Gjest Skrevet 19. juli 2007 #276 Skrevet 19. juli 2007 my oh my.. er det virkelig mulig.. spiller øynene meg et puss?? hva er så galt med å la henne være brudepike...?? stakkars jenta da.. sikkert noe hun har kjempe lyst til... jeg er stemor selv, og vi giftet oss for 2 år siden nå, stesønnen min, var ringbærer, og gikk bak meg og min far, det var han som gav oss ringene, oppe på alteret... da hans mor giftet seg, ble han skjøvet inn i bakgrunnen, fordi stefaren ikke syntes han hadde "noe der å gjøre" for det var jo ikke hannes sønn.. hvis du har peiling på hvor lei seg han var for det... dette er snakk om et lite barn... med å gjøre dette, sier du egentlig at mannens ditt sitt barn ikke er bra nok.. hadde du vært min tilkommne kone, hadde jeg fortalt deg et alvorsord.. husk.. i hannes verden, kommer hun først! dette er hannes barn, uansett om du liker det eller ikke...
Northernlights Skrevet 19. juli 2007 #277 Skrevet 19. juli 2007 Denne når kanskje maksimum av 300 svar før dagen gryr i Norges land. Noen som har lest alle svarene? Klarte ikke det,jeg...bare litt her og der. Men nok.
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #278 Skrevet 19. juli 2007 har ikke lest alle, men de fleste HI skrev.. fatter bare ikke at slikt er mulig... måtte jo svare, siden jeg og er stemor, og kunne aldri gjort noe slikt med min stesønn...... <)
Northernlights Skrevet 19. juli 2007 #279 Skrevet 19. juli 2007 Egentlig er jeg også stemor, men har aldri møtt henne. Vil gjerne ha kontakt. Hun er 23 år, men vi vet ikke engang hvor i USA hun bor. Hadde ikke hatt noe imot at hun hadde vært bridesmaid for meg,og fadder for lillebroren sin. 2 av mine barn er fadder på lillebroren sin. Alle hadde vært det,hadde de bare vært der i dåpen,men vi fikk dessverre ikke samlet alle. Er sikker på at mange ting er vanskelige når det gjelder stebarn og alt det der, men man må jo som voksen gang på gang sette egne behov tilside både når det gjelder egne og sin kjæres barn. Håper hun finner en god løsning, hvor alle sammen har et glad hjerte på den store dagen iallefall. =)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 20. juli 2007 #280 Skrevet 20. juli 2007 Hvis jeg var i din situasjon, ville det vært mest natturlig å la jenta få være brudepike. Hvem skal ellers være det? Hun er jo din manns barn! Du sier jo selv at din sønn er for liten til å være brudesvenn, så hvorfor er det da urettferdig at din gutt ikke skal være det? Han kan jo ikke... Syns du høres litt egoistisk ut. Nå må jeg føye til at jeg ikke har lest svarene du har fått, fordi det er så mange av dem, orker jeg heller ikke.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. juli 2007 #281 Skrevet 20. juli 2007 Jeg mener det er en selvfølge at fellesbarn er brudepiker/gutter............. Og at hvis det da er mine og dine barn at de også må få være med............. det skal ikke gjøres forskjell. Men i dette tilfellet skal ingen være med av ungene.Ikke stedatter og ikke sønnen............ Dvs ingen forskjellsbehandling.......... Det er ikke opp til dere i å spekulere i hvorfor HI ønsker å ha det på dene måten Det viktigeste er at det ikke er forskjellsbehandling.............. Jeg syns , som noen foreslo her inne, at datteren kunne båret eller leid lillebroren sin opp og at det hadde vært søtt og koselig, men hvis HI ikke ønsker dette så er vel det en grei sak!!!
Gjest irismor Skrevet 20. juli 2007 #282 Skrevet 20. juli 2007 Dette må vel være bullshit fra ende til annen. Først så er din sønn 6 mnd og så litt lenger ned så er han 1 1/2 år og går selv. Han vokser fort gitt. En annen ting på din profil så er det ikke lagt inn barn i det hele tatt. Lukter litt svidd av hele greia.
Northernlights Skrevet 20. juli 2007 #283 Skrevet 20. juli 2007 Han er 6 mnd NÅ,men vil være 1,5 år når de gifter seg ;o) Hun er bare 20 år gammel,og stemor til 8 åring. Sikkert vanskelig å sette seg inn i å være stemor til ei jente som er 12 år yngre enn seg selv.... (den siste) Stemora mi er forresten 12 år eldre enn meg. Men så var både hun og jeg ganske voksne da hun giftet seg med pappa.Så det merkes ikke. Verre når man er 20,kanskje? Mye å svelge...
