Gå til innhold

Beredt!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hundene var fra oslo, grisen husker jeg ikke nå:)

Eller mente du oss? Jeg er fra haugesund og han fra Oslo?

 

 

Skal jeg faxe over noe fra skuffen?

 

Daim, mokkabønner eller bamsemums??

 

Først må jeg sjekke om de fremdeles er der......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, nei jeg tenkte på dere da!!!

 

Hvorfor skal dere bo på Eidsvoll? Må komme til meg i Lillestrøm vet du, så vi kan trille rundt sammen!!! Hehe

 

Ja, det hadde vært veldig ålreit om du kunne ha faxet noe.... Men jeg er litt kresen da, så jeg liker egentlig ingen av de du har!!! Men en sportslunch derimot... NAMMMMENAMMM!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med lunsjen.... Den var stusselig ass!!!

 

Lurer på en ting: Er det mulig å få overdose av te??

 

Jeg fryser sånn i dag, så jeg er vel på tredje liter'n tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lunch var ikke stuss, den var fabelaktig...

Kantine med varmretter, pastasalater, croissanter, frukter, grønnsaker, forskjellig drikke, laks og egg, fenalår og skinke osv...

 

Problem er at man spiser for mye, blir trøtt og tykk.

 

Du kan få overdose av vann ihvertfall. se linken:

 

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=364815

 

Ellers så er eidsvoll et landsted magne arver fra moren sin, den har vært i fam siden 1830 gjennom 8 generasjoner. Det er ett gammelt hus, en stor låve, et stabbur og et grisehus. Ganske stor tomt, over 3 mål. Men alt er så gammelt at det vil koste mye penger å sette det i stand... Men det er verdt det:)

 

Kommer til å ta noen år da... Ingen har bodd der siden krigen.

 

Fikk lyst på stratos.... uten nøtter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor jobber du? Jeg kommer med en gang... Jeg spiste tørr brødskive med tørr ost.... Blææk!!!!

 

ÅÅÅÅÅÅÅ, så koselig med sånt gammelt hus!!!

 

Det ønsker jeg meg og!!!

 

Nå bor vi i leilighet og jeg blir gal av å ikke ha gress rundt meg... Så det blir hus så fort vi har bodd i leiligheten et par år!!!

 

Stratos?? Ja takk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skøyen jobber jeg!!! Ja, det er bra sånn sett! Men folk blir tykke av det, de sitter jo bare foran skjermer hele dagen...

 

Ja, huset kommer til å bli knallfint en gang. Nå er det beboelig, men ikke til å bo permanent i. Er brønn og utedo (men innlagt strøm).

 

Jeg bor og i leilighet nå, på lutvann i oslo. Veldig fint og rolig der, vi bor opp mot marka.

 

Stratos - den luftige sjokoladen!

 

Husker du fantomet godteposene vår vi var små??

Det var noen ringer inni som var kjempegode....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Lutvann bodde tante og onkel før også!

 

Vi bor jo litt på landet og litt i byen vi da, for det er jo ikke langt til skauen fra leiligheten vår, og heller ikke langt til Lillestrøm sentrum.

 

Ja, jeg husker Fantomet-posene ja.. De ringen med det gode og det onde merket.... åÅÅÅÅÅÅåååååÅÅÅÅÅåååå, godtesyk!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de ja!! Husker min bror fikk mine onde og jeg hans gode....

 

Det var en god pose det, masse godt i den!! En god kjekssjokolade blant annet.. Og noe pulver greier??

 

Tenk om mensen stoppet og jeg plutselig var gravid!!!!!!!! Det hadde vært noe det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig prøver puppene mine å sprenge seg vei ut av bhen min.....

 

(de har vel strengt tatt ikke blitt noe større, jeg bare innbiller meg det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet, jeg vet!!!

 

 

Haha, melkespreng ja... Det hadde vøri noe!!!

 

Nei, er nok mere tantespreng!!! To uker før tiden!!!

 

Brenn i h......!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet hvordan den er....

 

Vet du, jeg skal ta en test likevel, bare for å kunne klare å forsone meg med tanta i kveld.

 

Den blir sikkert å vise to streker, verden er fredfull, og grisene flyr!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen problemer, så oppdateringen kommer visst i morgen likevel...

 

Ja, det er ille... Var på do nå, og tenkte at her var det ingen tante, den har stoppet og det var bare en gedigen festeblødning... men neida....

 

 

Jeg er så sint på tanta, på verden, på dumme folk og på negative tester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til det!!!

 

Jeg har så vondt i magen for tiden altså!!!

 

Betyr sikkert at jeg får tidenes mens, det skulle F... ikke forundre meg!!!!

 

Og det var BIKKJEkaldt å gå til jobben i dag!!! BRRRRR!!!!!

