Gå til innhold

Beredt!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er heldig jeg da, for jeg liker egentlig ikke brus så godt!!!

 

Merker at rumpa begynner å henge nedover, og at kroppen forandrer seg gitt...

 

Jeg krysser fingrene for at egget ventet på han da.. Hihi

 

Ja, vi burde vært i gruppe sammen, men du havner vel i oslo og jeg i akershus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje vi får nr to sammen??

 

Vi flytter vel opp til eidsvoll om ett par år.

 

har du vært på noen av disse bim treffene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var et i Lillestrøm forrige uke, men jeg tror ikke jeg vil gå før jeg er gravid altså... Ellers blir jeg jo bare enda mer stressa!!!

 

Nummer to ja, hadde jeg bare hatt nr 1!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, ja, jeg nøyer meg med en til å begynne med. hadde jo vært morro med tvillinger da.....

 

Jeg tror jeg tar en test i kveld.

bare for løye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Jeg innbiller meg så mye rart, så det er nesten så jeg gjør det og... hehe...

 

Har så halsbrann i dag, er ikke det et tegn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ett tegn har jeg hørt.

 

Jeg nyser....Men tror det er neseblod som er tegn... Ingen neseblod....

 

Snart hjem"!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gudskjelov er det snart hjem... Men i stedet for å slappe av litt på soffan og så dra og trene, må jeg stresse avgårde og lede en time jeg ikke har forberedt!!!

 

Hmmmpffff!!!

 

Jeg ville forresten ikke avskrevet nysing helt, alle reagerer forskjellig vet du! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehhehehe, det går bra!!! Da kommer den til å sove tungt så slipper du så mye sprell inni der:)

 

5 min igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

FRIHET:::::::::::::::)))))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... tilbake fra dåp (vennefest).

 

det viste seg at vi var eneste vennepar som ikke hadde barn med. Et lite svakt øyeblikk så måtte jeg tørke en tåre i øyenkroken og ta meg sammen,

 

Jeg spotter litt igjen. Tror ikke det er noen spire her i gården nei... Jeg testet en blank test i sted - klarer bare ikke å la være å teste selv om jeg vet det uansett er altfor tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....skjønner deg godt....

 

Det var da innmari til spotting da??

 

Du må jo bruke en formue i tester?

 

I dag er det jeg som har en ræva dag... Jeg sov på sofaen i natt, for jeg var så lei meg.... La oss igår, og jeg begynte å kose med sambo, var til og med "down under" for å få han i gang... Det eneste han gjør er å ligge helt rolig med henda bak hue og se på... Når jeg gav meg med kosinga med han, for at han skulle ta hintet liksom, og at vi kanskje skulle samkjøre detta litt og ha oss, bare sa han: Det var godt, sov godt jenta mi!

 

HALLO????????????????

 

Jeg ble så jævli frustrert, for sexlivet vårt suger BIG TIME, og det sa jeg til han.

 

Da sa han: Herregud, vi hadde jo sex i går!!!

 

Er det så jævli unormalt å ha sex mer enn en gang i uka eller???????

 

Jeg sa at vi kom til å leve i et forhold uten fysisk kontakt. Og da sovna han!!!!!

 

FAENS FYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... jeg begynner øverst:

 

OH NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg spotter igjen, dette ser kjempedårlig ut nå!!!!

INGEN SPIRE PÅ MEG NEI!

 

FORBANNA DRITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

JA, jeg bruker ALTFOR mye penger på tester.

 

Sex er jo gi og ta, hvis du gjør noe for han så må han gjøre noe for deg. That`s the way baby!!

 

Og det er bra med sex utenfor prøvetiden, det er jo gjerne den beste....

 

jeg hadde også blitt lei meg, kan jo ikke snu ryggen til!!!! Det er absolutt ikke lov "in the game of love."

 

Nei, hadde nok blitt sofaen på meg også da ja.

 

Mannfolk er vanskelige, de skjønner ingenting!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at han ikke merka at jeg la meg på sofaen en gang!!!!

 

Jeg er oppriktig bekymra jeg altså, føler meg liksom ikke så innmari sexy når jeg må jobbe så j.... for å få meg noe!!! Har ikke hatt problemer med det i andre forhold..(uff, nå hørtes jeg innbilsk ut!)

 

Jeg blir så DEEEEEPPAAAAAAAAA!!!

 

Det var faktisk så ille i går at jeg begynte å lure på om det forholdet her funker altså!!! Hvis vi ikke har sex nå, hvordan er det om ti år da??

 

Og det blir i hvertfall ikke noe unger av det!!!

 

 

*sytesytesytesytesytesytesytesytesyte*

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, det var et veldig ego innlegg, det var ikke meninga!!!

 

Spotting er NOE DRITT!!!! Akkurat som ikke hu tanta er plagsom nok fra før!!!!

 

Er det på fredag du har IKM?

 

Vel, du får se det på den positive siden, hvis hu først kommer, er det jo like greit å bli ferdig med a!!!!

 

Men jeg lager to woodoo-dukker av tantene våre, og stikker dem med brevåpneren på jobben min!!!!!

 

*stikkestikkestikkestikkestikkestikkestikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt over noen inkassosaker, regner med en del sinte tlf i dag da ja...

 

La han ikke merke til at du la deg på sofaen??? Du skulle ha skreket eller noe. Grått veldig høyt (tårer hjelper veldig på min mann).

 

Hmmm... ettersom du ikke har hatt problem med å få deg noe (hehe) i andre forhold, så kan det jo være at problemet er hans??? Det er jo ikke alltid jeg er "in the mood" heller, av og til så er det godt å bare legge seg...

 

MEN: Hvis jeg går down under og min mann blir litt (ja, vi går rett på sak her) kåt, så er det aldri slik at han etterpå ikke gidder å fullføre, poenget er jo at han da skal få lyst til noe mer!!!

 

Men det blir ikke unger av gutteturer, då får sette ned foten.

Det har jeg gjort. jeg sa at hvis jeg ikke blir gavid denne gangen så må han bytte halve vakten på lørdagen slik at vi får gjort det hver dag. Og det er visst ikke bare enkelt å bytte, men han skulle nå prøve...

 

Uff, det er ikke noe hyggelig når man ligger på sofaen, en begynner jo å lure på forholdet sitt da, men du må også tenke at det er alltid problemer i forhold, så lenge de er overkommelige (å ikke orke sex en kveld er jo det) så er det ikke sikkert det er så mye bedre med noen andre heller.......???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trenger ego innlegg innimellom, greit å få ting ut. jeg har samme behov selv jeg:)

 

Ikm fredag. Var på do, ser spøke ut... Blir nok ikke noe baby nei.....

 

Ja, er jo forsåvidt greit å bli ferdig med det, men skulle jo ønske det ikke var slik...

 

Skal på rjukan på hytte med svigers 9 februar, hadde tenkt å evt si det da (hver mnd finner jeg ut når jeg evt skal si det til de nærmeste), så det blir jo ikke noe av....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat, det er jo hele poenget med å gå down under er jo liksom å dra i gang vorspielet da!!!

 

Jeg skjønner jo at man ikke har lyst på sex hver dag, men en gang i uka(hvis jeg har flaks) blir for lite synes jeg... I hvertfall siden det har vært sånn siden vi ble sammen... Da skal man jo liksom være nyforelska og hoppe på hverandre støtt og stadig, men det skjedde ikke....

 

Han har jo innrømmet selv at det er stusselig med sex en gang i uka, men gjør han noe med det?? Neida!!!

 

Nå er han sikkert sur på meg i tillegg, for han pleier alltid å ringe meg et par ganger i løpet av dagen, men i dag har jeg ikke hørt et knyst... SNUFS!!!

 

Og jeg har så vondt i puppene!!!! Kjennes ut som tanta setter inn skikkelig angrep denne mnd, for jeg har jo ikke IKM før 28 ca... Så hva er poenget med å få ømme pupper to uker før liksom???

 

Når jeg tenker meg om, har jeg egentlig hatt ømme pupper hele denne perioden.. Kanskje kroppen min har bestemt seg for å gi meg silikon?? Hehe....

 

Å, nå kom jeg på en ting til å syte over: Hvorfor kan han aldri kose med puppene mine??? Han vet jeg digger det liksom!!! Hva skjedde med at mannen er til for å tilbe kvinnen liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

 

var ute til lunch og fikk en tlf nettopp (irriterende kunde)...

 

 

Down under er vårt beste triks for å få en mann med på notene.

Det er klart det er forspillet ti noe mer (hallo!! det skal jo være godt for oss også!!!)

 

Jeg syntes mellom 2-3 ganger i uka er bra. Ikke for lite og ikke for mye. (Tar forbehold om at dette ikke holder seg når jeg får bolle i ovnen).

 

Koselig at han ringer deg i løpet av dagen da, men ringer bare og spør hva som er til middag.... Hehe, og i dag er det pølser og potetstappe:) enklet og greit:)

 

Jeg er ikke øm i puppene noe mer jeg etter jeg slutta på pilla. Det er jo greit nok, men hadde jo vært ett tegn på en baby da.... SNufs....

 

Hmmm... at kroppen har gitt deg silikon hadde jo vært sensasjonellt! Du hadde kommet på nyhetene og greier!!! Problemet med mensenpupper er at rett før så blir de store og runde, og når mensen kommer punkterer de og blir små og..... vel, små.

 

At menn ikke koser med pupper er grunnet en ting: de går etter en annen ting. Haha! Min mann gjør heller ikke det, vi må bli flinkere til å spørre (dvs beordre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna helvetes drit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg hater mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg hater pms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg vil ha BARN NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Ok, godt å få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, la oss få det alt ut i dag!!!!!

 

Punkterer ja, det skal sies!!!!!!!

 

Jeg beordrer i hytt og gevær, men det hjelper ikke en dritt!!!

 

 

Fikk du mensen nå, eller bare har du en utblåsning på forhånd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utblåsning på forhånd. For jeg kjenner igjen kropper her ja.... nederst i korsryggen... hele jævla dritten. F......

 

 

I dag er en dårlig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!! Godt vi er to om det!!!

 

La oss snu det til noe positivt!!

 

Hva skal du etter jobb i dag??

 

Jeg skal trene... HARDT, for da får jeg ut litt agressjon og andre ulumske ting!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jobb skal jeg hjem og spise middag og ta en test bare for å gjøre sorgen komplett. Deretter skal jeg skrike at jeg aldri blir gravid og at jeg hater hele verden, så skal jeg legge meg på sofaen og være trist. Så er det vel noe på tv mon tro???

 

Denne dagen skal jeg drikke cola til tross for mitt sunnere liv. Chips og sjokolade må handles inn til i kvled ja.

 

Var det positivt du sa???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...