Gå til innhold

GRESSENKENE (ny)


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Joda, går bra, men er 100 % sikker på at jeg ikke er gravid da. Jeg kommer til å bli veldig overrasket om tempen ikke synker i morgen, og jeg tester positivt. Den var høy i dag da.. :) Men får bare se! :) Morelli: Det jeg mente med at du sikkert ble glad var at du er så positiv og optimistisk, og prøver å få andre til å bli det. Det var godt ment, altså! :)

 

Skal vi starte med noe uhøytidelig spåing? Alle må svare. OK? :)

 

::::::::::::::::::::::::::::

Elisabeths spådom:

::::::::::::::::::::::::::::

Titter: Pos

Morelli: Pos

TauZa: Neg

Elisabeth: Neg

:::::::::::::::::::::::::::

 

Kopier denne og skriv på deres spådommer! :) Den som spår riktig vinner heder og beundring fra de andre gressenkene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen,

 

Er innom her av og til for å følge med på dere. Jeg er ikke på noen andre fora, har egentlig roet nettaktiviteten ettersom formen har vært heller laber. Det slo meg faktisk nå at jeg har bare 4 dager igjen av 1.trimester! Dette går jo unna! Tror formen er bedre også nå, ikke vært kvalm de siste 2-3 dagene. Som deg Trulte har jeg mistet litt vekt, men tror jeg har fått det meste tilbake nå. Spiser i allefall helt normalt.

 

Har egentlig ikke så lyst å spå hvem som ikke blir gravide, men jeg har en god følelse for Titter og Morelli, og så håper jeg Tauza og Elisabeth også blir det denne mnd. Det må være din tur Elisabeht!

 

Maya, er du alene enda? Stakkars deg? Jeg har også vært masse alene disse ukene, men nå blir han hjemme til over jul. Heldigvis. Håper du klarer å slappe av og ikke bekymre deg, legen din har helt sikkert rett! Hvor langt er du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth.. du er jo litt pessimistisk da. Meldt deg på med neste IKM på Adventstestingen..

 

Off.. ikke er jeg overtroisk og ikke er jeg go på å gjette riktig så jeg står nok over. Jeg vingler i trua på meg selv også. I dag har jeg stikkinger i korsryggen. kjenner mystisk ut som PMS...Blir spennede å se i morgen.

 

Titter/Elisabeth: Tester dere med billigstrimmelførst? hvilket merke bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er pessimisktisk denne gangen! Hmm.. Kanskje mine synske evner svinner litt hen.. Skulle nok tippet pos på deg også, TauZa, siden du i det minste har symptomer! :)

Jeg tester med vanlig QR. Jeg pleier ikke å bestille G-tester, siden jeg ikke bruker å teste til vanlig, så jeg har kjøpt tester spes til denne anledningen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i grunn vanskelig for å tro at noen får neg test. Ingen hyggelig tipping, men jaja...får slenge meg på da ;-)

 

::::::::::::::::::::::::::::

Morellis spådom:

::::::::::::::::::::::::::::

Titter: Pos

Morelli: Neg

TauZa: Pos

Elisabeth: Usikker...

:::::::::::::::::::::::::::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dere er søte da... Alle går rundt og tror at dere selv tester neg mens andre blir pos!! Beskytter dere selv godt tror dere, men så ender dere bare opp med å lure dere selv!! For om dere tester neg blir dere lika skuffa uansett!! :) Det var i allefall sånn med meg....

Men håper nå at denne gangen er gangen for alle... Statistisk sett bør det vel klaffe for noen denne gangen? Og kanskje alle?

Er vel for godt til å være sant at alle skal få positiv test, men jøye meg så kjekt det hadde blitt for dere da! Samme termin nesten alle fire!

Jeg krysser i allefall alt jeg har av fingre her jeg ligger på sofaen! :)

Så skal jeg spent logge meg på i morgen for å sjekke resultater!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var jo ikke den mest hyggelige tippingen, enig der. :) Jeg er litt impulsiv og finner på ting som jeg tenker er veldig gøyt i det ene øyeblikket, så blir det kanskje ikke så gøyt like vel?

