Gå til innhold

Beredt!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Regel: Ikke grille på balkongen dersom det avgir matlukt/fgrillos...

 

Hallo? Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Lukt-og Os-fritt kjøtt?

 

Hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEHE.... Ja, antagelig!!!

 

Jeg og beredt hadde en diskusjon i går om rare regler i borettslag skjønner du....

 

Mye rart man ikke får lov til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det finne det nok mange av...

 

Har fått ny naboer over oss, og de pusser opp hele leiligheten...

 

Sånn som de holder på så kommer det til å ta noen år...Kommer rundt ett og holder på til tre, halv fire og drar igjen... Så kommer de tilbake rundt ni!!!! og starter igjen... men holder da på i ca en time...

 

Men hallo, har en sønn jeg som sover da... Hva om å spørre om det er greit da. at de holder på så sent...Folk er jo som regel slitne etter en lang dag...

 

Og så har de unger da... greit nok det da... Men de driver å løper i hagen vår... Vet det er smålig av meg med liker å ha det litt privat da... hadde det vært venner av gutten min hadde det ikke vært noe problem.. Han er jo 3 så mange venner har han akkurat ikke nå...

 

uff, ble litt sytette dette=o)

 

Nettopp hatt en kjempe god frokost... Speilegg med god grovbrød... Namnammmmmmm=o)

 

hihi...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det innmari godt!!! Hadde det vært min hage hadde jeg lagt ut feller!!! HAHAHAHA!!!

 

Uff, jeg har blitt så ondskapsfull i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehe....

 

Ja, men det er jo privat... er jo som om jeg skulle finne meg en stige og sette meg på terrassen dems...Ikke sant...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe.. ja... Elsker å grille så de får nok sin dose med os

 

 

Hihihihihiuhahahahahehehehe....*knis*

 

=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

 

I dag sitter jeg her med ALTFOR MYE å gjøre.. Og på en fredag!!!

 

OK, hør denne: Jeg hadde en daim i skuffa. En annen på jobb hadde knabba den i går etter jeg hadde gått. (alle vet det er godteri i skuffa mi).

 

I dag hadde han lagt en bamsemums i skuffa isteden, og det er jo ikke det samme!!

 

Jeg liker ikke bamsemums!!!!

 

Hvis man tar noe fra andres skuffer må man legge tilbake nøyaktig samme sjokoladen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neihei, det gjør man IKKE!!!!!

 

Bamsemums smaker dødt, så jeg er så enig med deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg liker ikke Daim heller da, men det har jo ikke noe å si!!!!

 

Kanskje du må lage noen regler for jobben og.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en nøkkel i den øverste skuffen!!!

 

Den kan jo låses... Fra nå av låser jeg skuffen når jeg ikke er på jobb.

 

Bamsemums mot daim, herligheten.-...

 

Ja, burde hatt husregler her også...

 

Ellers? Noe nytt?? Har du fått positiv el test - eller gidder du ikke teste siden sambo ikke er hjemme likevel...??

 

kan jo hende el er litt forsinket da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har grusomt nytt!!!!

 

Jeg var akkurat på do, og hva ser jeg da??? et GRÅTT hår i panneluggen!!!!!!!

 

Jaiks, jeg er jo ikke 24 enda engang!!!!!!

 

Har ikke testa EL nå, testa på onsdag og da hadde jeg ikke. Har litt "slim" nå da, og vondt når jeg setter meg ned, så det kan jo kjennes litt sånn ut... Tester på søndag tenker jeg, når gubben kommer hjem!!!

 

Han sendte meg melding i går, og sa at han akkurat hadde kommet på at vi ikke hadde vært fra hverandre så lenge siden vi ble sammen... Ble litt imponert at han har såpass oversikt... hehe....

 

Jeg lå på tvers i senga i natt!!! hehe!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, grått hår er ikke så ille i disse hårfarge tider...

Det dekker alt:)

 

Jeg har merket at jeg er blitt mye tynnere i håret nå enn da eg var mindre...

 

Lurer på om det er all fargingen som gjør det???

 

Det var jo romantisk at han husket på det da, det blir jo bedre sex når en er fra hverandre litt... (ikke typisk el sex..).

