Gå til innhold

GRESSENKENE


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, den forrige var vel rekord vel?

Åh, sitter og ser på hus på finn.no jeg:)

Drømme drømme!!

Vi har funnet ut at det er best å kjøpe hus før det kommer unger!

Sambo sa på tlf i sted at han heller ville flytte og pusse opp nå, enn når jeg ble tjukk og hormonell, hehe:) Og det er kanskje lurt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal vel ikke sette pp på vent vel??

Alt går vet du;)

Vi flyttet når jeg var gravid sist, og det gikk så fint så;) Eneste jeg unngikk var tunge løft..

Er da måte på hvor hormonell man skal være da, hehe;)

Da er det bare å finne drømmehuset fort som F....!!!!!!!!! ;)

Lykke til vaffal;)

 

Åssen har dagen i dag gått da, Girly??

 

Er sykemeldt for tiden jeg da...50%. Skal operere hånda mi for 3 gang!! Skulle jeg bli gravid i mellomtiden, så tar de operasjonen alikevell sa de...men litt usikker der men...hva tror dere? Er bare et lite snitt som skal til, så går med lokalbedøvelse..

 

 

Teller dager jeg...BARE 17 dager igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg er fortsatt litt nervøs! ;) Men det får nå bare gå! :)

 

Nå har vi bestemt oss for å bli sporty, så nå skal vi jaggu sta å trene! :) Det skal bli godt, så får jeg sette meg ned å skrive ferdig oppgaven i naturvitenskap som jeg holder på med! :)

 

Har dere virkelig tenkt å hoppe over en pp, trulte?? Det var jo drastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morelli, 17 dager til han kommer hjem? Ja, det er ikke så lenge! Heldigvis har min en kort tur denne gangen, ca 10 dager. Venter han hjem på søndag.

 

Det utrolig irriterende er at jeg tror jeg egger!!! Har skikkelig vondt i rygg og mage, slim og puppene har vært ømme i mange dager. Veldig rart, de blir det vanligvis bare før mensen.. Tok el- test (QR) og den er det man feilaktig kaller "svakt"positiv. Streken er enda ikke sterkere enn kontrollstreken, men sterkere enn i går. Tempen i dag tydet heller ikke på overstått. Men... håper kroppen klarer å holde igjen til i allefall lørdag. Ellers rekker vi ikke denne EL desverre.. Dere som kan dette, er det mulighet for å rekke det hvis han er hjemme på søndag?? Hvor lenge lever dette egget?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei nei nei nei, her hoppes det ikke over noen pper!

Alle som kommer blir bønnhørlig utnyttet:)

Mente vel flytting og høygravid egentlig!

I stede for å vente så kaster vi oss i d nå!

Best å ha kommet til rette til et lite nurk kommer!

Masse fint omkring, men mye dyrt også!

Skal bli godt å flytte litt ut av byen og vekk fra all asfalten...

Bor rett utenfor sentrumen i Stavanger, så her er d asfalt så langt øye rekker!

Jeg har fått EL slim i dag faktisk, og gubben kommer mandag. Får bare mere og mere troa på at dette blir en bra pp!

 

Hvor kjøper man tempmåler med to desimaler?

Tenkte å bestille nå, men aner ikke hvor!

 

Svak pos EL test? Kan du ikke være gravid da Stjerneklar? De slår jo ut om man er gravid og, og iom at du har sånne symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temp.måler:

http://www.babyornot.no/product_info.php/cPath/30/products_id/44

 

Godt å høre at dere ikke skal hoppe over en periode da, Trulte! :)

 

Stjerneklar: Egget kan leve i 24 timer etter det er sluppet, har jeg hørt, så får bare håpe at det ikke slipper.. Det blir vel slik at da tempen stiger, så er igrunn løpet kjørt.

Sendte deg også en privat mld jeg, stjerneklar. ang facebook.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tempmåler og noen Elstrimler bestillt...

Har brukt å tempe i øret til nå, så da blir d å venne seg til å tempe under tunga...

Er det ikke vanskelig å få nøyaktig resultat da da?

 

Stjerneklar, i noen tilfeller kan egge leve opp til 48 timer har jeg lest...

Men ta med i beregningen at det er noen som også skal rekke frem i tide..... Tar gjerne litt tid d og... :)

 

Det er en statestikk på pernille.info en plass om sjansene for å bli gravid i fohold til EL...

Så jeg fant ut at dagen etter EL har man 7% sjans tror jeg....

Jaggu er det ikke enkelt dette nei... Og så er d spess kjipt når man akkurat ikke rekker d!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med flytting, trulte! Ja- lurt å bli ferdig med det før magen kommer, og den kommer snart!! Det er så rart, for jeg har hatt så mange "gravide" sympt siden forrige eggløsning. Men da fikk jeg mensen etter kun svaaake positive tester. Siden det begynte å ømme til igjen i puppene og div, tok jeg en test nå, men den er blank negativ, så ingenting i magen min! Bare egg som holder på å bli klare!

 

Girly, hvis du får slim nå, tror du at du at du rekker det når mannen kommer mandag? Skal krysse fingrene for at du rekker det, og mine for at jeg rekker det til søndag! Man får vel el- sympt noen dager før også..?

 

Skal holde øye med tempen også, har ikke gjort det denne mnd men vet cirka hva den ligger på før og etter. I dag var den 36,2 - Lavt, og jeg håper ikke det var den berømmelige "dippen". Siden vi bestemte oss for å prøve i mars, har vi kun hatt en mulighet for å treffe EL. Så hvis vi mister denne også, blir jeg suuuuuur!!!

 

En klem til dere, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå alle sammen!!!

 

Her har jeg vært borte et par dager og jammen har dere vært aktive! Presentasjoner, faceboock og en ny graviditet (GRATULERER!!!!)....Har litt å sette meg inn i altså!

 

Jeg kom da hjem til tomt hus i dag....sambo reiste ut i morrest, men kommer heldigvis hjem igjen allerede på søndag:) El er vel over nå da, så nå er det bare å gå på symptomjakt og vente på IKM (som skal være sånn ca 5. oktober...)!

 

Vel, nå er det dusjen neste etter et par dager i lavvo og turer ute i skog og mark! Har hatt det supert da, og vi var så heldige med været!!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting til.....jeg finner ikke den gruppen på facebook.....søkte på GRESSENKENE, men da kommer det bare opp en gruppe med tre medlemmer, og der kan jeg gå inn å se alt selv om jeg ikke er medlem! Så da er det vel ikke den.... Er ikke sånn forferdelig kjent på facebook jeg...! Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er helt hemmelig nå...Ikke hekt sikker på åssen du finner gruppa nå, men send pm til Girly du;) ;)

Hvis ikke du kan hjelpe da Trulte?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Det er litt tidlig med facebook for meg altså. Verden er såååå liten. Vil være litt anonym enda. Dere har jo fått vite ganske mye om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...