Gå til innhold

Beredt!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

denne helga har jeg fått gjort mye her hjemme. vasket og ryddet, godt å få det unna.

 

vasker ett par ytterjakker nå, det er jo sjeldent blir gjort...

 

Spilte mario bros i går, vi klarte den første kjapt, men har litt igjen på nr 3:) Moro å gjøre det igjen!!!!

 

Ellers ble det litt alkohol, våknet med hodepine kl elleve....

 

Tanta har reist til roma for 9 mnd nå, det er jo jeg fornøyd med. Håper hun trives der og ikke kommer hjem etter kun 4 uker.....

 

Syns det er så lang tid mellom hver pp, to uker her og to uker der...

 

Irriterende..

 

Hva har du gjort i helgen da?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planleggings møte her hjemme igår, for vi er tolv jenter som skal til Trysil neste helg, og da må det planlegges litt....

 

Det utarta seg til å bli vorspiel, så jeg var ute på byen en liten tur... Drakk ikke så mye da, og da er det egentlig ikke så gøy ute på byen, for da får du med deg hvor idiotisk alle andre oppfører seg og hvor promp det egentlig lukter på utesteder!!!!!

 

Idag har vi bare ligget på sofaen, skal hjem til mamma og pappa ettepå og få gratis middag!! Namnam!!!

 

 

Så flink du er!! Skulle ha vasket jakker jeg og, men vaskemaskina har gått åt skogen!!! Hmmmpppfff!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pappa ringte mens vi var på chatten, de bestiller tur hit den 14 mars (jeg har bursdag 16...) så det blir kos!!!!!!

 

Kos deg hjemme en tur da!!!

 

Nå er det siste episode av farmen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOOOOOD MOOOOOOOOORNIIIIIIIING!!!!!!!!!!!!1

 

I dag var jeg på jobb ti på syv!!! Det er jammen tidlig altså!!!

 

Skal jo til legen kl. 13, så jeg tenkte jeg skulle jobbe litt ekstra da vøtt!!(og da kunne jeg sitte på med Robert(som er min sambo), for han begynner kl. 07.!!

 

Men jeg får jo ikke gjort så mye da, sitter jo bare på BIM... HIHI....

 

Sambo fortalte meg i går at han fra april sannsynligvis begynner å jobbe fra 08-16!! Det blir deilig, for nå jobber han den ene uka 07-14.30 og den andre uka fra 11.30-19.00... Det er jo helt håpløst!! Jippi!!!!!

 

Hatt en fin helg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=143027

 

Her er vår hyggelige samtaleobjekt.....

 

 

God morgen ja!!!

 

Jeg var inne på chatten og så etter deg senere i går, men du dukket ikke opp.......

 

Heldigvis stille og rolig i dag. Skal i møte kl. 10.30 (så da er det nok lite aktivitet på meg her inne:)

 

Glemte å si en ting i går, ei venninne av min venninne hadde seg med carew for ett par år siden... Han var visst så stor !! at det var som å føde!!!!! Uff,,,,, Hørtes ikke godt ut...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg leste det i stad, måtte le litt for meg selv.... Og så var jeg inne på par-debatten eller hva det heter..Herregud!!!! Hvor blåst går det ann å bli?

 

Nei, kom meg aldri på chatten igjen, gubben tok over pcen, og når jeg prøvde å snike meg på igjen, ble jeg forført... Hmmmppppfff, jeg hadde jo egentlig ikke lyst til det engang, føler meg ikke nevneverdig sexy når jeg spotter, men jeg snakket for døve ører.....

 

Hahaha, som å føde!!!! Jaiks, det hørtes ikke bra ut!!!

 

Ei venninne av meg var sammen med en som var så stor, så når hun var hos gyn, spurte gyn om hun var blitt voldtatt, for det var så "ødelagt"!!! Hallo, hva med å begrense seg litt sier jeg?? Det skal sies at hun ikke er sjenert av seg da!! Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahhaahahahah!!! Ødelagt??? Hmmmm, noen som koser seg ja!!!

 

Jeg blir ikke forført for tiden, han bare jobber.... Men i dag er tanta reist, og vi er hjemme begge to så da......

 

Drømte at jeg og mamma ble forfulgt i en skog, men så tok mamma en stor stein og slå han i hodet -KNALLBRA!!!!

 

Hørte om ei som ble voldtatt på majorstuen i helga, så det var nok derfor.

 

Her har gutta vært på strippeklubb i helgen, uff, jeg er helt i mot dette....

Vi er kun to jenter i firmaet, så jeg må skrike for å bli hørt her ja.... Mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strippeklubb???? Såpass ja... Det er ikke så greit å være jente i et mannsdominert miljø!!! Jeg er glad jeg ikke er så sart av meg, da hadde jeg vel dødd på flekken her....

 

Uff, ja, hun hadde blitt voldtatt inne i trappoppgangen eller noe!! Fy faen så jævlig!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de hadde stått og ventet på henne etter hva jeg forstod... Uff.....

 

Må være forsiktige her i Oslo...

 

Nå er det møte...

 

Nei, her må man ta igjen ja, i begynnelsen var det kun meg som jente, glad vi nå er to. håper de ansetter flere i år... Er ihvertfall snakk om det:)

 

Snakkes etterpå, tror ikke det tar så lang tid dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.... Jeg ble litt forbannet på møtet. Vi har en idiot på salg, den største slasken du kan tenke deg... Ufordragelig drittsekk av de helt store....

 

Jaja, nok om det, jeg skal vel snart ha permisjon?

 

God lunch, er sprekkferdig.

