Gå til innhold

GRESSENKENE (ny)


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjør som vår kjære "med-enke" her, Stjernetitter:

Jeg vil takke dere alle for at dere er så søte, varme og gode!!! Selv i dårlige perioder klarer vi å motivere hverandre til å holde humøret/motet oppe. Utrolig bra gjeng vi har blitt. Litt spesielt siden noen av oss fortsatt er anonyme,men det gjør jo ikke noe da.

Men til dere på Gressenkene, Face/msn: DERE ER FANTASTISKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:-)

 

 

..i dag føler jeg ikke at det er noe på gang igjen. ikke like trøtt heller..hmm...MÅ være psykisk!!!! Håper ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært på en stund, har ikke internett om dagen. Ellers ser jeg flere har blirr gravide siden sist, gratulerer til dere. Selv er jeg 12 uker i dag. Sambo dro i går å kommer hjem om 4 uker, jeg gråt så fælt når han dro å hele dagen å kvelden å, aldri vært så ille før men kan sikkert skylde på hormoner.

Ellers håper jeg det går bra med dem spm prøver, sender masse babystøv til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Maya! :) Jeg har virkelig tenkt å bli gravid denne ppen! Samboeren kommer hjem på tirsdag, og jeg har EL på søndag, så det passer flott! :)

 

Skjønner at du ble trist da han dro, jeg kommer også til å sippe hver gang han drar etter at jeg blir gravid. Det er så vidt jeg klarer å holde meg nå, så det blir vel enda værre? :)

 

Er du frisk om dagene du da, Maya? Det er en gressenke-tråd på 1.trimester også nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for babystøv Maya:) Jeg suger det til meg og sparer det til prøvingen setter i gang igjen!

 

Sambo kommer hjem i morgen etter en måned borte, problemet er bare at jeg får se han i kun 4 timer før jeg reiser til Bergen....dårlig planlagt! Han fikk heldigvis et litt tidligere fly slik at vi fikk 4 istedenfor bare 2 timer sammen:) Men det er godt å vite at han er hjemme likevel, og at det står noen å venter på meg på flyplassen når jeg kommer hjem igjen på søndag! :) Det blir godt det!!! Men nå kommer jeg ikke til å være på nettet før mandag sånn omtrent, så da regner jeg med at jeg har litt å "ta igjen" her inne på tråden så aktive som vi er!

 

Vil bare ønske alle en skikkelig koselig helg, slapp av og ha det gøy! Det skal i alle fall jeg:) Blir nok en fest med gamle venner på fredag, så det blir bra! Hadet så lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fært så mange som skal bort i helga da!! Trulte er borte også...

Nå som jeg er i en UTROLIG spennende fase!!!! Buhuuu!!

 

Tok en test i dag da (billigtest)..klarte ikke vente men den var da Negativ. Som beregnet. Men har så mange symptomer nå..helt merkelig!!! Også føler jeg meg liksom ikke helt gravid heller..

Tenk om det sitter nå da dere? Det kan ikke være mulig. Kan ikke gå ann å få full klaff på første forsøk 3 ganger!!! Nei, så heldig kan ikke jeg være. Men håper jo fortsatt da. Så utrolig spennende.

Skal til legen i morgen, så bare for moroskyld tar jeg med morgenurinen, så får vi se. Har ikke Ikm før på fredag. Hvis den slår neg. ut, venter jeg til farsdag. Da MÅ den være positiv :-/

 

TauZa: Åssen går det med deg for tiden? Lenge borte fra oss nå!!

 

Elisabeth: Sååå heldig du er som får hjem kjærsten og endelig får en pp igjen. Heier på spire denne gangen asså!!! jeg ønsker deg verdens beste julegave!!!!

 

Maya: Er du så langt allerede?? herregud tida flyr!!! Så deilig det må være:-D ..eller vet jo forresten hvordan det er da;-) Hæææææææææærliiiiig!!!!!

