Gå til innhold

GRESSENKENE


Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, en slik periode skal ikke være stress.. Det skal være gøyt! :) Jeg trives veldig godt med testing og temping da.. :) Testing er ikke så mye stresss, jeg bare tester ut på kvelden. Er ikke alltid jeg passer på å gjøre det riktig da.. :)

 

Håper det klaffer denne gangen da, stjernetitter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi jippe yeah!! :)

EL-test pos nå i kveld:)

Sex i går kveld, og i mårrest, hihi:)

Ikke temp økning.... oh, spennende!! Tviler på jeg orker en runde til i kveld, muuulig i mårra tili!

Samboen drar fra meg i mårra kveld, så må vel prøve å få til en gang til før han drar!

Han er hjemme igjen til helga da, så ikke så lenge borte:)

Men regner med egget er long gone da....

Åh, jeg er helt yyyr i kroppen av spenning nå asså!!

Første pp vi har rukket å prøve før EL.... Ah, jeg døøør av spenning....

Kommer ikke til å være nede på jorda på to små uker, så får vi se om jeg da detter hardt ned igjen, eller om jeg svever videre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiåååååiåiiiiiiiåiiiiiiiii!!!!!!!!!

Såååååååååååååå gode nyheter Trulte!!! Helt utrolig!! Å håper det er klaff nå. Tenk hvis a???? Fy fader så spennende..haha...kjente jeg ble helt gira her jeg,hehehe;) TVI TVI!!!!

 

Jeg fortsetter nedtelling. Skulle vært 7 dager igjen, men er nå endret til 14 dager. Nærmer seg nå ja!!:-)

2 mndr er lenge!!!!!

Gleder meg til å starte pp nå asså;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUUUUUPERT TRULTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Jeg krysser alt jeg kan for deg:) Hadde vært så morsomt hvis det klaffet!

 

Morelli: 2 måneder er lenge å vente ja, men tenk så godt det blir da....vet det sikkert er til liten trøst akkurat nå, men likevel....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, her kommer et langt innlegg om alt og ingenting fordi jeg bare må prate med noen om ett eller annet...

Jeg er helt supergira i kveld...

Kom hjem fra jobb ca ni og min kjære kom hjem da Greys begynte, det MÅ jeg se på, så "vi" såg på det i noen minutter før gubben stakk ut for å møte en kompis som er i byen noen dager. Så jeg har likosm ikke fått pratet noe bli-gravid-prat i dag....

Og gubben kommer ikke før om en halltime..

Det er nesten enda verre når han er hjemme og han er borte hjemme... uhm, regner med dere tok den.... ?

Snakk om bra timing med EL!!!

Eller, jeg vet jo ikke om EL kommer i morgen, men er rimelig sikker på d!

Skal på skolen klokka ti i morgen, så skal jeg ha en kort lunsj med min kjære, før jeg kjører han på flyet og selv stikker til frisøren klokka ett.

Tanteungen til ei jeg jobber med skal øve seg på oppsett av hår og sminke, så jeg har sagt ja til å hjelpe.... Hun er gravid hun og, uff det er bare gravide rundt meg for tiden.... Så det forundrer meg ikke om dere også er det! :)

Nå skal jeg holde litt kjeft fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trulte, ja jeg er helt enig i at det nesten er verre når de er borte hjemme.....! Men dere fikk vel kanskje hoppet i høyet da han kom hjem igjen? Så morsomt at du skal være "modell" hos frisøren....jeg elsker å være hos frisør, for jeg elsker at noen pusker meg i håret!! :)

 

Og så var det meg da....bruker aldri å teste før IKM, eller helst dagen etter, men denne gangen klarte jeg ikke å holde meg!!! Så i morrest fyrte jeg av en test....først så den negativ ut, men da jeg studerte den litt nøyere syntes jeg at jeg kunne se en svaaaak strek!!! Gikk på soverommet og spurte om sambo kunne se den, men det kunne han ikke.....men da han kom seg opp og på badet sier han: "men det er jo faktisk en svak strek der nå....."!!! Da hadde det gått sånn 10-15 min siden jeg tok testen....er så spent, men tør ikke håpe for mye enda! Blir garantert ny test i morgen tidlig da!!!! Og på fredag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede da, Stjernetitter! :) Da må du bare teste i morgen også, ja! :) IKM på fredag du?

