Gå til innhold

GRESSENKENE


Gjest

Anbefalte innlegg

Stjerneklar!? Har du testet?? Spennende:)

 

Girly hold på troa til tanta (ikke) kommer!!

 

Stjernetitter, så godt å høre at du blir tatt bra hånd om!! Tenker mye på deg... hehe, litt rart dette. Men føler vi har blitt en liten bra gjeng her på tråden:) Jeg og synes det var lurt at du tar den innvendige UL i morgen... Vet ikke om de kan se noe så tidlig, men greit å få sjekket i allefall!

 

Morelli, du venter enda du... Hold ut!! Om du ikke holder ut får du komme hit på besøk når (les: om) vi har kjøpt huset:)

 

Jeg skal kose meg alene med Greys i kveld! Det er en stor trøst når man er hjemme alene...

Har hatt vondt i magen i dag... Og kommet brun utflod når jeg har tørket meg... Sorry detaljene! Aner ikke om det er et tegn eller hva det er... Er på 6. dag etter EL.... så om noe har skjedd har vel evt egget festet seg....

Håpe håpe.......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, stjernetitter... Det der var ikke bra! :( Håper at du ikke mister nå når du har prøvd så lenge og alt.. Så bra å høre at dere ble tatt godt hånd om av helsevesenet, og at samboeren din støtter deg. Han blir vel flink å ringe hjem og slikt nå når han må dra ut. Skjønner godt at han ikke er glad for det, ja.. Må holde oss oppdatert.. Det er jo ikke så mye du kan gjøre nå da, bare ta det med ro å ta vare på deg selv..

 

Jeg har ennå ikke fått mensen, noe som er veldig rart. Den kommer vel i natt eller morgen da.. Skulle ønske den kom i går, for da hadde vi sjans til å få med neste pp før sambo dro ut.

 

Jeg har visst at jeg har celleforandring siden januar i år. Hvis jeg har det viruset må jeg operere, det er en liten rutineoperasjon som ikke er så risikofylt, men jeg liker ikke tanken på å operere der, tilfelle noe skulle gå gale, eller jeg får infeksjon eller noe..

 

Høres ut som en festeblødning, Trulte! :)) Håper du er gravid!! :)

 

Nå skal jeg slenge meg på sofaen! :) Snakkes! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennede her om dagen altså!!

 

Jeg setter frem folat boksen igjen i kveld slik at jeg husker å ta imorgen. gidder ikke ta hele tiden. har fruktabar periode fra i morgen og til mandag. kjørsten drar søndag. så nesten en hel pp denne gangen.

 

Hva skjedde med den gressenkene IKM lista.?? Oppdatert i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trultemor trultemor trultemor!!!! Tenk om det er din tur nå??? Herregud, her skjer det mye greier for tiden.

Tenk om det skulle bli spire og hus på dere nå. Da har dere masse å feire;)

 

Det var en god idé, hehe...Vi kan arrangere et årlig "sommertreff" for oss Gressenkene hos DEG, i det nye, store superflotte huset dere SKAL SKAL SKAL kjøpe:-D

Årlig bimtreff, hehe...not a bæææææææd idé;)

 

I natt sov jeg 10 timer og forrige natt 9, så i kveld skal jeg tvinge meg til å være våken litt lenger. Fader heller da, er jo ikke noe annet spennende å finne på...enn å henge her selvfølgelig;;))

....bittelitt slisomt å være mor også da, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke festeblødning være blod da? For det var det ikke...

Dessuten er det jo så ekstremt skjeldent at det skjer...

Ja spennende med hus nå....

Sovna nesten fra Greys i sted... Låg på sofaen inntulla i pleddet og venta på at Greys skulle begynne, også våkna jeg rett etter at det begynte... Tror jeg skal legge meg tidlig i dag...

Må være opplagt til tidenes nervedag i mårra!!!

 

Så kjekt at du får en hel pp Tauza!!

Tror og håper det er gode tider for gressenkene om dagen!!

