Gå til innhold

Beredt!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe, ja, her er det press til å presse ut - hahahaha!!!!

 

Jeg er blitt så lat nå. Gidder ingenting. Er liksom sliten uten å ha gjort noe særlig.

 

tror jeg har el jeg..... kanskje derfor jeg var dårlig i morges????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er det på kontoret ditt i dag da??

 

Er det noen sexy hyggelige mannfolk med ræva full av penger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... håper det går bra hos legen i dag da!!!!!!

 

Og ha en fin kveld på styremøte, stakkar...

 

Uff, jeg skal på sofaen, og se FARMEN- YEH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooooood moooooorning!!!!

 

Det er dårlig med sexy mannfolk her, dessverre, alle er i 50-60 åra..... Hmmmppppffff...

 

Tror jeg må bytte jobb og komme meg til et litt yngre kontor jeg gitt!!

 

Det gikk bra hos legen, jeg skal inn til ultralyd på galleblæren, CT av magen OG sånn kamera ned i halsen!! Snakk om full sjekk!! Det tar en stund før jeg blir kalt inn da...

 

Spurte om det med spottinga, og han sa at spotting kan være tegn på at kroppen ikke slipper egg, eller at den er litt forvirra og slipper til feil tider!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!!

 

Jeg er hjemme med feber i dag, sukk.......

 

Sov 12 timer i natt, men nå våknet jeg til borring fra leiligheten over....

 

 

hmm... Hørtes ut som om det er alvorlig det du har med magen din... Uff... Får håpe at å få orden på det kanskje hjelper ¨på å få en graviditet.

 

Likte ikke svaret du fikk ang spottingen. Jeg vet jo jeg har el, kjenner det på kroppen (jeg får VELDIG vondt i eggstokkene) og testen blir superpositiv.

 

Jeg skal se det an denne mnd, hvis ikke får jeg sjekke det ut nærmere... Kan jo hende det bare tar litt tid før kroppen normaliserer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff feber er herk!!!!

 

Men akkurat nå høres det godt ut å bare ligge hjemme, jeg er så forbanna trøtt!!!

 

Veit ikke om det er alvorlig, men det er slitsomt i hvertfall, for jeg må legge opp hele dagen min etter når jeg skal spise, for jeg blir så dårlig av mat... Blitt testa for matallergi, det var ikke det...

 

Har krangla med helsevesenet i så mange år, så nå er jeg overlykkelig over at det endelig er en som hører på meg!!

 

Når var det du slutta på pilla igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, litt deilig å være hjemme og slappe av... Er ikke så dårlig untatt feber og hodepine, så jeg klarer å holde meg litt våken også...

 

Ja, det er godt å bli tatt på alvor, er mange elendige leger der ute....

 

Jeg slutta på pilla i oktober. Sa legen noe om det??

 

Det var et innlegg om spotting nå, jeg svarte på det etter hva du fortalte meg:)

 

Kanskje det bare tar litt tid å komme inn i syklusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,- jeg må jo si du har vært veldig uheldig...

 

Akkurat kommet ut av dusjen, og ny pysjamas på meg (flanell), så nå er det bare avslapping og kos denne dagen... Skal ta ett par paracetter til, så får jeg ned feberen.

 

Dusjet min lille vovse også, hun har lagt seg i gjestesengen og sover seg tørr...

 

Pusset ørene og tennene hennes også, det må tas iblant...

 

Min mann er hos tannlegen, han er vel snart hjemme (gikk natt til i dag). Jeg får spille ordentlig syk, sånn at han gjør alt husarbeidet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det er rette innstillinga det!!!

 

Nå har vaskemaskina gitt helt opp, så vi har ikke sokker igjen.... Skal tvinge gubben på Lefdal i kveld... Jeg skal ha støttebarnet mitt, så det blir ikke noe ligging på sofaen i dag heller... Huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vaskemaskin klarer en seg ikke uten i all evighet, det er nå på tide å tvibge han ja!!

 

Magne kom hjem med roser, blader og loff og cola, så jeg er SÅ fornøyd med han i dag:)

 

Skulle vært syk oftere jeg ja!!!

 

Men han er nok litt gretten for at jeg har tatt fra han dataen, den bærbare er på reprasjon, så da sloss vi om dene....

 

Hva er et støttebarn??

 

Kan hende jeg blir borte litt nå, tenker å legge meg nedpå litt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, så snilt!!!! Det er bra han tar vare på deg!!!!!

 

Jeg var veldig fornøyd med Robert i går og, faktisk!!

 

Vi hadde lagt oss, og snakket om at kusina hans har tatt to aborter. Jeg sa at det var blodig urettferdig at de som ikke ville bli gravide ble det med en gang, og at de som ønsket seg det aldri ble det!

