Gå til innhold

Beredt!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

GODT VI ER ENIGE I DENNE SAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Uff, jeg har ikke engang gratulert... Men jeg har jo aldri hatt noe kontakt med dem heller da....

 

Du, vi er en av de mest populære trådene på bim. (se på debatt siden, trykk på linken:;) Thihihi!!!

 

Vi må over 300 innlegg!!!!!!

 

Av og til fantaserer jeg om at jeg har blitt gravid... uff......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, kult!!!!!

 

Vi skravler jo om så mye rart, så det er ikke noe problem vøtt!!!

 

Fy flate det er kaldt ute altså!! Var ute en tur nå, ble helt lam i ansiktet... ********BRRRRR*******

 

Hva skal du ha til middag i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha fiskekaker:)

De har pappa laget hjemme, av fersk lyr fra sjøen hjemme.

 

Ingen som er bedre enn de.......

 

Tirsdag og torsdag er fiskedag hos oss.....

 

Får heller ta noe lam i morgen, det har jeg lyst på...

 

Du da?

 

Og fikk du mailen min (hva vil du betale?) Den var litt på kanten, men vi lo nå godt av den i lunchen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenekatt: hva er sjansen for at jeg er gravid nå? Kan jeg hahatt en mens selv om jeg er gravid...

 

 

Uff, det hørtes ut som et patetisk spm..

 

Fikk meld av min mann nå!!!

 

"I dag har jeg lyst på kjøttdeig og spaghetti til middag, og til dessert vil jeg ha deg"...

 

Jeg sendte tilbake:

"Jeg har alt tatt opp fiskekaker fra pappa. Men meg kan du få med krem - alt for å få deg til å slikke meg".

 

hahahahaha!!!!!!

 

Er litt moro med slike meldinger også da!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, nå fulgte jeg ikke så godt med i seksualundervisninga, men jeg tror kanskje du ikke er gravid... Men det er jo de som plutselig bare har født, uten å vite at de var gravide i det hele tatt... Så det er jo lov å håpe! Hehe....

 

Veit ikke hva jeg skal

 

hehe, kul melding....

 

Gubben er alt for dårlig til å sende sånn altså, han sier mer sånn at han er så glad i meg.... Savner litt "passion" innimellom!! Hehe... Men han har en fetisj for å bruke tunga da, så jeg får det i hvertfall... Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, sendte den før jeg var ferdig jeg gitt...

 

det skulle stå: veit ikke hva jeg skal ha til middag, jeg er så utrolig matlei for tida!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Leste det nå, er litt ekkelt at jeg nevnte pappa og slikking i samme melding..... Uff.

 

Ja, vi har jo også jesusbarnet da. Maria hadde ikke engang hatt sex, og hun fikk jo barn!!!!

 

 

Min er ikke så veldig glad i tnge, jeg liker det, men føler jeg må tvinge ham...

menmen, vil jo ikke bytte han mot noen uansett, det får heller være.

 

Da er stratosen på plass, den med luft- hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ikke tvinge min til å bruke tunge, heller si at jeg ikke vil ha det hver gang, for det blir litt "oppbrukt"....

 

Men han er veldig vanemenneske, og det er kjedelig!! Noen ganger ønsker jeg bare å bli strippet i gangen på vei hjem fra byen liksom, ikke "pusse-tennene-legge-seg-skru-av-lyset-og-så-nusse-litt-opplegget".....

 

Jeg spiser pistasj-nøtter jeg... nammenamm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... skjønner hva du mener.

 

jeg spurte om min kunne strippe for meg.

 

Han svarte "Nei."

 

kjedelige greier....

 

Det blir det samme hver gang. En vane. For å få den gnisten litt så må vi nesten reise bort på hytte for oss selv, bare vi to.... Synd han alltid har jobbehelg under el... derfor er det HANS skyld at vi ikke blir gravide.

 

er litt småknask i innboksen her nå. Folk er rare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!

 

I dag hadde jeg boblebukse på meg til jobb, litt av et syn....

 

tror kanskje jeg holder på å bli sjuk, frøs i hele går.

 

Ellers ble det litt kos i går... Sovnet etterpå og våknet ikke før ni, og da var skal vi danse over..... Kanskje det går i reprise...

 

Stemmer for 500 innlegg jeg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblebukse ja, det hørtes godt ut... Det pleide jeg alltid å gå med på ungdomsskolen.... Det og alt for store Fila-sko... Aaaaahhh, det var tider det!! Hihi...

 

Det er ikke rart du frøis i hele går, det var jo bikkjekaldt!!

Blir dårlig med kos på meg når jeg driver og småblør HELE tiden!!!! Syns det er blodig(eeehhh, ja) urettferdig at jeg skal blø så mye!!!!!!!!!! Hmmmmmpppppffff!!!!!!!!

