Gå til innhold

Hva mener du er kjerringstil når det gjelder klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Sorry Ass! Den er kjerring 😊

Her må du forklare igjen. Hvorfor er dette kjerring?? Fy for ei kjerring jeg må ha blitt sjøl som ikke ser det 😆 Disse var jo utrolig populære ifjor og året før der. Tenåringene hadde mange og man kunne kjøpe i alle butikker. Må jeg kaste de stripa klærne mine nå? Haha. 

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Her må du forklare igjen. Hvorfor er dette kjerring?? Fy for ei kjerring jeg må ha blitt sjøl som ikke ser det 😆 Disse var jo utrolig populære ifjor og året før der. Tenåringene hadde mange og man kunne kjøpe i alle butikker. Må jeg kaste de stripa klærne mine nå? Haha. 

Anonymkode: 78c90...9e6

Hehe hvis du elsker stripene dine så bruker du dem! Selv tenker jeg noen ganger at det som kidsa bruker ikke nødvendigvis kler oss kjerringer. Noe som er in for kidsa kan liksom bli kjerring på oss. Feks de joggeskoene som er så inn nå. Sånne med tjukk såle... Selv så skyr jeg striper på tvers og spess over puppene 😄. Det er liksom noe med striper på tvers over midtpartiet 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hehe hvis du elsker stripene dine så bruker du dem! Selv tenker jeg noen ganger at det som kidsa bruker ikke nødvendigvis kler oss kjerringer. Noe som er in for kidsa kan liksom bli kjerring på oss. Feks de joggeskoene som er så inn nå. Sånne med tjukk såle... Selv så skyr jeg striper på tvers og spess over puppene 😄. Det er liksom noe med striper på tvers over midtpartiet 😊😊😊

Hehe selvsagt men jeg er bare overrasket over at noen syns det er kjerring. 🤣 De skoa er ikke for meg men nesten alle jeg kjenner på min alder går med dem. Kjenner jeg bare kjerringer i slutten og starten av 30 åra? Huff 🤣🤣

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe selvsagt men jeg er bare overrasket over at noen syns det er kjerring. 🤣 De skoa er ikke for meg men nesten alle jeg kjenner på min alder går med dem. Kjenner jeg bare kjerringer i slutten og starten av 30 åra? Huff 🤣🤣

Anonymkode: 78c90...9e6

Vi er vel i den alderen vi både er og kjenner folk som er litt kjerring innimellom 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo etterhvert alle klesplagg nevnt i denne tråden. Hva er igjen av klær som IKKE er kjerring da? Jeg kan ikke huske at kosebukser i velur er nevnt? Eller snekkerbukser? De i kombinasjon med flanellsskjorte, kanskje? Da er man ikke kjerring. 😉

Anonymkode: 43086...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tynn boblevest, gjerne Burberry er utrolig kjerring. Jeg bor i Holmenkollen og her er det utrolig mange unge damer med sånn skikkelig dyr kjerringstil. Veldig oppkneppet og proper med silkeskjerf og sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Vi er vel i den alderen vi både er og kjenner folk som er litt kjerring innimellom 😄

Føler for å, nok en gang, protesterte høylytt. Går ikke med på at striper og skoene du omtaler over er kjerring, og går i hvert fall ikke med på at folk på min alder er litt kjerring. Ikke ennå ... Ikke litt engang. Glem det! Er tungt nok å svelge alderen som det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Blondzilla said:

Jeg synes tynn boblevest, gjerne Burberry er utrolig kjerring. Jeg bor i Holmenkollen og her er det utrolig mange unge damer med sånn skikkelig dyr kjerringstil. Veldig oppkneppet og proper med silkeskjerf og sånn. 

Det er vel mer preppy enn kjerring? Det kan aldri bli skikkelig kjerring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, beef sister skrev:

Føler for å, nok en gang, protesterte høylytt. Går ikke med på at striper og skoene du omtaler over er kjerring, og går i hvert fall ikke med på at folk på min alder er litt kjerring. Ikke ennå ... Ikke litt engang. Glem det! Er tungt nok å svelge alderen som det er. 

Hehehehe 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt at buksene vi snurpet sammen i livet med litt ubestemmelig form på 80-tallet, er kjerring. Nå viser det jo seg at dette er fashion hos ungdommen. Så da må vel det revurderes.

At jeg er blitt en kjerring var jeg vel klar over (og ikke på grunn av klær egentlig), men at min mann var kjerring visste jeg ikke. Han går nemlig utelukkende i knebukser som jeg skjønner kalles capribukser. Han blir nok glad for å høre dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, sug lut said:

De er jo kjempefine! Jeg omfavner lett kjerringstempel om det er sånt som skal til i klesveien.

