Gå til innhold

GRESSENKENE


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Suger til meg støv jeg og!!!

Artig nick:)

Jeg skal teste i morgen jeg, vet det er litt tidlig, men klarer ikke å la være....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen jenter!

Sola har ikke stått opp enda, og det er veldig mørkt ute... Nå nærmer vinter og jul seg!

Testen var negativ ja....... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedlige greier da Trulte.. Men som sagt, så er det jo noen dager til IKM... Så lenge tanta ikke har dukket opp, er der håp! :)

 

Kanskje vi skulle lagt inn et offisielt forbud mot testing før IKM?? Det er jo sååå demotiverende å få de negative testenen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for støvet kjære;) Vel mottatt, for snart begynner moro for meg. Tr melder selvfølgelig sin ankomst samme dag som min kjære kommer hjem (cA) og det er jo TYYYYPIIIISK!!!!! *arg*

Men han er hvertfall hjemme under de neste EL tror jeg. Ikke noe farting før i april igjen. Han pendler hver dag til oslo da. Med buss, så han har lange dager. Fra 05:00 - 18:00 :(

Men det er ikke noe problem for hvertfall. Bare klar for å blir gravid snart jeg;) ;) Prøver å ikke tenke så mye på det, men med dere som venner er det ikke lett, hahaha!!!!

Og dere skal vite at jeg er veldig glad for at vi har denne siden!!! Helt utrolig bra:-D

 

Trulte :-( MEN, mandag er den store dagen!!!!!! Ikke gi opp forhåpningene:-) Gir litt av mitt babystøv fra stjerneklar til deg jeg :-)

 

Girly: I dag blir det kaffe og baylies på meg veit jeg. Joiner du eller?? Hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda, blir masse drikking på meg fremover! :) Neste pp blir det jo ikke noe prøving. Men så kommer samboeren hjemnoen dager før EL, Så det passer jo kjempebra! :) Så drar han like etter EL, så vi får to pper på samme fritur! :)

 

Glad for denne sidenjeg også! :) Så gøyt å få venner slik.. :) I morgen skal jeg på klubb, da blir det noe drikking, så på lørdag skal jeg og samboeren påfylla.. :) He, he.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode og varme tanker jenter....det er godt å ha dere her! :)

 

Sambo reiste i morrest, og jeg tenkte det gikk greit, helt til jeg kom hjem til tom leilighet:( Sitter her med klumpen i halsen og føler meg ganske "lost"....blir nok en lang telefonsamtale i kveld. Og så testet vi en gang til før han dro, og den var temmeli blendahvit...det var det jeg hadde forventet, så det ble ikke noe sjokk, men nå er jeg så redd for at alt ikke skal komme ut! At jeg må til utskrapning....:( Var innom legekontoret i dag for å hente en resept, og da spurte jeg hvordan jeg kunne vite om alt kom ut. De sa at jeg kom til å få magesmerter og feber dersom det ikke gjorde det, så nå krysser jeg fingrene for at jeg ikke får det! Vet ikke hva jeg gjør da når jeg er helt alene...

 

Huff, det er ikke meningen å klage og legge inn så mange negative innlegg her, men jeg har bare så mange tanker i hodet og så altfor få svar! Håper dere holder ut... Jeg skal i alle fall prøve å se lysere på ting! Her er et par ting jeg har kommet fram til i så måte...: Har funnet ut at siden det ikke blir prøving på oss neste pp, håper jeg snøen kommer tidlig slik at jeg kan få muligheten til å kjøre ski før jeg blir gravid! Er ganske aktiv telemarkskjører, men hadde avskrevet årets sesong på grunn av graviditeten....men nå er det likevel mulighet for en tur eller to i bakken, og det er jo bra! :) Og så skal det bli litt godt å ikke lure på om man er gravid en hel måned....kan gjøre og spise og drikke hva jeg vil! Så bare blødningene kan gi seg og jeg ikke trenger utskrapning, skal jeg se lyst på livet igjen! :)

 