 

Jeg må innrømme at jeg har juksa litt... Da vi dro for å kjøpe test i dag, så insisterte samboeren min på at vi skulle kjøpe en sånn pakke med to, og vi gjorde jo det.. Jeg hadde vært tissatrengt lenge, så jeg tenkte at sidenjeg hadde to kunne jeg bruke den ene nå.. Så jeg tok en nå, og den var negativ som forventet. Så nå er det litt sånn kjip stemning i huset da, samboeren ble veldig skuffet merket jeg på han, han sa ikke noe da. Jeg syntes i grunn at det var mye værre å se han skuffet enn å kjenne på min egen skuffelse. Og jeg vil ikke la han se meg trist heller, så nå sitter jeg å sipper og leker at jeg gjør skolearbeid.. Herregud.. Og jeg skulle være positiv!? ;P

 

Men håper i hvert fall at det klaffer for alle dere andre, jeg blir veldig glad om dere får full klaff denne gangen! :) Så slipper trulte å henge på 1.tri uten gressenke-tråd! :)

 

Ha en fin kveld, jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du Elisabeth du Elisabeth! Jeg har ingenting imot å henge her en stund til :) Skal vente på deg jeg!! Og jeg forstår godt at det ikke er enkelt å være positiv når du testet negativt i dag... Men det var ikke med morgenurin da! Kanskje vi kan trøste oss med det et døgn til?

Kos deg med "leksene", jeg skla begynne å lage til og fra kort jeg nå...

Så har jeg begynt litt på julegavene i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant Trulte..Jeg håper, men har så VELDIG mista trua. Off, det er kjipær´n. Den ventetiden som er værst. Selv om jeg ikke tenker like mye på det nå som sist, så sniker tankene seg rundt noen ganger i løpet av dagen. Bare godt å få vite..få det ut av verdenen...

 

Elisabeth: Trua mi på deg går også veldig opp og ned, men jeg har en liten følelse at du kan være det jeg da..hmm...får håpe jeg har rett:-D

Trist med neg. test, men som vi har sagt til hverandre 1000 ganger før, og jeg sier det igjen: Ingen ting er sikkert før Tr (frøken Bitch) dukker opp!! Så lenge hun ikke har meldt sin ankomst, er ingen ting heller sikkert. BASTA!!!!! ;-)

Jaggu tidlig jul hos dere forresten!! Når drar sambo nå da? Og hvor lenge blir han borte? Misunner dere ikke nå asså :'(

 

Trulte: Ikke værst at du er i gang med diverse da. Bare å komme seg opp av sofaen er ikke dårlig!! GRATTIS:-)

 

Titter: Åssen er symptomene i dag? Og skolearbeidet går som det skal? Flink jente vaffal:-)

 

TauZa: Hva tror du da? Symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulte: Bra at du vil vente da! :) Håper du ikke trenger å vente til lenge etter babyen din er født da!! He, he.. :) Har dere tenkt på navn forresten? Og faddere? Jeg kommer til å slite med å finne faddere; vi har så mange gode alternativer! :) Luksusproblem! :)

 

TauZa: Ja, vet at der er håp! :) Det er de en må tenke på.. :) Har du fått flere symptomer? Tester du med billig-strips i morgen? De er sikkert like bra de som andre? De har bare ikke et fanzy design! :) Gleder meg til å se resultatet av testen din i morgen tidlig! :)

 

Morelli: Ja, tidlig jul på oss! :) Samboeren drar den 11.des; samme dag som jeg har min siste eksamen!! Er det ikke typisk?!? Så kommer han hjem 8.jan, da blir det pergo igjen!

Hvilke dag skal du teste på?

 

Nå skal vi kose oss med en dårlig film og julemarsipan! :)

Sov godt, gressenker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg og legge meg! Lang dag i morgen, skal på julebord... men blir å kjøre sånn at jeg kan dra hjem når formen sier stopp...

Faddere har vi ikke snakket om, men vi har vel kanditatene klare fordi! Ganske naturlig for oss å velge familie. Også blir vi vel å velge en hver venn her vi bor nå, sånn at vi har faddere i nærheten og!

Navn har vi snakket litt om, men ikke noen seriøs diskusjon enda...

 

Håper ikke jeg må vente til etter babyen er født på dere... Det hadde vært trist.... Men må jeg vente så lenge, så må jeg vel det og...

Er litt rart, men har liksom fått en spesiell kontakt med dere! Så renger med jeg kommer til å holde kontakt en god stund fremover...

Er jo litt det at man har noen å dele gleder og sorger spm har forståelse, og som man slipper å se trynet på hver dag...

Man kan liksom lufte seg litt og lette på bekymringer.

Og ikke minst syte litt, haha...... Den har jeg vært god på i d siste!!