Girly! Ikke gi opp! Tanta kommer nok ikke skal du se:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære jentene mine,

 

Håper det går fint med deg, stjernetitter! Godt at du fikk undersøkt deg, og de så det var lukket mormunn.. det er jo endel som blør, men det er utrlolig forvirrende og dere blir vel usikre på hva dere skal tro!

 

Jøje meg jenter, hør her. Jeg skulle hatt mensen i går, men da var det helt stopp på det rosa utflodet jeg har hatt i et par tre dager. Tempen i går var også høy. Idag tidlig bestemte jeg for å ta tempen igjen, og til min store forundring var den 36,9! altså det høyeste jeg har målt noen sinne, og ikke tegn på mens i anmarsj (IKM i går). Lusket inn på badet med en test i lomma, mens min kjære strykte skjorte. Og den ble tydelig positiv! Så jeg kan ta ordene i munnen, JEG ER GRAVID!!!!!

 

Utrolig sprøtt, og jeg er litt varm og skjelven. Skjønner virkelig ikke noe av timing, når han var borte når jeg hadde EL (torsdag og han kom hjem natt til søndag). I følge menstermin skal vidunderet komme 25. juni.... Og en ting til. Vi planlegger bryllup i midten av mai, og jeg vil da være 8 mnd. Hva skal vi gjøre med det??

 

Symptomene er ØMME PUPPER, og kun det. Litt trykk i sidene og noe murringer de siste dagene. Må bare håpe mensen ikke kommer da.

 

Trulte, spotting 6 dager etter el kan være festeblødning. Jeg fikk det forrige mnd, men fikk mensen en uke etter (etter svaaaaake tester) tror derfor det var noe som ikke fikk feste seg hos meg. Denne gang fikk jeg litt brun utflod på dag 8 etter el, rosa dag 9 og 10. Og så stoppet det helt opp, og håper ikke det begynner igjen.

Håper du er gravid og blir med!! Og stjernetitter, vi skal passe på hverandre på 1.tri!!! Så hyggelig!

 

Kom igjen du og Girly, bli med til 1.tri!

 

Sorry, ble litt langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner jo at du må skrive langt da stjerneklar. GRATULERER!!

 

så gøy! Sa du d til mannen med en gang. siden du lusket deg forbi han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn til han med en gang etterpå. Viste ikke helt hva jeg skulle gjøre, så jeg gav han bare testen og spurte om hva dette betydde..! Hehe. Ikke så veldig kreativt. Men han ble veldig overrasket og kjempeglad. Utrolig rar frokost..

 

Håper testen er riktig da.. Må vel ned på apo. Sender babystøv når test nr 2 er positiv!

Hva med deg TauZa, hvordan går det med deg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi i fruktbarperiode( i følge bv) så her koser vi oss. Passet fint med høstferie og mannen hjemme og fruktbarperiode samtidig.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Stjerneklar!!!!! Så koselig:)

 

Håper fortsatt at vi kan slå følge inn på 1. trimester, men får se etter at jeg har vært på sykhuset i dag....jeg både gruer og gleder meg. Gleder meg til å få et mer endelig svar, men gruer meg til hva svaret kommer til å være.... Tror ikke jeg er gravid lengre selv, men det er vel lov å håpe på mirakler. Har ikke hatt noen symptomer nesten, så kan jo ikke følge med på om de blir borte heller....litt murringer i magen har jeg hatt, men det har jeg jo nå også, og det kan jo like godt være for at jeg blør...! Sukk......så mange tanker og så få svar.

 

Skal nok skrive å fortelle hva som skjer i kveld. Ha en fin dag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er virkelig måneden hvor det skjer ting. Og ikke minst GRATULERER til deg stjernaklar. Helt fantastisk nyhet.

Håper og tror spirene sitter nå stjerner!!!!

....kanskje jeg også skal gjøre om nicket mitt til noe med stjerne, hehe;) (men lykke til på sykehuset stjernetitter)

 

Trulte: Åssen går det??????

Girly? Noe nytt?

 

 

.......5 dager igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik, Tihii ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, gatulerer Stjerneklar!!

Ska sei... Så artig!!!