 

Og til slutt, Titter: MASSE kos med kjærsten når han kommer hjem og god tur!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er innom å leser med er litt passivmedlem mellom mens og EL. ingen mann hjemme og masse å gjøre på jobben.

Følger med dere altså.

 

Kommer sterkere tilbake om en uke. Fruktbar periode 14 -19 november. tror jeg skal ta EL test denne mnd siden jeg allikevell kjøpte de ved en feiltakelse. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..å nei...buhuu...uæææ...hyyyyyl!!! Dette er ikke dagen min asså:-(

 

Har skikkelig nerver nå. Er så spent jeg. Er helt imponert over hvordan jeg takler dette. ALDRI vært sånn før. Trodde aldri jeg kom til å bli sååå oppspilt som jeg er nå!!

Også går gravid-følelsene mine opp og ned hele tiden. Noen ganger er jeg bombesikker og 2 timer etter er jeg heeelt sikker på at jeg ikke er gravid. Kan den ikke bare vise positiv i dag!!! Skal levere urin til legen i dag (skal dit å ta stinga alikevell)

 

Men på babyverden står det at en g-test kan være pos. fra 9 nov. og det er morgen!!! Men har ingen ting å tape da...men så kjedelig hvis den er neg. og det er den helt sikker. Uff...Hvor er alle når jeg trenger dem mest!!!!!!! Ingen venninner som vet om dette heller. Bare mamma, men det blir noe heeeelt annet. Hun er liksom litt likegyldig merker jeg. Dødskjipt. Hun gleder seg og alt det der..men hun er ikke en stressa type, så hun ber meg bare roe nervea, haha..sant nok...BLÆÆÆ..dette er pyton!!

 

Sånn, deilig å få ut litt frustrasjon ja..

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he.. :) Det er sånn å være prøver! ;) Jeg har hatt perioder hvor jeg har vært bombesikker på at jeg var gravid, men ingen ting så langt! Kjenner meg igjen i de svingningene! :)

 

Har du ingen venninner som prøver? Er du sikker på det? Da jeg begynte å fiske hos venninne mine fant jeg to! :)

 

Har vært på sirkeltrening i dag,jeg. Veldig gøyt og bra trening! Nå skal jeg på magedans! :) Kan jo risikere å bli sprek av dette! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er a!! Er noe annet enn meg. Er jeg heldig klarer jeg å gå en times tur i uka, hehe..

 

Nå har jeg roa meg litt. Nå har jeg bestemt meg for at jeg ikke kan tenke så mye på det. Det kommer tidsnok. Og jeg vet at det bare er å fortsette prøving hvis den viser negativ, men er det å gå å vente som er så kjedelig!!!

Jeg vet om et par venninner som snakker om å få barn, men de skal vente noen måneder til. De fleste blir nok ikke sjokka når jeg en vakker dag kommer med nyheten, hehe..Rimelig verpesjuk ja!!

 

I dag var jeg hos legen. Ble så skuffa. Hadde med meg urin, men hun sa bare at det ikke var noen vits. Hun anbefalte meg å vente på Ikm/tr..hmm...hadde jo ikke akkurat tatt dem lang tid å bare duppa en stav i urinen da!!!! Da ble jeg litt irritert..men shit au, det skal ikke få ødelegge for meg. Jeg tar en test til søndag jeg..så får bare smøre meg med tolmodighet fram til det...

Hatt litt vondt i korsryggen de siste dagene da..(symptomjakten klarer jeg ikke å unngå asså!!)

 

Herregud, jeg bare skriver og skriver gang på gang jeg. Dere må syntes det begynner å bli rimelig kjedelig å lese mine innlegg!!! :-(

 

Sorry!!!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nesten alle symtomene jeg nå..hmm..åssen er det mulig??

Kan teste i dag, men venter forts til sønd.

Hvor er dere a???

Og hva er planen for helga?