Jeg skal teste på mandag, men jeg tror som vanlig at ikke noe har skjedd, men der er jo en sjans! :) Har så lyst på tvillinger jeg! :) Men oddsa er jo ganske små for det! :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!! Kan det virkelig være mulig at dere er gravide alle tre på samme tid?? Heeeelt utrolig!! Og JA, jeg skal selv arrangere et Bim Party (på nett) for dere om det er tilfelle, haha:-D

Lykke til i morgen stjernetitter (blander så stjernenavnene her jeg, hehe...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth: Ja, det er virkelig spennende!! Måtte sjekke testen nå når jeg kom hjem fra skolen, og man ser en tydelig, men svak strek....nå har den jo lagt siden i morrest, så den "gjelder" ikke på den måten, men såg den jo i morrest også! Huff, tør ikke håp helt enda....men er fryktelig spent på morgendagen!! Tvillinger ja....jeg er selv tvilling (har en tvillingbror), og det kan anbefales sterkt fra mitt synspunkt i alle fall:) Alltid en lekekamerat! Hva mine foreldre vil anbefale vet ikke jeg, for de fikk aldri flere barn enn oss....haha!! Fikk vel panikk for at det skulle bli to til....! Neida, tror nok de er fornøyde de også:)

 

Morelli: Det hadde jo vært så morsomt hvis det hadde vært tre gressenker som ble gravid på samme tid!! Da må vi flytte tråden vår til skravle slik at alle kan delta, gravid eller ikke....! Og høres bra ut med Bim-party...hehe!! :) Godt gjort at vi er to gressenker som har så like navn da, stjernetitter og stjerneklar...ikke alltid lett å skille dem kan jeg tenke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj, Stjernetitter!! Dette hørtes veldig spennende ut!!! Håper virkelig du er gravid!!! Egentlig bør man ikke fristes til å se på testen etter at ti min har gått, jeg gjorde det forrige månded og det dukket omsider opp en svak strek (cb)... Men jeg fikk mensen allikevel. Bare sånn at du er forberedt på det. Men som de sier, en strek er en strek.. Håper den kommer tydeligere og innenfor de 10 min i morgen!

 

og så må vi jo bli flere gravide, ja. jeg skriver under på den! Hehe.

 

Lykke til i morgen stjernetitter, mine hender er krysset! Og selvfølgelig til dere andre også.. Når tester dere? Jeg tipper IKM er neste torsdag. Jeg har hatt svært ømme pupper i 2 uker nå, det er skikkelig vondt å bevege seg sånn at de "hopper", å ligge på dem, når jeg tar av BH'n, osv. De er sikkert blitt dobbelt så store, og jeg har ballongmage.. Jeg pleier aldri å ha det slik, men jeg tror ikke jeg er gravid heller. Hvis jeg fikk EL da jeg tror, så har vi ikke rukket det og puppene ble ømme noen dager før det også.. :/

 

Det ble lang meldig fra meg også. Sorry!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke beklage for lange innlegg! :) Bare kos det! :)

 

Jeg har vært litt småsnurt på typen, men i dag er alt bare velstand.. :) Pussig det greierne der.. :) Jeg er ikke flink nok til å si fra, og det går ut over meg selv. Så nå har jeg gitt meg selv et løfte, at jeg skal bli mye flinkere til å si ifra!

 

Jeg skal teste på mandag, men jeg kan ikke kjøpe testen før på lørdag, så jeg ikke tar den før! :) Har noen tester fra billigtester, så spørs om det blir brukt en av dem på søndag da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper å gå inn i din 12 pp Girly ;oD

...er så spent på dine/deres vegne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh!! Spennende ja! Du må rappotrtere så fort du får ett eller annet svar!!

Jeg hadde EL i går, og samboen som skulle reise i går, fikk beskjed etter de hdde gått gjennom sikkerhetskontrollen at turen var avlyst!!

Så jeg har han her enda!!! :)

Ble ingen kos i går på EL dagen, men sjansen er vel der fordi!?

Lurer på om vi skal lure inn et siste støt i kveld og.... :)

 

I dag har vi snakket med banken, for nå har vi funnet drømmehuset!!! Visning på mandag, så får håper det ikke blir så vannvittig dyrt, slik at vi har en sjans!! Spennende det og!

Kjekt at det er noen annet å konse om nå når jeg venter på IKM!!