 

Håper det er festeblødning jeg har ja.... I går kveld var det blod på papiret, og i dag har jeg hatt lysbrun utflod, ikke spotting, og litt blod på papiret igjen.... Skjønner ikke jeg.... Har i allefall ikke ømme pupper, men har hatt nok å tenke på i dag,

for vi har kjøpt hus!!!! :)

Hærligt!!!!

Lykke til på sykehuset Stjernetitter!!

Girly? Hvordan går det med deg? Tenker litt på deg og, sikkert ikke så lett alt for deg om dagen....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med hus Trulte!! Skal se at dette er en festeblødning, ja. Ikke normalt å blø litt, så stoppe opp, så vi krysser fingrene!

 

Jeg tok en ny test nå i ettermiddag, jeg har jo bare tatt en. Var litt spent siden det er ettermiddag, men den viste tydelig 2 streker! Hipp hurra. Er kun 4 uker, så gleden må slippes varsomt! Men kryss fingrene er dere greie. Jeg vil følge tråden og krysse alt jeg kan for at dette virkelig er måneden vår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si deg det jeg stjerneklar, at jeg krysser t.o.m bena for deg!!!! ;o) Og for deg også Trulte;)

Jeg hadde heller ikke ømme pupper, og ingen symptomer i det hele tatt, så det behøver ikka ha noe å si....og jeg hadde en stråååålende graviditet uten noe som helst plager (nesten) :)

Og huset er bare heeeelt fantastisk nydelig. GRATTIS x 1000!!! :D

Blir vi bedt i innflytningsfest eller? Uten alkohyler seff,hehe..;)

 

Stjernetitter: Noe nytt???????????????????????????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herregud! :) Fikk dere huset ja?? :)) Kjempebra! :) Det er jo så fint! :))Jeg syntes også at et BIM-treff var en kjempegod ide!! :)

 

Jeg fikk mensen i dag, på tredje dagen med lav temp! Det ble litt lenge og vente, som oftes kommer den første dagen med lav temp, og noen ganger på andre dagen. Tror sambo ble litt skuffet også, han hadde regnet ut når jeg hadde fått og greier.. :) Litt gøyt å se at han tenker på det også, for vi prater ikke så mye om det, fordi det ble så mye mas på meg i begynnelsen da vi prøvde, at han ble helt frustrert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjipt Girly! Men det er jo mange som sier de blir gravide først etter en pergo kur... Og jeg som hadde sånn troa!!

 

Ja, huset er vårt, har ikke helt gått opp for meg enda...

BIM-treff med grilling og amming i hagen min om et stort år? haha :)

Har vært helt i ekstase i dag på jobb, så da jeg kom hjem måtte jeg ha en lur på sofaen!

Klokka halv tolv kommer min kjære hjem... Så da blir det nok litt hussnakk på sengekanten:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei Girly!! Jeg hadde også sånn troa på deg denne måneden.....kjipe greier! Men bra samboeren din følger med på det som skjer:) Her er også sambo veldig opptatt av syklus og mensen og slikt.....nesten litt komisk at gutter skal være så fokusert på slike ting!

 

Og GRATULERER med nytt hjem Trulte!!! Det var jo så utrolig fint det huset:) Jeg kommer på treff hos deg ja, just tell me when and where!!

 

Det er virkelig mye som kjer med oss gressenker denne måneden....jeg trodde det skulle bli tidenes beste måned for meg, men nå har jeg opplevd begge ender av følelsesskalaen:( Var på sykehuset i dag, og de var overhodet ikke så flinke som på legekontoret mitt....måtte først sitte å vente i 1,5 timer før vi fikk komme inn, og når vi først var inne, var hun som skulle undersøke meg skikkelig stressa og uinteressert. Fikk en følelse av at hun ikke tok meg alvorlig og egentlig ikke hadde tid til dette..... Men det var ikke mye positivt å høre fra henne, og ikke kunne de se noe heller, så da er vel kanskje håpet ute:( Fikk bare vite at jeg må vente å se om det slutter å blø og så teste på nytt selv uti neste uke..... Har hatt endel klumper i blodet i dag, og det er jo ikke akkurat et bra tegn.....men håper alt kommer ut av seg selv, slik at jeg slipper utskrapning! Så da følger jeg i alle fall dere videre her, og håper på klaff så raskt som mulig igjen....håper bare syklusen blir normal med en gang!

