Gå til innhold

GRESSENKENE (ny)


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Hei jenter. Er ikke mulig å ha over 300 innlegg, så for å fortsette, må vi ha nytt innlegg...

så da startet jeg ny denne gangen:-)

 

TauZa: Som sagt, det er ALLTID håp så lenge fru BITCH ikke har kommet!! ;-)

 

I dag er den dagen jeg ca har EL, så nå er det nedtelling til Ikm. Gleder meg!!! Uansett resultat kommer jeg til å ta det pent. Er faktisk litt forbredt på at det kan ta tid...men kan jo alltids håpe.

I dag er det familiedag. Skal på badeland med lillegutt også er det bowling og middag ute for kjærsteparet senere:-D <3

 

...Grøss og gru!!! Jeg skal operere på mandag!! Håper ikke det kan skade noe HVIS jeg skal være gravid. Får hvertfall nevne for dem at vi planlegger.

 

Hva er deres planer i dag da gressenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da vet vi hvor lang en tråd kan bli, og den ble fyktelig lang....

 

TauZa, så lenge TR ikke har dukket opp er det jo forsåvidt håp!!

Noen utvikler hCG saktere enn andre, så ikke mist håpet:)

 

Morelli, lykke til med symptomjakten, hehe, hadde ikke du allerede fått symptom da? ;)

 

Jeg har endelig en helg uten jobbing og helt uten store planer, så jeg skal gjør akkurat det jeg vil når jeg vil. OG jeg må nok få lyst til å starte med pakkingen snart.

Ellers så har jeg vannvittig vondt i hodet, det er jo et symptom pga hormonene... Ikke noe særlig, har ikke så lyst å ta tabletter heller, selv om legen sa at det var helt greit å ta paracet...

Får spise frokost og se hvordan formen er etter det!:)

Klarer forøvrig ikke å sove til langt på dag lengre, jeg våkner jo opp tili fordi jeg må tisse, så da er jeg våken ja... :)

 

Lykke til med opersasjon Morelli, det går nok bra skal du se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer ja!! HA, det skal jeg si deg. Jeg kjenner noe hele tiden jeg, haha ;-)

Trodde paracet var fy uansett jeg...men drikk MASSE vann!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du operere da Morelli? Skal du i narkose og greier...? Det er jo en del medisiner en ikke kan ta da, så det er nok lurt å fortelle at der kan være noe på gang..

 

Husker en gang tok jeg noen medisiener som kunne forårsake at et evt forster kunne blitt tvekjønnet! :) Bra at det ikke var noe på gang da! :)

 

I dag er jeg på jobb i ambulansen, så har jeg heldig vis fri i morgen! Jeg skal ikke gjøre en ting! :) Eller.. Det blir sikkert litt skolearbeid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..neida, jeg skal bare ta et lite snitt i armen/hånda. Gjort det før på andre armen, og det holder med lokal bedøvelse. Legen har tidligere sagt at de kan gjennomføre det selvom jeg er gravid, men hvordan det er i "festefasen" er jeg litt sikker på. Ordner seg sikkert.

 

Hvordan var dagen på jobb går da elisabeth? Noen spesielle hendelser? Spennende jobb da!!!

 

I dag regner det her...vi som skulle ut i skogen å tenne bål og grille å geier...men men...vi får leke her inne i stede..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Tok meg en tur innom jeg, siden TauZa fortalde at jeg burde joine dere ettersom min kjære også er sjømann :)

 

Så når jeg først er her, så må jeg nesten spørre: Er d bare jeg som får "halve" EL å prøve på? Sambo kommer som regel midt i EL og drar midt i den andre! Rekker jeg å bli gravid i d hele tatt da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei m0im0i! Ja, du er nok ikke alene...

Vi prøvde fra april til september, da satt spiren...

Og hver gang vi har fått prøvd, bortsett fra siste, har han kommet hjem dagen etter E, eller at jeg har akkerede hatt EL, men innbilte meg at jeg kanskje kjente ELsmerter litt senere og slik tenkte at det kanskje var et håp!:)

Den gangen det klaffet kom han hjeme to dager frø EL, og da satt den:)

Men har du så stabil syklus at du alltid treffer på at han kommer midt i EL da?

Sædcellen lever opptil 5 dager inni deg, så det er jo håp:)

Værre å prøve etter EL, for egget lever jo bare ett døgn!!

