Gå til innhold

GRESSENKENE


Gjest

Anbefalte innlegg

God kveld jenter!! :)

 

Nå er det helg, og seff kaos på jobb, må inn igjen på jobb nå og jobbe litt utover natta... (måtte bare klage litt)

Men da blir det godt å sove til vi våkner i morgen:)

I morgen kveld skal jeg på Raske menn, det blir kjekt!

Får skrive mere i morgen tenker jeg, rakk ikke lese alt dere har skrevet!

 

Ha en flotters kveld alle gravide, fruktbare og ventende gressenker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se der ja trultemor;) Du klarte å runde sida på 200, hehe;)

Raske menn er heeeelt konge!!! De er døds bra, haha :-D

 

Ja Tauza, nå kan jeg vel minne deg på senkveld også nå eller? Hehe...Så du sist eller? Prompehumor er desidert min greie, *ler*

 

Og ang Idol: Heia Isabella og Anne :D...så langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det skulle du sett!!

Da hadde de besøk av en engelsk kiis som turnerer rundt med eget prompe show. Helt sant!!!!

Herregud, det var så teit. Han trappet opp i en grønn superhelt drakt. Og i tillegg lå han på et bord å prompa til musikk, blåste ut lys på ei kake, og fikk i tillegg talkum på rompa så støvet spruta når han feis. Var så komisk teit at det bare ble VELDIG morsomt ;)

...jeg er veldig barnslig også jeg da, hehe..så det passet min utrolige dårlig humor utmerket;) Lå på sofaen helt for meg selv og holdt på å dø av latter. var skikkelig moro!!

 

Noen andre som så det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, selv om jeg nå begynner å bli overtrøtt er nok ikke det min humor... :)

Æsj at jeg sa ja til å jobbe... Driiiitkjedelig!!! Helt alene.... Og sitter og passer på og venter.... Arg!!! Nå er jeg frustrert nå!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det prompe showet var kjempegøyt! :) Jeg flira også godt av det! :)

 

Du får holde ut på jobb, Trulte! :)

Du kan jo fordrive tiden med å se på denne fantastiske filmen:

 

 

Den er bare helt fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klate det!! Nå er jeg endelig hjemme, og skal hive i meg en brødskive, er skrubbsulten. Så skal jeg krype inn i ferdig oppvarmet seng!:)

 

Ja, jentenavn har vi tenkt på, Celine... Men er ikke helt sikker da...

Mulig det er for søtt.... Har planer om å sjekke hvilke norrøne navn som finnes, har litt sansen for det... Men først skal jeg blir gravid...

I morgen tester jeg med en ELtest, og slår den ut tar jeg en Gtest..

Om ikke Eltesten slår ut, begynner jeg å miste troa...

For da er det bare en dag til IKM, og om jeg ikke produserer hcg da, så vet jo ikke kroppen at egget har festa seg, noe jeg er overbevist om at det har, hehe... Redd for at lutefasen min er for kort....

uff, så mye man skal bekymre seg for....

 

Vi snakkes i mårra jenter! Håper dere sover søtt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn ja! det har jeg tenkt på. Jeg likte veldig godt Elias før d ble motenavn. Jeg vil prøve å velge navn som ikke er mote. Guttenavn liker jeg Odne (ja med O) og Eirill til jente. Ikke stjel de nå da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal prøve, men Eirill var veldig fint!!

ELtesten var helt negativ, så nå har jeg ikke troa lenger...

Nå skal vi ut og se på møbler!! Trøste-vindus-shoppe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi lagt inn ett siste forsøk denne pp'en. Sambo drar i dag på EL dagen. Så nå skal vi ut å handle litt som han skal ha seg. Så er et pakking.

 

Jeg skla i familiemiddag i dag barnedåp i morgen.Blir kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det spennende tid i vente for deg nå da TauZa:-D

Elias ja..det er fint...og jeg liker også litt uvanlige navn. Derfor jeg har kaldt sønnen min for Lias ;) hehe...

 

Trulte: Tok du EL test? Er det det samme om man bruker EL eller G-test? Tante rød er jo ikke helt på plass enda, så alt håp er ikke ute vel?

 

Selv om jeg er litt motsatnder av Mc DOnalds, skal jeg være med ei venninne og hennes sønn dit i dag. LITT kos kan vi vel unne oss i blandt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se om det blir noe resultat da, TauZa! :)

 

Nå driver jeg å gjør meg klar til forspill! :) Sitter her med ruller i håret og skal til å sminke meg! :) Så skal vi bort til broren min.