Northernlights Skrevet 20. juli 2007 #284 Skrevet 20. juli 2007 Nesten 300 ;o) Og jeg leste svaret ditt!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 20. juli 2007 #285 Skrevet 20. juli 2007 Bryllupet er brudens dag og ingen skal fotelle bruden hvordan bryllupet hennes skal være. Syns heller jenta kan sitte oppe og vente. Hvis stedatteren tar det for gitt at hun får være brudepike er det egentlig litt dumt at hi ikke har sagt noe om det. Men det er fortsatt hennes dag. Gjør som du føler er best HI! Det er mye hysteri her, ang at barn kan få psykiske problemer o.l av sånt men det tviler jeg hardt på. Jenta MÅ ikke gå opp langgangen liksom, hun kan godt sitte å vente og det ser jeg ikke problemer med men om du ikke vil ha det sånn så SKAL du ikke det! Alderen din har ingenting med saken å gjøre.
Northernlights Skrevet 20. juli 2007 #286 Skrevet 20. juli 2007 Hun spør: Hva synes DERE?? "DERE" svarte ;o) Hun ville ha "mange svar". Og det har hun fått. Mission accomplished.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 20. juli 2007 #287 Skrevet 20. juli 2007 Hvorfor gir du meg denne informasjonen? Jeg har ikke spurt om hva HI spurte om har jeg vel?
Kamomille Skrevet 20. juli 2007 #288 Skrevet 20. juli 2007 Når ble et bryllup kun BRUDENS DAG? Det er vel like mye BRUDGOMMENS dag og like så en stor dag for både deres barn og resten av familien! Bruden gifter jo seg ikke med seg selv, og det er ikke kun hun som skal feires????? Tviler sterk på at det er kun bruden som betaler og arrangerer bryllupet også......... Har man involvert seg med noen son har barn, så må man ta konsekvensene av det. Sette seg selv til siden enkelte ganger (og ja, også på store dager som dette!!), og ikke minst svelge noen kameler innimellom. Barna har ikke bedt om å bli satt til verden og har heller ikke bedt om hverken en splittet familie eller en ny stemor eller stesøsken! Som foreldre så setter vi barna først, og våre egne ønsker må ofte komme i andre rekke. Om disse barna er biobarn, stebarn, fosterbarn el spiller da liten rolle:)
Northernlights Skrevet 20. juli 2007 #289 Skrevet 20. juli 2007 Fordi du skrev "Bryllupet er brudens dag og ingen skal fotelle bruden hvordan bryllupet hennes skal være" Du fortalte derfor alle oss andre at vi egentlig ikke burde si noe som helst angående hvordan bryllupet hennes skulle være. Derfor ;o) Måttew jo bare svare,selv om jeg egentlig har gjort meg ferdig med hele brudepiketråden. Synes fremdeles synd på jenta. Gifter man seg med noen som har barn fra før, er det ikke lengre bare brudgommen man "gifter" seg med, men barnet hans som han har fra før også. Det blir mao større og tyngre ansvar.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. juli 2007 #290 Skrevet 20. juli 2007 Henger meg på kamomille og lurer på når en slik dag, kun blir brudens dag og ikke begge sin dag?
Gøril (210406) Skrevet 20. juli 2007 #292 Skrevet 20. juli 2007 Hallo!! Leser du hva du skriver her inne eller? I mine øyne er du sjalu på en 8 år gammel pike! Hadde jeg vært samboen din så hadde det ikke blitt noe giftemål.. rett og slett for det virker som du ikke har akseptert ungen hans.. makan
børdi Skrevet 20. juli 2007 #293 Skrevet 20. juli 2007 ser ikke problemet ditt.. Hvorfor i alle dager kan ikke hun bare være brudepike,,? spiller det noen rolle om din far ikke kjenner henne så godt? LAge problemer ut av ingenting er det du driver med her.. din sønn er 6 M`ND,, han skjønner ikke noe av bryllupet alikevel, så skjønner ikke helt tankegangen din... Men det er meg da..
rufs Skrevet 20. juli 2007 #294 Skrevet 20. juli 2007 kjære deg kan ikke vesla gå inn som ei stolt brude pike med deg da,så kan dn far eller den som følger deg inn bære den minste,sett det i flere bryllup,fungerer veldig bra det
Joikaboll@ Skrevet 20. juli 2007 #295 Skrevet 20. juli 2007 Ville jeg ikke hatt brudepike eller brudesvenner hadde jeg da for pokker gifta meg FØR jeg satte barn til verden. Når lysten tok overhånd før bryllupsdagen får en ta følgene av det også, for dere som ser på det på denne måten. Pst! Jeg er blandt de 5% du ikke nevner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå