Gå til innhold

Beredt!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

hehe, fikk mailen din!!!

 

Nå er det sol og deilig vær....

 

Her er alle barna vitser som passer til ditt navn:

 

Alle barna var smittefrie unntatt Lene, hun var i karantene.

Alle barna hadde det kjekt på tivoli unntatt Katrine, hun hadde hodepine.

Alle barna var veldig tøffe unntatt Katrine, hun var den fisefine.

 

De var ganske dårlige....

 

Det var kun en på mitt navn kristine:

 

Alle barna tålte alt unntatt fra Kristine(Christine), hun døde av en liten vaksine.

 

Dårlig den og:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha, jeg har mye bedre alle barna vitser!!

 

Alle barna var stygge, unntatt Lene, hun var den pene

 

Alle barna var stygge, unntatt Kristine, hun var den fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes dine var bedre!!!!!

 

Her er ett par vitser til:

 

Ekteskapelig krangel

 

Paret hadde vært gift i en måned da Eva ringer sin mor, og gråter i telefonen...

 

 

– Vi har hatt vår første krangel.

 

Moren prøver å trøste henne så godt hun kan...

 

 

– Ta det med ro, slik skjer i alle ekteskap.

 

 

– Ja, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med liket!

 

 

EN til:

 

Dårlig tid

 

Et nygift par kom hjem for å feire bryllupsnatten og mannen kunne ikke vente med å hoppe i køya. Han reiv av seg klærne og gjøv på.

 

Etter endt oppdrag sier kom følgende samtale opp...

 

 

– Hadde jeg visst at du var jomfru, så skulle jeg tatt meg bedre tid, sa han litt skamfullt

 

 

– Tjaa...sa jenta. Hadde jeg visst at du hadde bedre tid, ville jeg tatt av meg strømpebuksa!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, jeg slenger på en til jeg fant her:

 

Lærerinner...

En kåt ung mann gikk på bordell, og damen i resepsjonen spurte ham hva han ønsket.

 

 

– Hva har du tilgjengelig? spurte den unge mannen.

 

 

– Vel, i første etasje har vi tidligere fotomodeller. De er slanke og sexy. I andre etasje har vi tidligere skuespillere. De er yppige og brystfagre. I tredje etasje har vi tidligere lærerinner. De...

 

 

– Du trenger ikke si mer, bare vis meg vei til tredje etasje!

 

 

– Er du sikker..? Jeg mener, en mann i din alder foretrekker eks-lærerinner fremfor eks-modeller og eks-skuespillere?

 

 

– Det er da innlysende? Lærerinner skal alltid ha deg til å gjøre ting om og om igjen til du gjør det helt riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Snikende hodepine her nå... Oh, no....

 

Skal få unna noen bilagsregistreringer og ordne fakturamalen, så tar jeg resten i morgen...

 

Bedre å slappe av inne på bim isteden da...

 

Hva skjer i kveld da??

 

Jeg sk lse tv og være på bim, se farmen og ugly betty:)

 

Sett den? Hun er så morsom at jeg ler HØYT, og det er sjelden jeg gjør av tv serier...og komedier med jennifer aniston i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh no!!!

 

Æsj, fikk akkurat inn en konkursbo, og det betyr masse jobb for meg... JAKKKK!!!

 

I kveld skal jeg ha timer på treninga, i Aerojump og Bodywave, noe som sikkert ikke sier deg et skvett... Og så skal jeg se på Lost... Og så skal jeg sove, må lade opp til helga vøtt!! hehe....

 

Sett UglyBetty ja, den er kul!!

 

Jennifer Aniston, jeg DIGGER henne!!! Ned med hu fillerns hobbylesba Angelina!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir slutt med han Pitten og Angelina. De passer ikke sammen.

 

 

i dag har jeg funnet ut en ting om meg selv:

 

 

JEG LIKER IKKE JÅLETE MANNFOLK MED GENSEREN KNYTTET RUNDT SKULDRENE. HERLIGHET SÅ HOMO!!!!

 

j.... sossegutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har bare brukt han for spermen(hvem hadde ikke det)

 

Herregud, ble ikke det med genseren litt ut på nittitallet, når alle var ferdig med å spille tennis???

 

Nå ringte akkurat sambo og sa at vaskemaskina hadde gått åt skogen... Den sto fortsatt og pumpa vann, og jeg satte den på halv åtte i dag... Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvem hadde ikke det....

 

Naaaammmm........ Han er sexy!!!!

 

Hmm. Jeg tror du må ha ny vaskemaskin jeg. Den funker tydligvis dårlig ja......

 

Han med genseren er bare så jævla dust.... Skikkelig drittsekk av de helt store. Jeg mistenker han for å ha et VELDIG dårlig kvinnesyn....

 

Kjenner en snikende hodepine her nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta og stikk han med en passer eller noe! Og hils fra meg...

