Gå til innhold

Beredt!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe, vi hopper i det og ser hva som skjer:) !!!!!

Denne og var litt fin:

 

Bortkommen

 

Fredrik var på Oslo City sammen med sin kone, men hadde mistet kontakten og kunne ikke finne henne igjen. Han begynte å få dårlig tid da de skulle i et møte om noen få minutter.

- Hei der, sa han og gikk bort til ei rålekker berte.

- Eh ja, svarte hun, - kjenner jeg deg?

- Nei, men kunne du tenke deg å stå å prate litt med meg? spurte Fredrik.

- Hvorfor det?

- Jo, du skjønner det at jeg finner ikke konen min blant alle disse menneskene, og hver gang jeg snakker med en lekker dame, så dukker hun opp fra intet.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er heller fødselen som er den store utfordringen....

 

 

Uff, nå kjenner jeg menssmertene i magen.... Dette blir en morsom helg ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hadde skikkelig menssmerter i går..... Men det er jo liksom over en uke for tidlig...

 

Det hadde gått over i dag morges da.....

 

Forbannade kropper altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette her... Begynte å spotte tirsdag, mensen er ikke skikkelig igang enda, den kommer tydligvis i dag......

 

 

jeg kjenner det godt i ryggen....

 

Tror ikke det kan ha vært festesmerter hos deg da???? Det kan det jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller det at jeg bare hadde spist litt mye rart.....Hehe....

 

Har mageproblemer fra før, så det kan ha vært det...Men det ligna liksom så innmari på mensensmerter....

 

Jeg testa i hvertfall neg.... Men IKM er jo 28 eller noe da, så det er jo lenge til !!!!!

 

Det skulle vært sånn at hvis den ikke satt under EL, så kunne man bare fått mensen med en gang, sånn at man ikke trengte å vente så lenge på neste forsøk!!!! Det tror jeg kanskje jeg skal fremme til Kongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må fremme det til kroppskongen.

 

Auuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!

 

Før jeg begynte på pillen gikk jeg på en tablett som heter brexidol. Ekstra smertestillende som jeg skulle ta for menssmerter.

 

Etter at jeg gikk av pillen er disse smertene tilbake, like ille som før. Det er så plagsomt at jeg sitter å tenker på det nesten hele tiden. Har tatt en paracet nå og håper det hjelper...

 

Det presser liksom nedover (kanskje en fødsel??:)) hehe!!

 

Hvis du får mensen nå har du jo veldig kort syklus!

 

kan det være forsinket el? kanskje du skulle tatt en el test.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ja det er nok en fødsel skal du se!!!!

 

Jeg er også plaget med smerter, særlig den første dagen!!! Kaster opp og sånn... Og gud så deilig det er å legge seg til å sove da, og så våkner man opp dagen etter, så er det over!!!

 

Jeg er temmelig sikker på at jeg hadde EL i helga, for hadde det blanke slimet!!

 

Jeg tror ikke jeg får mensen nå, for jeg pleier å få noe så hinssides mye brun utflod, nesten en uke før... Og foreløpig er det nada.....

 

Jeg pleier å ha syklus på ca 32 dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det omgangssjuken, og du må holde deg hjemme en uke......

oh no........

 

 

Jeg har gjort nesten ikkenoe i dag... bare vært her og lest, vg, hadeland glassverk, dagbladet osv...

 

Er skikkelig lei i dag, orker ingenting og tenker bare på å legge meg ned og hvile litt...........................................

 

Sola smelter snøen, så mye for en skitur til helga ja... Hva har skjedd?? Greit at vi har slike vintre på vestlandet men jeg trodde jo at det var bedre greier her øst.... Ikke så imponert nei.

 

Hvorfor har ikke jeg en millionlønn??

 

Hmmm... Vallas stillig er vel snart ledig..... Men da må jeg melde meg inn først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.....Lest Hadeland Glassverk????

 

Jeg har stort sett bare vært på internett.... Og så har jeg kjørt lønninger da!! Viktig, viktig!!! Hehe...

 

Etterpå skal jeg ha hun jeg er støttekontakt for.... Aller helst ville jeg ha sovet gitt......

 

Det er mulig du må melde deg inn ja.... Enda godt du ikke skal jobbe for henne ihvertfall, så lenge du har tenkt til å bli gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg jobbet på christiania glasmagasin og ble hekta på glassverket. Er der oppe tre fire ganger i året og kjøper masse stæsj.

 

Den 15.mars - 4 april er salgsdager, da kommer min mor over for å bli med!!!

 

Lønn er viktig. jeg skal ringe kontofonen nå..... Nei, ingenting. 41,17 kr.

 

ikke bra..... Da kommer den i morgen tidlig.

 

Skal betale studielån også denne mnd..... Skit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... helt tom, da må jeg ty til reserven. Glad vi har fellesøkonomi:) !!!!! Stakkar, var vel jeg som dro det lengste strået der ja....

