Gå til innhold

Beredt!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm... På vårt kjøleskap henger det en innkallelse til tannlegen for min mann... Er du dattera til rune???

 

Min svigerfar er nemlig kamerat av han, jeg har bare hilst på han ett par ganger.

 

Så morro!!

 

PS: Dette må vi holde for oss selv, for mine svigers skal ikke vite noe om at vi prøver.

 

Det var derfor du syntes navnet hørtes kjent ut, faren din har kanskje nevnt sissel og helge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er ikke det nei??

 

Hmmm, tenkte kanskje det siden navnet hørtes så kjent ut....

 

Min mann var hos tannlegen på fredag, så det henger en lapp her med etternavnet ditt på:)

 

ser farmen nå, morsomt. Krangle krangle krangle...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en blank test i dag, det er jo litt tidlig det da... ikm på fredag.

 

El er i gang??

 

Har sambo kommet hjem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han kommer hjem etterpå... tok EL test i dag morges, den viste nada....

 

Så da har den sikkert vært i helga mens han var borte...

 

Det gir vel kanskje ikke utslag så tidlig på test når du har Ikm på fredag?

 

Pappa,n min er ikke tannlege, så det er nok ikke han! ;-) Men han driver og borrer han og da, for han er elektriker.. Hihi!

 

Jeg var ute i går, og våknet med tidenes hodepine.. Da følte jeg meg ensom altså, når det ikke var noen her til å hente vann til meg!!! SNUFS!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hva skal man med en mann som ikke kan være der og gi oss barn og heller ikke stelle oss når vi er syke??

 

hmm... Kommer ikke på noe mer de duger til jeg da....

 

Jeg tok en pos eltest fredagen. Den var pos lørdag morgen og kveld, men ikke søndag morgen. Men egget lever likevel i 24 timer (mer fruktbart jo nærmere el da).

 

Så du har en sjanse, jeg foreslår at du kaster deg over han når han komemr inn døra, ta på deg noe sexy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, beklager, det hørtes ikke så veldig fristende ut.... En morgenkåpe med blonder under kunne jo vært noe????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, han kom hjem nå, og jeg tror det hadde vært det samme om jeg hadde stått midt i stua og svingt meg rundt enstang, han er så fyllesyk at han bare la seg rett ned på soffan... AAAAAAArrrrrgggg!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahah!!!!!!

 

Typisk mannfolk altså!!!!!

 

Du får tilby å "pleie" litt....

 

Min mann ligger også og sover, med vovsen oppå....

 

Jeg må vel begynne på middag, men jeg tenker bare babybabybaby...

 

Denne uken blir nok et helvete, jeg kommer bare til å tenke på dette, pluss testing, og hvis det ikke blir noe så blir jeg sur hele neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....

 

Siden du erborte i kveldregner jeg med du fikk sambo med på notene likevel???

 

 

Alltid kos å møtes når en har værtborte fra hverandre...

 

Kos deg med mannen:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.... Men vi måtte først ut en tur med den nye bilen jeg var og hentet i helga.... Turbo vet du, kanskje det var det som fikk han i gang...

 

Vi la oss halv ti da, men jeg fikk ikke sove før nærmere halv tolv, for å si det sånn!! Hehe...

 

I følge den kalenderen som viser når det er størst sjangs for gutt og jente, ville befruktning skje i går, men jeg har på følelsen av at det ikke gikk altså.... Tror EL var på fredag/lørdag....Men vi hadde det jo kos allikevel da!!!

 

Møtte et vennepar av oss ute på lørdag, de har en gutt på to... Det første de sa, begge to var: kan du ikke bli gravid snart da?? Vi trenger en lekekamerat!!! Det er så fint med venner som også har barn.... HMMMMMMMPPPPFFFF!!!! Jeg gjør jo så godt jeg kan da!!!!!

 

Du da, hatt en fin helg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kos dere hadde det!!!

 

Jeg gikk og la meg halv tolv, min mann kom etter halv to, han hadde holdt på med noe på dataen. hyggelig.

 

Elles er det er deitt mandag.

1. forsov meg, måtte skippe frokost.

2. var så glatt at jeg mistet t-banen, den gikk akkurat i det jeg kom inn dørene på stasjonen.

3. skiftet til tog på nationalteateret. Problemetvar at det ikke stoppet på skøyen, det stoppet kun på lysaker før larvik.

Så jeg måtte bytte og ta ett tilbake....

 

Kom litt forsent på jobb.

 

4. Det ringte en hjernedød kunde som må ha vært stokk dum, herregud, er det mulig å være så treg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Din dag bedre???

 

jeg skal i etterpå dåpsselskap i dag til ett vennepar. Fikk en gutt i oktober, nydelig liten sak... De og spør om vi ikke skal ha snart, håper jo at det har klaffet denne gangen selv om jeg tviler på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sånn det pleier å være hos oss og, jeg legger meg alltid leeenge før gubben, og da blir det så sjelden noe på meg!! Snufs!!!

 

Men i følge den EL-kalenderen kan jeg bli på tjukka i dag og, så nå har jeg akkurat sendt en litt kinky sms til sambo, for å fortelle at jeg var veldig fornøyd med runden i går, og om jeg kan få en i dag og!!! Hihi, må fyre oppunder egoet hans litt vøtt!!!

 

Å, herlig dag!!! Får håpe den tar seg opp da... Hadde en ganske grei start bortsett fra at jeg holdt på å blåse bort på vei til jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja da må du bare kjøra på!!!!!!!

 

Husker du denne bamsemumsen.....

 

Jeg glemte å låse skuffen, men nå har det vært noen nedi der og åpnet posen. (Og det er sikkert han samme som gav den til meg!!!!!)