Nå blir det middag på meg i alle fall...:) Ha en fin ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi tåler veldig godt litt syting fra deg nå! Hadde vært ganske så oppgitt selv jeg hvis jeg var i din situasjon! Håper i hvert fall at det går "bra", at du slipper utskrapning.. Det er jo gale nok at samboeren drar på sjøen syntes nå jeg, om en har en abort like før må jo bare vare rent jævlig.. Uff.. Dumt at det gikk sånn altså! :(

 

Jeg syntes faktisk også at det skal bli litt behaglig å få en rolig pp nå uten å tenke på symptomer og ta hensyn til en evt baby. :) Bra at du klarer å se noe positivt med situasjonen din, det er vel bare å ta en dag av gangen nå. Jeg syntes at den første uka etter samboeren er dradd er værst, så blir det bedre etter hvert.

 

Du fårfinne på noe, Titter! Invitere noen på middag eller noe.. :) Jentekveld med rødvin kanskje? :) Det skal jeg i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Girly!

 

Takk for at dere tåler litt "syt" fra min side! :)

 

Ja, nå når jeg har vent meg til tanken på at det har gått galt, går det overraskende bra. Humøret er ikke på topp, men ser i alle fall lysere på det enn i går. Det eneste som er nå er at jeg er så livredd for at ikke kroppen min skal ordne det selv...da har jeg ingen å dra på sykehuset sammen med! Det er min største frykt for øyeblikket, og av og til kjenner jeg virkelig kloa i magen fordi jeg er så redd:(

 

Men jeg ser faktisk også fram til en pp uten å tenke på graviditet og el og symptomer og ja, gudene vet hva! Jeg har fått tilbud om jobb hjemme i ei uke (vikariat) som spesialpedagog (og der er jo det jeg er utdannet...), så tror jammen jeg reiser nordover en tur i slutten av neste uke! Har faktisk forelesningsfri på skola den uka, så det passet bra.... Foreldrene mine vet ikke at vi prøver eller noen ting, men likevel, det skal bli godt å reise hjem en tur og ikke være alene hele tiden! Håper bare ikke det blir snakk om utskrapning den uka, for da passer det jo max dårlig....!! VIL IKKE DET!!!!

 

Og ellers så kommer venninna mi over en tur i kveld...vi skal bake kake og trøstespise!! :) Hun er gravid og den eneste venninna som visste at jeg også var det....men i kveld skal hun late som hun ikke er gravid!! Og typen hennes har reist bort i fire dager (ja, huff så lenge!), så hun er SÅ deppa.....hihi! Må nesten le litt jeg...:) Men det skal bli koselig å ha noen å snakke med, så jeg gleder meg:) I morgen lurer jeg på å invitere et par studievenninner over på litt snacks og vin, så vi får se:) Alt går nok bra til slutt! Snakket med sambo også for litt siden, og det var godt! :) Jeg er heldig som har så fine folk rundt meg i alle fall...! Og en stor takk til dere også:) Godt å ha en aldri så liten teknisk klagemur...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Jenter,

Jada, IKM er på mandag, så jeg holder motet oppe, men skjønner like lite. I dag og var det blod på papiret rund lunsj tider, men ingenting i trusa, bare pittelitt spott...

Og har mensvondt i magen.... Var i dålig humør da jeg kom hjem i dag, så har sovet på sofaen til nå nesten etter middagen...

Skal på ost,kjekt,vin-kveld sammen med alle jenene på jobben i dag...

Liker ikke å drikke noe nå, og vet ikke om jeg gjør det. Men må bare ta med noe...

Alle på jobb spøker med at jeg har en haug med unger på vei iom at vi har kjøpt det store huset.... Blæææh!!!

 

Titter, du har veldig lov å klage! Og jeg og trøster meg med at skisessongen kan nytes om jeg ikke blir gravid! Og bli r jeg det, blir det å kjøpe et par fjellski og gå bortover i stede... :)

 

Vi snakkes jenter! Ha en strålende kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte bare skifte tilbake til mitt rette nick! :) Det ble så rart å bytte liksom.. :)

 

Trulte: Ikke noe særlig at du blør da.. Håper ikke du får kokosyklus eller noe.. Får håpe det er en engangs-greie..