Nå lager sambo pinnekjøtt, nam nam :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he.. :) Ja, det er sånn med de symptomene! :) Mn er det igrunn så vanlig å merke noe de første ukene..? Hadde du symptomer tidlig ved de andre graviditetene? Jeg har vært gravid før, men hadde ingen symptomer som jeg husker.

 

Ellers så har jeg, TauZa og Titter IKM i uke 48, så det er vel ingen av oss som har fåt EL eller noe.. Først er det venting på EL, så på IKM, bare venting hele tiden mann! :)

 

Jeg hadde siste mensdagen i går, men det var den rareste mensnjeg har hatt.. Blødde så vidt noe i det hele tatt, så den tredje dagen var det veldig lite blod, og en del spotting om hveradre.. Pussige greier...

 

På tirsdag kommer samboeren min hjem! :)) Gleder meg!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt symptomer før nei,så det er håp:)

Ikm i dag men ingen TR enda...

 

Merkelig med den mensen din da..hmm..Det er nok et tegn på at du blir gravid neste pp;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he!! :) Ja, det må være det! :) Etter EL skal jeg begynne med progesta care-krem også, så nå må det bli! :)

 

Men dere, hva skal dere kjøpe til mennene deres til jul?? Vi skal feire jul tidlig i år, for han drar ut 11. des..

Noen som har noen tips...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er han tilbake da a? Må være rart å "feire" jula så tidlig. Og trist:-(

Misunner deg ikke den altså. Men det blir jo gode nyheter lille julaften da:-D

 

Kommer jo helt ann på hvordan type han er da. Min er veldig sportslig. Så han ønsker seg alt fra friluftslær til kajakk, hehe..

Men siden vi begge kjører motorsykkel kunne jeg tenke meg å kjøpe en fresh dress til han. MEN, så trenger vi begge nye vinterjakker, så vi bestemte oss for å gi hverandre det til jul vi.

Så han har nå vært å kjøpt en bergansjakke til 3000 spenn. Jeg setter ikke standarden like høyt, så jeg kommer til å kjøpe meg noen vintersko i tillegg, hihi..;)

..også er det jo farsdag til søndag. Skal kjøpe Joe Nesbø sin bok, snømannen (heter den ikke det?) Har noen lest den??

Den var tenkt fra veslepjokk da:-)

Selv tenkte jeg å knyte sløyfe rundt en positiv g-test;-)

 

Sambo er ute med en kompis i kveld han da..og jeg skal legge meg å lese litt nå. Deilig med noen sånne dager også. Min bok heter -Jeg velger å leve. Handler om Marc Detroux, pedofilmann som holder 6 barn fanget. Sann historie fra 1996..helt forferdelig bok egentlig..Men UTROLIG spennende. Lest den?

 

Ha en fin helg videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så ille, hehe..men må jo le.

Jeg har hatt symptomer så det holder!!!!! Og i dag meldte Tr sin ankomst gitt. Så MÅ ha vært innbildninger..men det føltes liksom ikke som det heller. Hmm..så rart.. Men komisk da!! Haha!!

Det var jo ikke noe hyggelig da men.. Hadde et snev av håp.

MEN, nå er det masse festligheter jeg kan glede meg til framover da:-)

Også det første sambo sa når jeg fortalte det var: Da må vi bare ha sex oftere!!! Åh, da ble jeg glad:-) Han er fortsatt med hvertfall.

 

Så alt i alt har jeg det bra. Nå kan jeg slappe av og ikke tenke så mye..neste pp skal jeg hvertfall ta det knusende med ro!!!! hihi..