Her skal du få min støtte. Det finnes langt flere plagg som er mer kjerring enn slike ullkjole, men jeg må innrømme at jeg forbinder det plagget med kvinner 50+. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå er jo etterhvert alle klesplagg nevnt i denne tråden. Hva er igjen av klær som IKKE er kjerring da? Jeg kan ikke huske at kosebukser i velur er nevnt? Eller snekkerbukser? De i kombinasjon med flanellsskjorte, kanskje? Da er man ikke kjerring. 😉

Anonymkode: 43086...6c5

Nei, la meg se...det er igjen skjortebluser, mokasiner, blazer, perleøredobber, blyantskjørt. Skulle du sett! Skapet mitt har ingen av de i seg 😮. Nå tror jeg at jeg trer på meg strikkekjole og capribukser, det har hendt at jeg har gått i det, faktisk, så jeg er sikkert så kjerring at det ikke er håp om redning. En ting skal kjerringplagg ha. De strammer ikke på midten, og det er utelukkende en god ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Mamsemums said:

Jeg har tenkt at buksene vi snurpet sammen i livet med litt ubestemmelig form på 80-tallet, er kjerring. Nå viser det jo seg at dette er fashion hos ungdommen. Så da må vel det revurderes.

At jeg er blitt en kjerring var jeg vel klar over (og ikke på grunn av klær egentlig), men at min mann var kjerring visste jeg ikke. Han går nemlig utelukkende i knebukser som jeg skjønner kalles capribukser. Han blir nok glad for å høre dette!

Nei, mannen din er bare pirat! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, beef sister skrev:

Her skal du få min støtte. Det finnes langt flere plagg som er mer kjerring enn slike ullkjole, men jeg må innrømme at jeg forbinder det plagget med kvinner 50+. 😜

Et raskt overslag tilsier at jeg har ca 10 kjoler i den fasongen. Bare en av de er ull, resten er bomull eller lin. Vet ikke om det gjør det bedre eller verre? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Himmel og hav said:

Et raskt overslag tilsier at jeg har ca 10 kjoler i den fasongen. Bare en av de er ull, resten er bomull eller lin. Vet ikke om det gjør det bedre eller verre? :D 

Tror vi kan konkludere med at du går av med tittelen som trådens hovedkjerring. Hvordan føles det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins ein stil som søstra mi omtaler som "ungdommelig 50", eg er meir redd for den stilen enn kjerringstil når eg tenker meg om.

Kjenneteikn:

Dyre sneakers som ser ut som ei kysning mellom joggesko og litt finere sko, og har det verste frå begge kategorier. Ikkje er dei gode på beina og ikkje er dei fine.

Glidelåsar utan funksjon, gjerne i metall.

Pyntelommer.

Plagg samansydd av fleire stofftypar, typ isydde meshparti i blusen.

Alt av tøy med anker og rep-mønster, samt mykje av det paisleymønstra tøyet. 

Alt Sylvi Listhaug har på seg.

 

Endret av ☆☆☆
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Det fins ein stil som søstra mi omtaler som "ungdommelig 50", eg er meir redd for den stilen enn kjerringstil når eg tenker meg om.

Kjenneteikn:

Dyre sneakers som ser ut som ei kysning mellom joggesko og litt finere sko, og har det verste frå begge kategorier. Ikkje er dei gode på beina og ikkje er dei fine.

Glidelåsar utan funksjon, gjerne i metall.

Pyntelommer.

Plagg samansydd av fleire stofftypar, typ isydde meshparti i blusen.

Alt av tøy med anker og rep-mønster, samt mykje av det paisleymønstra tøyet. 

Alt Sylvi Listhaug har på seg.

 

Amen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, beef sister skrev:

Det er vel mer preppy enn kjerring? Det kan aldri bli skikkelig kjerring! 

Jojo, det er en egen stil, som er beslekta med den "ungdommelig 50" over her.

Preppy i seg selv er det ingenting i veien med spør du meg, men stilen som oppstår av å ha for mye penger, men være totalt blottet for smak, det kan man oppnå med for eksempel Burberry-boblevest sammen med joggeskoa i eksempelet over. Gjerne også i kombinasjon med en topp i chiffon med altfor mye dilldall på. 

 

Endret av ostepop123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, beef sister skrev:

Det er vel mer preppy enn kjerring? Det kan aldri bli skikkelig kjerring! 

Jo, men det er preppy-kjerring. Det går an å være preppy uten at man kler seg som en rik gammel dame på 80 år. Blair i Gossip Girl er preppy, men ikke kjerring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, beef sister skrev:

Tror vi kan konkludere med at du går av med tittelen som trådens hovedkjerring. Hvordan føles det? 

Litt stolt, egentlig. Pleier aldri å vinne noe som helst, så jeg tar det jeg kan få 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Litt stolt, egentlig. Pleier aldri å vinne noe som helst, så jeg tar det jeg kan få 😄😄

Ett godt realt kjerringemne😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...