Lykk til og atå på sier jeg!

TauZA, har du fått TR eller testet i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har jo alltids håpet inntakt ;) Har hatt stabil syklus på 28 dager nå, men vet jo ikke om d kan forandre seg. Men har egentlig ikke tenkt så mye over syklusene mine før vi begynte å prøve, altså siden august. Men jeg får bare ha sex så mye som mulig, og satse på at vi treffer! =) Takk for d!

 

Er du gravid du altså? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet. Kjøpte en 10 pakk med billigstrips så hwr testes det hver dag til mensen kommer..

 

 

m0im0i- ja sambo bytter som regel mitt i EL.

 

Jeg hadde IKM i går men fikk negativ test og har ikke sett noe til mensen så jeg venter i spenning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit da Mimi (kaller deg det jeg, ble så mye med disse 0´ene, hehe..)

Hvor i landet holder du til da? Vi har en gruppe på facebook hvis du vil jone. Er bare 4 medlemmer da, men artig å kunne "se" hverandre;-)

Den er hemmelig, så du må evt bare sende en PM til en av oss, så vi kan invitere deg. Morelli, Elisabeth´79, Stjernetitter eller Trulte:-)

 

TauZa: Er jo så spennende tider for deg!!! Håper virkelig den sitter nå asså!! Hvor lenge har du egentlig prøvd?

 

Selv hadde jeg jo som sagt tidligere en SA i juli, og denne måneden er 1 pp etter sambo kom hjem fra tokt. Så:

I dag er det 28. oktober, og du er på dag 16 av syklusen. Det er 1 dager siden eggløsningen, 27. oktober, og 12 dager til en graviditetstest kan være positiv....Ca!!

 

Det er jo spennende da:-)

Har bestilt 1(!!!) CB digitaltest i dag. Den skal jo være positiv den, så trenger ikke mer enn 1 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid ja m0im0i, er 5+6 i dag:)

 

TauZa,Ikke noe utsalg? hm.... kan jo hende du utvikler hCG sent, eller at kanskje du ikkke har IKM enda? Er du sikkert på EL dagen?

Uff så kjipt, verken pos test eller TR, da tror jeg jeg hadde klikka litt...

Jaja, skal krysse fingrene jeg!!

Kan jo hende at de billigtestene ikke er så gode og da?

 

Jaja, hjemme alene på søndag, men pøsregn ute.. Det er og blir rolig dag det! Litt kjedelig, men litt godt og.. Lade opp til en hektisk uke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vår første ordentlige PP.- Jeg tok ut pstaven i begynnelsen av mai. Så hadde vi sex med kondom mens jeg drev med press og lokking for å få med sambo. Har hatt sex uten prevensjonen siden slutten av juli men det er nå vi har vår første PP.

 

Jeg har hatt 30 og 31 dagers sykluser siden mai.Dvs IKM i går eller i dag. Har ikke tepa etter EL så jeg kan jo ikke være sikker.

 

Så ja mensen kan forsatt komme. Bare fint at den lar vente på seg om den kommer for da har vi ett håp om å få prøve i november også.

 

Har ett press i nedredel av magen. Føler at jeg må tisse hele tiden.(ikke som ved UVI) Har vert veldig trøtt i det siste.. venter og ser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Morelli =) Laptopen min er klikka litt, så den vil ikke logge på facebook, men jeg skal gjøre d ved neste anledning =) Holder til på Sunnmøre. Dere da? Må nesten bli litt kjent jeg, er så ny på hele BiM i d hele tatt. Lykke til med prøvingen du =) Og alle andre her inne såklart!

 

Oi, gratulerer Trulte! Prøvd lenge før den lille spiren satt da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi ca. i samme situasjon vi da, TauZa! Jeg slutta med pillen i juni, egentlig fordi jeg fikk så mange bivirkninger, og siden d har vi brukt litt kondom, men lite. Og nå er d første gang vi prøver "på skikkelig". Eller, da han kommer igjen fra sjø om en uke så.. Så jeg ligger litt etter =)

 

Krysser fingrene for at du har en liten på gang da! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor nok ikke på sunnmøre, men ville bare inn for å si at jeg ikke har glemt dere!! :) Er nå tilbake i egen leilighet, og det er egentlig ganske deilig! Men jeg er helt surrete i hodet....kom med fly i kveld, og så bar det rett på møte med praksisgruppa mi, for vi må planlegge undervisning til første dag i praksis i morgen....hardt! Men det går nok:) Nå blir det kveld og opp halv sju i morgen.....gjesp!!