 

Nå skal jeg lage GLØGG!! Skål! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernetitter: Syntes skikkelig synd på deg. Har jo tross alt vært gjennom det selv. Men vær så snill å bare trøste deg med at livet går videre og du KAN bli gravid, så hiv dere på´n igjen, neste pp samboeren er hjemme. Ikke gi opp!!!!!!

Hvor lenge blir sambo borte nå?

Og du, Har du ikke hatt noen smerter innen nå, har det nok gått bra skal du se;) Ikke bli borte fra oss selv om du reiser til foreldra dine da!!

 

Girly..eh..mener Elisabeth..;) : Min iiiskalde øl falt i smak i kveld:-D...og nå har jeg gått over til baylies og kaffe. Den beste kveldsmaten hittil denne uka, hehe...;) Lovely;)

 

Trulte: mandagmandagmandagmandag!!!! Det skal bli din store dag. I know it!!!!! NOEN må det jo klaffe for!!

 

Stjerneklar: Åssen går det med deg da? :-)

 

Og hvor ble det av hun nye? Mamman til Håkon?? Var ikke mye liv hun kom med gitt...;)

 

Jippi!!!!!!!!! BARE 4 (kanskje 5) dager igjen!! Uff, håper været holder seg bra for dem. De seiler bl.a gjennom gebraltastredet (?) og den engelske kanal. Håper virkelig de kan slippe høststormen..uff..grøss og gru!! Vil ha hjem en hel mann.

 

SKÅL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe gløgg, tok ei øl i stedet.. :) Hadde noen stående fra da vi var i Danmark i sommer, så sjeldent drikker jeg! :) Og nå tar jeg meg en baylies i kaffen jeg også! :) Mmm.. :) Har fri i morgen jeg, så nå er det helg! :))

 

Hun mamman til Håkon var ikke aktiv nei! :) Kanskje hun kommer sånn litt etter hvert.. :)

 

Men jeg har lurt litt på en ting til jeg.. Sånn med andre folk, lurer på om vi har noen som følger med på trådene våre uten å være aktiv liksom..? :) Noen som kanskje ikke er gressenke f.eks eller som bare er nysgjerrig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulte: Spennende med IKM på mandag! Skal krysse både armer og bein for deg! :)

 

Elisabeth: Velkommen "tilbake" igjen! Ikke akkurat alkoholiker du nei....thihi! Men kos deg med ølen din du! I morgen skal jeg lage irish coffee (namnam!!), enten det blir alene eller jeg får noen på besøk:) Og ja, jeg har tenkt samme tanken som deg ang. "sniktittere"......tror nok det er noen som er inne å leser ja! Vi er jo så aktive, så tråden ligger jo øverst nesten hele tiden! Men mange mister kanskje motet når de ser hvor lang den er.....kanskje på tide at vi starter en ny? :)

 

Morelli: Det er faktisk en utrolig stor trøst at vi faktisk kan bli gravide! Etter så mange måneder med prøving er det klart tanken har slått oss om vi egentli kan bli gravide...men nå har vi i alle fall fått bekreftet det! :) Vi hiver oss på 'n igjen straks sambo er hjemme ja! Det er faktisk litt usikkert når det blir...han jobber egentlig 3 uker på og tre uker av, men nå skal han kanskje være borte i to måneder på grunn av et vikariat på en annen båt! Skikkelig spennende egenltig, så jeg unner han det, men kjipt hvis han ikke kommer hjem på to måneder... Han kommer uansett hjem til jul i alle fall, og det er veldig bra!! Og takk for trøstende ord...det hjelper veldig i den usikre situasjonen jeg er i! Har ikke hatt smerter annet enn på tirsdag da jeg begynte å blø...så håperhåperhåper det går bra! Og så koselig at det nærmer seg at samboeren din kommer hjem nå! Du er en tålmodig sjel, og bare husk at den som venter på noe godt.....;) Og jeg klarer nok ikke å holde meg borte selv om jeg reiser nordover...!

