Gå til innhold

GRESSENKENE


Gjest

Anbefalte innlegg

Åh, det er så kjekt at du har blitt gravid Stjernetitter:)

Veldig glad på dine vegne... Håper du slipper unna kvalmen osv...

 

Også er jeg veldig spent og har en god følelse angående deg og Girly!

Meg selv kjenner ikke et eneste symptom, og har mista litt troa i dag...

Hadde tenkt meg på morgenspinning i morgen, mne vet ikke om det kanskje ikke er så lurt om jeg skulle være gravid... ?

Høy puls har det noen betydning for om egget fester seg osv?

Hm... må se om jeg finner noe info om det noen plass!

 

Ellers så er det en forholdsvis rolig søndag på oss. Vi driver og ordner med ting i forhold til å by på huset "vårt" på tirsdag!! Masse å tenke på og fikse! Så heldigvis blir det litt å henge fingrene i og tenke på fremover! Håper det gjør at tiden mot IKM går fortere!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det vært aktivitet i dag ja:-D

 

Trulte: Spinning tror jeg går bra. Du virker til å være vant til å trene, så det er ikke noe i veien med å fortsette. Kanskje ikke ta den heeeelt ut. Når jeg hadde Sa i sommer, sa hvertfall legen til meg at jeg skulle leve som vanlig. Blir det abort er det av andre grunner. Kroppen ordner seg selv;)

Men her blir det ingen aborter. For her skal det blir babiser i fleng :-D

Gleder meg!!!!

Tenk da. Om kanskje ett år sitter vi her fortsatt, og vi kan sende bilder til hverandre med barna våre;) og skryte av hvor fine de er:-D

*drømme *drømme*

 

Tidlig kveld på meg veit jeg.

 

God kveld dere og nyt livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! Skal si det er liv og røre her!!

 

GRATULERER HJERTLIGST MIN KJÆRE NAVNESØSTER!! Så herlig! Gleder meg til å følge med i svangerskapet ditt!!! Det føles vel litt rart når det endelig klaffer? Hvor lenge har dere prøvd?

 

Girly og Trulte, blir utrolig spennende med dere også.. Når er første dag mensen ikke kommer?

 

Jeg er på 10 DPO nå, har spottet litt idag, og vil ikke se mer til den tanta.. Jeg har hatt svært ømme pupper lenge, men har egentlig ikke troa fordi sambo kom litt sent hjem.

 

Og velkommen til deg Mamman til Håkon, kan jeg spørre hvor i landet du er i fra?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulte: Det blir så spennende med huskjøp for dere! Var inne å tittet på finn.no, og det så virkelig ut som drømmehuset......*sukk* Gleder meg til vi også kommer så langt at vi skal kjøpe hus:) Jeg håper også jeg slipper unna kvalme og slikt...har ikke kjent noe enda, men det er jo veldig tidlig! Det eneste er at jeg har litt ømme pupper og blir kvalm av å kjøre bil. Så innmari noen ganger at bare en tur til byen (10min) fører til stor konsentrasjon for ikke å vise det til noen...

 

Stjerneklar: Tusen takk skal du ha:) Det føles helt merkelig at det har klaffet.....er fortsatt litt i sjokk og tror ikke at det er sant! Men tenker på det hele tiden og av og til blir jeg så intenst lykkelig at jeg bare må smile!!! Helt merkelig, og folk lurer jo på hva det er som går av meg....hihi:) Vi har prøvd siden i mars, så det var vel vår 9. pp det klaffet på....har egentlig kommet litt ut av tellinga! Spennende med deg også! Kan jo hende dere rakk det.....her er i alle fall litt babystøv til deg! Kanskje det hjelper....********************************************

 

Har forresten vært inne på babyverden og funnet en slik liste over når ting skjer i utviklingen til barnet:) Den er klippet inn i profilen min! I morgen skal vi ha forelesning i biologi....om celler og celledeling faktisk!! Merkelig at akkurat det skjer inni meg akkurat nå.....kommer nok til å smile mye på forelesningen i alle fall....thihi:)

 

Go' natt jenter! Snakkes i morgen:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er, Stjernetitter! :) Fint at det ble deres tur på 9 pper er jo igurn ganske lenge det!

