Gå til innhold

GRESSENKENE (ny)


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Halla Babygullz. Velkommen hit. hvor i landet er du fra?

Titter stadig nye gressenkener inn her å sier hei, men de fleste forsvinner rimelig kjapt igjen. Skjønner ikke hvorfor. Får håpe du klarer å finne deg til rette her. Vi er en gjeng som er rimelig åpne om det meste. Her snakker vi om ALT!!! Fra detaljerte beskrivelser om diverse til følelser og behov. Kjempe flott gjeng har vi blitt. Så er det alltid koselig med nye folk. Så igjen, velkommen skal du være:-)

 

Det med silikon tror jeg at jeg skal ta litt avstand fra, hehe..ikke helt inn i det der. Kan KANSKJE vurdere det den dagen jeg er ferdig med barn og puppene henger nedover magen;-) Har flere venninner som har det og det de sier er at når du først får smaken, har du bare lyst på mer. Jeg syntes det bare burde se mest mulig naturlig ut jeg. Blir sikkert fint uansett :-) Og jeg tipper det ikke har sååå mye å si for ammingen. Lykke til:-)

 

Trulte: Ja, du hadde rett, haha!!! I natt hadde jeg overnatting av de berømte "soldatene". Men tror ikke EL er før nærmere helgen. Passer seg fint da, siden det er fest ombord til sambo til fredag. Blir alltid ekstra bra med litt vin og drinker innabords, haha!! :-D....om man orker da...;-)

Men herregud!!! Er du 9 uker allerede? Snart over i 2 tri du da!!! SHIT, tida flyr!!!

 

Stjernevenner : Bare vent titter, snart er du back on business!! Gleder meg på dine vegne:-)

Og Klar, hvor langt på vei er du nå? Formen bra og magen vokser:-) KOOOOSELIG!!!!

 

TauZa: Jeg teller ned sammen med dere jeg, hehe...selv om jeg henger litt etter. Ca 1 uke:-D Ikm 7 des.

 

Er barnevakt hos ei venninne i dag jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth: Kan du IGJEN fortelle hva ff er? Klarer ikke å helt forstå det jeg, hehe;-) OG hva er den kremen du bruker? Hvordan fungerer den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 10 dager er jammen ikke lenge!! Det vil si at det er ti dager til mensen min ikke skal dukke opp......håpehåpehåpe!!!!

 

Først må jeg si velkommen til deg Babygullz!! Hyggelig med et nytt medlem:) Ikke helt vanlig jobb kjæresten din har nei...det hørtes litt skummelt ut, men det går helst bra da! Han er nok forsiktig og har sikkert like lyst til å komme hjem til deg som du har at han skal komme hjem! :) Men kjenner jeg blir glad for at min "bare" er på hurtigruta...

 

Trulte: Det merkes at du er tilbake i litt bedre form! Innleggene dine er virklig koselige:) (Ikke det at de ikke har vært det før, men det er liksom en litt annen energi over dem....:)! Jeg håper kvalmen din blir borte snart (kan godt ta over dersom det fører til at spira sitter...), og det er jo et godt tegn at den har vært bedre de siste dagene!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt dårlig tid nå, men her kan du lese om kremen:

 

http://www.khonsu.no/ProgestaCare.asp

 

Fertilityfriend er et program hvor en legger inn tempen, el-tester, når en har sex, sekret, symptomer o.l, så tolker programmet sansynlighet for at en er gravid, og sånt.. :) Og så går det ut i fra tidligere sykluser når det tolker når en skal ha mensen og slikt.

Her er min statestikk da:

 

http://www.fertilityfriend.com/home/Elisabeth77

 

Jeg liker det at det er så oversiktlig da. Jeg kan jo se mer enn hva dere kan på den linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babygullz: Jeg tror at det som kan gjøre dem hard er at kroppen lager en hinne rundt innlegget, og hvis denne hinnen vokser slik at innlegget blir skviset, så blir det hardt. Som om man trykker på en vannballong, liksom, da blir den mer utspilt på ene siden.

Hvor mye må du betale nå? Jeg betalte 22 eller 25.000, husler ikke helt..

 

Vi har forresten en hemmelig gruppe på facebook også, om du vil bli med der? Da er det bare å sende en PM til en av oss med navnet ditt, så blir du invitert.. :)

 

I dag har jeg ikke gjort mye fornuftig! Litt skolearbeid, men that's it!

 

Morelli (hvis du klarer å rive deg litt bort fra hekkingen): du må sjekke ut den kremen! :) Alle kan bruke den og det er ingen bivirkninger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, hekking... lenge siden jeg har hørt noen si det....

Åh, nå savner jeg studietiden litt jeg ..... :)

"E d nåke hekking da? " haha....

 

Gressenkene hekker veldig om dagen i allefall!!!

Skal bli meg et sirkus nå når det skal letes ettter symptomer, :)

Gleder meg, blir spennende!!!

Eneste spenningen i livet mitt om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA..jævlig bra!! :-D

Ble dårlig med hekking i går gitt...sambo sov som en stein da jeg kom hjem i går. Var ikke hjemme før over kl. 24.

