lyst til å være husmor i flere år!!!! Men når nestemann kommer kunne det vært greit med en liten avlastning sånn midt på dagen til Linea. Jeje, den tid den... sorg? Glede? Løsning?

 

I går hadde vi bæsjostrofe her. Klissen bæsj i hele rompa, snudde seg rundt og satte kneet i bleia = bæsj over hele kneet. Måtte bare ta av alle klær og sette henne på gulvet og gjøre klart til dusj = tisset så det klasket på badegulv (og badeteppe) og på sokker og tøfler som jeg ikke hadde tatt av ennå = sokker og tøfler med tiss og litt bæsj! HERLIG!!! Heiv henne i dusjen med sokker og tøfler på jeg da!

 

Det lukter bæsj her! Må vel gå å skifte, men frister lite etter gårsdagen. I tillegg har vi sånn "sutre-når-alt-er-vanskelig-og-ting-ikke-går-min-vei"-dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne dager har vi hatt i over 1 uke. Men også da sutring når tig går hans vei og. Faktisk bedret seg noe, dog et lite noe.

 

E sov bra i natt..tror jeg. Våknet noen ganger på kvelden, men roet seg selv. Mulig han var våken i natt. Da jeg tok han opp 6:45 lå pysjbuksa på beken ved siden av sengen. Han kan nå ha tatt den av seg og slengt den ut og tilfeldigvis truffet benken..men mer sans. M har vært oppe med ham. Ikke fått med meg det jeg.

 

Ekkelt!! Bæsj og tiss og blæ. Vi "krangla" selv om en bajsbleie i går. Var ikke så ille som din, men overfylt og sklidd ut av bleia og body og æsj. Jeg slapp-woho. Kosta meg en BJ da men...vil ikke si det "koster" ;) (er det vanlig måte å avgjøre bleiedispute på tro? Vi avgjør mye på den måten)

 

Hodet verker i dag:( Er helt pudding. Vil hjem jeg. Men får holde ut. Ser solen har tittet frem. Det hjelper jo litt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..syk samtale under etterlunchsiggen med ei. Må bare høre.

 

Litt forhistorie da:) Hun er singel, elsker barn og vil gjerne ha dette. Er over 40 så tiden tikker. På en jentefest hadde det blitt spøkt med at jentene skulle ta innsamlingsrunde fra alle gutta og fylle en kopp med sperm. Så fikk man se hva det ble..hehe.

 

Jo men så diskuterer vi dette litt da. Alle mulighetr..trillinger med tre fedre og masse annet tull. Tvillinger..enegga tvillinger..med to fedre! Ja for om de deler egg så er de jo enegga. Men med to fedre altså to stk sperm fra hver sin..vil de da være like? Eller ligne mer, eller ville det kunne gå?

 

Alt man funderer på..hehe. Sa jeg skulle sjekke opp litt og komme tilbake til henne. Vet ikke heeelt om det er noe jeg legger ut på skravle;)

 

Jo og tenkte på det her...................................... Var mer liv på 0-1 og enda var det flere som fulgte oss. Her som det er så lite liv........................Lurer på hvor mange som følger oss her jeg? Flere trådmedlemmer startet jo som "tittere". Og har fått høre fra flere at de følger oss jevnlig. Dji vi er en f*** såpeopra:D hahaha

 

Også har timen blitt flyttet, så skal på HS kl 12 27/11. (bare et lite memmo til meg selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enegga er "ikke tosperma". Eneggede tvillinger er et befruktet egg som deler seg (slik som celledeling) og slik blir til to individer som er identiske.

Ja det var det kommer snart tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er toeggete tvillinger så kan de i teorien ha 2 forskjellige fedre da det er 2 egg som løsner. Ved eneggede tvillinger så er det ikke mulig å ha to forskjellige fedre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det bare ting som kommer ut om dagen. Fortsatt syk og vært uten nett siden i går kveld :(

 

Joda, her avgjøres mye med bj:) Både bleieskft, matgiving og legging. Tittet forresten gjennom mobben her om dagen og da fant jeg en sms fra gubben når lilleL var en uke gammel og jeg var på apoteket på triaden og luftet meg litt alene for første gang etter at hun ble født. Sto noe som "jeg er horny kjære, please kom hjem og sug meg" Hihihi, og som den snille konen jeg er, så gjorde jeg selvfølgelig det.

 

CL i dag også, og i kveld spiller ManU!!

 

I morgen er det fysio :))

 

Har bestisen min som nabo jeg, så her er vi alltid oppdatert:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt syk? Kommer ut? Men stakkars deg! Må du bli friski morgen så du er i form til freddan! Og jeg vil heller ikke bli syk da... *gledesegmassetilfreddanmedcat* ;)

 

bj er sinnsykt bra forhandlingsmiddel! "jeg vil ikke..." " jeg suger deg" "ok, skal gjøre det nå" hoho funker jo hveeer gang jo! Usj, men skyldern et par da. (dårlig samv.) Får betale litt gjeld etterpå.

