Gå til innhold

Hva syntes dere,ang min manns datter til brudepike?

Anbefalte innlegg

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

"syntes det vil være rart når han blir stor og de kommende barna våre at at hun var den eneste som fikk være medog være brudepike" Hærregud, hva slags argument er dette...hvis du er så bekymra for hva deres særkullsbarn kommer til å tenke på stesøstera si så burde du jo utsette bryllupet til du har fått alle barne dere skal ha og de har blitt store nok til å være med i bryllupet. Hva kommer forresten barna dine til å tenke når storesøster forteller dem at hun ikke fikk være brudepike i bryllupet selv om hun hadde veldig lyst bare fordi lillebror var for liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du henger henne ut, forteller om hvor vanskelig hun er, krevende, at din familie også synes hun er frekk og slitsom osv.

Jeg synes det er du som virker som den borskjemte drittungen her, ikke hun... Hva om moren hennes også holder til her inne, eller kommer over dette innlegget ved en tilfeldighet?

Skrevet

Hvis dere mener hun har det ille hos mor så hadde dere gjort noe med det. Man hever ikke hode å sier off så ille hun har det, men her har hun grenser?

Jeg tviler heller ikke på at du er en god person,god mor osv. Poenget her er at fra starten skriver du om så mye og grunner slik at det virker som du leter etter en unnskyldning. Derfor blir alle svar negative,UTENOM hun som ser på stebarna sine og tenker på de som den tidliggere kjærlighet til mannen sin, men da sliter man.

Å gifte seg, to personer handler om å møte hverandres ønsker, så man har mange muligheter å la hun føle hun deltar på denne sermonien uten å la henne slå følge med deg. Det blir hva man gjør det til.

Skrevet

Hoho, jeg er på langt nær perfekt!! Overhode ikke, men jeg hadde aldri støtt ut datteren til min kommende mann!

Jeg har ikke giddet å lese alle de tåpelige svara dine, men det jeg ser gjennom de fleste av dine svar, er at det er DEG DEG DEG og DEG.. Du tenker KUN på deg selv, og driter ialle andre rundt deg...

Skrevet

"nei ønsker ikke og ha henne med og hvilke svar får jeg..........stakkar,stakkar stakkar jente,jeg skal tydlig vis ikke bestemme dette selv men jenta."

At du kan skrive en slik setning om stakar stakar jenta..... nå datt du langt ned på stigen.... Jo mer jeg leser jo mer skjønner jeg at dette er snakk om at du har problemer med at din kommende mann har en datter fra før, hun tar mere plass enn du takler, du vil ha mer enn henne

Og joda det er du som skal bestemme ikke jenta men det er vel du sjøl som har laga ris til egen bak når du har latt jenta gå å tro at hun skal få være brudepike!!!! Trodde su virkleig at du skulle få mye sympati her ved å skrive et slikt innlegg???

Skrevet

nei uff dette er fælt hvorfor må alle vreng på alt,

nei hun kommer ikke til og være en del av familien og det blir kjempetrist,kkommer sikkert til og bli skada etter å være i bryllup uten og være brudepike.

Skrevet

Det blir ikke brudepike,nå er det bestemt!

Så nå kan jeg bare være en dårlig stemor og alle andre kan være perfekte....kos dere,dette skal vi klare!

Skrevet

Ehm.... det er din STEdatter, når du gifter deg med han og du vet at han har en datter fra før av så bør du vite at du tar henne med på kjøpet og bør så og si se på henne som din egen.

Min samboer ser på min sønn som sin egen, og det samme gjør stemammaen hans.

Ingen forskjell der.

Om det er sånn du behandler din samboers barn fra før av burde du kanskje tenkt deg om 2 ganger før du gikk inn i et forhold der det var barn fra før.

Skrevet

Nei du hadde bare trengt å holde deg til en litt grei forklaring, du kommer med flere udugelige bortforklaringer.

Skrevet

Avslutt diskusjonen da vel! Du har allerede bestemt at ungen ikke skal være brudepike, hvofor deltar du i en milelang tråd om det? Startet du trden i håp om å få støtte for avgjørelsen din? Vel, du fikk lite støtte, og det synes jeg du burde regne med. Dine grunner for å nekte en unge å være brudepike holder ikke mål for de fleste oppegående mennesker. Men avslutt tråden nå og ha bryllupet sånn som du vil ha det. Du kommer ikke til å få folk til å bli enige med deg uansett.

Skrevet

DERES forhold blir skadet..

Har du latt henne gå lenge og tro hun skal få være brudepike er du rett og slett ondskapsfull hvis du tar det fra henne nå.

Og de svarene du har gitt henger ikke på grep.. legger en alle de sammen er ikk poenget at du IKKE VIL HA NOEN.. men du VIL IKKE HA HENNE...

Beklager men du er rett og slett ikke voksen nok..din holdning...huff.. selv om du ikke sier noe eller gjør noe så merker barn dine negative følelser.

