Gå til innhold

Beredt!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe, kan ikke si alt til deg vet du!! Må holde de værste hemmelig!! Sånn som elskerinner, at du har HIV, og at du studerer....

 

Sambo er så dritt lei jobben sin, og de har i tillegg helt tullete vakter.... Ene uka tidlig og den andre uka seint, blir bare tull vøtt... + at han har helgejobbing... Dessuten får han ikke overtidsbetalt, og han jobber MYE ekstra siden han er sjef...

 

Flaks du har noen som kan bære rundt på deg når du blir gravid da!!! Trenger ikke gå en meter du da!!! Hihi...

 

Uniform er bra!!! Byggmakkeruniformen er absolutt ikke sexy... den er omtrent like sexy som Kiwi-uniformen.... JAKKK!!!

 

Hva gikk han for å bli branningeniør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Tror ikke han er særlig hemmelighetsfull. Han er utrolig ærlig og snill og tvers gjennom god. Jeg er mer fart i, mye mer utadvent og prater i ett sett... Lurer på om han ikke blir lei av at jeg er så slitsom....?

 

Tror vi alle blir lei jobbene våre, det er det samme dag etter dag...

 

Senjobbing er noe dritt (ihvertfall for deg som alltid jobber dag!), det er jo likt for oss begge egentlig... Vi har jo fri hver helg (du har det??)

 

Dårlig at han ikke får overtidsbetalt, når man er sjef blir det mye ekstra.

Gøy å være sjef da, slipper å stå til rette hele tiden...

 

Vel, jeg er ikke akkurat glad i å bli bært da, men hvis det blir behov så tar han meg vel på skuldra - hahaha!! Han jobber i vårt distrikt og han har sagt det verste må være hvis han er på utrykking til sitt eget hjem. (det har visst skjedd engang han jobbet på bardufoss.) Uff, det gikk jo bra det da.

 

Magne var fire år i militæret på bardufoss brannstasjon og gikk branningeniør ved Høyskolen i Haugesund (eneste i Norge), og jobbet som vakt på en pub i haugesund. Der møtte han meg i en liten rød kjole i russetiden - hahahahahahaha!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, skjønner at han falt pladask...

 

Min også er utrolig rolig, mens jeg bare prater og prater og prater og finner på sprell hele tiden....

 

Jeg er litt min egen sjef jeg.. har egentlig to sjefer, men jeg hører ikke så mye på dem... hehe...

 

De bare rister på hodet av meg og sier de synes synd på samboeren min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også (to sjefer). Han ene er avd leder, og vi er gode venner.

I går sa jeg til dem (vi snakket om skilsmisser) at jeg absolutt ikke ønsket magne skulle finne seg en ny om vi evt skilte lag (bank i bordet), og at det gjaldt selv om jeg hadde funnet en ny. Selv om jeg hadde dødd også!!! (bank i bordet).hehe, ok skjønner det er litt drøyt, men jeg er ikke villig til å dele han med noen, selv ikke fra grava. Sånn er det. De andre bare rister på hodet...

 

Uff, jeg er sulten... Lyst på kylling i dag:)

 

Ei venninne ringte, hun har ordnet gardiner for meg!! De har vært utsolgt i mnd, men er kommet inn nå. Jeg skal ha 12 høyder og spare dem til vi flytter til eidsvoll. For det kan hende de går ut, og de er så nydelige.... Brune semsket skinn gardiner med stålringer oppe, stilig!!!

og da skaffer hun prosenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Skulle ikke sagt alt dette med mensen og neste helg og alle greier... for når jeg var på do i stad, hva får jeg på papiret da?? rødt!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia!!

 

Jeg ser innlegget ditt så dårlig, viser ikke siste del (og heller ikke svar på innlegg knappen...)

 

Bare legg ut nytt innlegg så jeg kan se om det blir bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var (og er fortsatt) pisst, for når jeg var på do når jeg kom hjem fra jobb i går, var det litt blod...

 

Eller det var ikke blod da, men det ble liksom litt rødfarget når jeg tørket meg...(detaljer er tingen)..

 

Og det var det i dag morges og!!!

 

Noen på chatten mente det kunne være festeblødninger, men jeg har ikke helt troa på festeblødninger, så jeg tror det er tanta som gir forvarsler OVER en uke i forveien!!! MØKK!!!!

 

Takk, takk, godt å få det ut!!!!

 

God morgen forresten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Jeg tror ikke det er mensen. Ihvertfall langt fra mine opplevelser av saken...

 

Når jeg spotter lenge i forveien er det mørkebrunt, og ikke friskt blod. Jeg har hørt at det er litt friskt blod som er tegn på festeblødning.

 

Så du har jo ett håp der!!!

 

Hvordan pleier du å ha det da?? Får du forvarsel av tanta??

 

Jeg har endelig forsonet meg med tanta og skal bestille el tester i dag. Det blir bra tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også å få mørkebrunt, en stund før tanta kommer.... Ikke sånn som jeg har nå..

 

Det var liksom ikke sånn "slim-blod" (ok, detta blir detaljert), som spotting og mensen pleier å være, det var liksom... OK, hvis det blir for ille får du bare slutte og lese: Når jeg tørket meg, så var "urinen" på papiret rosa liksom.... uuugghhhh...

 

Hmmmmmm...... SNODIG!!!

 

Det kan jo være tanta kommer i litt annen form denne gangen... og litt før...

 

Hehe, bra du har forsonet deg etter tre dager!!!

