Gå til innhold

GRESSENKENE


Gjest

Anbefalte innlegg

Jada, den gruppen på facebook er for dem som ønsker å vise hvem de er. Det er en hemmelig gruppe, slik at ingen kan lese det vi skriver der, eller se at vi er meldem der. Dere som er medlem hittil må gå på "Groups", så velge gressenkene, da kommer dere inn. Men jeg kan vel bare ha den slik at en ikke kan se hvem som er medlem? Men da må vi være forsiktig med hva vi legger ut der, det fikk jo jeg merke! :)

 

Alle her kjenner meg, bare se på profilen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra at folk kan se minst mulig, hold det slik, og seff er det frivillig om folk vil vise seg frem på face!

Men nå kunne nesten ikke jeg selv finne gruppa, selv om jeg er medlem.... Så da er den bra hemmelig ja!

Da har jeg feilinformert et par stykker her, retter opp i det her og sier at gruppen finnes...

Men nå aner jeg ikke hvordan ikkemedlemmer kan bli medlem....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he.. :) Nå er det bare å søke på "gressenkene". Der er en gruppe til som heter det, men vår har undertone med "family". Så er det bare å søke om å bli medlem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går mor å legger seg. natta alle sammen!!!

MEN, en ting: Jeg la inn en tråd på skravle ang en liten overraskelse til venninna mi som fyller 30 år. Da skrev jeg:

 

Jeg har så lyst å overraske venninna mi med noe koselig når hun fyller 30 år. Kunne tenke meg noe spa greier for bare henne og meg, men det blir så veldig dyrt. Så hvertfall for meg under 1000-lappen..

Har dere noen ideér om hva jeg kan finne på??

 

Trenger så hjelp til å finne på noe artig. Hun er en trvel tobarnsmor (13 mndr i mellom) så hun hadde fortjent å koble litt av...sammen med meg, hehe...

Men er åpe for andre forslag også. Hva hadde dere bltt glade for tro??

 

Igjen, natti:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man bestiller en halvtime aromaterapi eller annen behandling på hotell med SPA avdeling koster det ikke over 1000 for begge to, da har man jo også anledning til å oppholde seg i SPA avdelingen etterpå eller før, eller begge deler, i basseng eller badstue eks. Og det koster jo ingenting ekstra. Så kan man jo også bestille lunsj til SPA avdelingen regner jeg med.... Det er jo litt kos:)

Jeg og en venninde gjorde d i Stavanger en helg. Halvtime massasje kostet rett under 400 per person. Og da kunne vi være i bassenget om vi ville! Så fikk jeg vite at folk som bodde i nærområdet hadde 20% avslag på dagtid i ukedagene...

Jobber kveld neste uke, så nå fikk jeg litt lyst å dra med gubben på spa faktisk.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går jo ann da..Så for meg noe på www.stromstad-spa.se Der er det behandling i 3 timer,hehe, så ikke rart det ble dyrt;)

det så bare så fantastisk deilig ut.Men jo da, en halv time duger det også.

Skal se hva jeg kan få til:-D

Takk

 

Og hod helg dere!!! Stikker på party i Oslo i dag :-D

Jippiiiii!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ja.. Jeg går å venter på pos EL test og at tempraturen skal øke jeg.. Men ikke mye som skjer. Er på dag 16 nå! Ja, ja, må bare være tålmodig her! :)

 

 

Du får kose deg på party, Morelli! :) Blir ikke noe drikking på meg før jeg får mensen da. Hvis jeg får den! ;) He, he... Håper virkelig ikke! :)

 

God helg, jenter! Oppfør dere! ;P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skjønninger! GRATTIS TIL LILLEBLOME! så fantastisk at du og er gravid!

 

Tror jeg må holde meg litt anonym litt til jeg også, men det er mulig jeg henger meg på face etterhvert. Litt ukjent i denne nettverden, og dermed ganske skeptisk. Men takk for invitasjon!