 

Ha en strålende dag dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!! SÅ kjipt da!! Det er så kjedlig å få mensen, og kanskje ekstra kjipt når en han operert med minimal bedøvelse også! Blir mannen din hjemme lenge? Rekker dere en pp til..? Lett å si at en skal ta det med ro ja! ;) Får jeg mensen en gang til nå, blir jeg rasgalen!! Men bra at han sa det han sa da.. Jeg er litt sånn redd for at han skal ombestemme seg igjen.. Det var så jævlig sist han gjorde det, men jeg tror han skjønte at nå er det ingen vei tilbake, så håper at det ikke skjer. Sist jeg ventet på mensen hadde han telt frem til når terminen hadde blitt også! :) Det var søtt da.. :)

 

Jeg syntes det er helt greit å feire julen tidlig. Jeg liker julen, så det vil si at den blir bare lenger. :) Og det viktigste er at jeg får feire sammen men samboeren min. Så blir det jobbing i jula, mot at jeg får fri neste jul. Da er jo samboeren hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg er redd for også. Men tror ikke han gjør det nå. Vi er tross alt i gang med vårt første barn, så greit å bli ferdig også.

 

Sambo er hjemme fram til April han nå;-)..jobber i Oslo, så pendler..blir lange dager, men det er da ingen hindring;-)

 

Nei, nå er jeg faktisk kjempe fornøyd jeg. Deiig å få det ut av verden. Sambo sendte meg til byen med 4000kr, så nå har jeg shoppet meg blid, hehe...;) Lovely:-)

 

Skal være fest på skipet til sambo snart. 7 retters middag og flotte kjoler. Det ser jeg fram til nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg irritert nå!!!!!!

La inn et innlegg på skravle, men kopierer den og legger den her også. BLÆÆ!!!!

 

-Er det mulig!!!

I dag fikk jeg tr på besøk, og har vært litt smådeppa for det. Har det fint å alt det der, men siden han var ute sist lørd, tirsd (med jobben) og i går, så trodde ikke jeg det ville gjøre noe om jeg kunne dra ut i dag å kose meg og tenke på andre ting enn graviditet.

Men da syntes han at jeg skulle være hjemme,så vi kunne være litt sammen. Han har flyttet for noen i hele dag og ikke vært hjemme. HAN som er borte, jeg er alltid hjemme med 2 åringen jeg!!!

 

Da ble jeg litt irritert, men syntes han var søt som ønskert mere tid med meg da...Gjett hvem som sovna på sofaen kl 21 i kveld!!!!!!!!!!!!!!!

Er det mulig!! Han hadde ikke merket forskjell på om jeg var ute eller her!!!

FUCK!!!! Nå er jeg irritert!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo ikke til å unngå å bli skuffet da! Det var jo søtt at han ville ha tid med deg, men så sovner han.. Han er nok sliten etter å ha flyttet i hele dag! Hva med å legge deg på sofaen sammen med han da? Eller guffe musikk på full druse? ;) Neida.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet i soafen store deler av kvelden jeg. Lest bok mens han har sovet. Deilg det, men ufattelig kjedelig når jeg i utgangspungtet hadde lyst¨å være sosial:-(

Men men..han skal nok få høre det i morgen ja!!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir vel smekk på pungen nå?? ;P Håper at han kommer med en skikkelig unnskyldning og gjør noe for at du skal føle deg bedre da! :)

 

Jeg skal liksom gjøre skolearbeid, men eier ikke evnen til å sitte stille å jobbe! :( Skulle rett og slett hatt noe beroligende jeg, tror jeg!

 

Tre dager til min kjære kommer hjem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne perioden mellom IKM og EL har jeg faktisk klart å koble litt ut. Deilig. Denne uka kommer sambo igjen og jeg her EL til helga. JEE!

 

Gøy at vi er tre somm har IKM samme uke.

 

Morelli: jeg skjønner godt du blir skuffa. Jeg blir egenlti glike skuffa gang sambo kommer hjem for jeg har så høye forventninger til at vi skal være sammen. men så vil han bare sover i gjerne tre døgn før han er klar til å være sosial. menmen.

 

Jeg er i trondheim nå.. kom på fredag skal på kurs i morgen. Kjekt å få litt anna luft.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...