Gå til innhold

GRESSENKENE (ny)


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

He, he, Morelli!! Ja, nå bør det virkelig være noe på gang!! Hørtes ikke godt ut det der!

 

Jeg prata med MFS nå, og han var så kosete og dullete i stemmen.. :) Jeg blir i så godt humør når han er så søt! :) Sa at vi måtte dra bort en tur, kun oss to og greier. :) Så nå er de inne i Kr.sund, men det blir siste gangen de går dit for nå skal de dra til Hammerfest!!! Så da blir det slutt på mine tøm og røm turer til Kr. sund! Blir frustrerende å kun får prøve annen hver el ja..

 

Prøvesvaret var ikke kommet inn, så jeg må ringe på igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninna mi testa positivt i dag!! :)) Så det var kjempegøyt! :) Så nå blir det nok shopping, og jeg må bli assistenten! Sist hun var gravid fikk hun en infeksjon og mistet i slutten av tredje mnd, så nå håper jeg det går bra med henne! :) Men det gjør det nok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da morelli!! Stakkars deg som måtte ha minimal bedøvelse! Godt du er på den sikre siden i allefall.

 

TauZa, ja kvalme er virkelig det væreste jeg også kan tenke meg. Kan spy av å høre folk spy. Huff. Heldigvis spyr jeg ikke, men jeg vet ikke hva som er værst, konstant uvel eller spy et par ganger.. Ja, det føles ikke som noen dans på roser akkurat, men det er heldigvis midlertidig. Håper ikke jeg skal gå kvalm i 5 uker til. Noen gjør jo det enda lenger..

Så rart testen er negativ og du ikke har fått mensen. Min teori på det er at du har tenkt litt for mye denne mnd og at eggløsningen har vært senere enn normalt. Håper dere fikk prøvd dere litt utover i syklusen også? Min eggløsning var ikke regelmessig, og jeg hadde uregelmessige sykluser. Men ingen problem å bli gravid med det!

 

Så gøy du skal på babyshopping Elisabeht! Tihi. Ikke gjort det selv enda, føler det er alt for tidlig. Nå tar jeg en dag av gangen og håper alt går bra. Håper det går bra for venninnen din denne ganga!

 

Og en ting til. Vi har fått Gressenketråd på 1.tri også, og dere er velkomne over så snart dere vil!! Husk, der er det gravide som kan svare på symptomer og sånt også hvis det er noe dere lurer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruttmus: Velkommen til tråden vår:) Den gruppa du finne på facebook er ikke vår gruppe....det er en annen som heter det samme, men som er hemmelig for alle andre enn de som er invitert! :)

 

Mimi: Velommen til deg også! Glemte jo helt av å si det forrige gang jeg skrev....sorry! Men velkommen skal du være:)

 

Elisabeth: Håper det går bra med testresultatene og når du skal fortelle typen om hans "test-oppdrag"....! Og så koselig at venninna di er gravid da! :) Jeg skal på shopping med min gravide venninne på torsdag, så det blir nok koselig:)

 

Morelli: Hørtes ikke godt ut det der med hånda....men bra det er overstått i alle fall, og at du er på den sikre siden dersom du skulle være gravid:)

 

Stjerneklar: Hyggelig at du stikker innom til oss av og til også:) Jeg skal snart begynne symptomjakten (3 uker siden første dag i siste mens i dag....eller det var den dagen jeg begynte å blø da jeg spontanaborterte....), så kan nok godt hende jeg stikker innom med noen spørsmål om symptomer selv om det ikke er noe enda!

 

Ellers fikk jeg truffet sambo i dag i en og en halv time, og det var så godt! :) Dersom det kom noe godt ut av den aborten, så er det at vi har et nærmere forhold enn på lenge....er så godt å bare prate sammen, og begge har såååå lyst på baby nå!!! Send meg noen røyksignaler, babystøv, gode tanker, kryssede fingre og alt annet som kanskje kan hjelpe....trenger det nå!!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse stjernestøv/ babystøv til deg titter *******************************

*****************************************************************************

***************************************************************************

***************************************************************************

************************************************************************

 

Vil gjerne se alle dere andre på første tri også, så her kommer en god prosjon til dere også. Bare forsyn dere! *********************************

******************************************************************************

******************************************************************************

***************************************************************************'''''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en kveld dette..