 

flink kone!

 

Er ikke nobon din i Danmark? Å vil på dansketur snart! Long time! iaf uten barn. Noen som vil bli med?? Om ikke annet båten overogretttilbakeigjen. Hmm må vel vente til etter jul:(

 

MtG, du er helt utrolig! Møkkadag og en samtale med deg og humøret stiger betraktlig. Takk for at du er deg! Masse glad i deg vennen! Og du? Vet du hva? Nå kommer jeg! ;) (jeje kom meg her og kom meg der-hihi)

 

Alt ordner seg for snille piker! Husk det MtG! Alt ordner seg til det beste skal du se. I'm there uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er tilbake igjen nå, kom hjem igjen i begynnelsen av okotber. Er der 10 uker i slengen 2 ganger i året. Husker ikke når hun skal ned igjen men er vel til våren en gang.

 

Formen er en god del bedre nå, men er verst om morran og formiddagen. Håper å være på bedringensvei i morgen, kan jo ikke sitte i for alltid heller da! Spørs om jeg orker å drikke noe særlig på fredag, men skal da ta meg et glass hvitvin om ikke noe annet. Kan da skravle piss uten alkohyler også:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe-her i huset blir ikke bj´er tilbudt som noe betaling eller forhandlingsgoder- her er han pent nødt til å ta sin tørn uten lokkebiter;) Men når det er sagt- vi har heilt fin fordeling av arbeidet i heimen- sjeldent jeg føler at jeg gjør mest nå.

 

Har ingen bestis jeg- har forskjellige venner som jeg går til ved forskjellige annledninger. Noen bor i nærheten og noen langt vekke, men jeg veit de stiller opp uansett:D

 

Er babysjuk jeg...Prata med ei på åpen bhg-ho har 3 barn-sa at jeg var babysjuk igjen og at jeg ikke regna med at ho var det-som hadde 3 stk, men joda-ho ville ha fler.

 

Fått lønn i dag-jippi:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar sin tørn her i huset og, men er når jeg vil han skal ta min tørn forhandlingene starter :P

 

Er ikke fullt så babysjuk.. hehe.. Men hadde ikke vært noe stress om jeg ble på feita heller da. Hadde jo ikke kuttet ut prevven om det hadde vært krise med en småttis til. Men sånn i utgangspunktet så er hverken jeg eller Mr T babysjuke:))

 

Får ikke lønn før mandag og det er leeeeenge til altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. For du skal nå ha iaf 1 kb og;) Du snakker bare piss du, så hyler har ikke noe å si. Des. merker man jo ikke at du er full! (mulig det er fordi jeg er full selv) Seriøst, jeg har trodd du såvidt var brisen helt til jeg har tellt flasker-hihi. Du holder deg bra i fylla;) Nei men du skal se formen er topp på freddan.

 

hehe..blir ikke tilbudt til de daglige gjøremål da. Men de ekstra som ingen vil. Tørke kattespy, ta superekkelmøkkableie, og annet moro man finner på. Kanskje man finner grunner for å få gi bj? ;)

 

Har nesten alltid bare hatt guttevenner jegg. Molle og gutta! (liker egentlig ikke jenter, orker ikke den der "ågiiidaltså også bare måtttte jeg ha den og vet du hva han bare og shit ass jeg knakk en negl!") Nå føler jeg jeg har mange jentevenner. Og de står høyt opp på lista og;) Aldri hatt så mange jentevenner på en gang jeg. Ikke sånne nære. Tenkte på det nå at snellene her er så forskjellige at man får faktisk dekt de fleste bohov. Trenger jaggu ikke gå utenfor tråden-hihi.

Nei da. Men hun bestisen min har nå vært der fra jeg var..hmm.. 12år. Vært igjennom MYE sammen. Flere vennegjenger, oppturer og nedturer, kjærester som har kommet og gått (hahahaha så jeg ikke før jeg hadde skrevet) Er som familie! Hun har jo faktisk bodd sammen med mor og søss i rundt 1 år! Det var nesten litt rart... 1 time unna meg og hennes foreldre. Jaja:)

 

Jeg er ikke babysyk. Ok "kveldens undersøkelse": Hvem er babysyke nå? Altså kunne tekt seg baby om 9-12 mnd?

 

Vært på grunnskoleuka. Skolen til W har en kveld som det er opplegg. 4 trinn har ansvar. Jepp W går i 4. Har solgt varm saft i kveld... huhei! Dro ned alle. E kosa seg litt men grein masse og måtte dra hjem med han. M tok over salget. Litt kos og. SÅ stjerneklart! og sitti rundt bål og sett på fakler og alle barna med lykter på hauet. E slokna på 2 sek kl 18:45.

 

I dag satt bleia bra forresten;) Tuuusen takk for shopping Tiny!

 

Dusje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ja jenter er no dritt og særlig de fisefine, radmagre. søte jentene som står foran speilet "er jeg feit?" "giid jeg er så stygg" . Ta deg sjæl for det du er og get over it!!