 

Da bare holdt han meg inntil seg, kysset meg i panna og sa at det bare var gud som brukte litt tid på å finne en baby som kunne bli like pen som meg, for det var luksusutgaven, og de var det ikke så mange av!!

Men at det ikke var så lenge til!

 

God da!!!

 

Støttebarn= hun jeg er støttekontakt for!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, han er jo kjempegod!!!!!

 

Vi to har funnet oss bra mannfolk!!!!

 

Jeg har sovet et par timer nå, tok en paracet til, for nå vil jeg være våken:)

 

Drikker til og med brus... Selv om jeg egentlig kun har lov i helgene.

 

Jeg var støttekontakt for ei for noen år siden. Hun var like gammel som meg men hadde diverse lidelser. Det er jo stygt og si det, men jeg kunne ikke fordra henne... (uff, hørtes det ondt ut???)

 

Hun var ikke akkurat snill og hyggelig for å si det sånn. Hehe.

 

tror jeg fikk den verste.

 

Du er snart ferdig på jobb nå??? Hmm... Glad jeg sitter hjemme, føler jeg har fått kommet meg veldig tilbake i form nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææmmen, har du våkna igjen nå eller??

 

Ja, jeg er jammen glad jeg har funnet han, for eksene mine er IKKE mye å skryte av!!!!! Tullinger!!!!

 

Det er fullt lovlig å drikke brus når man er syk, og man må også spise MASSE is!!!

 

Hun jeg er støttekontakt har ADHD i ekstrem form, så hun er rimelig slitsom....

Hun er grei, men jeg er glad det ikke er min unge.. hun er tretten i tillegg, da, verste trassalderen!!!

 

Nå skal jeg snart hjem, jippppiiiiii!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!!

 

Herlighet, lenge siden det var så travelt her... Mye styr og ståk....

 

Alt blir liggende når jeg er borte, er jo ingen som trår litt til!!!!!

 

Er litt lei dette baby greiene nå. Jeg er ikke tålmodig, er har liksom gitt opp håpet. Uff, jeg er en veldig utålmodig sjel, verre enn de fleste for å si det sånn....

 

hvordan er det med deg da? Er tanta reist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, tanta driver og herjer for fullt!!!

 

Jeg er jo så heldig at jeg har henne på besøk for fulle mugger i hvertfall 7-8 dager... Jaiks!!!

 

Jeg er så trøtt i dag at jeg er helt kvalm..... I stad satt jeg og skrev etter diktafon, og da sovnet jeg faktisk... Sjefen min kom forbi og sa han syntes jeg skrev litt mye rart... Er tydeligvis ikke så god på touch i søvne.....

 

Jeg er dritt lei hele greia sjøl, men jeg kan jo liksom ikke gi opp da... Vil jo ha en bebis liksom!!! Før så gitt alltid tida så fort, nå bare snegler det seg av sted.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Sovnet du??

 

jeg tror du er altfor aktiv, det er jammen ikke ofte jeg hører du skal hjem på sofaen...!!!!

 

7-8 dager høres umenneskelig ut!!! herligheten..... noen som får det!

 

Her er oppskrift til deg:

 

Kom deg rett hjem

legg deg på sofaen

åpne en pose chips og en cola

se på tv - ALT MULIG

legg deg kl.22.30

 

Du er opplagt til ny dag:)

 

PS: Hvordan ligger du an med vaskemaskinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sovnet faktisk! Så sitter jeg med vinduet oppe for å få litt frisk luft....

 

Jeg trodde det var normalt å ha det en uke jeg, helt til jeg begynte å lese her inne, og fant ut at folk har det bare et par dager og sånn!!! Juks altså!!!!!

 

Jeg vet, jeg er alt for aktiv, men jeg har litt problemer med å sitte stille og si nei til folk som spør meg om ting...

 

Og i dag har jeg time på treninga, og så skal jeg i bursdag til faren til Robert...

 

Og i morgen skal jeg på teater med mamma og pappa...

 

Men på fredag!!! Da skal jeg ligge rett ut!!!

 

Jobber Magne til helga eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Du kommer til å bli utslitt før du er 30.

 

Du burde gjøre som meg, sykemelde deg!! HAHAHA!!

 

Teater er jo kjempemorro!!!! Og bursdaer også. Men en blir sliten likevel.

 

jeg har el denne helgen, forhåpentligvis på fredag.

ingen positive tester (må innrømme jeg er lei testing nå..... Ok, ikke helt da).

 

magne jobber lørdag døgn (fra lørdan kl .08 til søndag kl 09).