 

Vel, nå blir det kveld for min del! Har ikke sovet noe godt denne uka på grunn av alt som har skjedd, så må prøve å ta igjen litt! Men det er alltid vanskelig å få sove første natta uten sambo ved min side....*sukk*

 

God natt!

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt imot å starte ny tråd hele tiden! Kan vi ikke se hvor lang den kan bli da?? ;))

 

Tror det kommer til å gå bra med deg, Titter! :) Håper du får sove godt i natt, selv om det blir første alene-natten!

 

Jeg ser faktisk frem til en pause-periode jeg... Det er så rart.. Nå er det nesten slik at jeg føler at sambo er mer klar enn meg.. He, he.. :) Men hvis el kommer ei helg og båten er inne, så kan det snu fort da! :) Blir fort en tøm-og-røm-tur på meg da.. :)

 

Mmm.. Godt med pils faktisk, jeg er ikke noe pils-drikker til vanlig da.. :) Men nå var det bra! :)

 

Morelli: Hvor langt på vei var du da du mistet? Når var det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at vi må se hvor lang tråden vår kan bli jeg:)

Nå er jeg hjemme fra en helrig kveld med jentene fra jobben! Masse fliring og god stemning!

Angående min mulige graviditet har jeg nesten en god følelse...

Har blødd kun på papire i tre dager på rad, men blodet er så tynt at det er lys lys rødt, og det er ikke mensen....

Noen sier jo at de har hatt det slik før de ble gravide, så jeg glemmer den negative testen i dag, og går mot mandag med godt håp!

Blir ikke testing i morgen, men kanskje på lørdag eller søndag...

Er jeg tolmodig nok skal jeg prøve å vente til mandag... Vi får se... Bar ikke TR dukker opp da.... uff, spennende dette!!

Tempen er i allefall ikke sunket noe særlig, selv om den har vært veldig opp og ned denne måneden....

Takker for ekstra babystøv!! Og kryssende armer og bein! Er jeg gravid så er det nesten dere som må få æren:)

 

Natta jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Morelli, håper også været holder seg rolig. Skjønner tankene dine der, men jeg prøver å slappe av å ikke tenke så mye på sånt. Hang veldig mye inne på "www.windfinder.com" en stund, men ble litt urolig når jeg så det var masse sjø.

 

Stjernetitter. Det er akkurat det du må gjøre, prise deg lykkelig for at dere faktisk kan bli gravide!! Håper du klarer å holde motet oppe. Var utrolig dumt at han måtte reise, ja. Det er nok ikke lett for han heller.

 

Trulte. Så spennende med en liten blødning.. jeg fikk også et par tre dager med lyyyys rosa utflod når jeg tørket meg. Tok test 2 dager etter siste gang med dette! Lykke til!!

 

Jeg har det egentlig fint, men jeg merker at jeg begynner å bekymre meg litt.. Huff. Det er så mange tanker, og jeg leser så mange skumle historier. Innimellom har jeg ganske kraftige mensmurringer, og ofte når jeg går på do egentlig. Innimellom har jeg et trykk, særlig på venstre siden ganske langt nede. (mellom lysken og navlen men under navnen). Det er det som jeg har begynt å bekymre meg for nå. Tror dere at det er normale symptomer? Heldigvis har jeg kjent det litt på høyre side, men det sitter mest på venstre side. Ellers er puppene ømme, brystvortene såre og jeg er vel litt slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv må jeg si at det er vanskelig å følgemed og finne frem når tråden blir så lang. Dere er jo så aktive i praten:)

 

Jeg var på besøk hos en venninne i går. Da fikk jeg vite at en annen som var der også prøver å bli gravid:) gøy! Håper hun ikke får til ett år før meg. da blir jeg lei meg.

 

Vi prøver her i gården ;) en gang om dagen ca.