 

Jeg skal teste i morgen, men tror ikke at det er noe på gang, nei.. Hvilke tester var det du tok som viste svakt positiv? Jeg skal ta en digital i morgen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuusen takk Stjernetitter --- jeg suuuuger til meg! Det er bra at det ble full klaff etter 9 pp, og det gir håp hvis det skulle bli noen pp før det klaffer her også! Det er jo ikke sånn at man blir gravid automatisk selv om man treffer EL, så man må bare ikke bli engstelige over det.

 

- Selv om det selvfølgelig hjelper å treffe EL, og ha en mann hjemme! Og da er det fint at turen til din mann ble avlyst, Trulte! Så gøy at du er på husjakt! Det er dyrt, ja.. Husker når vi kjøpte boligen vår.. huff. det gav meg mange våkennetter og prisen var ikke så langt fra deres. Men nå er jeg veldig fornøyd.

 

Dumt at tempen din sank Girly, det er jo noe som heter festedipp også.. Håper det er det du har og ikke mensendipp! Men skulle det vært mensendipp, så får vi se fram mot en spennende oktober/ november pp! Jeg skal prøve så godt jeg kan å holde hjemme min kjære.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Girly, håper ikke tr kommer i dag!! Den skal ikke komme!!!!!!!!!!!!!!!

Ta til deg alt babystøvet som har blitt sendt. Dette skal gå!!!!!!!!!!!!

 

Trulte: Sender du meg linken på msn eller facebook senere? Må se:D

 

Middag hos svigers i dag. nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei Girly!!!!!! Håper også det ikke er mensen som er på tur.....du skal jo være gravid!!!!!!!! Jeg testet med cb når streken ble svak.....sånn som blir kryss på hvis man er gravid!

 

Ellers så hadde jeg en ganske dårlig kveld i går.....ble plutselig kjemperedd for å begynne å blø! Har det jo fortsatt sånn at hver gang jeg går på do er jeg redd for å se blod på papiret, men i går ble jeg virkelig redd....:( Går litt bedre i dag, men har litt brunaktig utflod......så lenge det ikke kommer friskt blod er det vel ikke farlig? Er litt roligere i alle fall:)

 

Vi snakkes senere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da, stjernetitter! :) Skal se at det blir full klaff på stjernehimmelen denne ppen.. :))

 

Joda, mensen er nok på tur. Jævla dritt, neste pp er samboeren på sjøen.. Var på GU i dag også, så da begynte jeg å blø, som vanlig. Så nå vet jeg ikke om mensen har startet eller om det er blod fra GU. Jeg tok en HPV-test, så hvis den er positiv må jeg opereres for forstadiet til livmorhalskreft.

 

Bare dårlige nyheter herfra! ;P

 

Tror at tiden er inne for at samboeren tar en test på svømmerene sine også nå. Dette tar for lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, du må ikke miste troa nå Girly!:)

Står på pernille.info at man kan ha dipp selv om man er gravid!!

 

Nå drar vi på visning, men budet ferdig skrevet, frist til i morgen kl 18:00

Så da er vi igang, dere må krysse fingrene for oss nå:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott hus da, Trulte! :) Skal dere legge inn bud eller? :) Den lyse, fine stuen også! :) Så kan jo det bli skikkelig koselig i øverste egt med det skråteket! :)

 

Gleder meg til vi skal kjøpe hus jeg nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn bud klokka åtte, det star til onsdag klokka ti...

Så innen den tid tror jeg der er avgjort...

Men vi får se, det var vannvittig mange på visning!