 

rimelig overraskelse? hm. jeg elsker å overraske! Du kan lage middag til henne, med (alkoholfri-)vin, og før dere går på teater. Ta henne med på en utstilling og spander lunch på et koselig sted. allier deg med venninner og lag en suprise middag/ fest for henne, evt spleiselag mellom dere venninner. Hmm. skal tenke litt mer på det!

 

Redd el var i går jeg, og han er ikke hjemme før tidlig søndag.. æsj!! tempen gikk nemlig litt opp idag, men må se den an i morgen også..

 

Fest på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå om dagene er vi veeeldig aktive her inne faktisk!

Lenge siden du har vært her nå! Noe nytt å melde?

 

Jeg venter både på EL og gubbe... Håper gubben kommer rett før EL!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...sliten i dag ja..Ble liv i går kan man si;)

 

Fikk en dårlig nyhet da...Min kjære må bli borte en uke lenger enn planlagt. Foranding i planene deres. Så nå skal de til Kanariøyene et sted om jeg forstod riktig.

BLÆÆ!!! MEN, han rekker nok EL tror jeg:) Gleder meg til å sette ordenlig i gang med pp nå ;)

 

Maya: Hiv deg inn i gruppa vår på Facebook,) Gressenkene:-)

Men skjønner dere som vil være anonyme (selv om det er en lukket gruppe så ingen andre enn medlemmer ser hva som blir skrevet)

 

I dag er det sofakos med skal vi danse og MASSE godis.....og en mor som er på besøk å kakkler høl i hodet på meg!!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er lik moren din, Morelli?? ;P Hi, hi.. Det er så kjedlig med de beskjedene som endrer hele tiden! Plutselig skal de hit, så dit, osv. Alt er bare usikkert!

 

Du får kose deg foran TVen, Trulte.

 

Samboeren skal ut i dag, så han får besøk av to kompiser som skal sitte her å drikke.. Jeg lurer på å evakuere til ei venninne, men må prate litt med gutta når de kommer. Han ene har vært med i IDOL, så jeg må høre hvordan det gikk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA!!! Ja det kan du si, Girly;) Bare at hun er hakket værre enn meg!! Jeg trenger faktisk litt stillhet innimellom, men det gjør TYDELIGVIS ikke henne;) Er koselig med selskap da;)

Fortsatt ikke fåt noen EL?? Kjedelig å gå å vente sånn!! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut som jeg har hatt EL! :) Tempen var akkurat slik jeg ønsket den, på 36,90! :) Så da er det bare å begynne på symptomjakten! :) Men IKM ble utsatt da, fra 8 okt til 11 okt..

 

Nå er det bare å håpe, håpe, håpe!! :))

 

Og lykke til dere andre som venter også! :) Er det noen andre som venter på IKM nå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde kanskje hatt tre ventekategorier:

*Venter på EL

*Vetner på IKM

*Venter på sambo/mann

 

:)

Jeg venter på gubben.... Mandag kveld kommer han, og forhåpentligvis kommer EL et par dager etterpå...

Tempen har ikke steget enda, og ELtester regner jeg med er i postkassa i morra! Om vi får prøvd denne måneden har jeg en god følelse... Men det har jeg i grunnen hver gang da....

 

Så spennende Girly!! Om min EL kommer og nå snart så har vi IKM ikke så langt unna hverandre... :)

Åååh, håper det kan klaffe denne ppen!!!!

 

Noen som har noen kjerringråd og gi meg?

Bruker å ligge med beina høyt og rompa på pute, men har ikke prøvd noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper at dere rekker EL, Trulte! :) Det er så kjipt å være fruktbar når mannen ikke er hjemme.. Når får du IKM du da? Ikke den 23, som det står på lista...? Vi kan jo gså skrive IKM, men "ikke sex" i parantes for dem som ikke har hatt det?

 

Jeg er ikke så ivrig på de kjerringrådene da, men jeg bruker også å ligge litt etter sex, gjerne med bena høyt. Men utenom det, så gjør jeg ikke noe spes.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er alltid 11 dager etter EL, så må først finne ut når EL kommer! :)

Lurer på om jeg er på tempdippstadiet...

Hvor mange dager ligger den lavt før den stiger da?