 

Takk for alle oppmuntrende ord, og for at dere tenker på og bryr dere om hva som skjer! Vi har blitt en fin gjeng:)

 

Det var dagens tale fra meg.....nå skal jeg ha litt kvalitetstid med sambo, for han reiser i morgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tok sånn innvendig UL? Så de ingen ting?

Men muligheten kan vel fortsatt være der eller?

Uff, dette var triste greier...

 

:(

Girly: Vet ikke hva jeg skal si. Hadde skikkelig tru nå, og så kom tanta. BITCH!!!!!!!!!

Uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette har vært og er virkelig måneden med både opp og nedturer!

Vi får være flinke til å passe på hverandre om dagen!

 

Veldig trist å høre Stjernetitter, men du må ikke gi opp enda. Og nå vet dere i allfall at dere kan bli gravide! Og det er jo mange som blør selv om de er gravide! Håper du klare å holde litt humør oppe!

 

Girly, du er i hardt vær om dagen du og... Litt forbanna på TR for din del! Håper dere får utredning og det som skal til for å få svar!

Og ikke minst at cellprøvene er fine! I allefall bra at du får oppfølging og er i systemet!

 

Men vi får prøve å fokusere på det positive og gelde oss med Stjerneklar som har en spire:)

 

Også får vi satse på at neste måned blir en litt roligere måned!!

Med bare positive hendelser!!

 

Stå på jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, titter.. Det må jo være så forferdelig kjipt å miste.. Som du sier, så får du først den utrolig sterke gleden av å være gravid, så får en nedturen når en mister.. Kan bare ikke forestille meg den nedturen.. Vi får håpe du slipper utskrapning, ja! Så har jeg hørt at en kan bli ekstra fruktbar mnd etter en SA pga at hormonene fremdeles er i kroppen eller noe sånt. Håper at du snart blir gravid igjen i hvert fall! :) Du får kose deg med samboeren i kveld! :)

 

Det går igrunn bra med meg, for jeg visste at tanta kom, i og med at jeg hadde tempfall.. Var værre å våkne kl fem om morgenen å ta tempen, og vite at mensen var på vei enn å få mensen. Så neste gang skal jeg bare tempe godt forbi EL, så heller vente på mensen. Tror det er bedre jeg.

 

Morelli: Fem dager går fort! :) Blir han lenge hjemme?

 

Min drar på tirsdag! :( Nå tar jeg meg en cognac! ;P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Så forferdelig. Mange varme tanker til deg Stjernetitter. Som vennene dine sier, du kan i allefall bli gravid! Du burde få bedre oppfølging nå, og kanskje undersøke prog. nivået ditt etter el. Det kan ha betydning for om man beholder eller ei. Skjønner dette er fryktelig kjipt, og nesten enda værre når man blir behandlet som ei lus i tillegg. Og at din kjære reiser ut.. Huff. Håper og tror du vil føle deg bedre når du slutter å blø, da er det nye muligheter! Her får du i allefall en god porsjon med BABYSTØV ***************************************

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************** !!!

 

Girly, du må holde motet oppe. Det blir din tur også, og heldigvis er du under utredning. Her er masse babystøv, eller stjernestøv til deg også ...*******************************************************************

**************************************************************************

**********************************************************************

**********************************************************************

 

Morelli! så deilig at han endelig kommer hjem!! nå har du vært tålmodig og flink!! Hvor lenge blir han, og når er neste EL?? Babystøv til deg også, kjære!********************************************************************

**************************************************************************

''''****************************************************************************

****************************************************************************

 

Trulte og TauZa VERSÅGOD! **********************************************

******************************************************************************'

*******************************************************************************

******************************************************************************

( med nytt hus må det bli barn, og du Tauza er vel godt i gang med laginga!)

 

Deilig å dele av støvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...