Og er det flere som VIL ha huset,, får vi det nok ikke!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Girly, Dette høres jo litt dramatisk ut? Men du har kanskje ant noe siden du tok test hos gyn? Huff. Godt du er under oppfølging og blir passet på. Hva innebærer en slik opperasjon? Jeg ser du har holdt på ett år, syntes også du skal sende mannen til sjekk. Det er sikkert ikke så hyggelig å få den beskjeden, men du tar jo belastningen hver månded med å vente og håpe på at mensen ikke kommer. Syns du skal si at "det får begge til å slappe av å få bekreftet at alt er i orden, noe det helt sikkert er!" (Så ikke han blir engstelig eller lei seg for å tro at du har mistanke mot han).

 

Kjære Girly, jeg krysser gjerne beina for at alt skal ha gått fint hos gyn for deg!

 

Og Trulte. Du har sitter sikkert på nåler...Hihi. Husker godt budrunda. På leiligheten vår var det også maaaaange. Var sikker på at vi aldri skulle få den, men det gjorde vi. Vi var litt lure i budrunda. Vi ante at vi måtte opp 300 000 over takst, og tidlig i budrunda gjorde vi ett stort hopp for å riste av oss folk. Tror det hjalp, og konkurrentene ble skremt. MEN, VIKTIG. Bestem dere for hva den er verdt for DERE, og gå IKKE over prisen dere har satt (som dere tåler, eller syns den er verd). Det er mange drømmehus der ute..

 

Symptomjakt:

IKM idag, høy temp i dagtidlig. Nytt for denne måneden er at jeg har hatt veldig ømme pupper lenge, "rund" mage (kan jeg ha lagt på meg, tro?)lite murringer kun litt i går, men innimellom "trykk" på enten venstre eller høyre side i lysken- området..

 

Hvor er Elisabeht? og Miss Missantrop, tro?

 

- Sorry, dette ble langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerneklar: Se på min profil du. Takk for oppmuntring. Tok en negativ test (faktisk to!) i dag, siden tanta ikke kom i natt. Så ¨får vel mensen i dag.

 

Miss Missantrop er sporløst forsvunnet! Lurer på om hun gikk fra mannen sin eller noe? Har ikke hørt noe fra henne i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rødme*, der er du jo Elisabeth.. Hehe. Trodde Girly var ny her på tråden! Kjipt med mens, men vi gir ikke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter....har ikke hatt tid til å lese gjennom å svare på alle trådene deres......men det kommer en dårlig nyhet herfra:( Jeg begynte å blø i morrest da jeg sto opp:( Har jo vært så nervøs for det de siste dagene, men hadde endelig begynt å slappe litt mer av i går! Er så trist dette her, men håper enda at det kan gå bra..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stjernetitter, huff. det var skumle greier. Du vet sikkert at det er endel som får mensenliknende blødning omtrent da når de skal ha mensen? Skulle det derimot være en tidlig abort, vil jeg tro en g-test fremdeles er positiv. Du burde bestille legetime med en gang, så du kan få et klarere svar.. Syns veldig synd på deg nå. Håper alt er bra med den bittelille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff å uff så mange negative ting oppi alle positive nå....

Stjernetitter, ja, du bør få dette undersøkt... Ikke at det kan gjøre noe fra eller til, men ikke kjekt å gå å ikke vite!

Og Girly, heller ikke kjekt å vente på svar på prøver...

Tok selv biopsi av en lymfeknute som var og fortsatt er hoven... Var ikke gøy å vente på det. Gikk heldigvis bra med meg da...

Og håper endelig det gjør det med deg og!

 

Budet er mottatt, noen av de andre har trekt seg, og noen er nok igjen... Har enda ikke fått motbud, men regner ikke med det skjer noe før i morgen!