 

Må sette meg ned en dag å lese trådene deres...går fort i svingene når man ikke er inne hver dag!! Go' natt jenter!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen Mimi! :) Alltid kjekt med nye folk her inne! :) Jeg bor i Ålesund, så vi bor kanskje veldig nært da? :)

 

Jeg har ennå ikke mannet meg opp til å fortelle typen at han skal ta den testen når han kommer hjem.. :) He, he... Må gjøre det en av dagene nå.. Må bare manne meg opp! :)

 

Morelli: Ja, veldig spennende jobb! :) Det er så fint å ha en jobb som jeg faktisk ville gjort gratis om jeg ikke hadde fått betalt! Bedre kan det ikke bli! :) Og sist vakt rykket vi ut på en beby, den var så søøt! :) Det gikk bra med den da. :)

 

I kveld skal jeg på vakt der hvor jeg er i praksis, så da går hele dagen fra to til ti der! Men håper jeg får gjort noe skolearbeid også! Begynner å kjenne på eksamensnervene!

 

Nå skal jeg ringe til legen å få svar på den HPV-testen jeg tok! Tipper den er positiv jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer d noe?!NEIDA! begynner å bli litt lei nå.

 

Det eneste som er fint er at jo lenger det går før jeg får mensen jo sikrere er jeg på at vi får en skikkelig pp neste gang.... Vil ikke ha 33 dagers perioder hver mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, Elisabeth, regner med du har ringt? Gikk det bra?

Hehe, synes litt synd i deg angående den testen typen må ta ja, hehe... men det går nok bra det og skal du se!

 

TauZa? TR i dag da?

 

ÅH, nå skal jeg lage meg fiskeboller i hvet saus med masse Karri!

Vi snakkes!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så vanskelig å finne gruppen på facebook.. Så den er nok ikke så hemmelig som dere kanskje tror:p Kanskje en idè å forandre navnet, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære dere. Jeg må stadig vekk innom for å sjekke hvem som blir gravide denne måneden. Skulle ikke forundre om TauZa blir med til første tri.. Hehe.

 

Ja, lykke til med prøveresultat Elisabeth. Håper alt er som det skal. Krysser fingrene for det!

 

Ja, apetitten er ikke på topp, nei. Men får i meg mat. Det er bare så utrolig lite spennende det jeg spiser for tiden. Desverre har jeg mista mye av lysta på frukt, grønnsaker og vann..! Det er ikke det aller beste å miste smaken på.. Heldigvis kommer min kjære hjem om få dager, så får han være kokk en tid.

 

Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så sitter jeg her nyoperert. Autsh!! ;)

Skriver m venstre hånd, hehe...

Alt gikk fint, men jeg måtte jo nevne at jeg KANSKJE er gravid. Det gjorde saken værre. Fader ass!!! Legen min sa det ville ordne seg hvis jeg skulle være gravid. Men an.si legen sa NEI!!!! Men etter mye om og men fant de ut at de kunne ta det lokalt. Så jeg opererte hånda mi med minimal lokalbedøvelse. Litt guffent da jeg kjente litt ...æsj!!! Men er ganske tøff på sånt, så gikk fint da:)

 

Ellers håper jeg veldig at det har klaffet denne mnd, men har en dårlig følelse..det er ikke bra!! Ble ikke like mye sex som jeg hadde håpet. Ble en del de første dagene,men aner jo ikke når jeg hadde EL..hmm..spennende dette her ja :)

 

Fått svar fra legen Elisabeth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerneklar- gruer meg skikkelig til å være uggen!! Tror spy er noe av det jeg takler dårligst. både å spy selv og at andre gjør det. Folk som spyr i fylla.. angst. Så sånn derre ekstrem svangerskapskvalme er ikke noe for meg ass...

 

Og ja.. jeg blir gjerne med jeg.. men det vil jo ikke bli to streker på testen. og ikke ser jeg noe til mensen heller. Putter jo nesten do papiret opp i dåsa for å se om det er på vei. (unnskyld detalj)

 

I dag har jeg passa både hund og bebi. Det gikk greit. Gikk tur i regnværet med bebisen i bæresele og det regnet og blåste. men det gikk greit. Jeg ønsker meg sånn en snill og fornøyd bebis!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...