 

Tok Grav test i dag morges.... Snakk om waste... Den var negativ den!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du snakker om waste, hva skal jeg gjøre.... Tok en jeg også, mens og alt herregud, hvor patetisk er jeg.

 

I går ringte det en kompis av min mann, han heter Magne forresten, så jeg sier det fra nå av, og han satt og matet sønnen sin (7 mnd) samtidig, og de satt der og snakket om baby greier, og jeg begynte plutselig å tute!!!! Jeg gikk på soverommet og bare grein og grein, men det føltes veldig godt etterpå da. Hovne øyne og alt sammen. Haha!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør godt å grine litt innimellom!!!

 

Jeg så på en gammel episode av kongen av Queens i går, hvor de er blitt gravide, og så mister de fosteret.... Og tårene trilla vøtt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å????? Jeg har ikke sett den, men elsker kongen av queens...

 

De hadde jo blitt morsomme foreldre!

 

ja, en utblåsning er godt innimellom.

 

Her er en vits:

 

 

Hvorfor faker damer orgasme?

.

.

.

.

- Fordi menn faker forspillet

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona i huset kommer løpende hjem, slenger igjen døra og skriker ut,

- Kjære, pakk kofferten din. Jeg har vunnet i Lotto!!

 

- Utrolig bra!! svarer mannen. - Skal jeg pakke for sjøen eller fjellet?

 

- Spiller ingen rolle, bare se og kom deg ut!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar?

 

Vil du ha barn? Utfør da først følgende test !

 

Kvinner: For å forberede deg for moderskapet - ta på deg en morgenkåpe, og knyt fast en sekk med bønner på magen. La den sitte fast i 9 måneder.Etter 9 måneder tar du ut 10% av bønnene.

 

Menn: For å forberede deg til farsrollen - gå til apoteket, tøm innholdet i din lommebok på disken og oppfordre personen i kassa til å forsyne seg. Fortsett så til Rema 1000, og ordne det slik at din lønn kan utbetales direkte til Deres hovedkontor.

 

OPPGAVE 1

Finn ut hvordan nettene kommer til å bli. Mellom klokken 1700 og 2200 går du rundt i stuen med en bløt pose som veier mellom 4 og 6 kilo. Klokken 2200 legger du ned posen, venter i 30 minutter, tar opp posen, og går rundt i stuen til klokken er 0100. Still vekkerklokken på 0300. Siden du ikke sovner, står du opp klokken 0200 og tar deg litt å drikke. Gå å legg deg 0245. Stå opp igjen når vekkerklokken ringer kl 0300. Gå omkring å syng i mørket, til klokken er 0400 om morgenen. Still klokken på 0500. Stå opp, lag frokost og hold på med

dette i 5 år. Se glad ut !

 

OPPGAVE 2

Hul ut en melon, og lag et lite hull i siden på den. Ca. størrelsen på en golfball. Heng melonen i en snor fra taket, og la den svinge fra side til side. Ta så en skje med frokostblanding, og forsøk å mate den svingende melonen, samtidig som du forsøker å etterligne et fly ! Forsett til halvparten av frokostblandingen er igjen. Hell resten i ditt eget fang. Du er nå klar til å mate en 1-åring. Som forberedelse til et litt større barn, spruter du kaviar i sofaen, og syltetøy på gardinene. Gjem en fiskepinne bak stereoanlegget og la den ligge der et par mnd.

 

OPPGAVE 3

Å kle på et småbarn er ikke så lett som det kan virke. Start med å kjøpe en blekksprut og en liten kasse med sprinkler. Forsøk å legge blekkspruten nedi kassen, slik at ingen armer stikker utenfor. Tillatt tid: Hele morgenen.

 

OPPGAVE 4

Glem sportsbilen og kjøp en Volvo. Tro ikke at du kan stille den opp flekkfri og glinsende i oppkjøringen. Familiebiler ser helt enkelt ikke slik ut! Kjøp en stor sjokoladeis, og legg den i

hanskerommet. La den ligge! Trykk inn smågodt i kassettspilleren. Knus en stor pakke med sjokoladekjeks i baksetet. Dra over bilens utsider med et nøkleknippe eller en skrutrekker.

 

OPPGAVE 5

Tren på å gå ut. Vent utenfor toalettet i 30 minutter. Gå ut gjennom ytterdøren. Gå inn igjen. Gå ut. Gå inn igjen. Gå ut. Ta noen steg ut mot parkeringsplassen. Gå tilbake. Gå mot parkeringsplassen igjen, og gå veldig, veldig langsomt langs gaten i 5 minutter. Stopp for å

inspisere nøye hver eneste sigarettsneip, tyggegummi, papir og dødt insekt langs vegen. Gå samme veg tilbake. Skrik at du ikke vil vente lengre. Fortsett å skrike dette helt til naboene kommer for å se på deg.

 

Hvis du klarte testen er du nå klar, gratulerer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...