 

Stjernetitter: Jeg føler med deg. Trist selv om du ikke hadde kommet så langt. Håper alt kommer ut av seg selv.

 

Elisabeth: godt at du er deg selv igjen. Kos deg mens du kan!

 

Trulte: Jeg gleder meg til mandag! Blir spennede å se.

 

Morelli: Hva slags jobb er det han har igjen? Han Som må pendle eller være borte. jeg får jo vertfall ha mannen min hjemme heletiden når han først er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver vi å se hvor lang tråden blir:) Kommer jo til å bli over 200 innlegg i løpet av ettermiddagen tenker jeg.....

 

Elisabeth: Jeg fikk dessverre ikke sove godt i natt, men det var ikke fordi sambo ikke var hjemme... Hadde akkurat sovnet skikkelig da telefonen ringte halv ett. Venninna mi var helt fra seg fordi hun trodde samboeren hadde vært utro, og hun er 21 uker gravid... Så jeg har vært "krisepsykolog" hele natta og fikk ikke lagt meg før halv seks!! Men selvfølgelig må man bare stille opp i en slik situasjon, og heldigvis viste det seg å ikke være så alvorlig at han hadde vært utro, men alvorlig nok..

 

Trulte: Bra at du har en god følelse! :) Det har virkelig vært måneden for gressenkene dette her, så du skal se at du blir den neste!

 

Morelli: Jeg skjønner veldig godt din bekymring for været....jeg har det på samme måten selv! Var mye verre da sambo jobbet i nordsjøen, men nå er han heldigvis litt nærmere land:)

 

Stjerneklar: Tror det er ganske vanlig med menssmerter hele første trimester...det hadde i alle fall venninna mi og alt gikk bare fint med henne!

 

Ellers så ser jeg fram til en rolig kveld sammen med en venninne, irish coffee og en god film! :) Ha en strålende helg da jenter!!! Jeg har fått lån og stipend i dag, så skal ikke se bort fra at jeg må "trøste-shoppe" litt i løpet av helga...klarer i alle fall å slappe litt mer av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INFO: Nå har jeg gjort gruppen vår på facebook hemmelig! Kom på at det var jo ikke så lurt å gi ut info her om gruppen, så kunne alle gå inn å se hvem som var medlemmer! :) Nå må dere gå på groups, så velge gressenkene for å komme inn på gruppen. Den vises heller ikke på profilen. Hvis noen fler ønsker å bli medlem, så send en av oss ei mld, så kan vi invitere dere inn i gruppen.

 

Titter: Herregud hun venninna da! Tror du han var det da? Det er så nifst med den utroskapen, jeg hadde klikket fullstendig om jeg hadde blitt bedradd!! Spes hvis jeg var gravid! Vel, får håpe du får sove i natt da! :) Du får kose deg med venninne i kveld, jeg skal på klubb, så det blir bra! :)

 

Trulte: Heier på deg da! :) Håper du klarer å holde deg unna testingen! Jeg har ikke g-tester i hus, og det skal jeg ikke kjøpe før på IKM heller!

 

Sitter å gjør skolearbeid jeg nå.. Blir ikke gjort mye når typen er hjemme ass.. Da er det mye bedre å ligge å kose på sofaen! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Titter. Gåå det bedre med hun venninna di da? Godt du helga til å slappe av på da. Og ikke minst shoppe;)

 

Jeg var på shopping i dag. Kjøpte meg et kjærlighetsspill, hehe...tenkte å "fiffe" opp sexlivet litt, haha!!! Hvis vi skal være kjærster i 50 år til, kan det være greit å få litt forandring underveis, fnis;)

Ellers går de fleste pengene til å kjøpe nye klær til lillegutt. De trenger noe nytt heeeele tiden. Og ull er dyrt ass!!!!

 

Hvor min kjære jobber kan jeg ikke skrive her, men spør meg på facebook;)

 

Elisabeth: jaggu ble det pils på mor i kveld også. Rene alkisen blitt jeg, hehe;)

 

Åi, nå er det i Idol!!! I love it!! :-D

 

Trulte: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...