 

Men nå kan jeg ikke sitter her lengre, er på jobb, så nå skal jeg logge av og slette alle spor, hihi....

Vi snakkes jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Morelli! :) Kjenner på meg at det blir en tung dag når mensen dukker opp denne gangen...

 

Jeg har ikke noe sympton nå lenger, men det er vel ikke så vanlig så tidlig heller? :)

 

Trulte: Så kjekt at dere skal kjøpe hus da! :) Hva er taksten på det da? Vi har begynt å kikke litt, men må bare ta det som det kommer da.. Regner ikke med å kjøpe noe før jeg er ferdig på skolen.

 

I dag har jeg vært på magedans -kjempegøyt! :))

 

Nå skal jeg spille bridge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernetitter: Ja, jeg er klar over den faren og er faktisk fortsatt innstilt på at mensen kommer i løpet av helga.....tør ikke håpe for mye enda, for da blir fallet enda større når mensen kommer! Men jeg setter pris på dine kryssede fingre:) Håper de hjelper!!

 

Girly: Jeg kjenner til det fenomenet at det er vanskelig å la være å teste dersom en ha testene liggende....har jo ikke IKM før i morgen, og har allerede testet to ganger! Når det gjelder symptomer er det jo ikke alle som kjenner dem like tidlig. Har to venninner som har gått gjennom første trimester nesten uten symptomer, så de følte seg ikke gravide før de fikk mage! Skal krysse alt jeg har for at tr ikke kommer til deg denne måneden:)

 

Trulte: Så bra at du fikk ha typen hjemme litt ekstra!! :) Ingen ting er bedre enn slike positive overraskelser!!! Og så spennende med huskjøp da. Vi har også lyst til å kjøpe leilighet/hus, men det er egentlig ikke vits innen det første året....vi bor nemlig i en annen by nå pga studier, og begge ønsker å flytte hjem innen få år:)

 

Og så var det denne utålmodige testingen min da....måtte jo teste i morrest også, og det var en svaaak strek der også nå! Og nå vet jeg at jeg så den innen det hadde gått ti minutter.....men jeg tør virkelig ikke å slippe jubelen løs enda! Er innstilt på at mensen kommer i løpet av helga, men håper selvfølgelig jeg slipper.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj, Stjernetitter! :)) Tror ikke det er lenge før vi kan slippe jubeln løs her! :) Har lest noen innlegg og svar her inne ang svake streker og lest at "en strek er en strek"! :) Tror ikke at tanta di kommer på besøk i morgen, nei! ;)

 

I grunn så er det jo litt tullete å drive å lete etter symptom og greier, det er jo svært få som virkelig merker noe til en graviditet så tidlig.

 

Trulte: Kjekt med typen hjemme, ja! :) Kjekt at den plutselige endringen i utreisetid kan føre til noe positivt også! :)

 

TauZa: Jeg trener ja, nettopp begynt, men gått litt før da! Det er så gøyt! :) Ei i klassen min sa i dag; "det passer du til, du er litt sånn sensuell!" :) He, he.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magedans er en fin måte å trene på for gravide også har jeg hørt. Skulle det når jeg gikk sist, men fikk aldri surret meg til det.

 

Stjernetitter: Når jeg var gravid nå i sommer, hadde jeg også en svak strek. Det betyr mest sannsynlig gravid tror jeg, men jeg vil anbefale deg å ta en digital test, så får du det klart og tydelig.

Tvi tvi!!!!! Og lykke til;)

 

Trulte: Så moro!! Alltid hyggelig når turer blir avlyst,hehe...ikke det at det skjer her i gården. neida, her måtte vi bli borte en uke lenger enn planlagt!!! *arg*

 

11 dager igjen dere, gud, det skal bli knull...ehh mener knall å få han hjem igjen ;-P

 

TauZa: er det du holder til i landet igjen?? Vil du være med på Facebook gruppa vår, eller ønsker du å forbli anonym?

 

Natti alle vakre kvinner!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min skulle faktisk på kurs som ble avlyst denne gangen! :) Det var jo kjempebra! :)

 

Du får holde ut, Morelli! Den siste tiden går så sakte!

