Gå til innhold

Beredt!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg holder SÅÅÅÅÅÅ med deg!!!

 

Hadde det ikke vært for at jeg må på møte på treninga, så hadde jeg tatt samme oppskriften!!!!!

 

Skal vi se, tirsdag... Da er det vel CSI i hvertfall.... Eller BIM-chat, hvor vi kan klage så mye vi vil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte deg en morsom mail fra pappa nå!!!

 

Skal på do å se om jeg finner ut noe mer.....

 

Er ikke optimistisk for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den er morsom..

Passer jo bra for meg som jobber med sånne idioter!!! Hehe..

 

Lykke til på do....

 

Haha, det forumet her får fram det utroligste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er tilbake, spotter ikke nå men så på papiret at det vil bare fortsette og hvis jeg vil ha barn må jeg kjøpe den fra kina eller kidnappe. Og ettersom det siste blir problematisk å forklare for våre nærmeste så går jeg for nr en.

 

 

Eller nei. jeg vil ha en SELV. Så vi prøver igjen og igjen.

 

Ja, det er mye rare samtaler, men godt å få snakket om det med noen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.... Men bare så det er sagt, så driver jeg og stikker en tegning av tantene våre med brevåpneren og binderser og kulepenner og sånn med jevne mellomrom...

 

Hun er kanskje utholdende nå, men innen neste måned har jeg knekt dem begge!!!!

 

MOOOOOOAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men min tante er utholdende, hun er mester i det meste av kampsport og har svære hoggtenner som skjærer seg gjnnom all kontor- rekvesita.

 

Hun er ond og stygg og spiser alle barn som kommer i hennes vei...

 

Et blodig monster.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er kanskje tøff, men vi er tøffere!!!!!

 

Hvordan går det forresten med sjokoladetyven?? Skal jeg lage en woodoo-tegning til kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på rimi og kjøpt daim. jeg fant ut at jeg trengte den trøsten. Dette med å bli sunnere for å legge til rette for babyen osv er bare tull, for det kommer jo ingen inni der og jeg gidder ikke kaste bort god brus og sjokolade uten å få noe igjen for det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ingen tyv i dag. Eller jo, hun andre jenta her var å forsynte seg av bamsemumsen, men det var med min velsignelse så det var jo greit:)

 

Jeg skal gjemme nam-namet i en tom konvolutteske i vinduet fra nå av!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=180290

 

 

Oh, no...... Her ender storyen for kvinnene som skal lure mannen til å få barn....

 

 

Vet du, jeg leste på en av disse sidene (lommelegen??) om ei som hadde ei venninne hvor mannen brukte kondom, men så hadde hun tømt den inni seg og blitt gravid??? Herregud, hun kan ikke være gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØØØØhhhhh, da er du litt spesiell eller???

 

Kommer aldri til å funke med ppiller for menn vøtt, de hadde jo ikke huska å ta på seg boxer, hvis de ikke hadde fått junior i glidelåsen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, nå ringte sambo... "Hei jenta mi!! Skal du på trening i dag? Skal jeg hente deg når du er ferdig??" Smisk, smisk....

 

Eller så har han ikke skjønt at jeg var lei meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Sant det!!

 

De klarer ikke huske mer enn to ting av handlelisten selv om de har den med!!!! Herligheten....

 

Tre kvarter igjen nå.....

 

Jeg skal innom gullsmeden på vei hjem, har fått en ring av pappa i jula etter farmor (ikke den lekreste du har sett- tro meg), men den er litt liten så jeg skal ta den litt ut. Gullring med stor rosa sten i!!! Hehehehe.

 

Nå ble det plutselig mye å gjøre her, sånn er det alltid på slutten av dagen. Akkurat som om folk ikke våkner før to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har også fått en gullring med rosa sten i etter bestemor!!!!!

 

Jeg har mint sambo på å ta med seg en vaier hjem fra jobben hver eneste dag siden november.. Han har enda ikke klart det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min mann sa han trengte håndklær han kunne ha på jobben og et ekstra laken (når han må fylle inn på andre stasjoner).

 

jeg ordnet både laken og håndklær.

 

Flere mnd etterpå finner jeg alt sammen innerst i hans klesskap!!!!!!!!!!!!

 

han trengte det ikke likevel men ville ikke si det til meg siden jeg hadde ordnet det for han før han fikk sagt det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Det er det dummeste jeg har hørt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hæ?

 

Hmmm... må ha vært populært med rosa på den tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har offisielt fått en unnskyldning!!

 

Han kom og holdt rundt meg på kjøkkenet, og sa at det ikke var meninga at jeg skulle føle meg sånn som jeg gjorde i går, og at han ikke hadde vært sammen med meg hvis jeg ikke hadde vært perfekt....

 

 

MMmmnnnjaaaa, det er en begynnelse, men her må'n jobbe!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha!!!!

 

ja, ikke la han slippe unna uten blomster, konfekt eller ett smykke. eller en DYR middag.

 

Jeg fikk mensen i kveld. Det var en trist seanse. Jeg har en skuff med babyklær jeg har kjøpt på hennes. Jeg tok dem med meg i sengen og satt og luktet på dem!!!! Min mann syntes det var rart. Men jeg ser for meg en liten inni de små plaggene som lukter baby.....

 

Uff, i kveld skal jeg velte meg i sorgen, i morgen skal jeg være tilbake munter og glad! (ok, ihvertfall være der - jeg har jo tross alt pms).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jævla tante!!!

 

Hehe, jenter blir gærne når de først setter seg noe i hodet!!!

 

Jeg har ikke turt å kjøpe noe baby-utstyr enda, for da er jeg redd jeg kommer til å ta helt av!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake, drit også, jeg bestilte jo graviditetstester noen timer før tanta kom, så de kommer vel i posten i dag... jeg får vel heller bestille noen el tester tror jeg.....

 

Må en tur på megaen i dag og hamstre sæthre pepperkaker....

 

Var ikke så mye i inboxen i dag, så dette blir en god dag tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hva gjør du på sommeren når de ikke har pepperkaker?????

 

Jeg bestilte også masse tester rett før jeg fikk tanta forrige gang.. snakk om waste liksom...

 

Men du er jo snart ferdig med tanta, og da er det bare å kjøre på!!

 

Denne gang skal jeg begynne med woodooen litt før for deg, sånn at hu ikke orker å komme neste gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det så skal jeg pusse spåkula og se om det ligger noe der fremme.....

 

Jeg kjøper et lager til sommeren, de har holdbarhet til november 07...

 

Hehehhehehehehehehehehehehehehe.

 

Er litt snufsen i dag, uff, gidder ikke bli sjuk nå...

 

Å, ringte en dust nettopp, hvorfor får alltid jeg de rare tlf... Han hadde noen småproblemer, men hallo! - du trenger jo ikke ta helt av for det!!!

 

Det kan skyldes pmsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er mye tullinger der ute... Du skal bare høre de samtalene jeg har med folk her på jobben!!!

 

Og de skjønner liksom ikke at jeg ikke kan få gjort noe med at de syns at politi er tullinger osv osv.....

 

Jeeeessseeesss!!!!!!!

 

 

Jeg ble spådd i november 05 at jeg skulle få barn innen 2-3 år fra da... Hallo?? Jeg vil ha dem NÅ!!!

 

Hun spådde også at jeg ikke måtte bli gravid i 2006, for da kom jeg til å ha skikkelig problemer med helsa!!! Og jaggu fikk a rett gitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...