Tidligere i dag var jeg sammen med venninna mi som har termin om 2 uker. Det er 3 (nå 4) gangen jeg har vært sammen med gravide og bare "følt" at i natt vil det skje noe...Og tror dere ikke det stemte igjen!!!!!! I stad sa jeg at hun kom til å føde i natt og hun bare lo å sa det var litt tidlig..men neida.. Jaggu ringte hun og vannet hadde gått! Jeg måtte kjøre henne til sykehuset (6min ca) Samboeren var på jobb et stykke unna, så han måtte komme rett til sykehuset. Sist hun fødte (2 år siden) gikk vannet og ungen var ute 1 time etterpå...så jeg krysset fingrene der jeg venta sammen med henne på at jeg skulle slippe å holde følge fødselen ut..men heldigvis kom kjærsten til slutt. De minuttene å vente der for meg var laaaaaange!!! Også så nervøs jeg var..fikk skikkelig adrenalin..Vet jo hva hun skal gjennom også da :-P (stakars..hehe..)

 

Så nå bare venter jeg på å høre fra henne..Kan jo ikke legge meg nå!!!!

Puhh...spennende asså!!!

 

Ellers skal jeg bruke mine dager som sykemeldt til noe bra. Min kjære må være hjemme å hjelpe meg, så etter at lillegutt er levert i bhg, drar vi til Ikea:-D MORO!!! Begge pleier å gå helt besjerk der inne!!! ;-)

...alt i alt har armen min det fint, men er minimalt med smertestillende. Fy f...hvis jeg ikke er gravid nå asså!!!! Må gjennom en operasjon uten noe smertestillende, NESTEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morelli!! åå så spennende!

 

Jaja. nå kom mensen her på morgen kvisten. Fint at den lot seg vente på seg for nå blir det en PP i november også! Men hvor mange dagers syklus skal jeg satse på at jeg har nå da?

 

Har hatt 30 - 29 - 33 - 31 - 34

 

Jeg har jo eggløsningstester nå da så jeg kan jo bare se om jeg finner noen eggløsning. Men jeg har tenkt nå etterpå at jeg vet når jeg hadde eggløsning. Det var 3 dager etter jeg trodde det skulle være. Kjente stikking i ryggen den dagen.

 

Neste IKM blir i begynnelsen av desember. 1. 2. ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjedelig da TauZa. Men bra du klarer å tenke videre. For dette skal gå så bra!! Ordner seg til slutt skal du se..neste mnd faktisk;-)

 

Og halv to i natt fikk jeg melding om at Markus var kommet til verden. Da hadde hun ikke rukket å veie han enda, hehe...SNAKK OM FØDEMASKIN!!!!!

Så i dag skal jeg kjøpe noen kjempefine ullklær til babyen :-) Og sykebesøk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen alle!

 

Synd med TR TauZa, men fint at dere får prøve igjen allerede denne pp da!:) Skal krysse fingrene, og her er babystøv til bare deg ¤¤¤¤¤¤ :)

 

Morelli: Nå er det på tide du finner noen symptomer synes jeg! :) Nesten som at du skulle vært gravid nå når du må trosse smertene ja!!

Støv til deg og: ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ :)

 

Stjerne... ah, hvemav dere var hvem igjen.. klarer aldri å huske dette jeg... Men:

Gravidstjerne: kjekt med Gressenke tråd på 1. tri og, selv om den ikke er så bra som denne her.... BLir ikke det samme uten den faste gjengen:)

Snart-IKM-Stjerne: Begynner det ikke nærme seg IKM nå? Til og med meg som ikke venter synes tiden går tregt fram til deres IKM.... Finner du noen symptomer da? ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ enda mere støv!!

 

Elisabeth; du trenger annet støv nå tror jeg... Her kommer litt stå på og oppmuntringssøv, iblandet litt babystøv av fineste sort! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sånn, da håper jeg HPVprøven kommer tilbake negativ, og at du klarer å få sagt til gubben at han må teste "manndommen" sin... Uff, jeg føler med deg på den alstå... Men ikke bare det at han må ta den, men bekymringen om hva svaret kan fortelle.... skal tenke mange gode tanker!! :)

 

Mimi, ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ her kommer støv til deg og, velkommen til gjengen!! Du får utlevere deg selv litt så vi blir bedre kjente med deg og.. Mange som stikker hue innom og ikke kommer tilbake, men kjekt at noen vil være her og!