 

Kos dere i helga, godtfolk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe TauZa, jeg hadde jo med sønnen min da, haha;)

Ellers hadde jeg aldri giddi;)

 

Elisabeth: Lucky you!!! Og kose deg MASSE i kveld. Det fortjener du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe TauZa, jeg hadde jo med sønnen min da, haha;)

Ellers hadde jeg aldri giddi;)

 

Elisabeth: Lucky you!!! Og kose deg MASSE i kveld. Det fortjener du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen jenter!!

 

Jeg måtte bare ta en ELtest i dag, og den var neg, så tenkte jeg føkk, jeg skal være gravid, og tok en Gtest.....

Og den var positiv!!!! :)

Så nå vet jeg ikke hvilket ben jeg skal stå på:) Johoo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER TRULTE!!!!! Så utrolig koselig:) Du hadde jo en god følelse, og det hjalp visst! Gratulerer igjen til deg!

 

Det var virkelig måneden for gressenkene dette.....kjenner jeg er litt misunnelig nå ja! Hadde vært så morsomt hvis det hadde gått bra med meg også...da hadde vi jo vært en hel gjeng som hadde gått over til 1.tri! Men vi får holde ut her litt til... Har helt sluttet å blø nå jeg. Har blødd mindre enn ved en vanlig mens, og det gjør meg litt bekymret! Blir gal av meg selv som ikke klarer å slutte å tenke på det! Men jeg føler meg så alene for tiden, og er jo forsåvidt det, så da blir det bare meg og mine tanker jeg har å høre på.... Neineinei, positive tanker nå!!!! Og så skal jeg gjøre litt skolearbeid for å få tankene over på noe annet!

 

Hvordan er formen til dere gressenker i dag da? Var det ikke noen som skulle på byen? Håper dere hadde en bra kveld i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist at du er alene nå... Alt det negative forsterker seg veldig da...

Du får bruke oss til å prate ut om ting!! Og om tråden her ikke er nok, sende en PM men msn-adresse.

Skulle ønske det gikk bra for deg... Men er du helt sikker på at det ikke gikk bra da? Det er jo mange som har blødninger tidlig...

Det kan jo hende? Iom at du ikke har blødd så masse?

Er nok litt lettere å være positiv på andres vegne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen Trulte-mor. Dette var ordentlig moro!! Jeg visste det!!!!!!!!!! hehe;) Og om ikke sååå alt for lenge kan vi HVERTFALL kalle deg for trulte. Du skal bli god og rundt om livet du, hoho:-D

Det er så deilig å være gravid!!

Du blør ikke lenger?

Og jeg har så lyst å love deg at jeg snart skal komme etter, men tørr ikke det. Kan hvertfall håpe;)

Tjukkebolla!!!! Hihi...;)...når bli termin ca? Var det 27 juni du sa?

 

Stjenevennen vår. Så trist for deg. ikke noe hyggelig når det går bra for noen å ikke for deg. Men du er fortsatt ung og en dag, om ikke lenge, er du med du også!!! Uff...vanskelig å tenke positivt nå sikkert men..

 

Her er det da 1 DAG IGJEN dere!!! Åh, skikkelig kjiling i magen nå. Ungen er lempa bort og jeg skal ha storrengjøring her:-D

 

MEN, trenger hjelp jeg dere:

 

Fikk selvfølgelig mensen i går. Maks uflax da!!! Men det er så forvirrende med den syklusen min. Etter jeg mista i juli (Elisabeth) har den vært helt rar. Første måneden var den 26 eller 28..litt usikker.. Andre måneden var den på 31 dager!!! Og nå 26..

Hvordan skal jeg regne meg fram til neste EL da a? Skal jeg bare gå ut i fra siste periode? Fra datoen jeg fikk mens og siste antall dager, som var 26?

Kan jo ha sex hver dag da, hehe..;)..uff, litt pes også, haha!!

 

Håper EL kommer før den 29 okt, for da skal jeg operere hånda mi. Orker sikkert ikke å gjøre noe samme dag eller dagen etter da, for det er jo ikke noe godt akkurat..men vi får se:)

Skulle jeg være gravid under operasjonen, har legen sagt at det ikke gjør noe.

 

Elisabeth: Åssen er formen da? Hehe..;) Fortell nå!!!

 

Have a nais søndag folkz ;o)

(litt ivrig her nå kjenner jeg, med kjærsten hjem i morgen og ikke minst deg Trultebollemor;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulte: Ja, jeg er sikker på at det ikke gikk bra....tok en test på torsdags morgen, bare to dager etter at blødningene startet, og den var blendahvit. Så negativ som den kunne bli....:( Men selv om det er trist at det gikk galt har jeg på en måte godtatt det. Det som bekymrer meg nå, er om alt har kommet ut....kjenner ikke at jeg orker utskrapning! Har ingen som kan bli med, det er egentlig det verste! Jeg skal sende deg en pm:) Hyggelig med litt flere folk på msn lista:) Og dere er så gode å ha alle sammen!! Føler jo at jeg kjenner dere på en måte...