Nydelig vær og nå, det letter jo på humøret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen sånne drittsekker...

 

Har ikke spist lunsj jeg, jobba i lunsjen, i og med at jeg skal gå snart....hehe, har i grunn ikke tenkt til å komme tilbake til jobb i dag... HAHAHAHA!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, i dag har det vært mye.... Håper vi snakkes i kveld eller i morgen.

 

Snart er dagen over her ihvertfall, skal bli gdt å komme hjem.

 

jeg har lyst på en minigris pruke når vi flytter. Den skal hete sofie....

 

hehehehhehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei, og god morgen!!!

 

Slitsom dag i går? Håper det blir bedre i dag da!!!

 

Minigris ja!! hehe, jeg har sambo jeg, tror det holder!!! hihi....

 

Jeg hadde en veldig positiv opplevelse hos legen i går, har jo fått ny, og ENDELIG følte jeg at det var en som tok meg på alvor!!!!

 

Han tok en haug med prøver og jeg skal tilbake neste mandag og ta fler, og inn på ahus på undersøkelse der og alle greier!!!

 

Det her var for magen da, så lovte han at vi skulle ta underlivet senere, måtte bare begynne med magen først!!!

 

Det var så befriende å høre!!1

 

Så i dag er jeg i kjempegodt humør, selv om jeg gikk til jobb i 18 kuldegrader!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅÅÅÅÅÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Det er viktig å ha en god lege!

 

Vi begynte dagen med mnd møte nå, herligheten, folk er rare...

 

Jaja, jeg prøvde meg litt på min mann i går, men han er visst ikke så bra stakkar, hodepine og vondt i magen. Han kom seg på jobb i morges, men jeg tviler på at han holder ut hele dagen....

 

Var svinkaldt i dag, var så godt å ligge under dyna...

 

brukte snoosen på klokke to ganger før jeg MÅTTE stå opp.

 

Var på ikea i går, kikket på kjøkken og bad til eidsvoll:)

Kommunen ringte i går, de var nesten ferdige med å behandle søknaden vår om å skille ut tomta:) (har jo tatt tre mnd!!! - skulle ta tre uker!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjemien med legen har alt å si!!!

 

Ahhhh, møte på morran!!! Hmmmmppfff....

 

Hehe, det er ikke greit for de stakkars menna våre, som blir antasta til stadighet....

 

ÅÅÅ, IKEA!!!!!! *drømmedrømme*

 

Hang der en del når vi pussa opp kan man si!! Men vi endte faktisk opp med både kjøkken og bad fra KVIK, for det var omtrent samme prisen, og vi fikk MYE bedre og lettere hjelp!!!

 

Alt i kommunen tar VINTER OG VÅR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo og skiftet lege, lurer på om jeg snart er gravid så hun kan begynne å kikke litt på fosteret mitt? Hahah!

 

Sitter her med gul saft.... Nam:) Måtte ta lunch kl 12, så da er det igjen en time til mat...

 

I går følte jeg at jeg fikk el. Det er jo helt feil det da.... Tror jeg får noen tester i posten i dag, skal ta en bare for sikkerhets skyld.

 

Ellers tenker jeg å se "the office", folk sier serien er så bra...

Har du sett den?

 

Så du etaten på nrk? Lurer på om den er litt av samme typen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke sett hverken the office eller etaten....

 

Men i dag skal jeg se på Dansefeber, for jeg er pensjonert danser, så jeg kjenner endel som er med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro!!

 

Det tenkte jeg og å se. Var morsomt i fjor (var veldig fjortispreget på slutten da)..... Følte ikke den beste vant for å si det sånn.

 

Jeg er lei og vil hjem i dag. Vil slappe av, spise en god middag, kose meg i sofaen, tenne levende lys...

 

Er så lite motivert for arbeid, vil ha el og barn...

 

jeg er litt sånn at når jeg har satt noe i hodet så må det ordnes.

Jeg kommer til å være rastløs helt til denne spira er i boks....

Det er liksom litt irriterende. Syntes det skulle være slik at når du har bestemt deg for barn så kan du trykke på noe, eks dra i en øreflipp, og så var du det.

Ingen som ved uhell hadde blitt gravide, og ingen som ikke hadde fått som ønsket det. Hadde ikke det vært en god ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter deg veldig i den ideen altså!!!!

 

Jeg vil også hjem, er så lei!!!!!! Hmmmmffff......

 

Nei, dansefeber i fjor hadde en dårlig vinner.... Han vant jo bare fordi det var så mange fjortiser som stemte på han... Dårlig dea!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lenekatt!!!

 

 

JEG ER SÅ DRIT LEI HELE OPPLEGGET!!!!

 

HVORFOR BLIR ALLE ANDRE GRAVIDE UTEN MEG????

 

JEG ER SÅ LEI AV Å LESE HER INNE AT OI, DER SATT SPIREN JA:)

 

VET DET ER EGO OG DÅRLIG, MEN JEG ER DRIT LEI.

ER SÅ MISUNNELIG OG KAN IKKE HJELPE FOR DET.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nå skulle jeg akkurat til å skrive til deg: HVORFOR I HELVETE TESTER ALLE UNNTATT OSS TO POSITIVT??????????????

 

Jeg syns ikke det er ego i det hele tatt, jeg er HELT enig!!!!!!!!

 

Halvparten prøver jo nesten ikke engang!!! Hva er vitsen med at folk omtrent har jomfrufødsler mens vi ALDRI har flaks???????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!

 

Sånn, jeg banna litt for oss begge!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...