 

Herregud, hadde vært enklere for alle om han kjøpte godteriet, oppbevarte det hos seg selv, istedenfor å luske rundt her!!!!

 

IRRITERENDE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fy flate så irriterende!!!

 

Det er jo nesten å stjele da!!!!

 

Hadde satt opp en lapp på skuffen min om at hvis man er så godtesyk, så får de jammen kjøpe sitt eget godteri!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er ille å kjøpe noe til noen og så gå å spise det når vedkommende er gått hjem.

 

Det er rett og slett helt merkelig!!!??

 

Hvem er det som gjør sånt??

 

Det er jo ganske frekt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er innmari frekt, jeg hadde blitt dritsur!!!!

 

Tenk når man er skikkelig godtesyk, og så tror man at man har redningen i skuffen, men nei, så feil kan man ta....

 

Det kan utløse vannvittige raserianfall hos meg ihvertfall, hvis noen spiser godteriet mitt!!!!!

 

Man er da kvinne med pms og alt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da blir jo sambo glad da!!!!

 

jeg har nettopp hatt deilig lunch, i dag var første dag med ny lunch ordning:)

 

jeg satt og kjente etter om jeg kjente noe i puppene i går, min mann kom inn akkurat da og trodde det ble noe på han da ja, men det var bare baby i mitt hode.... Hehehehehe.

 

kjenner ingenting i dag heller. Men det kan jo være bra og dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, han er skikkelig sånn berte-kar, så jeg skjønner ikke helt hva han tenkte når han ble sammen med meg.... Jeg er mørk, lite pupper og ikke akkurat berte....

 

Uff, nå ringte de akkurat og lurte på om jeg kunne være vikar for en som var syk på treningssenteret.. (jeg er instruktør på si..) Jeg sa ja, men kroppen sier: SOVE!!!!

 

Så lenge du ikke kjenner at tanta er på vei, er det håp!!!!!!!

 

Jeg pleier å ha ømme pupper før mensen, så jeg har lite tro på at den sitter denna mnd gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ømme pupper før mens da jeg gikk på pilla, men ikke etter....

 

Jeg er høy og lys, en håndfull pupp - hahahahaha, tenke seg til at jeg skriver sånt, hadde mamma sett dette (pluss alle observasjoner av gørr) så hadde hun fått sjokk stakkar....

 

Jeg vil beskrive meg som en vanlig jordnær jente.

 

hmmm... du må være veldig sprek da:) Det må vel føles godt!!!!!!!???

 

Jeg er ikke så veldig glad i å trene... jeg har heldigvis høy forbrenning (hele slekte på pappas side har enorm forbrenning - ser ut som om de har anoreksia alle sammen), men jeg har litt "fyll" fra mammas side også tror jeg:)

 

Men det hjelper ikke å være slank når du mister pusten av en trapp...

 

jeg blir så fort sliten, utholdenhet er ikke min ting...

 

Har prøvd noen ganger (jeg har bla en treningssykkel på gjesterommet som jeg buker litt), ellers bare turer med vovsen...

 

Jeg var på do isted (forrige mnd fikk jeg spotting tirsdagen før tr, så jeg er så redd det skal skje nå også). Ingenting spott, så jeg blir litt letta for hver gang....

 

Vet du, denne gangen tror jeg det er min tur til å bli gravid.

Og din også!!!!!!

 

Hva skal jeg gjøre på 1 tri hvis du ikke blir med over om to uker????!!!

Det er jo så morro når vi sitter på jobben begge to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har nok en liten håndfull jeg da!!

 

Det er utrolig hva man diskuterer på de sidene her altså, plutselig er det stuerent å legge ut om mens og mageproblemer og promping og slim og gørr!! Haha, pene piker!!!!

 

Er ikke så veldig god form, er stort sett rødsprengt i trynet når jeg trener... men jeg er veldig glad i å trene da.. Er "pensjonert" danser, så før trente jeg bare dansing og hatet alt som het styrke og utholdenthet, men så begynte jeg å trene på senter, og ble skikkelig hekta!!

 

Man må liksom bare over en kneik!!! Nå trener jeg for å være bedre rusta til en fødsel!! Hehe!!!

 

Jeg arva dessverre pappas benbyggning fra hofta og ned, så jeg har den negerrumpa og lår, men ser ut som jeg ikke klarer å holde på maten på overkroppen... Hmmpfff!!!

 

Jeg vil skikkelig skikkelig være gravid denne mnd, men jeg har på følelsen at det ikke har funka nå altså!!!

 

Hvis du stikker til 1.tri og ikke jeg, får du jammen komme tilbake og underholde meg mens jeg er på jobb altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la aldri på meg før, men jeg merket nå det siste året at jeg liksom får litt sånn sukkermage (at brusen legger seg der), så nå har jeg sluttet med brus (så godt jeg klarer) i ukedagene, og koser meg heller i helgene. Fy søren, det er ikke lett!! Var oppe i 1,5 liter daglig.

 

Prøver jo å gjøre det best mulig for en huleboer da....

Og det er jo så du sier, man blir bedre rustet for en fødsel (jeg kommer til å revne HELE veien, er jeg sikker på....)

 

Mannen di nskulle ha fosset ned noe du kunne kosa deg med i helga syntes jeg!!!!

 

Uff, må være irriterende å la el gå forbi uten ett godt forsøk!!!!

 

Jeg hadde jo selve eggløsningen på lørdagen, og da jobbet min mann døgnvakt. jeg satt hjemme og var forbanna på han stakkar, var jo ikke hans feil at han måtte jobbe...

 

ja vi må holde kontakten, vi skulle gått på barselgruppe sammen vi!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...