Uansett så har jeg ikke hatt EL-symptomer enda, så jeg er ved godt mot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg bare visst ELdagen tre ganger, og da har alltid TR kommet 11 dager etter...

Det sies jo og lutefasen skal være rimelig stabil...

Men kan jo hende det er tilfeldig og.. Vi får se... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for detaljene jenter, men i dag har jeg virkelig bra EL-slim, og kjenner at jeg har behov for sengekos, hihi.... Så tror jeg er i ferd med å bli superfruktbar denne sykluusen!!

Håper bare egget ikke slipper enda... Det sies jo at man kan ha ELslim noen dager før egget er long gone...

Så jeg gleder gleder meg til imorgen kveld når gubben kommer hjem...

Best å rydde huset, og ha litt selvpleie i kveld!! pfiffe meg litt opp!!

Åjåjåj, så spennende! Dette er første gangen vi faktisk kan rekke sex så nært EL!!

håper håper håper det klaffer nå altså!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du rekker det trulte! I følge min temp hadde jeg el på torsdag tror jeg. og han kom hjem i dag tidlig.. Tipper det var altforsein. Men når det er sagt så er puppene mine blitt enorme! og det ble de før El også! Hm. underlig. Uansett, kjærrringråd: Vi prøver å komme samtidig. Da vil sammentrekningene mine hjelpe hans inn i livmoren.

 

Kjedelig at min akkurat kom for sent, men får bare prøve igjen neste månde og håper han holder seg hjemme til EL. Irriterende når jeg aldri vet helt når han drar!

 

Ps. det virker som om mine sykluser er kortere når han er hjemme. Da får jeg rundt 28/29 dager, mot 36/37 når han er borte! Er ikke det rart?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spennende dere!!!!! :-D

Jeg verken temper eller tar tester, for å unngå stress, men mulig jeg vurderer det om det ikke skulle sitte etter noen måneder (bank i bordet!!)

Er litt kjipt da, for jeg merker at det er EL på gang her, men hjelper jo ikke når han ikke er hjemme. Buhuu!!!!!! :'(

Men hold motet oppe jenter, har en god følelse her!!

Åhh...tenk om alle kunne klaffe samtidig, så kunne vi fulgt hverandre hele veien (men det kan vi jo uansett da).

 

Kos dere i kveld jenter!!!! Ha masse deilig sex for dere som kan,tihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig spennende, Morelli! :) Kjedlig at du ikke får være med på prøvingen denne mnd, men det er hver sin gang for oss det.. Jeg syntes ikke det er stress og tempe og bruke tester, jeg syntes det er litt spennede å følge med jeg da.. :) Men de EL-testene er litt så som så, så hvis du skal begynne med noe, så anbefaler jeg temping! :)

 

Jeg har vært så sløv og sliten i hele dag. Prøver å gjøre litt skolearbeid, men er jo helt sløv og ukonsentrert! Sikkert fordi egget mitt krever all energi på å befrukte seg, tenker jeg! ;) Hi, hi..

 

Stjerneklar: Ble sikkert for sent da.. :/ Kjedlige greier! Rart det der med syklusene dine da.. :) Han provoserer sikkert frem EL hos deg! ;) Kjemiske reaksjoner i kroppen blir påvirket av lukt, så kanskje det er det som skjer?? :)

 

Trulte: EL-slim er jo ca tre dager før EL, så der er jo håp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt skjønt opplegget jeg. Sikkert derfor jeg ikke er helt inn i akkurat det,hehe...Tittet på en link du sendte meg en gang, men fikk aldri helt dreisen på den gitt...;)

Tar du temp som når du har feber? Og den skal være ca 36,8 eller noe sånt? Hva skjer da?

Men veldig spennende å følge dere da. Har lært masse bare på det;) Har aldri tenkt på verken EL slim eller smerter under EL jeg, så siden jeg har en del slim nå, så kan jeg jo bare for moro skyld kjøpe meg en sånn test å se hvor mange dager ca det tar før jeg får EL. Har prøvd det en gang før, men fikk neg. test..

 

Spennende tid nå Trulte og Girly :-D...kjedelig med deg da stjerneklar:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...