 

Da er det snart på'n igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det tar litt tid for meg å godta at verden ikke er slik jeg vil ha den.

 

Hmmm... Det høres ut som noe annet enn tanta. Det er ikke blod i urinen, urinveisinfeksjon eller noe du har??

 

Min øverste sjef er litt gretten i dag... Uff, kjedelig. hvorfor er folk det på jobb??? Man bør holde sånt hjemme. Jobb er jobb.

 

Har bestilt 17 el tester - hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha, 17????? Her skal det testes skjønner jeg!!!

 

Jeg var på do nå, og da hadde jeg fått litt sånn brunt utflod i min NYE truse.... Så kanskje det er tanta.... Veit ikke jeg altså, men jeg gir opp snart!!!

 

Gleder meg til mandag, for da skal jeg til legen, og han skal TERRORISERES!!!!

 

 

I dag skal jeg handle pynt til julekortene jeg skal lage i desember!!! Hehe, tidlig ute ja!!! Men alt er på tilbud vøtt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei!!!!!!!!!

 

jeg sendte billig tester en epost om hva passordet mitt var!!!

 

De så på mailen at jeg jobbet med kredittkortbetalingsløsninger og har sendt meg sine løsninger per i dag og hvor mye de betaler osv for at jeg skal komme med ett bedre tilbud!!!!

 

Men jeg vil ikke at de på jobben skal vite noe om dette!!!!!

 

Og jeg må evt gi det over til selgerene våre....

 

Oh no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, det er ordnet, jeg har sendt dem et tilbud, men det ligger på det samme som de har da...

 

Ok, tilbake til deg og dine ymse kroppsstoffer. Brunt er ikke bra - det tyder mensen ja.... MEN: den er ikke kommet helt enda, så ta en test når det nærmer seg om den ikke har dukket "ordentlig" opp.

 

Julekort??? Tenker du på det nå??? Er jo salg, enig i det...

 

Jeg sender bare noen billige greier jeg kjøper på bokhandelen... Men kanskje har jeg en liten å ha bilde av på forsiden neste år???

 

Ja, spør legen din om han vet noe. Skal du til noe utredning?? Du har jo prøv lenge......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal mye til å få lønnsforhøyelse her i gården...

 

Tjener ikke så dårlig altså, men kunne alltids tenke meg noe mer...

 

har en del goder da, gratis lunch, gratis mobil, gratis trening på sats (som jeg aldri har vært).

 

Kan tenke meg 100 000 mer i året, da hadde jeg vært fornøyd.

 

 

Blir nok ikke her i all evighet.... Når vi flytter finner jeg meg kanskje noe i eidsvoll heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener Driiiiitdårlig... Men jeg har ganske greie sjefer da, og jeg får sinnsykt mye erfaring... så det er derfor jeg er her....

 

nå er jeg mett nå!!! Fy flate!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives godt nok, er vel beste beskrivelse av det. Det er en grei jobb, sitter her og spiser og bimmer, er jo fornøyd med det.

 

men det er ett par, hmmm - vel - spesielle sjeler her...

 

men sånn er det jo alle steder, så lenge jeg ikke har så mye å gjøre med dem er det greit.

 

Ja, godt med mat:) Nå skinner sola også, deilig. Lønna er på konto (halvparten er betalt til regninger), så nå er det livsnytelse som gjelder i helga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går over halve lønna til regninger og lån gitt...

 

Det er noe dritt altså, jobbe og slite, og så forsvinner bare penga rett ut igjen... Men jeg trekker mye skatt da, så jeg får igjen mye til sommeren!!! DEEILIIIIG!!!!

 

Det er mye spesielle sjeler ja.... Har heldigvis ikke så mange av dem her da, bortsett fra hun jeg deler forværelset med....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Snakket med en kunde nå, herlighet, skulle tro han var skada... Gnålte sånn. Folk er irriterende!!!

 

I kveld skal jeg farge etterveksten, begynner å bli noen cm nå ja...

 

Når jeg har mensen så tenker jeg alltid på sånne ting, klippe tånegler, lakke negler, bodylotion osv....

 

her er dagens vits:

 

Fødeavdeling

 

På Rikshospitalets fødeavdeling kommer legevisitten.

På et rom ligger seks unge damer som skal føde, og legen spør når de venter sine nedkomsten.

Fem av damene svarer at terminen er 20. april.

Legen går bort til den sjette damen og spør: - De har vel termin den 20. april, De også?

- Nei, svarer hun. jeg har ikke termin før den 29. april, jeg var ikke med på denne firmafesten.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....

 

Uff, jeg burde også farget håret... Men det er så tiltak, for det er så langt..... Det er noe med at skomakerens barn går barbeint, mamma er frisør og jeg ser ut som et kråkereir på hue....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da burde du ihvertfall ha alle forutsetninger til å se flott ut på håret!!!!

 

 

Å, tenk så gøy om min mamma hadde vært det.... Det er jo så dyrt, og da hadde jeg hatt min egen private frisør!!!

 

 

Dette må du dra nytte av!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker ikke sånn vet du, for hun gidder ALDRI å gjøre noe med mitt hår, så det ender stort sett med at sambo eller en venninne klipper det med kjøkkensaksa....(har hår til ti cm nedenfor bhstroppen da)....

 

Dårlig altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

 

Er mye her nå, men jeg er inne på bim i kveld også, magne har nattevakt så jeg er alene:(

 

Lurer på hva jeg skal lage til middag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...