Sambo stikker fra meg i kveld, men kommer mest sannsynlig hjem på lørdag!:) Skal bare opp til Bergen, så har tlfkontakt hele tiden.. I grunn veldig bra, da jeg ikke er så gira på å ha ansvaret for budgivinga... grøss og gru!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Ja, det er litt mye negativt om dagen her....*sukk*

Jeg dro til legen tidligere i dag for å få undersøkt blødningen og ble tatt imot på en fantastisk måte av de som jobbet der! All ære til dem.... Fikk komme inn med en gang, og siden fastlegen min var ikke på jobb, måtte en annen lege undersøkte meg. Det gikk helt greit, men hun kunne jo ikke gjøre noe annet enn å se hvor mye jeg blødde og at livmormunnen var lukket (noe som skulle være et bra tegn!). Hun var så utrolig hyggelig og fikk roet meg ned....det var godt!

 

Så fikk jeg med meg en henvisning til gynekologisk avdeling på St.olavs som jeg kan bruke når jeg vil, dersom jeg fortsetter å blø eller får smerter/klumper i blodet o.l.....kan bare dra ned dit og få innvendig ul. Tror jeg skal gjøre det i morgen uansett om det er endring i situasjonen eller ikke...hadde vært godt å få et endelig svar! Hvis blødningen stopper og de ikke hører noe mer fra meg, blir jeg likevel innkalt til tidlig ultralyd... De var så flike alle jeg møtte i dag, og jeg føler meg virkelig i gode hender selv om ting er litt trist akkurat nå!

 

Ellers så blør jeg enda, men kanskje ikke så mye som i morrest....skal skifte bind nå straks, så kan jeg følge med. Har hatt litt menssmerter, men ikke sånne skikkelig kraftige. Ellers er jeg i fin form, selv om humøret selvfølgelig ikke er på topp.... Sambo stakkar er helt fra seg. Han skal jo reise ut på torsdag, og har ikke det minste lyst....spesielt ikke når det ble slik som dette! Han var med til legen i dag, og spør hele tiden hvordan det går....godt det i alle fall!

 

Vel, dere får ha en fin kveld da jenter! Jeg skal prøve å få tankene over på noe annet....får besøk til Grey's i kveld, så skal bake kake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girly jenta mi!!!!!!! Åh, føler sååå med deg nå. Dette er ikke noe artig. MEN, så lenge tanta ikke er her er det vel håp??? Si det er håp!!!!!!

Og ang underl.und. så hørtes det ikke noe bra ut. Hva sa du det kunne være sa du?

Krysser alt for deg!!!!!! :'( Du har sambo hjemme nå håper jeg???

 

Stjernetitter: Jeg ble ikke mottatt så bra som deg skal jeg si deg. Midt i sommerferien og han jeg snakket med bare kjente på magen å sa det går som det går, og lev som normalt. Det var ikke noe kult:(

MEN det er faktisk mange som blør underveis og faktisk under hele svangerskapet. Krysser alt for deg også.

Og du, de fleste leger sier det skjer uansett, men jeg ville tro det kan lønne seg å holde seg i ro. Eller, lev som normalt, men ikke stress å gjør unødvendige løft osv..Ta handleposene i tralla ut i bilen og ikke bær alle samtidig. Det gjorde ikke jeg, og jeg går forts med den følelsen at det kanskje var derfor, men det er det jo selvfølgelig ikke da...men du skjønner hva jeg mener? ;) Men dette skal gå bra skal du se.

 

Stjerneklar da!!!! Er du gravid eller?? Høres nesten sånn ut. Det hadde vært koselig:) Når er Ikm? Et stort smil til deg :-D

 

Trulte: Det huset var bare KJEMPE fint!!! Det fine kjøkkenet da!!! Og badet!!! Hele huset i grunn!!

Håper for din skyld dere får det! Vi kunne aldri kjøpt oss sååå fint hus :( *misunnelig* ;)

 

Jakten på kjærligheten er min serie i kveld. Følger ikke med på Greys jeg. Utrolig nok, men blir så hekta!!!! Har nok med denne pc´en, haha!! :D

 

Mange gode tanker til dere alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...