 

Nå pøsregner det her i Stavanger, jeg har fri i dag, er småkvalm, og tenkte å dra meg ut å få handlet noen julepresanger, og samlet noen banankasser så jeg får pakket litt... Hadde tenkt å være superflink i dag, og gjøre alt jeg skulle ha gjort... men sånn går det bare ikke an å tenke lengre... Ting går treigt, og man er slapp og sliten støtt og stadig... Håper en tur ut i regnværet gjør meg våken resten av dagen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens! Har nesten glemt litt av hele greia her inne jeg. Er kanskje like greitt, sånn jeg ikke blir så opphengt i å bli gravid. D blir så lang ventetid til el igjen da :)

 

Trulte: Takk for velkomsten :) Virker som en veldig hyggelig gjeng her inne! Har merket en litt sur tone innimellom på BiM, men her inne virker dere jo veldig positive :)

 

Når kommer deres kjære hjem igjen da? :)

 

Utlevere meg selv litt..? Vet ikke helt hva jeg skal si egentlig da. Men skal prøve å ta d litt etterhvert :) Har ikke så god tid idag egentlig. Burde egentlig ryddet og vasket ned leiligheten, for her ser ut som et bombet h***hus.

Men lykke til alle sammen!! :) Både til dere som prøver, venter og som er gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flott Trulte:-) Tuuuusen takk :-)

Stjernetitter er ikke gravid, hadde en sa, og Stjerneklar ER gravid..så vet du det,hehe..hatt det samme problemet..

 

Ikke så lett å kjenne etter symptomer nå. Nok "symptomer" i den forbaskade armen!! Ikke eneste smertestillende er tatt idag, så kjenner det nå ja :-( Tar når jeg legger meg jeg, men ikke noe å gamble på hvis jeg skulle være gravid.

Annet enn at jeg har kjent spark imagen (hehe) og er kjempe trøtt (er jeg jo alltid da!) så er det ikke mye symptomer her nei...Ikke IKM før den 10 ca heller da;-) Leeeenge igjen :-(

Men har en så dårlig følelse jeg...skal bli godt å få det overstått asså.

 

Ellers har sønnen min begynt på turn i dag. Hællan!! Disse to åringene løp nå rundt der da..hoppet bukk å greier;) Skikkelig artig :-)

 

Mimi: Min kjære var borte 2 mndr nå, og kom hjem for re uker siden ca..så nå blir han i nærheten hvertfall..fram til april..da starter kjøret igjen. Mye borte mellom april-oktober. KJEDELIG!!! Din da?

Her inne har vi det utrolig koselig. Blir fort avhengig av denne gjengen..MÅ liksom inn å titte hver dag..spesielt hvis det er noen som skal teste osv.. Alle er så glade på andres vegne. Veldig bra damer her!!!! :-D

 

Elisabeth: Fåt svar eller??? Spent jeg!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk for babystøv da Stjerneklar:):) Håper det virker!!!

 

Morelli: Så spennende med hun venninnen din! Jeg var faktisk i byen å kjøpte en skikkelig fin ullbody i dag....søskenbarnet til sambo har fått ei lita jente, så da må vi (det vil si jeg) sende noe til dem:) Synes det er en sånn fin og nyttig ting å gi!

 

TauZa: Så kjipt at tr kom til slutt da....:( Men veldig bra at du klarer å se fram til neste pp! Jeg har også hatt litt ustabil sykus og vet det kan være en emosjonell berg og dalbane når man går å venter! Håper det blir full klaff på nedre pp deres!!!

 

Trulte: Så koselig innlegg du har laget og takk for babystøv:) Du er ikke den eneste som blander oss "stjerner".....jeg klarte til og med å gjøre det selv en gang! haha!! Godt gjort når jeg er den ene "stjernen"...! Når det gjelder symptomer har jeg faktisk hatt litt ømme pupper de siste dagene, og jeg er fryktelig trøtt og slapp! Er i praksis for tiden, og å ha tålmodighet og godt humør nok til 27 6.klassinger er ikke bare enkelt! Men prøver å ikke tenke for mye på det heller...har ingen forventninger til at det skal klaffe denne pp, men det hadde vært SÅ bra hvis det gjorde det!! Ingen tvil om når det skjedde i så fall, siden vi bare har hatt sex en eneste gang....!

 

Mimi: Du blir fort glad i jentene her inne, de er en flott gjeng! :) Min samboer er borte i tre uker og hjemme i tre, så det går veldig greit! Kjedelig når det ikke blir pp fordi han ikke er hjemme, men slik har vi det alle her inne....