 

Må nok ha ny vaskemaskin ja!!!

 

Det er som er irriterende er at jeg hadde en SUPERDUPER vaskemaskin med alle programmene du kan tenke deg, men så mente gubben at vi ikke fikk plass til den på det nye badet, så derfor solgte jeg den! (fikk 3.000,- for den da, så det var greit nok).

 

Sambo hadde en sånn som er toppmata i kjelleren som han mente funka helt fint.... Det var bare jug ihvertfall, for den er helt tullete, spiser opp klærne og fordeler ikke vaskepulveret og alle greier!! Så nå nekter jeg å vaske noe mer før jeg får NY!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Hørtes ut som om du gjorde en dårlig deal med gubben der ja.....

 

jeg tenkte å spørre lommelegen om dette med at jeg spotter hele 10 dager før mens. Tror det er unormalt. (ett egg ville jo ikke hatt sjanse til å feste seg engang!!).

 

Men den tjenesten var stengt i dag, så jeg prøver igjen i morgen.

 

ja, skal stikke han, men han har stukket nå - hahahaaha!!

 

Han er den sleipeste jævelen jeg har møtt. Makan til glatt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal jeg gjøre.

 

Syntes det er så rart. jeg hørte fra ei at det kunne skyldes lavt progresteronnivå???

 

Men det er ukjent for meg, og det jeg trenger å vite er egentlig hva som kan gjøres for å normalisere dette...

 

Orker ikke ha det sånn. Lurer litt på om det skyldes p pillene opp gjennom årene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i granskauen er det progres greiene???

 

Det er godt mulig det skyldes ppillene vøtt, vi har jo klussa med naturen!!! Jeg spotta ikke sånn når jeg gikk på pilla, det kom når jeg slutta.. Og så vidt jeg kan erindre, var det ikke sånn før jeg begynte på pilla heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke hatt det før etter jeg slutta på pilla.

 

Før syntes jeg pilla var helt fantastisk. Men nå er jeg så forbanna på den...........

 

Ser til stadighet noen med samme problemet inne her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig vært forbanna på pilla hele tiden, men har sett på den som et nødvendig onde... Men nå er jeg i hvertfall forbanna!!! Hehe....

 

Det er visst mange som har kluss etter det ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!!

 

jeg hadde så hodepine i går at jeg aldri kom meg på nett.

 

Dessuten hadde Magne levert den bærbare til reperasjon, og da gidda jeg bare ikke.

La meg kl 10 med migrene (paracettene hjalp lite)....

 

Ellers hadde vi ikke nett i morges på jobb!! Det er jo krise for alle våre kunder. Heldigvis så kom det opp etter 20 - 30 min.

 

Herlighet, da blir det telefonstrøm....

 

Ellers skjer det lite, skal en tur ut med ei venninne og kjøpe duker og servietter til min manns 30 års dag.

 

Du da? What`s Up??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, alltid herlig med litt telefonstorm.... Jippi!!

 

Jeg trodde helt seriøst at jeg skulle fryse ihjel på vei til jobb i dag morges ass!!!

 

Robert ringte hjem og sa jeg måtte kle på meg godt, for det var 19,8 grader!!!

 

Jeg vurderte sterkt å nekte å gå ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

 

Nei, vi mistet nettet og det ble telefonstorm gjennom hele ettermiddagen...

 

Forbanna drit. Og i går ettermiddag stod jeg å ventet på t-banen i 3 kvarter!!!!!!!!!!!!!!!! Og var ikke hjemme før seks!!!! Da kom min venninne, vi skulle på triaden og kjøpe duker til Magnes 30 årsdag (hun får prosenter:))

 

I dag stod toget inn til skøyen stasjon, kom ti min for sent.... Kjedelig...

 

jaja.

 

Du, jeg tok en el test i dag. Den var så å si positiv??? Det var streker altså..... Jeg skal ta en digital test senere. Skal jo ikke ha el før neste helg?? Kan det ha noe å gjøre med spottingen???

 

Du, jeg skal se om jeg får spørt om det i dag!!

 

Holder deg oppdatert!

 

Du, ikm snart for deg??

 

Noen tegn til bolle i ovnen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bare blør jeg, så jeg drar på fylla i helga!!!!!!!!

 

Skal drikke litt for deg og jeg!! Hehe....

 

Positiv EL??? Hmmmmmm..... Snodig!!! Jeg begynner å mistenke at EL tester bare er lureri, syns folk får positive og negative om hverandre her inne, og aldri det riktige når de skal ha det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster 195 kr å stille ett spm???? Herlighet, det gidder jeg IKKE!! Da tar jeg det neste gang jeg skal til legen...

 

Ja, syntes og det var RART!!! Uff, begynner å bli lei denne testingen... (Ok, jeg syntes det er morro da....)

 

MEN: Enda mer morro om den hadde blitt positiv!!

 

Har du fått ny vaskemaskin???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...