 

men vi tenkte å prøve litt humping på morgenen etter frokost (så kan jeg legge meg etterpå og kose meg med svømmerne) Haha!!

 

Nei, jeg må si motet er litt falmet for tiden. Realiteten er hard, drømmen er bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFF,ikke si sånn a!!!

 

Jeg har liksom tenkt å roe meg når jeg blir gravid skjønner du!! Hehe.....

 

Skal på Les Miserables, gleder meg...

 

Drev på nettet i stad, og fant ut at man kan få tur med danskebåten til køben, en natt på hotell, og billetter til Mamma Mia for 1600 ca i april!! Det har jeg lyst til!!!!

 

Kanskje vi skal bestille en tur sammen, for da kan vi gå der med våre begynnende mager og shoppe babyklær for alle pengene til gubbene våre!! Hahaha!!!!

 

Jeg får liksom ikke med Robert på sånn planlagt humping jeg... Han synes ikke det haster så fælt enda... Men han synes det er rart jeg ikke har blitt gravid... Men så fikk han sjokk når jeg sa at det er en gang i mnd. man i teorien kan bli gravid da, så han er ikke så opplyst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Magne er akkurat like blåst når det gjelder den kvinnelige kropp og syklus.

 

Men han er med på planlagt jumping (han vil nå humpe hele tiden han da - men jeg har jo "hodepine" innimellom) hehe:)

 

 

Jeg er mer glad i standup og kino jeg da, men det er morro med revyer og teater også.

 

jeg hadde lyst å ta med mamma og pappa på øystein sunde den 17.03., men ALT er utsolgt. Ikke en eneste billett igjen hverken fredagen eller de to på lørdagen.

 

Skal følge med om jeg finner noe annet i avisene, men det ser dårlig ut... Det må liksom passe for foreldrene våre, og de er ikke så glad i standup heller...

 

Pappa har ikke vært på kino på flere år.... SÅ det blir muligens colloseum om det går noe bra....

 

Jeg vil gjerne til køben med mage og kjøpe babyting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, ai, ai, jeg var på julebord på Øystein Sunde... Det var veldig bra, bortsett fra at jeg i et anfall av hyperaktivitet var oppe på scenen og sendte en hilsen til noen som satt i salen...

 

Ehhh, ja.... De på jobben trodde jeg var dritings, men jeg gjør sånne idiotiske ting i edru tilstand og jeg, dumme meg!!! Jaja....

 

Robert fikk helt sjokk når jeg sa at gyn kjente på "utstyret" inni der, han hadde aldri trodd at man kunne få tak i det.... hehe

 

Da bestiller jeg tur til køben nå, med ekstra stor plass til mager...

 

By the way: jeg fikk ny vaskemaskin i går.... og den var så dyr at den bør henge opp tøyet selv!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjor du!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så morsomt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg syntes Øystein sunde er så sjarmerende!!!!! En skjønn voksen mann:)

 

Oh no, fikk en lang faktureringsliste av min sjef nå... tar det i morgen, gidder ikke mer i dag. Nå skal jeg jo snart hjem!!

 

På tide du fikk ny vaskemaskin, si fra om den henger alt opp og i tillegg vrenger sokkene tilbake til rett vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, kjære venn!!

Hvordan er formen i dag?

 

Jeg har en haug med jobb som ligger på pulten og venter på meg, ikke så inspirerende akkurat!!!!Men men!!!

 

Vaskemaskina hadde ikke hengt opp klærne i går i hvertfall... Dårlig ass!!!!

 

Men sa jeg til deg at jeg hadde en stein i sluket fra maskina som gjorde at vannet ikke rant ned? Pappan min var og fikset med vaiere og pinner og alle greier, og til slutt fikk han opp tidenes STØRSTE sementklump!!!! Flinke pappa!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYHET:::

 

Jeg fikk positiv el test i går etter jobb!!!

 

Hoppet jo rett i køya og kosa. Jeg stod opp en time før jeg pleier i dag og forsøkte å tvinge min mann til sex før jobb, men han ville ikke. han skyldte på at han ikke var i form, at han var trøtt og vondt i magen. (DÅRLIG!!!)

 

Så da måtte jeg la sjansen gå.

 

Men i kveld skal vi kose. Tok en cb digital el test i dag, den er positiv enda.

 

Tror det holder til i kveld.

 

Jeg har også MASSE på pulten i dag. Er ikke inspirert jeg heller, vil mye heller være hjemme og gravid. jaja....

 

Jeg vasket en duk og servietter før jeg gikk, fikk akkurat hengt dem opp over døra. Min maskin gjør også kun grovarbeidet..

 

Hmmm.. Bra du fikk ordnet sluket, er ikke bra med vannskader!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...