...men i kveld derimot...da blir det hekking!!! HAHA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off.. ny runde me forkjølelse.. bra vi er ferdig med den fruktbare periden for her blir det ikke mye hekking. Snørr og slim er ikke akkurat så sexy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Velkommen til deg Babygull!

 

Trulte, det er positivt at du har fått mere energi de siste par dagene. Det har jeg også fått. Jeg er nok ikke helt fri kvalmen enda, den har vært der i går og i dag har jeg vært ganske skral igjen. Heldigvis ser det ut til at jeg har flere kvalmefrie dager innimellom, så da hjelper det på. Jeg er litt over 10 uker nå, ingen mage - bare når den er full av luft! Ble kvalm i uke 5, så det er bra den bedrer seg sammen med at apetitten er på vei tilbake. Men jeg begynner å glede meg over å være gravid! Utrolig rart å tenke på at den der inne er nesten 4 cm fra hode til rompe og likner et lite menneske! Og så er jeg så utrolig spent på om det er ei jente eller en gutt!! Har du noen følelse på det Trulte?

 

Utrolig koselig at dere skal satse på nr to Morelli, tenk om det allerede har skjedd! Og Elisabeth, jeg er helt enig i at din tur er kommen! Det må klaffe veldig snart for deg, og det skal du nok se at det gjør. Titter, håper det går fint med deg også!

 

God bedring til deg TauZa, vet om mange som er blitt syke rett etter befruktning! Hehe.

 

Lurer på hvordan det går med Miss Missantrop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til sambo i dag at jeg syns det hadde vert så fint om foreldrene våre kunne få pakke under treet med Gratuelerer dere skal bli besteforeldre!

 

Han ble nesten sint og sa NEI regelen er 3 mnd. Hvordan skal jeg snu han på dette da. Jeg klarer som regel å snu han på ett vis... Han vil bare ikke gi seg med en gang for da har han liksom tapt.

 

Kan ikke se for meg at jeg ikke skal si det til noen før etter tre mnd? ikke min familie, hans familie, jobb??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Ja, det hadde vært pussig å holde det hemmelig for besteforeldrene i tre mnd.. Jeg kommer til å si det til nærmeste familie veldig tidlig. Og besteforeldrene først! Hvis jeg skulle miste, så vil jo jeg at alle de skal vite hva som har skjedd.. Du får bare si til han at de har "rett" på å få vite det først.. :)

 

I dag skal vi på Quiz! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det 9 dager igjen til testing da jenter.....!!

 

Det gikk plutselig opp for meg at jeg har kommet til pp nr 10 eller 11 (har faktisk mistet tellingen!)....hadde aldri drømt om at jeg skulle holde på så lenge! Man tror jo liksom at det skal klaffe med en gang...

 

Ellers så håper jeg på å kunne fortelle familien en gledelig nyhet til jul...dersom jeg er så heldig å være gravid nå vil jeg være 8 uker på vei til da:) Det er tidlig, så det vil være kun familien som får vite det, men synes det er naturlig å fortelle dem det. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg aldri fortalt dem at jeg var det, men skulle på mange måter ønsket at jeg gjorde det.... For etter aborten reiste sambo ut med en gang, og da hadde det vært godt med noen flere å snakket med! Men nå skal det jo gå bra og de skal få en julegave de aldri vil glemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TauZa: Sånn var samboeren min også..eller ER!! Men etter aborten i sommer, sa jeg at jeg kunne takke "gud" for at jeg rakk å fortelle mamma det, for det er terapi å snakke om det for meg. MEG, MIN KROPP!!!!

Og når vi ble gravid med sønnen, sa jeg at jeg hadde lyst å bare fortelle ALLE det, hehe...men den gikk ikke nei. Så defor møttes vi på halvveien. Jeg mener besteforeldre (aller nærmeste) har krav på å vite. Herregud, hadde dattera mi gått gravid 3 mndr uten å si noe til meg, hadde jeg syntes det var trist:-(

...og du, jeg har også hørt man kan bli syk under omfangelsen...var det selv faktisk..begge gangene!!! :-D

 

Titter: Jeg er i 2 pp..hehe...håper den sitter nå:-) For alle!!

Må stikke. Soldatene rooooper :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si sånn da, vi skal jo vente mere enn tre måneder før vi sier det...

Fordi vi vil si det med ULbilde til jul....

De får bare bli fornærmet om de vil..

Nå ser jeg på De 7 dødssynder... Skrekkblanda fryd!!!

Litt bra innimellom og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAn argumenterer med Vet en vet alle. Så det er vist ikke sikkert at noen i den familien kan holde kjeften sin. HAr faktisk en erfaring om at det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er best å la være å fortelle det til hans familie da? Men jeg stoler på min familie, og det gjør vel du på din også, så da er det jo trygt å si det til dem?