 

Elisabeth: Jeg begynner å bli litt bekymret for deg....hvordan går det? Sender deg noen gode tanker i alle fall:)

 

Jeg hadde egentlig også planlagt å ha en slik få-gjort-unna-ting-dag i dag, men slik ble det ikke.... Dro på kafé og litt shopping med en venninne etter praksisen, så kom min gravide bestevenninne og tok over shoppingen, før vi dro hjem til henne for å lage litt mat:) En utrolig koselig dag, men har jo fortsatt like mye å gjøre....!! Jaja, god kveld og go' natt jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

 

I dag har jeg vært slem pike mot min snille lege! Jeg fikk jo pergo av han for en tid siden, så da fakset han resepten til apoteket, så fikk jeg resepten tilsendt! Så i dag gikk jeg på apoteket og leverte den inn. Hun som jobba der kikket på den, trykket litt på dataen så sa hun "Vent litt" og gikk inn på et rom å pratet med en fyr.. Så tenkte jeg "Shit! Nå blir det trøbbel" Men jeg er jo genial på å spille dum, så hadde en plan klar. Men så kom hun ut og hentet medisinen og slengte den i en pose foran meg! :) Så jeg betalte og gikk! :) He, he.. :) Så nå har jeg brukt samme resepten to ganger. Hvis mensen kommer tidlig denne gangen tar jeg ikke Pergoen, fo da rekker vi to pp'er denne gangen. Sist jeg tok Pergo, ble EL litt sen, så det tør jeg ikke å risikere denne gangen.

 

HPV testen får jeg svar på i dag. Men jeg håper den er positiv da! Vil heller ha celleforandring pga et virus, enn en annen mystisk genetisk grunn! Tror det var ca 85% av seksuelt aktive så har dette viruset, hvis jeg ikke husker feil..?

 

Klar: Takk for babystøvet, jeg har en god følelse ang neste pp! :)

 

Titter: Hvilke praksis er du i da? Jeg er på sykehjem nå, veldig lærerikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elisabeth: Jeg er i fagpraksis (naturfag) i en 6. klasse....veldig interessant, men også utrolig utfordrende for både tålmodigheten og evnen til å organisere!

 

For øyeblikket vurderer jeg sterkt å ta meg en liten shopping-runde eller en tur ut å gå, for noen driver å skifter kjøkkeninnredning i etasjen under og det bråker så sinnsykt!!!! Murvegger her, og når de borer i dem høres det ut som om de skal komme gjennom veggen min....:( Så det er ikke lett å konsentrere seg.....! Dagens lille klage fra meg....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt klage fra meg også..Naboen har pussa opp i 2 mndr!!!!!!!!!! Hver dag til alle døgnets tider!! Hun bor over oss. Vi bor i leilighet, horisontalt delt..Siiiiiinnsyyyykt irriterende!!! I går banket hun til kl 23!! Men jeg er så tolmodig at det har ikke vært noe problem, før nå!!!!!!!!!!!!!!! :-(

 

Ellers fikk jeg g-testen i posten i dag. Over én uke til jeg skal ta den da..uff..er så lenge!!! Er ikke såååå farlig om den skulle vise nei (oe jeg forts tror den gjør) men vil bare vite!! Få det ut av verdenen!!!!

Når kan man kjenne symptomer? Kan vel ikke kjenne noe særlig før testen uansett evt viser positiv vel?

Kan det gå på humøret sååå tidlig? Slim? Hodepine? Hva som helst!!! Vil ha symptomer snart!!! :-)

(hadde ingen med sønnen min da, hehe..bare litt trøtt)

 

Trulte: Åssen er formen i dag? Kvalmen forsvunnet?

 

Skal på jentetreff i dag jeg. Har treff første torsdag hver måned. Skikkelig koselig tradisjon vi har fått. Også julebord:-D Håper jeg slipper å drikke, haha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 måneder ja....hmm!! Her skal de visst holde på til langt ut på nyttåret....er 22 leiligheter her, så det kommer til å ta sin tid når alle skal ha nytt kjøkken og varmtvannstanken skal flyttes til et annet rom....kan ikke si at jeg gleder meg!