Vet om så altfor mange tilfeller hvor barna har vendt ryggen til sin far og ikke vil ha mer kontakt pga at stemoren har en slik holdning som du har..

Du må bare godta at mannen din har hatt en fortid før han traff deg og at datteren ALLTID vil være inne i bildet...

Skrevet

Ja, hvorfor starta du tråden på den måten du gjorde det? Hvorfor ikke starte den slik:

"Oi, nå har jeg virkelig et problem. Jeg ønsker ikke å ha bryllupspiker i bryllupet mitt, men stedattera mi har fått det for seg at hun skal være det. Hva i alle verden skal jeg gjøre for å fortelle henne at det er uaktuelt uten å såre henne?"

Skrevet

Må alle være perfekte fordi man ikke forstår din tankegang. Det handler om å ikke forstå din forklaring her og leser du en gang til skjønner du kanskje at de fleste reagerer.

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne se din mann men han fikk lese hvert eneste ord du har skrevet i denne tråden. Og kom ikke å si at en er klar over alt du har skrevet, for ingen mann hadde likt at han fremtidig kone hadde hengt ut hans datter på nettet slik du nå har gjort Håper denne jenta får minst mulig med deg å gjør og at hun alikevel ivl få et godt forhold til pappaen sin.

Skrevet

Jepp.. hun skulle ha dt.. men det ville vært falskt så det holder.. når en legger sammen argumentene hennes så lyser det lang vei hennes motforestillinger te stedatteren.....

Skrevet

Angående at du "ikke får nyte din egen sønn". Det burde du vel jammen meg tenkt på før du setter barn til verden, og når du er fullstendig klar over at mannen din har en datter fra før!

Mannen din er jo tross alt like mye pappa til denne jenta, og jeg synes nesten det er du som virker sjalu!

Stakkars lille jente, hadde jeg vært hun hadde jeg følt meg utestengt og at det faktisk er DU som tar over pappan hennes!!

Skrevet

hvorfor skal hun vende ryggen til oss pga hun ikke får være brudepike,har jeg noen gang gjort henne noe vondt,NEI aldri...

Har faktisk fått PM frå noen som ikke turde svare på tråden for di dere var så krasse,men takk til de som FORSTOD meg og hva jeg mente og turde si hva dere mente,alle får svare sin mening,men ikke kom og si at jeg er en dårlig stemor og tar pappaen fra henne at jeg ikke tar henne med opp kirkegolvet betyr ikke at hun blir utestengt fra familien...men virker sånn

Skrevet

Litt enig med HI, jeg ville ikke hatt min stedatter som brudepike hvis ikke

mine barn skulle være det.

Vi har også bestemt oss for å ikke ha noen brudepike, men

min samboer har en lillesøster på 8 som vil være brudepike.

Å svigermor kommer til å bli skikkelig sur hvis vi ikke lar henne være det...

Men vi har bestemt oss uansett.

Det er jo de som gifter seg som avgjør det.

Skrevet

Nesten så jeg syntes at du burde skamme deg.. Det er den ene unnskyldningen etter den andre her..

Skrevet

Jeg har ikke selv stebarn, men mine to eldste barn har en stefar.

Sammen har vi to barn. Han tar det som en selvfølge at han har 4 barn, han har fått tilbakemeldinger på dette flere ganger, at han sier at han har 4 barn altså.

Eldste mi er 13 år og han selv er 27, så det er ganske åpenlyst at han ikke er pappan hennes, men likevel, HAN HAR 4 BARN.

Her går det i alle eller ingen, selv om dem er 4.

Men om du snur saken din da, ser den fra andre siden, du ville fortsatt ha samme mening.

Og jeg må si en gang til at jeg har hengt meg opp i noe du skreiv tidligere, at din sønn er for liten og da skal heller ikke hun får være brudepike. Hva om din sønn var 3 år og hun 11 år? Ville begge fått lov da? eller?

Skrevet

Jepp, signerer denne. Hvis du virkelig står inne for holdningene dine HI, vis mannen din denne tråden og alt du har skrevet. Hvordan tror du han ville reagert?

Skrevet

Det kommer jo klart fram i svartet til JoSomamsen da hun nevnte at hun hadde hatt sin biodatter som brudepike:

"dette var DIN datter som fulgte DEG opp..."

Skrevet

"nei ønsker ikke og ha henne med og hvilke svar får jeg..........stakkar,stakkar stakkar jente,jeg skal tydlig vis ikke bestemme dette selv men jenta."

Der falt du ned maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange hakk frøken..

Der er beviset for hvor umoden du er for dette...

Kryss fingrene og håp at mannen din ALDRI kommer over dette her ellers tror jeg forholdet deres henger i en tynn tråd..

Stakar jente som får deg til stemor

Stakar mann som får en så falsk og umoden egoistisk kone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...