 

Er der kanskje før fire... Eller fem, kommer an på banken tror jeg....

 

Mamma sa alltid at jeg måtte gifte meg rikt, hva skjedde?? hvorfor hører jeg ikke på hva mamma sier???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, ikke hør på mora di!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

jeg blir så irritert på kunder som ikke oppdaterer i brønnøysund...

 

 

Nå er det møte på gang, tror det er litt krangling for det høres helt bort til meg her... Glad jeg ikke er med på de møtene, de er alltid sinna da.

 

Nei, jeg trives her i min lille verden jeg:) Så kan valla ha penga sine i fred (blodpenger).

 

Paracettene hjelp, jeg er bedre nå!!!

 

Fellesøkonomi er topp!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ringer kontofonen kl fire, sånn i tilfelle... Skulle hatt noe stoltrekk på ikea....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Ikea er tingen... Der har jeg lagt igjen mye penger der!!!!

 

Akkurat nå driver jeg med prosjekt skorom, har nemlig bygget meg et eget lite rom til alle skoene mine, med glasshyller fra Ikea... men var litt vel optimist, kjøpte med alt for få hyller... Så jeg må vel dit igjen....JIPPI!!!

 

Her for en uke siden spurte faktisk sambo om vi skulle på Ikea snart!!!HÆÆÆÆÆ?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han trengte vel batterier da.... Er som regel det min kjøper der.

Hvis lønna kommer inn i dag så bærer det avgårde ja.....

 

Skohyller hørtes knall ut!!! Har du dilla på sko? (det blesendt en dokumentar om det for noen uker siden, så du den??)

 

Jeg har mer dilla på krystall og interiør. Elsker reklame fra bohus og skeidar...

 

ja, mye penger ligger der, ikeakatalogen er det eneste som har blitt trykket i flere opplag enn bibelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg veit... Og jeg er sikker på at folk kan ikeakatalogen bedre enn bibelen...

 

Har skikkelig skodilla ja...Kjøper dem bare for å ha dem til pynt og sånn.... Håpløst vøtt.....

 

Min pleier også å kjøpe batterier ja.. hehe... Og softis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min også!!! Han sier "jeg går ut i kafeen jeg så ser jeg deg i kassen"... Hehehehehehehehe.

 

Jeg er så lei av jobben nå. Trenger virkelig litt fri og en avslappende helg...

 

Skal spille gamle dataspill på lørdag, det er lenge siden!!! Mario bross!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ, mario er kul!!! Hadde den gamle nintendo 64 til brodern hjemme i jula... Slo sambo ned i støvla i Legoracers.... Kult, kult!!!!

 

Jeg også er skikkelig lei jobben... Jobbet sammen med ei skikkelig kul ei før, men hun har fødselsperm nå, så da har jeg bare en kjedelig vikar å prate med(noe jeg ikke gjør)!!! Hmmmpppffff.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem mam jobber med har MYE å si...

 

På min avdeling har vi det koselig, men salgsavd.... ett råttent eple vettu, og så er hele trivselen borte. Noen er så flinke til å ødelegge...

 

Sendte deg e morsom mail nå! Om valla!!!!!

 

ja, mario rocks! En fetter av magne kommer og vi skal spille spill, drikke coctail og bestille pizza. Det blir en god lørdag tror jeg. Magne blir 30 i februar, jeg driver å planlegger en fest for han. han vet om det, men jeg må finne på noe bra i gave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... min mann er dykker (han er brannmann) så jeg må finne på noe annet,... lurte litt på gps (sånn kartdings til å ha i hånden når du jobber/sykler).

 

Eller kanskje en tur til roma bare oss to!!! Det hadde jo vært gøy!!

(men kanskje litt for dyrt...)

 

Tror jeg satser på noe her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det virker som om magne trives, men han er utdannet branningeniør og har lyst å jobbe litt mer med det tror jeg. Han har begynt å studere litt på si dette semesteret, det hadde han ikke sagt til meg men i går skulle han plutselig på forelesning? Du sier jo sånt til kona di????

 

Men det er mye dritt med å være brannmann også... Finne døde mennesker, hente folk som har drept seg selv, plukke opp folk som har hoppet foran t-banen, hjertestans opplivning, bære gravide damer ned 7 etg uten heis fordi ambulansepersonellet ikke klarer det (er ofte damer som ikke løfter så tungt som jobber der), bortkasta innvendig meldere osv....

Brekke opp dører for politiet...

 

Er ikke brann det er mest av for å si det sånn. men det er jo litt innimellom.

 

Gøy for meg da, hvis han har uniformen med seg hjem (og det er jo ALDRI!)

 

Jeg sitter hjemme alene om kveldene, døgnvakt annenhver helg osv...

 

 

Er ganske kjedelig det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...