 

Ellers så kan man kjenne symptomer også før testen blir positiv, men de er som oftest svake...jeg hadde for eksempel ømme pupper og ble sinnsykt kvalm av å kjøre bil/buss før jeg testet positivt forrige måned! Nå har jeg igjen de to symptomene, så her er det visst bare å krysse fingre og tær:)

 

Bra du nevnte det med testene Morelli...jeg er fri, men nå skal jeg jammen bestille noen slik at jeg har dem til torsdag i neste uke....da blir det testing!! Det er to dager etter IKM og jeg skal reise bort den kvelden, så vil teste før jeg drar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var visst negativ den! Og det betydde at celledelingen er godartet vistnok! :) Så det var gode nyheter! :)

Men jeg hadde cervicitt.. Noen som har peiling på det..? Jeg må nok ringe på gyn i morgen å spørre om det skal behandles..

 

Nå er jeg dødssliten! Takk gud for at det er fredag i morgen!

 

God natt, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter: Åiåiåi!!!! Såååå spennende da!!! Håper det klaffer ordentlig denne gangen. Når er IKM nå da??

Krysser faktisk bena for deg nå!!! ;-)

 

Elisabeth: Har desverre aldri hørt om cervicitt. Men bra det ble negativt da!!!! Syntes du selv håpet på positivt jeg??? Hva skjer framover nå da a??

 

I morgen tidlig drar vi til Lillestrøm Jeg og ei venninne. Hun skal prøve brudekjoler:-)....kanskje jeg får slengt på en selv, hihi...;)

Noen her som er gift egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Så bra den testen var negativ Elisabeth! Jeg vet ikke hva cervicitt er, og håper det er helt uproblematisk å ha det!

 

Morelli, har akkurat vært i Lillestrøm selv å prøvd brudekjole. Men nå må jeg jo finne meg en som passer til stor mage... Ganske rådvill når det gjelder det for tiden :/

 

Skal fortelle nyheten til svigers i kveld. Jeg er utrolig spent! Har foreløbig en god dag idag, gårsdagen var derimot ille. Utrolig kjedelige greier med denne kvalmen som er så konstant. Føler meg kronisk fyllesjuk!

 

Titter og Morelli, håper dere er gravide! Kjente litt symptomer som veldig ømme pupper før IKM, men det har jeg også hatt uten å ha vært gravid. Så min teori er at det ikke er særlig vits å stole på symptomer før IKM. Kroppen er full av hormoner enten den bygger seg opp (eller ned, føles det jo som!) til mensen eller om man er gravid. Ville bare tatt alt med ro og tatt test et par dager etter IKM dersom den ikke kommer. Men. Dersom det kommer litt rosa utflod noen dager for så å stoppe helt opp, ville jeg begynt å lure litt.

 

Ha en fin helg venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cevicitt er betennelse i cervix. Alt som slutter på itt, og begynner med et organ er betennelse i det organet... Eks, bronkitt, betennelse i bronkiene. hihi, nå fikk jeg være lærer litt og!:

 

Du bør vel få en antibiotikakur Elisabeth! Regner med det ikke er noe farlig, men om du har hatt det lenge, kan det jo hende det har noe med at du ikke har blitt gravid å gjøre, ikke at jeg vet, jeg bare tenkte kanskje,,, så spørr dem om det og du!

Cevix er jo livmora, så det kan også gå videre opp til egglederene.

Din kjære bør også sjekkes, da det kan være at dere har det begge to... Men ikke nødvendigvis altså!

Også.... en bakterie som forårsaker cervicitt er Chlamydia... Men det kan de se på celleutstyket, så da regner jeg ikke med det er det du har! Det går nok bra skal du se:)

 

 

I går hadde jeg verdens værste dag ever!!! Klarte ikke gjøre en dritt, etter jeg kom hjem fra jobb måtte jeg rett på sofaen, klarte kanskje å sitte forran pcn tre minutter av gangen. var driiiitkvalm... Også ringte seff gubben klokka ett i natt og vekkte meg (han har nattskift), så da var den natta ødelagt, måtte opp og spise for å klare å tenke på å sove igjen... off off, har heligvis hatt det bedre i dag, så langt i allefall...

Så håper jeg ikke får det slik neste uke, da klarer jeg nok ikke å skjule at jeg er gravid når vi er hjemme på familiebesøk....