 

Morelli: Ung og sprek er jeg ja....haha, det siste kan nok diskuteres, men...!! Vi skal nok komme etter ja....og du får jo "besøk" i morgen, så da er alt bare velstand!! Kjenner den følelsen når man har ventet så lenge og ENDELIG kommer han! Kjedelig at du fikk mensen i går, men det blir nok uansett koselig å få litt fysisk kontakt igjen!! Jeg synes det beste når sambo kommer hjem er at jeg bare kan klemme han når jeg vil.....kroppen hans passer meg perfekt når vi møtes i en klem:) Det beste jeg vet er en skikkelig go' klem, gjemt inni armene hans! *sukk* Men når det gjelder syklus så har jeg tenkt samme tanken...har også hatt litt ustabil syklus siden i sommer (variert med 2-3 dager hver måned, både kommet tidlig og for seint), og da er det ikke godt å vite når man skal være litt ekstra aktiv i senga! Så jeg kan egentlig ikke gi deg et svar, bare håpe noen andre kan sånn at vi får et svar begge to:)

 

Elisabeth: Er du våken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth ligger sikkert rett ut på sofaen med en SKIKKELIG hengover, hehe;) Elisabeth???? Hallo? Er du der???

 

Stjernetitter: Klart det. Og jeg skal si jeg gleder meg! Han skal få den største kosen EVER!! Han er jo litt maskuløs han kjærsten min, så de armene hans er det ikke noe i veien med;)

Og sånn som lillegutt har begynt å prate/bable på den tiden han har vært borte. Blir nok en rar dag for alle i morgen ja...

 

Men Trulte: Det gikk plutselig opp for meg at du nå skal"flytte" Ja det skal du jo, hehe...men flytte fra oss, på BliGravid og over til 1 tri. Det syntes ikke jeg du skal!!!! Da må vi lage en Gressenke-side et annet sted som vi alle kan møtes på. Må jo følge opp hverandre!!!

IKKE FLYTT FRA OSS TRULTE!!!!! Bo heller på begge steder hvertfall!

...send oss litt babystøv a!!!

 

Ja ja..i morgen er dagen jeg har telt ned til i en evighet nå!! Blir nok en merkelig dag. Kommer sikkert innom en tur å hilser på i morgen også, hehe..kan liksom ikke la være heller ;)...hvis jeg får tid da!!! ;)

 

Klem klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg stikker ikke av... Synes vi kan være samla uansett hvor stor kulen blir:)

 

Vært på kino i kveld, spenning til tusen, så nå er jeg ganske utslitt!!

Senvakt neste uke heldigvis, så da trenger jeg ikke være helt våken før klokka tre:)

 

Syk i dag Elisabeth? hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHH!! Gratulerer så masse med spire, Trulte!!! Hvordan har du det? Føler du deg bra? Det var skikkelig gøy å høre, og jeg hadde mistanker ja!

 

Morelli, har han kommet hjem nå? Du er heldig. Nå er min på vei ut igjen, så jeg blir ene og alene endel uker igjen. Vi vet ikke helt hvor lenge, men antagligvis 4 uker. Så jeg henger nok over doskåla i mellomtiden. Ikke vært kvalm enda, bank i bordet.

 

Gleder meg veldig til dere andre også får spire, syns det er så spennende å følge med. Tauza hvordan går det med deg?

 

 

En god porsjon babystøv sendes igjen ***********************************

*******************************************************************************'*********************************************************************************

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn morn, Det føles som jeg er ni år og det er tre timer til julepakkene skal åpnes. Akkurat som at jeg strammer magemusklene hele tiden, og så spent på julepakker at jeg nesten er kvalm....

Sånn har jeg det, hehe....

Og i dag er jeg 4+0 på vei, ringte legen i sted for å få meg time... fikk ikke time før 10 desember... Det synes jeg var lenge til ja....

Heldigvis har vi en bedriftslege som det bare er å stikke innom om det er noe...

Så må jeg sette meg inn i hva jeg nå ikke kan gjøre på jobb.... Håper jeg ikke blir helt satt på sidelinja, kjenner i allefall at løfte tungt kan jeg bare glemme!

 

Morelli, hehe, vi ser vel ikke deg noe særlig nå fremover vel?

 

Elisabeth, er du i live i dag?

 

Tauza!! Dette blir spennende!!! Noen symptom, eller en god følelse??

Det hadde jeg, inni meg var jeg sikker på at jeg var gravid... Rart egentlig...

 

Sender litt babystøv jeg og:)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...