 

Lykke til alle som tester i morgen!! Jeg titter spent inn i morgen når jeg har klart å flytte meg fra senga til sofaen!!

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei.. Der det tidligere har vert blendahvitt er det nå en skyggestrek.!!!! Tester i morgen med CB digital. WIIIII!

 

Her i huset er det skrekkblandet fryd! Nå er det jobben. Kommer til å gå rundt å fnise hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, GRATULERER TAUZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Så utrolig bra!!!!! Da har vi i alle fall en positiv test......

 

Jeg klarte ikke å dy meg i mårrest og brente av en test.......blendahvit. Er skikkelig skuffa og lei meg nå og ser ikke enden lengre. Trodde det skulle være morsomt å lage barn, men det er det definitivt ikke lengre:( Så da er det bare å vente på mensen........:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ utrolig moro TauZa!!!!! Fy søren, nå ble jeg glad for deg asså!!!!!!! :-D

 

Titter: FY DEG!!!!!!!!! Det er fortsatt tidlig!! Ingen mens? Nei vel, da er det fortsatt en mulighet!!!! Skjerpings!! Husk Trulte som også testa negativt dagen før!! Pliiiiiiis, ikke gi opp heeelt enda da!...men jeg føler med deg hvis du skjønnner. Sikkert ikke så lett. Føler jeg får meg en skuff selv..men...Håpet er der så lenge ikke tr er.

 

Elisabeth: Noen test på deg i dag da? Eller venter du til i morgen?

Jeg tenkte å ta en billigtest på tors (dagen før ikm) fordi vi drar til Danmark fredagen..så får jeg ta det der etter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TauZa: Å, Herregud så bra!!! :)) Gratulerer!! :)) Så heldig du er!! :)) Skal du ta en til i morgen da? Den blir vel helt poitiv den da.. :))

 

Titter: Skjønner veldig godt hva du mener! Jeg opplevde selv at det var spennede og gøyt frem til 7-8 pper, og derfra går det bare nedover.. Blir bare et stort tema som henger over en hele tiden, ikke noe spenning eller gøyt. Jeg tenker slik at det får bare være slik, en kan ikke gjøre noe med det, det skjer når det skjer! Ikke gi opp, husk alt du har nå. Du har en mann som er glad i deg og vil ha barn med deg, selv om han er mye borte i jobben. Det er kvinner som bikker 30 år som ikke har en slik mann, så går årene og sakte men sikkert forsvinner muligheten til å i det hele tatt prøve fordi de ikke er så heldige som oss. Vet at det er liten trøst på en dag som denne, men det vil skje, ha troen på det! :)

 

Jeg er over i 13 pp nå, og ser frem til resultater av samboerens svømmere, så hvis den er bra blir det pergo i januar.

 

Gratulerer igjen, Tauza!! :) Send noe babystøv da!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i slike situasjoner blir det viktig å tenke på det man har.....og jeg har en hærlig samboer som jeg elsker over alt på jord! Jeg har en ferdigskrevet eksamen, og kyllinggryte til middag. Jeg har gode venner jeg skal spille spill med i kveld og mange fine opplevelser å se fram mot senere i livet. Håper bare det å oppleve å være gravid og klare å beholde det er en av dem som kommer snart...for det er lett i miste motet.

 

Det har egentlig gått bra store deler av dagen, for jeg har vært i byen med venner etter at jeg leverte, men nå når jeg kom hjem til tom leilighet og blank test kom tårene. Men jeg skal prøve å tenke positivt....får i alle fall nesten en hel skisesong i år da siden det ikke blir mer prøving før februar.....Det blir nok også en tur til legen etter jul. Vi har tross alt holdt på i snart ett år. Hadde jeg visst at det skulle ta så lang tid hadde vi begynt for lenge siden.....det er snart tre år siden vi for alvor bestemte oss for å få barn om ikke lenge. Men bare tilfeldigheter gjorde at vi utsatte og utsatte prøvingen....det angrer jeg på nå.

 

Men, det er fredag og jeg skal slappe av i helga. Er nok litt nedkjørt på grunn av eksamensjobbing den siste tiden også, så det hjelper ikke akkurat på humøret. Beklager sytingen fra meg, men må bare ha det ut en plass......da er dere gode å ha!

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ OJ OJ, TauZa!! Så kult! Skyggestrek er ofte et veldig positivt tegn! Håper streken blir enda sterkere i morgen, så det i allefall ikke skal være noen tvil!! Sender forsiktig en gratulasjon allikevel, dette var utrolig gøy. Håper du slipper å slite 2 mnd med kvalme som meg. Er snart 12 uker, og det holder meg fremdeles ute av drift. Premien for å holde ut er uansett værd all verdens smerte, så det får vi bare tåle.