 

Snødde litt her da, men ble fort borte igjen!! I dag våknet lilleL kl. 04.50 og det er tidlig. Fikk flaske i senge og sov videre til kl 8.15. Det er jeg fornøyd med!! Driver og prøver oss frem med kun 1 lur om dagen for å se om vi alle får sove litt lenger om morran :))

 

Nei, skal gå å legge meg litt igjen jeg, min kjære begynner ikke før klokken 11 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, vet ikke det. Kan jo prøve. Men virker som jo mer og bedre de sover på dagen jo bedre og lenger sover de på natten.

 

Ta seg shæl..joa, man kan gjøre noe med det om man misfornøyd! Greit å klage på at man er feit..men da får man slutte døtte i seg drittmat og røre på seg da. Klart man kan jo klage forde, men det blir jo ikke bedre liksom:)

 

SÅ SNØ! (fikk forresten aldri snø-film 1d..ventet på det jeg..)

 

Legge seg igjen ja..noen som har det:)

 

E tok morran 5:15. Hurra. Fikk han til å slappe av litt i senga mi, men sovnet ikke. Og nå får han ikke lagt seg tidlig i bhg heller for de skal ut i skogen:) Finne stor pinne til taket:)

 

Dressen til G er stoooor! :))

 

Morgen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er ikke tolv en gang og jeg gomler sjokkis og potetskruer...Sto igjen en skål ved datan fra i går. Er på ryddern, mamma kommer i ettermiddag. Leo er i b.park og sambo på skolen. Jeg skal hente mazdan kl 14.30-den er på EU kontroll og så skal jeg innom oldemoren til Leo for hun skal passe Leo en time. Den overlappinga jobb skole funker ikke alltid gitt.

 

Så da veit dere min plan for dagen;)

 

Hei til alle som er på jobb,hallo til alle som er hjemme;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Hei du fikk Hallo Cat;)

 

Skal du kjøre bil Ama? Kose deg da:)

 

Jeg skal etterpå hente barn, hjem, middag, se over lekser, legge minsten, dra å trene med MtG, hjem, dusje, sove. (hvilket A4 liv!)

 

(er godt mulig M gjør noe av dette eller vi gjør det sammen da. Han ligger ikke på sofaen mens jeg gjør alt heller..bare nesten..hehe..nei da)

 

Nu er jeg på annet kontor. Fått et tildelt for et par uker nå. Digg å slippe traske rundt med lap under armen. Veksler her og sentralbord da. Helt greit med resepsjonen assa, bare det ikke er hele dagen for da blir man gal (-ere) i hodet. Litt kjedelig på kontor alene hele dagen og. ååååå som man håper man får noe fast snart. Flere har spurt om jeg kommer i morgen, er julebord, men jeg er jo ikke inv. :( Skjønner jo det da, men de fleste her har tatt det for gitt at jeg var det. Ei anna vikar her er jo inv! Men samma, jeg skal jo til cat i morgen:)

 

Joooo og kom på det da! 1D har jo alt snakket om dansketur til våren. Vet ikke om det blir noe av da men. Om ikke, så hadde det vært gøy med en tur. (ref. noen innlegg lenger opp) Vi har jo snakket om det for long time ago...at vi skulle tatt en tur i balja...husker ikke hvem jeg. Var vel sikkert Ame, Tiny og meg el no:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linea har i hvertfall sovet i to timer nå. Men ikke så rart, feis i hele natt. Måtte opp annen hver time og klappe på mens hun lå og grein og feis. Hun lå og halvsov, for jeg trengte ikke egentlig gå inn tror jeg, men man gjør det jo likevel for hun ligger og gauker! Stakkar. Glemte å bæsje på ettermiddagen i går så er nok det som er feilen. Hadde fin bæsje bleie når hun sto opp og var knall blid! Det er sjeldent. Sov til ti over 7. Har våkna 6:30 den siste tiden så det var litt digg.

 

Har vært på kontroll i dag, vi da! Endelig har hun bikka 9 kilo. Gidder ikke tipp for har allerede lagt ut tall på august klubben, men i hvertfall:

Siste kontroll 15/8: 8975 g 75 cm

I dag: 9776 g 77,5 cm

Hun har hoppet opp på den midterste kurven igjen og blitt gjennomsnittsbaby! Det passer fint for meg, altså.

 

Har tatt frem store vogna igjen. Har brukt carena trille i hele sommer, men litt greit med sportsvogndelen på storevogna nå som det er voksipose tid. Deilig og trille ordentlig vogn igjen egentlig.

 

Jepp, mamma er på vei hit en tur for å beundre gang og vaskerom. (Husmor hun også!)

 

BJ som forhandlingsmiddel blir sjelden brukt her. Men så er det veldig lite vi forhandler om også da. Har ikke noe kattespy å tørke opp... (æææsje!) Og de værste bleiene tar vi eventuelt sammen. En underholder og en spar ut møkk og spyler barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...