 

Tror kanskje det går i reprise på lørdager... Herregud, du skulle sett han ene som var med der, han var klin gærn ass!!! Også så homo!!! Har ikke noe imot homofile altså, men hallo???? Han var dritekkel, med sånn pakkisbart og svette glinsende i den, og STØGG!!! Håper ikke det var noen du kjente.. Hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kjent i dansekretser jeg da, min onkel sier at når jeg og søskenbarnet mitt danser ser det ut som om vi tisser på ett elektrisk gjerde......

 

Jeg føler meg god og varm i dag ihvertfall. Ja, store Fila sko var jo så stilig!!!!!!!!!

 

Uff, syntes du er veldig uheldig som blør så mye!!!!! Håper de får orden på det nå da......

 

Gleder meg til å se det, alltid noen som er med kun for underholdningsverdien.....

 

I går fikk jeg skikkelig vondt i eggstokkene, trodde jeg hadde el....

Fikk testet når jeg kom inn døra, negativ.

 

Men el kan jo egentlig komme når som helst, selv om den vanligvis kommer 14 dager etter mensen????

 

 

OK, jeg går på do og tester en gang til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, elektrisk gjerde!!!!!!!!???????!!!!!!!!! Den var bra!! Kanskje det var sånn de fant opp electric boogie??

 

Jeg drikker te og kakao om hverandre for å holde på varmen... Brrrrr.....

 

Fila sko, og så sånne bukser som var klipt opp nederst....(eventult ferdig kjøpt med splitt)

 

Hehe, du har jo en del tester du skal få brukt opp, for du blir jo gravid denne pp, så det er likesågreit å teste hele tiden....

 

Uff, fikk vondt av hun som hadde venninnas grav test på badet....

 

Livet er urettferdig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk å stå å se på en test som er positiv, og så er det ikke din!!!!

 

Uff, jeg hadde blitt helt knust....

 

El testen var negstiv, så da var det nok bare noe annet..Den kommer nok til samme tid denne mnd også....

Har nok tester ja, men negative er de jo..... Ikke bra....

 

Kakao er knallgodt!!!! Tenkte oss på ski i marka til helgen, da skal jeg ha med kakao:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, skitur vil jeg også på, men det er ingen som gidder å bli med meg!!! Pingler!!

 

Men jeg skal til Trysil i helga da, på jentetur, så da får jeg vel litt frisk luft tenker jeg.. Skal stå på snowboard!

 

Og siden jeg blør skal jeg drikke kaffe og Baileys i store mengder bare på trass!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det syntes jeg hørtes ut som en god plan!!!

 

Jenteturer er jo morro da!!

 

jeg er ikke særlig flink på brett, jeg er mer glad i å gå rett frem med hunden rundt livet:)

 

Det som er dumt er at det er så kaldt. Hadde det vært litt mer varm sol så er det mye finere å sette seg ned og grillepølser og sole seg... Med denne kulda så må en nesten bare gå og gå for å holde på varmen..

 

Tre kvarter til lunch... Sulten ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ, fy faen, de som jobber her er så JÆVLI ekle!!!

 

Vi har to doer, og de driter dem bokstavelig ned altså!!!! Herregud, de er fire menn, og det ser f... meg ikke ut!!!!!!!

 

Pisser utafor med en meters omkrets og driter på setet og sånn! De eier ikke folkeskikk!!!

 

Og i tillegg har de sagt opp vaskedama, for de mente at jeg og den andre sekretæren kom til å vaske mye bedre!! Jævla gjerrigknarker!!!!

 

Jeg skal fornye kontrakten min nå, og hvis jeg ikke får slippe å vaske, kommer jeg til å si opp, helt seriøst!!

 

Jeg brekker meg hver gang jeg går inn på doen!!! Og jeg har kjefta på dem så mange ganger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!

 

Hvis de har koner så håper jeg disse konene har fått presset gjennom hushjep....

 

Skjønner ikke at mammaene deres, evt konene ikke har lært dem opp??

 

Menn trenger en sterk kvinnehånd til å lede seg gjennom livet, en som lærer dem at også de kan vaske klær, også de kan lage mat, OG LEGGE NED DOSETET ETTER BRUK!!!!

 

Syntes det er kjempedårlig at de er så gjerrige, de kan heller vaske sin do selv, så vasker dere deres do.

 

I firmaet her er vi to jenter og ti gutter.

Vi har presset gjennom egen do, fordi gutter rett og slett er som svin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet, de er SVIN!!!!

 

Jeg har på en måte presset gjennom egen do, men det fortsetter å bruke den, fordi det er samme nøkkelen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... skift låsen...

 

Få typen din til å gjøre det!!!!

 

Uff, er liksom litt vanskelig å gjøre det også, det er jo sjefen din....

 

Vi skulle vært vår egen sjef vi to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Snart lunch, takk og pris....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg snart ringer låsesmed altså!!!

 

Hehe, ja, vi får starte vårt eget firma!!! Hihi!!

 

Akkurat ferdig med lunsjen, han ene hadde kjøpt napoleonskake! Jeg liker det jo egentlig ikke engang, men spiste den opp fordet.....

 

Eier ikke selvbeherskelse vøtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...