 

Trulte: Ja, det er jo deres valg! :) ikke noe gale i å velge og vente for dere skal si det med UL-bilder! :) Blir jo en veldig bra overraskelse det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulte: Var absolutt ikke meningen å fornærme noen. Var bare min mening om det..

Jeg hadde også ventet 3 mndr hvis jeg var i dine sko. Ingen ting er bedre enn å fortelle det på denne måten:-) KJEMPEKOSELIG!!!..også bor dine foreldre litt lenger unna enn mine da.....

MEN, hvis man ønsker å fortelle nærmeste familie det, syntes jeg ikke han kan nekte TauZa det...Hvis man mister er det utrolig godt å ha noen å snakke med. Ingen ting er bedre enn å få trøst hos mamma. Belive me!!

 

TauZa: Da får du si til han at siden din familie ikke klarer å holde på det, så sier vi det kun til min;-)...ordner seg nok. Kan faktisk være kjipt å møte en bekjent på gata som spør åssen det går med magen, også må du selv stå å fortele at du mista!! Nei, KUN familien først mener jeg bare;-)

 

Jaja..ellers hadde jeg overnatting igjen i natt. Ikke værst. 2 ganger på 3 dager..men EL har nok ikke kommet enda, så sambo har bare å lade patronene til i kveld;-) Fest og moro:-D Gleder meg!!! :-)...

kanskje den siste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det med å fortelle det til foreldrene raskt eller ikke kommer litt an på hvor nært man bor også.... Dersom jeg hadde bodd i hjembyen og sett dem ofte tror jeg at jeg hadde sagt det tidlig, men nå når jeg bor et stykke unna er det lettere å holde det for oss selv en stund. Uansett er det jo opp til hver enkelt hvor tidlig de vil si det:)

 

Ellers er det i dag 8 dager til den store testedagen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå lurer jeg på om jeg, som den partygirlen jeg er, skal starte med et teste-forspill den 30. jeg..? Har funnet ut at min IKM kommer til å være den 29., så den 30. er jeg en dag over IKM, så tror dere jeg klarer å holde meg til to dager over IKM med å teste da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe, hehe:) Er ikke enkelt å holde seg akkurat... Jeg klarte det ikke, men brukte heldigvis ELtester i stede for G-tester. Eller, jeg brukte vel en G-test seks dager før IKM, seff negativ.... Så tok jeg tre dager før IKM ELtest neg, dagen før IKM tok jeg ELtest også negativ.. arg tenkte jeg da og tok en CB, og jaggu var det svakt positiv... Og Digital CB på IKM bekreftet det svake krysset!!!! Åh, det var en rar følelse.... Håper dere også får den!!

 

Det er nok ikke enkelt å være tålmodig mtp IKM, men det kan lønne seg... På 1. tri ser vi alt for mange som tester pos og rett etter får mensen.... Så det er jo bakdelen med tidlig testing.... Men men....

 

Det er ikke mange dagene igjen jenter!!! Jeg håper håper at det klaffer for noen denne gangen, helst for alle da!!!!

Da kan tråden hete "De gravide Gressenken" :)

Johooo!!!! God helg alle da!!

Morelli!?! Ikke no tull på skipet!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner deg dersom du tester dagen før Elisabeth......det er veldig fristende! Og når man går flere dager over IKM blir man jo tussete....

 

Er det noen som har symptomer da? Jeg har ingen denne måneden:( Ikke ømme pupper en gang! Får håpe de melder sin ankomst etter helga.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off håper nestenat jeg ikke blir gravid. Alkohol i større eller mindre mengder tre dager på rad. Føler at om jeg hadde blitt gravid så hadde d kunne vert min mage som hadde vert i den reklamen fra helsedirektoratet. Dårlig følelse..

 

Men jegh er jo uansett spent på hvordan går. Kan jo håpe på at den ikke fester seg før litt senere.

 

Elisabeth. om du tester må du si fra. Da vil jeg bli med. Har noen billigtewster liggende. de er det lov å svi av uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal gjøre det: Heller mer og mer mot den 30. jeg nå da! :) Er så utålmodig alle rede! :) Jeg har ikke tester liggende, så jeg skal kjøpe test dagen før jeg skal teste... :)

 

Blir den 30. for tidlig for deg, titter..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens:-)

Kvelden i går var PERFEKT!!!!

5 retters middag og dans til kl 05:-)...og i kveld er det på´n igjen!!!! Puhh...men det fikser jeg, for i kveld er min siste fest på 1 år!!!!

 

Har så god følelse nå jeg dere. Hadde sex tirs, tors,fred og i dag!!! Hatt de på overnatting alle gangene. Og nå føler jeg litt smerte nederst i magen og det tror jeg er EL!!! :-) Så nå har de bare å svømme på!!!!

Kjenner en sånn kjempespenning i kroppen. Er så glad. Og sambo og jeg danset å hadde det så utrolig koselig i går. Vi er så turtelduer om dagen, hihi.....Livet er hææææææææærlig dere:-D

 

Nå skal tassen og jeg ta bussen til byen å spise is vi. Buss er moro, hehe...Ha en fortreffelig aften dere!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...