 

Dumt du er over i 13.pp Elisabeth. Når får dere svar på prøvene til samboeren?

 

Morelli, har du fått testet?? Jeg er veldig spent på deg også! Vi må få flere gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter: Jeg syntes det ville vært unormalt å ikke fått syting fra deg nå, så det er absolutt berettiget! :) Vi alle her inne kjenner vel godt til den tomme hus-følelsen; ikke noe oppløftende det heller! Jeg syntes det er fint at du klarer å tenke på det positive, et barn kommer når det kommer! Jeg vil anbefale det å gå til legen med en gang da, for du skal først henvises til gyn, så skal du ta blodprøver i folikkel og lutealfasen, så skal du vente på de svarene! Så det tar litt tid! Og det har vi snart ikke mer igjen av!! :) Kos deg i helga da! :)

 

Klar: Jeg har ikke snakket med samboeren om prøven ennå! :) Men må gjøre det en av dagene, så bestille en time for innlevering.. :) Jeg har utsatt den samtalen i det lengste, men tror han skjønner at det ligger i luften nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåj, TauZa!!! Så kjekt! Grattis! Jeg og hadde svak strek først, og så gravid med digital dagen etter!

 

Så synd Elisabeth og Tittter... Men har TR kommet og eller?

 

Jaja, kjappt innom bare, Samboen har nå pcn i huset, så jeg skal hjem igjen på sovaen og være kvalm...

Måtte bare innom huset for å se nye sofaen som kom i dag! Åh, nå begynner det å bli et hjem her!! :)

Skal bli godt å få flytta inn snart!

 

Vi snakkes!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en cb nå jeg. Klarte ikke å vente.. Den var klar den. Det sto gravid!!

 

klarer ikke være helt i trøste modus jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du ikke klarer det TauZa......du skal bare være glad for at spiren satt hos deg denne gangen! Jeg klarer heller ikke helt å være superglad på dine vegne heller, for jeg kjenner steinen i magen når jeg tenker på at det ikke ble meg denne gangen heller....

 

Jeg har ikke fått mensen enda, men regner med den kommer i morgen.....da er den helt i rute i alle fall. Tre måneder til neste pp....*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, Gratulerer sååå mye TauZa!!!! :-D Når blir ca termin? 12 august??

...du glemte å sende babystøv!!!**********************

 

Titter: Syntes virkelig synd på deg nå!!! Men tr er jo ikke her ENDA!!!! Uff...lett for meg å si som ikke er i dine sko nå. Føler med deg asså. Men jeg er bare av den typen at ingen ting er sikkert før det motsatte er bevist!!

 

Stjernaklar: Jeg tester om én uke jeg :-/

 

Trulte: Kose deg på sofaen i kveld da:-P

 

Skal på Håndballtrening i dag jeg...Har ikke trent på en evighet!!! Ikke noe i veien med håndballtrening nå HVIS jeg skulle være gravid vel?? Sånn "plutselig" trening liksom..???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som sagt ikke overtroisk så jeg tror verken på støv eller spådommer... men jeg kan jo alltid sende litt til de som tror på det.

 

Støv:

*********************************************************************************

*********************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... Nå blir det et lite antiklimaks her inne... Vi har jo alle bidratt til å forsterke forventningene og spenningen steg jo i taket og vel så det!

Og jeg føler med dere som ikke fikk spiren til å sitte denne gangen, virkelig!! Sepesielt når det er så lenge til netes pp Titter, og enda mere spesielt for deg Eilisabeth, som nå må begynne med mere utredning og må vente på mange svar som kan gi forskjellige dommer....

Jeg føler meg veldig heldig nå, og det tror jeg Tauza også gjør...

Men nå må vi ikke gi opp! For vi skal alle lykkes en gang!! Alle alle!!

 

Nå sitter jeg på sofaen i finstasen og skal snart på julebord...

Samboen ligger på sofaen og halvsover og er veldig sliten etter all jobbinga i huset... Og jeg kan ikke si jeg gleder meg til å være sosial i kveld... Men vi har nok godt av å komme oss ut av huset!!

SÅ dere får ha en fin kveld jenter! Og ikke gi helt opp dere som enda er prøvere!! Morelli!! Nå nærmere det seg at du skal teste og!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...