Og jeg skal skal klare å holde det hemmelig, vi skal til UL første uka i desember, da er vi nesten 12 uker på vei. Hun vi skal til sa hun skulle få tatt et fint bilde vi kunne gi bort til jul, så det blir kjekt!:)

Dere må bli gravide dere også!! Masse babystøv !!¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss..hmm..klarte ikke å lese hele innlegget til Trulte. Er det sånn hos dere også? Fikk heller ikke opp linken til 'svar på innlegg'..hmm..merkelig.

 

Men du da Trulte, skikkelig kvalm å greier. Fæle greier da:-( Kjedelig at noen skal bli så dårlig. Selv klarte jeg meg veldig bra med min graviditet, men i dag har jeg vært dødskvalm!! Symptom?? Hehe..neida..tror faktisk bare jeg er litt bilsyk jeg, haha!!! :-)...Har kjørt noen timer i dag. Ble kjole på henne da :-D

 

I dag har jeg fått opp håpet litt igjen på å teste positivt da..Men vil ikke tro for mye heller. Blir sikkert litt skuffa. Er jo ikke unaturlig å bli det når man ønsker barn selv. Men men..Forts over én uke igjen til jeg tenkte å teste..Får se..mulig jeg drøyer lenger også. Greit å drøye så lenge som mulig hvis ikke tr er på plass.

*håpehåpe*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. jeg er ikke gift..

 

Akkurat nå har jeg ikke så lyst å gifte meg heller. Hvis jeg skulle gjort det skulle jeg dra bort å gjøre det. Synes det er så mange som skal mene så mye om alt. Og som forventer å bli invitert. Jeg vil jo at det skal være den beste dagen men er redd det skla bli ødelagt av andres meninger og forventninger.

 

Vet at vi får penger av begge sider og da er jeg redd at de tror de kjøper seg medbestemmelsesrett. hmmm. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM nå på tirsdag (6. november) sånn omtrent...da er det i alle fall 28 dager siden jeg begynte å blø da jeg aborterte. Og jeg må vel regne fra den dagen? Det er jo første dag i siste mens...? Testene er bestillt og jeg skal teste torsdagen etter, 2 dager over IKM, for den kvelden skal jeg reise bort og bli hele helga! :) Men jeg tør ikke håpe for mye kjenner jeg...dersom vi skulle være så heldige at det har klaffet kommer jeg til å gå rundt å være livredd for å begynne å blø igjen! Jeg som lovet meg selv en gang at når jeg først ble gravid skulle jeg bare være glad og glede meg, og ikke tenke på alt som kan skje... Håper jeg klarer det likevel, og glad er det jo ingen tvil om at jeg vil bli!!

 

Elisabeth: Det høres bra ut det der da! :) Nyt fredagskvelden og slapp av!!!

 

Trulte: Så kjipt at du er så dårlig...klarer ikke helt å forestille meg hvordan det er å gå rundt å være kvalm hele tiden! Men så koselig at dere skal gi ultralydbilde i julegave! Det hadde vi også tenkt å gjøre.....håper fortsatt vi kan fortelle en positiv nyhet til jul, selv om det ikke blir med bilde! :)

 

Stjerneklar: Så spennende at dere skal fortelle det! :) Du må gi oss rapport om reaksjonen! Jeg gleder meg virkelig til den dagen jeg skal fortelle det til foreldre og svigerforeldre....blir første barnebarnet på begge sider (dersom ingen av søskenene våre plutselig blir gravide, men det kan jeg ikke tenke meg!), så jeg tror nok de blir glade for å si det sånn! :)

 

Jeg fikk heller ikke til å lese innlegget til Trulte ordentlig, men skjønte på et vis hva som sto der...flere som ikke ser siste del av alle setningene?

 

Ha en flott og avslappende kveld da alle mer eller mindre gravide venner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet hva det er, men har ikke hørt om den diagnosen før.. Men jeg må bare ta det opp med gynekologen. Legen mente at det ikke skulle behandles da.Hun akupunktøren min har sett noe som de kaller damp i underlivet mitt, pga at jeg har belegg langt bake på tungen! :) Ikke noe tull der! :)

 

Klar: så gøyt at dere skal si det da! :) Har de barnebarn fra før? Moren min kommer til å bli dansende galen når vi forteller henne at hun skal bli bestemor. Hun har ventet på det siden jeg var 16! :))

 

Nå er samboeren på vei til Hammerfest! De skal begynne å gå ut derfra. Jeg liker ikke at han må fly og greier når han mønstrer av og på.. Og så blir det slutt på tøm og røm turene mine! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...