 

Pleier deres menn å være flink å ringe hjem? Min ringer hver dag når han er ute, det er ganske deilig... :)

 

Nå skal vi kose oss på sofaen! :)

 

Natta! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er ikke så flink å ringe men jeg snakker med han mye på msn (nesten hver dag) så han ser sikkert ikke behovet. Han ringer stortsett bare hvis jeg sier at nå må du ringe en dag.

 

Morelli, jeg bor i ålesund og fortrekker og være litt anonym enda. Jeg ser for meg at det er lettere når jeg blir gravid. hehe..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sant det.. :) Etter en har blitt gravid er det ikke noe problem.. :) Jeg ga mannen min beskjed om at han måtte ringe hver dag jeg. Så da gjør han det.. :)

 

Jeg hadde DET tempraturhoppet i dag! :) Ligger an til en skikkelig trifasisk kurve dette her! :) -nok et tegn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.....det er visst ikke bare deg Morelli som blander stjernenavnene.....jeg oppdaget akkurat at jeg har klart å kalle stjerneklar for stjernetitter....haha!!! Godt gjort når det er "mitt" navn!

 

Girly: Ja, vi tripper rundt her og venter på å få slå jubelen løs, men tør ikke helt!! Skal kjøpe digital test i dag tenkte jeg, og så teste i morgen tidlig:) Har jo testet tre ganger nå, har IKM i dag, og alle har blitt svaaakt positive...så jeg håperhåperhåper at det er noe! Fikk en venninne som er gravid nå til å se på testen, og hun mente den absolutt var positiv selv om den var svak....hennes hadde også vært slik først. Men jeg skal se det an til i morgen når jeg "dommen" svart på hvitt med en digital test! Har litt mens-murringer i magen i dag, men har jo hatt det noen dager tidligere også, så vet ikke helt hva jeg skal tro.....tiden går så sakte når man venter!! Vil bare ha et svar... Høres forresten lovende ut med temperaturhoppet ditt! :) Håper du er gravid, det hadde vært så bra!!!!

 

Morelli: Hold ut!! Skal sende noen porsjoner tålmodighet til deg....;) Det er kjedelig når det drar ut sånn. Vet du hvor lenge han blir hjemme når han først kommer?

 

Ellers så er sambo flink å ringe hjem når han er ute....vi ringes hver dag:) Noen ganger blir det bare noen minutter, men andre ganger skravler vi mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå være så frekk at jeg vil gratulere med graviditeten jeg da Stjernetitter!! Dem sier jo at en strek er en strek!

 

Og Girly! Tempen sier du er gravid? Jøss, så spennende!

 

Det blir nok mye spenning fremover, jeg har IKM 15 oktober, men har ikke kjent noen symptomer enda, haha... litt tidlig ja!

 

Huset vi skal se på har prisantydning på 3.8 ... Så det er litt vel dyrt!

Men håper det ikke går så veldig over takst, for da har vi en sjans!! :)

Om dere vil ta en titt, gå på finn og søk på anvansert, sted Randaberg.

Er bare ett hus som ligger til 3.8 tror jeg, det har dobbelgarasje!!

 

Morelli: Jeg føler med deg, og spess når vi andre her er veldig opptatt med temping og tester osv....

Men hold ut!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker;) Sånn alt i alt har jeg det veldig bra da:-)

 

Min sambo er som oftest i utlandet ha, så tlf regningene blir skyhøye hvis han skal ringe hver dag. Men vi sender en del sms da. Syntes det er greit jeg, for han er en mann av få ord;) Slitsomt å prate med han noen ganger når jeg som oftest fører samtalen. Helt merkelig,hehe..Han er akkurat nå utpå og uten dekning i noen dager. På vei til Lancarote (hvordan skrives det?)

Så er han der én dag, også seiler de hjem. Da seiler de 8 dager i strekk. Og da er det ikke mye dekning:-(

Da er han hjemme til April. Jobber i oslo, så pendler hver dag. Fra 5 om morgenen til 6 om kvelden. Stakars. Skjønner ikke at han gidder!!

 

Har så lyst å si: Gratulerer Stjernetitter, Girly og Trulte med graviditet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håpe håpe!!!! ;)

(har ekstra god følelse på deg stjernetitter!!!)

 

Trulte: Send en link kanskje?

 

Hva er planen i helga da dere?

Å, nå gikk det opp for meg at det er helg!!! Tjohoooo!!! :-D

 

Skal hente sønnen i Bhg nå jeg.

 

Ta-ta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...