 

Egget kan jo befruktes innen 24 timer etter at det er sluppet også, så uansett har du en god sjanse!!!!

 

Min mann hadde natt, så jeg lå på tvers i sengen jeg også!!!

 

Våknet med en liten vovsejente ved beina:) Hun var så kosen i morges... Lager sånne murre lyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....

 

Morsan er frisør da, og hun sier at hvis du bruker minicolour eller glansvask eller sånn som er i gruppe 2(sånn som holder i så så mange uker) ikke er skadelig for håret, snarere tvert i mot... Og så må man bruke frisør-sjampoo, og ikke sånn d.... som er på butikken!!!

 

Håper at EL er litt forsinka da, så det blir et skikkelig kjærlighetsbarn når han kommer hjem!! Haha, kan jo leve i trua...

 

Hvordan hund har dere??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har det bra, minus daim mot bamsemums (se innlegg lenger opp).

 

hvordan er det med deg??

 

Har du fått ny time hos doktoren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha for en frekk j...! tenke seg til og bytte ut på den måten!!!!!!!!!!!

 

ja skal til legen på man..spennans det:)

 

ang hårfarge er all hårfarge med amoniakk skadelig på håret til en viss grad.., men det skla jo en del til for og ødelegge ett hår da:):P

(er utannet frisør ser dere)hehe..

men man må jo alltid bruke frisør shampo...

 

jeg får vite om jeg får ny jobb om 30 min:D(er litt nervøs i mgan kjenner jeg)hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, spennende!!

(både legen og jobben!!!!)

hvilken jobb har du søkt på da??

 

Her går det unna i dag, mye å gjøre, pleier å være stille på en fredag, men ikke i dag....

 

Har fått ordnet meg en fridag i februar, tenker å leie en hytte på rjukan for å få litt romantisk stemning....hehehehe.

 

trenger det innimellom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenekatt: Det blir nok ett kjærlighetsbarn på deg i helgen ja!!!

 

Det tror jeg ihvertfall!!

 

Jeg har fremdeles litt brunlig utflod, tror ikke mensen kommer før neste helg, 7 dager, men det ser litt mørkt ut for baby håpet mitt.

 

Men denne gangen er jeg ikke så veldig håpefull, blir ikke så skuffa da....

 

har en irsk setter tispe på 4 år, hun er verdens snilleste og mest kosete vovse.Hun er totalt bortskjemt, sitter på fanget og synger sanger (DERFOR bør jeg få meg barn snart....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den nye jobben er på ventelo..på administrativ avd..morro det, endelig kansje en 8-4 jobb.. ojjjj kjenner det kribler nå ja..

 

ja jeg får vel ikke noe mere fri med det førtse nei..hehe.

 

det kan jo fortsatt hende du er gravid da..men du hadde vell dette sist mnd og du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg takker for tiltrua!!! hihi!!!

 

Men hvis du ikke har en spire denne måneden, så sittern neste vet du!!!

For vi må jo gå over til 1. tri sammen!!!

 

Jeg har en vorsteher, men den bor for tiden hos mamma og pappa/i "fosterhjem", for den er på landslaget i hundekjøring, så den trener så mye!! Og han som bruker bisken bor nærmere mamma og pappa, så da passer det bedre... Men til neste år kommer han tilbake til meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men da kom det 4 dager før ikm, det er jo mer normalt...

 

Denne gangen er det 10 dager før ikm, og det er jo helt merkelig...

 

men jeg har ikke noe håp igjen, jeg skal bli gammel uten barn, jeg skal være den gale kjerringa som jager vekk ungene i nabolaget og truer med å spise dem. Det er en sånn person jeg kommer til å bli...

 

 

HYYYYYyyyyyyyyyyyllllllllll.....

 

Krysser fingrene for ny jobb for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så morro!!!

 

Det er så gøy med bissevovser...

 

Jeg er skuffa og lei meg over kroppen min. Den jobber bare mot meg. Ei på jobben sa til meg i lunchen at hun hadde slutta på pilla. hvis hun blir gravid før meg så dør jeg. Da må jeg gå her hver f... dag og høre henne gnåle om det også. Da kommer jeg til å legge hodet i skuffen og smelle den igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...